abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 23:02:01 #101
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_59639100
Je kan je natuurlijk wel afvragen in hoeverre ze het controleren...?
pi_59869935
Zojuist een mailtje gehad van Neostrada dat zij nu ook de optie bieden om van automatische incasso gebruik te maken.
Nu is daar niets mis mee maar de manier waarop het mailtje is verstuurd wel.
In de CC staan nammelijk alle adressen naar wie dit mailtje is verstuurd, en dat zijn er 1332...
Hier zijn spammers nu dol op.......
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_59871672
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Zojuist een mailtje gehad van Neostrada dat zij nu ook de optie bieden om van automatische incasso gebruik te maken.
In de CC staan nammelijk alle adressen naar wie dit mailtje is verstuurd, en dat zijn er 1332...
Gezellig, zal ik je even mailen?

Foutje in de software Geloof er weinig van, het tekent voor mij het amateurisme van hun diensten. Ben in een jaar tijd twee keer toe m'n website kwijt geweest. De hulp van de TD was van nog amateuristischer niveau dan dit foutje in de software.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:03:35 #104
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_59872129
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
verkoop de adressen door aan een andere grote hoster, die zijn vast geïnterresseerd
pi_59873236
Fijn, dat wordt een spam-bom...
.
  donderdag 10 juli 2008 @ 20:27:39 #106
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60027320
Vraagje voor de servage gebruikers...

Bij mijn mysql database staat *view database*...zodra ik hier op klik vliegt die naar de startpagina...Ik moet een backup draaien dus ik dacht dat het hier wel mee kon....phpmyadmin begin ik niet meer aan....te veel gedoe om alles in te stellen..
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:25:24 #107
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_60128941
Ik zoek een plek om een mogelijk nieuw forum te hosten. Geld is inprincipe geen probleem maar niet te duur zou fijn zijn. Als iemand tips heeft voor het opstarten hoor ik het graag.

Serverspace: 50 mb
Dataverbruik verwacht: minimaal 10 gig per maand

Dit zijn schattingen omdat de voorganger van dit forum dit draaide.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:55:09 #108
136730 PiRANiA
pi_60152640
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik zoek een plek om een mogelijk nieuw forum te hosten. Geld is inprincipe geen probleem maar niet te duur zou fijn zijn. Als iemand tips heeft voor het opstarten hoor ik het graag.

www.one.com ?
pi_60315947
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef Ajaxfan het volgende:

http://www.nextreme.nl tijdelijke 3 maanden gratis webhosting.
  zondag 27 juli 2008 @ 17:07:15 #110
34663 SpeedyGJ
pi_60380154
Begin steeds minder positief te worden over Servage de zoveelste keer dat mijn website website niet te bereiken is

Not Found

The requested URL was not found on this server.

Servage.net Clustered Webhosting running enhanced Apache Webserver
pi_60383001
we hebben je gewaarschuwd ...
  zondag 27 juli 2008 @ 21:08:57 #112
34663 SpeedyGJ
pi_60383899
Euh mij waarschuwen?? Nah daar kan ik me niks van herinneren
pi_60857345
Ik moet voor mijn oom die messen maakt een website opzetten en het mag maximaal 10 euro per maand kosten.

Het probleem is dus dat ik niet echt veel van websites bouwen weet dus het liefst een online editor of zo wil gebruiken. Kent iemand nog goeie hosts met iets dergelijks? De website moet er natuurlijk wel een beetje redelijk uit zien
Cool story, Hansel.
pi_60859350
Wat wil je oom met die website gaan doen?
Messen verkopen?
Of alleen informatie geven over hoe hij ze maakt en waar ze te koop zijn?
Foto Galerij met messen?
"een website" is nogal een algemene term. Heb wat meer info nodig
pi_60860356
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat wil je oom met die website gaan doen?
Messen verkopen?
Of alleen informatie geven over hoe hij ze maakt en waar ze te koop zijn?
Foto Galerij met messen?
"een website" is nogal een algemene term. Heb wat meer info nodig
Het hoeft geen echte 'webshop' met winkelwagentje en zo te zijn. Het bestellen of informatie vragen gaat gewoon via de mail want dat lijkt mij het makkelijkste. Wel wil ik een:

About pagina
Lijst met soorten messen (met foto's)
Lijst met materialen (waarschijnlijk ook met foto's)
Galerij met al gemaakte messen + info over mes
Contact pagina

En mischien nog een knop waardoor ik bijvoorbeeld de taal van Nederlands naar Engels kan veranderen. (of mischien moet ik gewoon alles in het Engels en nederlands neerzetten)

alvast bedankt
Cool story, Hansel.
pi_60862391
Kan je 2 dingen doen.
Je website puur uit .html / .css opbouwen (elke pagina is een apart bestand)
Niet echt ingewikkeld als je een wysiwyg editor gebruikt. Tekst opmaken en klaar.

Of een CMS (content management system) zoeken.
Simpelweg betekend dit dat je eenmalig een aantal bestanden naar je server upload en een database aanmaakt waar het systeem zijn informatie kan opslaan.
Vervolgens kan je de content via je het controlepaneel van het CMS invoeren en foto's en dergelijken uploaden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 15-08-2008 19:40:05 (typooo) ]
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:49:55 #117
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_60862570
haalo weet iemand een webhosting met ong. 500MB en gewoon simpel want verder heb ik er niet zoveel verstand van.
een als het kan een beetje heel goedkoop
en een goedkope domeinregistratie ?????????

ik heb nu een gratis ding van everyoneweb
ongeveer zo simpel maar dan met 500MB?? en domeinnaam

groetjes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_60862641
http://www.antagonist.nl/

Heb bij hun 2 pakketten.
Ze geven geen uptime garantie (kan je niet verwachten voor dat geld) maar ik zelf heb nog nauwelijks downtime gehad. Servers reageren ook erg snel. Ze bieden geen telefoon support en in het weekend zijn ze niet bereikbaar. (maar fixen wel servers als deze stuk gaan)
pi_60864292
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan je 2 dingen doen.
Je website puur uit .html / .css opbouwen (elke pagina is een apart bestand)
Niet echt ingewikkeld als je een wysiwyg editor gebruikt. Tekst opmaken en klaar.

Of een CMS (content management system) zoeken.
Simpelweg betekend dit dat je eenmalig een aantal bestanden naar je server upload en een database aanmaakt waar het systeem zijn informatie kan opslaan.
Vervolgens kan je de content via je het controlepaneel van het CMS invoeren en foto's en dergelijken uploaden.
Ik heb een beetje zitten vergelijken en CMS lijkt me het handigste. Joomla lijkt me erg handig en ziet er ook een stuk beter uit dan wat je met dreamweaver of zo kan maken. Alleen heb ik dan wel een host nodig die Joomla al vast geinstalleerd heeft zodat ik meteen bij dat configuratiescherm kan komen. Weet je nog een goede host en hoeveel ruimte en bandwith heb ik ongeveer nodig denk je?
Cool story, Hansel.
pi_60864763
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik heb een beetje zitten vergelijken en CMS lijkt me het handigste. Joomla lijkt me erg handig en ziet er ook een stuk beter uit dan wat je met dreamweaver of zo kan maken. Alleen heb ik dan wel een host nodig die Joomla al vast geinstalleerd heeft zodat ik meteen bij dat configuratiescherm kan komen. Weet je nog een goede host en hoeveel ruimte en bandwith heb ik ongeveer nodig denk je?
Met dreamweaver maak je dingen als Joomla

Aan de host die ik hierboven ook al aan rade heb jij denk ook genoeg.
Er draait standaard Installatron op de server dus met een paar klikken heb je Joomla geïnstalleerd. (hier kan jehet control panel proberen: http://www.antagonist.nl/pages/directadmin/ )
Als je uptime garantie wilt of telefoon helpdesk zou je wat anders kunnen nemen zoals Argeweb of Leaseweb maar dan ben je gelijk een stuk duurder uit.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:38:39 #121
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60864765
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het hoeft geen echte 'webshop' met winkelwagentje en zo te zijn. Het bestellen of informatie vragen gaat gewoon via de mail want dat lijkt mij het makkelijkste. Wel wil ik een:
Een "echte" webshop is juist heel makkelijk: osCommerce.
Mijn huidige favoriete hoster (al een paar jaar trouwens): www.WebReus.nl . Goedkoopste pakket is prima, ben je voor iets van 18 euro per jaar klaar (ruim binnen de 10 euro per maand). osCommerce installeer je met een paar klikken, voor configuratie en Dutch language pack moet je wel wat meer moeite doen, maar het oscommerce-forum is erg bruikbaar.
censuur :O
pi_60865537
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Met dreamweaver maak je dingen als Joomla

Aan de host die ik hierboven ook al aan rade heb jij denk ook genoeg.
Er draait standaard Installatron op de server dus met een paar klikken heb je Joomla geïnstalleerd. (hier kan jehet control panel proberen: http://www.antagonist.nl/pages/directadmin/ )
Als je uptime garantie wilt of telefoon helpdesk zou je wat anders kunnen nemen zoals Argeweb of Leaseweb maar dan ben je gelijk een stuk duurder uit.
Dus als ik daar een pakket neem, kan ik via die control panel joomla installeren. Klinkt goed Ik zal eens kijken hoe ver ik kan komen.

Bedankt voor de suggestie Remco, maar mijn oom gaat dus custom gemaakte messen verkopen en de galerij heeft als enig doel om voorbeelden te geven. Ik heb osCommerce volgens mij wel vaak bij online shops gezien Het zal wel gratis zijn.
Cool story, Hansel.
pi_61180142
Ben nu bezig met het zoeken van een webhost voor de nieuwe site voor de muziekvereniging van vrouwlief. Aanraders hier genoeg, maar terwijl ik overal iets lees over uptime in het verleden etc. lees ik nooit iets over hoe betrouwbaar een partij is op de lange termijn.
Natuurlijk verwacht ik geen kristallen bol-werk, want voorspellen kunnen we geen van allen, maar zijn er in het verleden veel webhosters op de fles gegaan, resulterend in een boel websites die uit de lucht waren.
Hoezeer moet ik me hierover druk maken als ik naar een Antagonist kijk als suggestie?

Andere vraag: als ik bij provider A een Joomla installatie heb staan, in hoeverre is het dan mogelijk om na een migratie naar provider B daar een exacte kopie van die site (dus incl. databaseinhoud) weer werkend te krijgen. Is dan alleen belangrijk dat de PHP en MySQL-versies overeenkomen?
Of is er meer nodig?

Thanks!
  maandag 1 september 2008 @ 20:38:02 #124
34286 Yzord
Euroknallert
pi_61302265
Ik wil via deze weg toch iedereen waarschuwen voor Nimio.nl. De uptime van deze heren is zeer erg aan het worden. Ze reageren niet eens meer op mail die te maken hebben met de uptime. Momenteel zitten ze op een uptime van 81% de afgelopen 8 maanden.
Zeer slechte hostingsbedrijf...kijk ervoor uit.
Ik heb liever dat ze vragen waarom ik nog geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom ik een standbeeld heb.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:55:15 #125
34286 Yzord
Euroknallert
pi_61346154
UP Sep 03 2008 12:33 PM Sep 03 2008 02:03 PM 01hr 30min
DOWN Sep 03 2008 12:18 PM Sep 03 2008 12:33 PM 15min unknown host [url=http://www.**.nl]www.**.nl[/url] - select action -Edit Notes

UP Sep 03 2008 02:18 AM Sep 03 2008 12:18 PM 10hr 00min
DOWN Sep 03 2008 02:03 AM Sep 03 2008 02:18 AM 15min unknown host [url=http://www.**.nl]www.**.nl[/url] - select action -Edit Notes

UP Sep 03 2008 01:48 AM Sep 03 2008 02:03 AM 15min
DOWN Sep 03 2008 01:33 AM Sep 03 2008 01:48 AM 15min unknown host [url=http://www.**.nl]www.**.nl[/url] - select action -Edit Notes

UP Sep 03 2008 01:18 AM Sep 03 2008 01:33 AM 15min
DOWN Sep 03 2008 12:48 AM Sep 03 2008 01:18 AM 30min unknown host [url=http://www.**.nl]www.**.nl[/url] - select action -Edit Notes

UP Sep 02 2008 10:03 AM Sep 03 2008 12:48 AM 14hr 45min
DOWN Sep 02 2008 09:48 AM Sep 02 2008 10:03 AM 15min unknown host [url=http://www.**.nl]www.**.nl[/url] - select action -Edit Notes

UP Sep 01 2008 11:33 PM Sep 02 2008 09:48 AM 10hr 15min

Nu moet ik niet helemaal moeilijk gaan doen, ze zijn al bezig om het over te zetten naar een andere server, maar daar zijn ze dus al 3 maanden mee bezig....kan gebeuren
Ik heb liever dat ze vragen waarom ik nog geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom ik een standbeeld heb.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:03:14 #126
34286 Yzord
Euroknallert
pi_61394777
Momenteel telefonisch ook niet meer te bereiken en de server ligt er al vanaf vannacht uit.

(sorry voor mijn gal, maar men gerust weten wat er momenteel met deze hoster aan de hand is)
pi_61606956
Neostrada heeft nu haar nieuwe website online.
Er is nu ook klanten login! ( maar ik heb geen flauw idee hoe in te loggen / waar te registreren / waar ik wachtwoord moet vinden )
Nieuwsberichten worden nu als een RSS feed weergegeven, niet eens de moeite genomen om een "nieuws" pagina te maken. Site was zeker al klaar en toe bedacht men "maar waar moeten we nu ons nieuws plaatsen?"
pi_61607231
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:16 schreef mikekiwi het volgende:
Ben nu bezig met het zoeken van een webhost voor de nieuwe site voor de muziekvereniging van vrouwlief. Aanraders hier genoeg, maar terwijl ik overal iets lees over uptime in het verleden etc. lees ik nooit iets over hoe betrouwbaar een partij is op de lange termijn.
Natuurlijk verwacht ik geen kristallen bol-werk, want voorspellen kunnen we geen van allen, maar zijn er in het verleden veel webhosters op de fles gegaan, resulterend in een boel websites die uit de lucht waren.
Hoezeer moet ik me hierover druk maken als ik naar een Antagonist kijk als suggestie?

Andere vraag: als ik bij provider A een Joomla installatie heb staan, in hoeverre is het dan mogelijk om na een migratie naar provider B daar een exacte kopie van die site (dus incl. databaseinhoud) weer werkend te krijgen. Is dan alleen belangrijk dat de PHP en MySQL-versies overeenkomen?
Of is er meer nodig?

Thanks!
Ik zit zelf bij antagonist, en heb er nooit problemen mee gehad.

Websites overzetten is een kwestie van de bestanden copiëren, de databases kun je exoprteren en importeren. Als er de zelfde versie van PHP en MySQL draait moet het prima kunnen. Zo niet in 99% van de gevallen ook.
Wat wel interessant zou kunnen zijn is hoeveel databases je mag aanmaken... als je er minder mag aanmaken dan je momenteel gebruikt moet je ze samenvoegen, en de querys veranderen...
  donderdag 25 september 2008 @ 18:52:46 #129
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_61911421
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Een "echte" webshop is juist heel makkelijk: osCommerce.
Mijn huidige favoriete hoster (al een paar jaar trouwens): www.WebReus.nl . Goedkoopste pakket is prima, ben je voor iets van 18 euro per jaar klaar (ruim binnen de 10 euro per maand). osCommerce installeer je met een paar klikken, voor configuratie en Dutch language pack moet je wel wat meer moeite doen, maar het oscommerce-forum is erg bruikbaar.
Ik heb nu net mijn abbo bij webreus verlengd en ge-upgrade naar dat power abbonementje van een tientje per jaar duurder.

3gb aan storage en 50Gb aan bandbreedte per maand.

Ben dus wel erg tevreden met die toko!
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:23:16 #130
34663 SpeedyGJ
pi_62176390
Ik stop met servage.net! Ik zeg het per direct op tot verval datum. De laatste tijd krijg ik niks anders dan fout meldingen:
Database Connection Failed
Error: Too many connections (1040)
Function Performed: CONNECT
Host/DB: ****************
Database Type: mysql

Ik ben het nu wel ziek mee....eens kijken of er nog een betere webhost is
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:29:23 #131
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62235501
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik stop met servage.net! Ik zeg het per direct op tot verval datum. De laatste tijd krijg ik niks anders dan fout meldingen:
Database Connection Failed
Error: Too many connections (1040)
Function Performed: CONNECT
Host/DB: ****************
Database Type: mysql

Ik ben het nu wel ziek mee....eens kijken of er nog een betere webhost is
Ik heb juist bijna nooit problemen met Servage gehad, vooral de klantenservice is de beste die ik ooit heb gehad. Ok phpmyadmin was wel altijd heel langzaam. Heb de hosting een paar maanden geleden alleen opgezegd (na een jaar) omdat ik het niet meer nodig had. Maar nu zie ik dat de prijzen zijn gedaald en met de coupon code MEGA is het nog maar ¤3,50 per maand, voor 510 GB ruimte en 5010 GB bandbreedte, en het is toch wel fijn dat mijn computer dan niet meer 24/7 aan hoeft te staan om bij mijn school bestanden enz te komen.

Alleen nog ff een leuke domeinnaam verzinnen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:01:56 #132
34663 SpeedyGJ
pi_62245326
Mah ik heb er anders continu last van ik vind het erg jammer.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:08:23 #133
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62245543
Mail ze er ff over?
pi_62269895
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef deepart het volgende:
Ik heb een .com adress met host aangemaak, 35 euro per jaar in totaal dus dat is netjes. Alleen wat me niet aanstaat is dat in de whois echt al mijn gegevens staan, zelfs mijn 06 nummer... Ik wil dat weg hebben..
Dat is precies het enige ding wat mij tegenhoudt om daar een nieuw hosting pakket aan te vragen. Heb jij dit ondertussen al kunnen oplossen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:15:25 #135
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_62270507
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Blijkbaar zit je op een drukke bak, waardoor je deze meldingen krijgt. Wellicht vragen of ze je willen overzetten naar een iets rustigere machine?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:17:29 #136
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_62270567
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat is precies het enige ding wat mij tegenhoudt om daar een nieuw hosting pakket aan te vragen. Heb jij dit ondertussen al kunnen oplossen?
Enige wat je hier voor kan doen, is zelf het domein registreren bij een partij die ook 'private whois' aanbied zoals bijvoorbeeld Godaddy.
Je betaald dan een extra fee per jaar voor deze 'dienst', maar je whois-gegevens worden dan wel 'gehide' door informatie van deze dienst.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 07:55:33 #137
34663 SpeedyGJ
pi_62278371
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Blijkbaar zit je op een drukke bak, waardoor je deze meldingen krijgt. Wellicht vragen of ze je willen overzetten naar een iets rustigere machine?
Ik zal eens informeren hopelijk wordt het dan wat beter.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:50:26 #138
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_62286292
Heeft er iemand ervaring met Hostway ? wat zijn jullie bevindingen ?
pi_62394338
Ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare host met de volgende specificaties:

• Min. 5 subdomeinen
  • Min. 5 emailadressen
  • Min 500 mb ruimte
  • Niet héééél traag maar hoeft ook niet supersnel
  • PHP5/MySQL support
  • Poort 80 naar buiten niet gesloten ivm cURL
  • Max 30-40 euro per jaar

Weet iemand een host die aan deze dingen voldoet die een beetje prettig is? Hoe opener qua instellingen hoe beter.
  • "Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
    pi_62394371
    antagonist?
      zondag 19 oktober 2008 @ 13:15:41 #141
    225968 Houtworm
    I love Wood
    pi_62501368
    Moet je bij het zoeken van een host ook goed kijken naar de mogelijkheden om up te graden? Bijvoorbeeld als je site succesvol wordt en meer verkeer gaat krijgen?
    Of is het ook simpel om een site te verhuizen naar een andere host dan?

En wat zijn de verschillen tussen een host die 23 euro per jaar en 23 euro per maand vragen? Zit nogal een prijsverschil tussen...
    pi_62506264
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 13:15 schreef Houtworm het volgende:
    En wat zijn de verschillen tussen een host die 23 euro per jaar en 23 euro per maand vragen? Zit nogal een prijsverschil tussen...
    Hoe bedoel je?
    Als de ene host 20 MB aanbied voor 23 euro per jaar en de andere 20 GB voor 23 euro per maand lijkt mij dat het verschil. Zeker in de hosting wereld is duur niet altijd beter.
    Heb bijvoorbeeld 2 website draaien bij antagonist, kost niet veel, uptime en bereikbaarheid/snelheid is heel goed. Een service telefoon nummer hebben ze echter niet.

Belangrijk is dus om eerst eens op een rijtje te zetten wat belangrijk voor je is (service, of veel ruimte) en dan te gaan zoeken naar een host.
    pi_62506737
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 @ 13:15 schreef Houtworm het volgende:
    Moet je bij het zoeken van een host ook goed kijken naar de mogelijkheden om up te graden? Bijvoorbeeld als je site succesvol wordt en meer verkeer gaat krijgen?
    Of is het ook simpel om een site te verhuizen naar een andere host dan?
    Je site verhuizen is meestal een kwestie van de bestanden kopiëren en evt de databases backuppen. Maar je hosting een beetje op de groei nemen kan natuurlijk nooit kwaad.
    quote:
    Ik heb hier heel lang naar lopen zoeken toen ik mijn host uitzocht, maar het grootste verschil is dat je bij die dure hosts gewoon keihard genaait wordt.

Als je site echt groot wordt, wordt het misschien interessant om over te gaan op dedicated hosting (dan krijg je een fisieke eigen server) of colocatie (zelf een server bouwen/kopen die zij dan in hun servercentrum plaatsen). Maar dat is een andere tak van sport met ook hele andere tarieven.
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:51 #144
    232112 wietse86
    programmeur
    pi_62513077
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
    neem anders een contact op met Houwink Webhosting.
    hier heb ik goede ervaringen mee en zij nemen je de zorgen uit handen bij verhuizen van een website.
    domeinen verhuizen is voor hun geen probleem.

dit hebben ze ook met mijn domein gedaan. Super service
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:14:14 #145
    34663 SpeedyGJ
    pi_62513147
    Ik zal daar eens na kijken want ze zouden het oplossen, na nog geen verbetering, ik kijk het deze week even aan.
      zondag 19 oktober 2008 @ 22:14:39 #146
    136730 PiRANiA
    pi_62514869
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef wietse86 het volgende:

[..]

neem anders een contact op met Houwink Webhosting.
    hier heb ik goede ervaringen mee en zij nemen je de zorgen uit handen bij verhuizen van een website.
    domeinen verhuizen is voor hun geen probleem.

dit hebben ze ook met mijn domein gedaan. Super service
    SPAM
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:13:10 #147
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_62560108
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 22:14 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

SPAM
    Dat valt wel mee hoor, zit niet eens een weblinkje bij.
    Het is gewoon een topic over betaald webhosting, dus hier mag het wel... In een ander willekeurig topic had het inderdaad anders opgevat kunnen worden.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 22 oktober 2008 @ 17:10:26 #148
    34663 SpeedyGJ
    pi_62587209
    Ik ben weg gegaan bij servage.net. Alles leuk en aardig maar dat ze mijn account bannen omdat ik blijkbaar nog niet heb betaalt slaat alles! Op 25-04-2007 is mijn account ingegaan, op 25-04-2008 moest ik weer dokke maar blijkbaar is dit voor mijn ogen voorbij geschoten en ben ik door alle omstandigheden het helemaal vergeten, geen herinnering via mail of via account of wat dan ook maar...
    Anyway ik zal maar eens verdeer zoeken..
    pi_62591551
    En je domeinnamen dan?
      woensdag 22 oktober 2008 @ 20:07:33 #150
    34663 SpeedyGJ
    pi_62592198
    Die zijn nu ook gewoon weg....ik blijf bezig met domeinen aanvragen, ik ga nu een toepasselijke naam bedenken die ik gewoon kan houden in geval dat ik weer ga verhuizen of zo anyway het zit me allemaal wel goed...
      woensdag 22 oktober 2008 @ 20:46:45 #151
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_62593935
    Die zou je toch gewoon moeten kunnen verhuizen lijkt me, of stonden ze niet op jou naam?
    Had je geen vaste bezoekers dan? Want die kunnen je nieuwe site dan nooit meer vinden
      woensdag 22 oktober 2008 @ 21:15:31 #153
    34663 SpeedyGJ
    pi_62594636
    Heb indd geen vaste bezoekers of sponsoren etc het is de laatste 2 jaar alleen maar ups en downs geweest, daarom probeer ik nu een pakkende domein te bedenken die ik niet weer hoef te veranderen of zo heb bewust gekozen om alles weg te doen
      woensdag 22 oktober 2008 @ 22:08:59 #154
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_62596722
    Ah oké. Domeinen die op je naam staan, mogen niet zo verwijderd danwel opgeheven worden. Je zou dan de betreffende registratiepartij aan kunnen klagen als zoiets gebeurd.

Als ik jou was zou ik de domeinen los van hosting doen; je kan zo "gemakkelijk" switchen van hostingprovider als het toch niet geheel bevalt .
      woensdag 22 oktober 2008 @ 22:10:12 #155
    34663 SpeedyGJ
    pi_62596762
    Keej bedankt voor deze informatie
    pi_62709890
    Ik heb ws wat simpele vraagjes, maar ik zie door het hostingbos de hostingbomen niet meer.

Ik wil meerdere domeinen registreren die allemaal naar dezelfde website gaan. Dit zullen allemaal .nl domeinen zijn. Er komt een relatief simpele website te draaien, wat niet al te veel dataverkeer zal genereren.

PHP en Mysql zullen ws nodig zijn. Het is belangrijk dat er telefonische bereikbaarheid is.

Wat voor verschil merk ik tussen een Windows- en een Linuxserver? Ik zie dat de Linuxservers vaak wat goedkoper zijn.

En het mag best wat kosten, maximaal 10 euro per maand, inclusief de domeinregistraties.

Zijn er mensen die me de goede weg op kunnen sturen?
      maandag 27 oktober 2008 @ 09:32:26 #157
    136730 PiRANiA
    pi_62710373
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 09:06 schreef Marsepein het volgende:
    Ik heb ws wat simpele vraagjes, maar ik zie door het hostingbos de hostingbomen niet meer.

Ik wil meerdere domeinen registreren die allemaal naar dezelfde website gaan. Dit zullen allemaal .nl domeinen zijn. Er komt een relatief simpele website te draaien, wat niet al te veel dataverkeer zal genereren.

PHP en Mysql zullen ws nodig zijn. Het is belangrijk dat er telefonische bereikbaarheid is.

Wat voor verschil merk ik tussen een Windows- en een Linuxserver? Ik zie dat de Linuxservers vaak wat goedkoper zijn.

En het mag best wat kosten, maximaal 10 euro per maand, inclusief de domeinregistraties.

Linux in in bijna alle gevallen beter. Als je ASP wil gebruiken (en dat wil je niet) moet je windows nemen. Linux is ook sneller. Microsoft heeft zijn websites ook heel lang op linuxservers gedraaid
      maandag 27 oktober 2008 @ 09:36:00 #158
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_62710444
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef PiRANiA het volgende:

Als je ASP wil gebruiken (en dat wil je niet) moet je windows nemen.
    quote:
    Linux is ook sneller.
    pi_62711381
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Linux in in bijna alle gevallen beter. Als je ASP wil gebruiken (en dat wil je niet) moet je windows nemen. Linux is ook sneller. Microsoft heeft zijn websites ook heel lang op linuxservers gedraaid
    Het wordt geen ASP, niet omdat het langzamer zou zijn, maar omdat ik er helemaal niets van af weet. Ik kan dus gerust een linuxhost nemen, omdat ik dat als beheerder niet merk?

Maar welke hoster voldoet aan mijn wensen? Ik heb leaseweb en argeweb gevonden. Maar het zoeken naar een host met een telefonische bereikbaarheid is niet echt eenvoudig. Zijn er in dat segment nog andere spelers in de markt?
    pi_62713128
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 @ 10:14 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Het wordt geen ASP, niet omdat het langzamer zou zijn, maar omdat ik er helemaal niets van af weet. Ik kan dus gerust een linuxhost nemen, omdat ik dat als beheerder niet merk?

Maar welke hoster voldoet aan mijn wensen? Ik heb leaseweb en argeweb gevonden. Maar het zoeken naar een host met een telefonische bereikbaarheid is niet echt eenvoudig. Zijn er in dat segment nog andere spelers in de markt?
    Ik weet dat www.spininhetweb.nl erg goed telefonisch bereikbaar is. Service is er verder ook prima. Alleen het pakket vind ik een beetje mager voor die prijs.

Verder een windowsserver heeft geen enkel voordeel, tenzij je specifiek met windows-applicaties wilt gaan werken. Ik zou aanraden linux (apache) te nemen, al is het maar omdat daar véél meer ondersteuning op internet voor te vinden is.
      maandag 27 oktober 2008 @ 17:50:58 #161
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_62724749
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 09:06 schreef Marsepein het volgende:

Wat bedoel je met telefonische bereikbaarheid? Tijdens kantooruren? Of ook in de avond bereikbaar?

Meerdere domeinen verwijzen naar 1 website zal gemakkelijk gaan, in ieder geval servers waarop Plesk (8.0+) draait, heeft dit standaard in het pakket .
    pi_62725184
    Met direct-admin stel je het ook zo in. En anders ff een telefoontje plegen heh
    pi_62737884
    Ik heb inmiddels gebeld met zowel argeweb als met degene voor wie de site bedoeld is, en we hebben een match
      maandag 3 november 2008 @ 17:15:00 #164
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_62912180
    Ff een vraagje aan iedereen die een domeinnaam beheert:

Ik wil bij www.transip.nl een domeinnaam bestellen, en die laten doorsturen naar mijn website.
    De kosten hiervoor zijn 9,99 per jaar. Zijn dit de enige kosten? Setupkosten: 0,- staat er, maar kan ik verder nog hoge kosten verwachten?
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_62915531
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 @ 17:15 schreef appelsjap het volgende:

Ik wil bij www.transip.nl een domeinnaam bestellen, en die laten doorsturen naar mijn website.
    De kosten hiervoor zijn 9,99 per jaar. Zijn dit de enige kosten? Setupkosten: 0,- staat er, maar kan ik verder nog hoge kosten verwachten?
    ik zie overal 4,99 per jaar...
    En ja dat zijn de enige kosten dan. Host je je site gewoon bij je internetprovider ofzo?
      maandag 3 november 2008 @ 19:37:56 #166
    136730 PiRANiA
    pi_62915840
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 17:15 schreef appelsjap het volgende:

Kijk eens wat het 2e jaar kost
      dinsdag 4 november 2008 @ 15:42:07 #167
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_62937276
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:

[..]

ik zie overal 4,99 per jaar...
    En ja dat zijn de enige kosten dan. Host je je site gewoon bij je internetprovider ofzo?
    Nee ik host mijn site ergens anders, maar de kosten zijn 4.99 en 5 euro voor het doorsturen (mail + site).
    Maar iig bedankt!
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_63171111
    Iemand ervaring met http://www.simple-hosting.nl ?
    Ben op zoek naar een host waar ik langzaam aan kan proberen een site maken maar ook kan groeien. En een betrouwbare host natuurlijk.
    pi_63177670
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 @ 21:03 schreef Houtworm het volgende:
    Iemand ervaring met http://www.simple-hosting.nl ?
    Ben op zoek naar een host waar ik langzaam aan kan proberen een site maken maar ook kan groeien. En een betrouwbare host natuurlijk.
    Langzaam aan beginnen kan bij iedere host.

Mijn eerste gedachte is (zoals bij zo veel hosts): veel te duur. Bovendien krijg je bij het starterpakket geen databases. Beetje raar.
      woensdag 12 november 2008 @ 23:32:35 #170
    136730 PiRANiA
    pi_63177777
    Ik vind hosting-art.nl zo'n mooi concept (www.hosting-art.nl)
    Iemand hier met ervaring daar? De FOK! porn server draait er dacht ik...
    pi_63178241
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 @ 23:32 schreef PiRANiA het volgende:
    Ik vind hosting-art.nl zo'n mooi concept (www.hosting-art.nl)
    Iemand hier met ervaring daar? De FOK! porn server draait er dacht ik...
    Ik zou zeggen, verhuis fok.nl naar die lui!

Wel hopen dat ze niet failliet gaan overigens, een maand nadat je die 200 euro gelapt hebt...
    pi_63182469
    Onbeperkt bestaat niet, en zeker niet in de hosting wereld.
    pi_63183360
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 23:29 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte is (zoals bij zo veel hosts): veel te duur. Bovendien krijg je bij het starterpakket geen databases. Beetje raar.
    Andere aanrader dan?
    pi_63183874
    al een paar keer terug gekomen in dit topic, als je iets goedkoopst wilt wat gewoon goed werkt probeer antagonist. Doorgroei mogelijk heb je daar echter niet en ook geen telefonische helpdesk,
    pi_63183926
    Ja die had ik al gezien. Maar niet door kunnen groeien en matige hulp staat mij niet zo aan.
    pi_63184283
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 @ 10:28 schreef Houtworm het volgende:
    Ja die had ik al gezien. Maar niet door kunnen groeien en matige hulp staat mij niet zo aan.
    Ik vind zelf de support via het forum van antagonist wel prima. Enneuh, niet door kunnen groeien? tegen de tijd dat je boven die 60 GB per maand uit komt, ga je toch naar een heel andere manier van hosting kijken. En dat kan ook weer bij antagonist. Of je verhuist je domein. Ik zou me daar voorlopig niet al te sappel om maken.
    pi_63485726
    Ik ben al 3 jaar klant van PCextreme maar begin het beetje minder te vinden. Kwaliteit is minder dan 3 jaar terug.

Nu ben ik opzoek naar een VPS hosting. Daarbij moet ik 3 domeinnamen verhuizen. Ongeveer 150mb+ is oké.

Heeft iemand een tip?
    pi_63544709
    Ik zoek dus een goede webhost .. wat is nu de beste in prijs en kwaliteit ??

Wil dus per jaar betalen en niet per maand.
      woensdag 26 november 2008 @ 21:47:06 #179
    152953 Sanderrrr
    De r bleef hangen
    pi_63548036
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 20:02 schreef Troonwoord het volgende:
    Ik zoek dus een goede webhost .. wat is nu de beste in prijs en kwaliteit ??

Wil dus per jaar betalen en niet per maand.
    www.servage.net

Erg tevreden over. Ze reageren op mailtjes vrijwel altijd binnen 5 minuten.

Er staat op de website 6.35 euro per maand, maar je betaalt gewoon per jaar. Als je de couponcode MEGA gebruikt krijg je iets van 35% korting, het kost me iets van 51 euro per jaar voor 510 GB ruimte en 5 TB bandbreedte.
    pi_63549007
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 @ 21:47 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

www.servage.net

Erg tevreden over. Ze reageren op mailtjes vrijwel altijd binnen 5 minuten.

Er staat op de website 6.35 euro per maand, maar je betaalt gewoon per jaar. Als je de couponcode MEGA gebruikt krijg je iets van 35% korting, het kost me iets van 51 euro per jaar voor 510 GB ruimte en 5 TB bandbreedte.
    Dat is dus alleen nuttig als je een site ter grootte van fok runt ofzo...

voor normale hosting: one.com, antagonist.nl ofzo...
      woensdag 26 november 2008 @ 22:11:21 #181
    152953 Sanderrrr
    De r bleef hangen
    pi_63549110
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat is dus alleen nuttig als je een site ter grootte van fok runt ofzo...

voor normale hosting: one.com, antagonist.nl ofzo...
    Of veel streamt
    pi_63550598
    Ben aan het twijfelen tussen http://www.1-eurohost.com/nlsite/?q=node/7 of antagonist.nl :/
    pi_63550732
    ik heb zelf prima ervaring met antagonist. Of beter gezegd: geen klachten. 1x even verbindingsproblemen gehad maar dat werd binnen een paar uur opgelost.
    pi_63568958
    Denk dat ik antagonist ga nemen. is er mss een addertje onder het gras dat ik zou moeten weten ?
    pi_63569220
    Je mag maar één site hosten.
    pi_63569389
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 @ 16:38 schreef Ame_thyst het volgende:
    Je mag maar één site hosten.
    dat is bij ongeveer alle prijsvechters.

Niets wat je niet op kunt lossen met een alias en .htaccess overigens Heb nergens in de voorwaarden kunnen vinden dat dat niet zou mogen
    pi_63680574
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 23:29 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik mag mijn eigen bedrijf natuurlijk niet promoten, maar ik wil jou eerlijke mening hierover.
    Nog steeds te duur?
    www.webruimtehosting.nl

[ Bericht 7% gewijzigd door Weerman op 01-12-2008 21:51:31 (nvt) ]
    pi_63682553
    prijzen zijn redelijk concurrerend inderdaad. Maarreuh hoe doe je dat hostingpakket zonder domeinnaam? Is dat alleen op een IP te bereiken ofzo?
    pi_63689714
    Nee, je kunt ook gewoon een *.webruimtehosting.nl subdomein aanvragen.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:02:32 #190
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_63736221
    Ik ben op zoek naar een goedkopere hostingprovider voor vooral mijn email. Ik heb een .nl adres wat ik met name voor de mail gebruik. Een website heb ik niet echt... staan wat test dingen op.
    Ik betaal nu iets van 55 euro per jaar en volgens mij kan dit wel goedkoper. Iemand tips?
    Is bijvoorbeeld hosting2go.nl iets? Of misschien 10eurohost.nl?

Hoeft niet super betrouwbaar te zijn als de mail maar een beetje fatsoenlijk werkt.

En qua verhuizing? eerst mijn huidige opzeggen cq doorgeven dat ik mijn .nl adres wil verhuizen of eerst bij een nieuwe provider aanmelden.
    * I intend to live forever, so far so good! *
    pi_63736824
    Antagonist heb ik (en anderen in dit topic) erg goede ervaringen mee.
    Hosting2go heb ik toch wat negatieve geluiden over gehoord, de reacties daar maar eens lezen http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2665

Verhuizingen heb ik nog nooit gedaan dus kan ik niet veel zinnigs over zeggen. Weet wel dat niet elke provider dezelfde volgorde handhaaft dus eerst alles even goed lezen dus.
      woensdag 3 december 2008 @ 21:42:25 #192
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_63737712
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 21:03 schreef sigme het volgende:
    Ik zou graag een webhost hebben waar ik plaatje kan zetten zodat ik die bijvoorbeeld op fok kan tonen. Maarrrrrr.. ik heb niet zo'n zin dat oplettende lezertjes vervolgens de url in whois tikken en dan mijn complete doopceel lichten .

Zijn er webhosters waarbij je persoonsgegevens onzichtbaar blijven?

Oh ja, ander dommig vraagje; hoeveel verkeer genereert zoiets zo'n beetje? Niet te grote foto'tjes die bekeken worden vanaf een forum als fok?
    Dat doen de meeste hosts op aanvraag wel
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_63737867
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef classpc het volgende:

[..]

Dat doen de meeste hosts op aanvraag wel
    Weet je dat zeker? Ik dacht dat, iedergeval voor .nl, het verplicht is dat die info er staat. Alleen als je een erg goede reden hebt en deze voorlegt aan sidn zelf is er een kans dat ze het weghalen.
    pi_63744292
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef IkWilbert het volgende:
    En qua verhuizing? eerst mijn huidige opzeggen cq doorgeven dat ik mijn .nl adres wil verhuizen of eerst bij een nieuwe provider aanmelden.
    Je huidige abonnement opzeggen (deze blijft het dan wel doen tot waarvoor je betaald hebt als het goed is!). Wel even melden dat je gaat verhuizen en of ze zo vriendelijk willen zijn om daar aan mee te werken.

Dan bij de nieuwe provider alles aanvragen en hen een getekend verhuis formulier toesturen zodat zij die kunnen gaan inzetten.
      donderdag 4 december 2008 @ 01:35:03 #195
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_63744506
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Ik dacht dat, iedergeval voor .nl, het verplicht is dat die info er staat. Alleen als je een erg goede reden hebt en deze voorlegt aan sidn zelf is er een kans dat ze het weghalen.
    Doe maar eens een whois op classpc.nl

Hebben ze gewoon op verzoek van mij weg gehaald. Staan nu de gegevens van het hostingbedrijf.
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_63761818
    En daarmee is het hosting bedrijf niet de eigenaar geworden van de domein naam?

Ik zit bij antagonist maar daar doen ze niet aan naams verandering. Best jammer...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ame_thyst op 04-12-2008 20:27:45 ]
    pi_63762066
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 @ 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:
    En daarmee is het hosting bedrijf niet de eigenaar geworden van de domein naam?

Ik zit bij antagonist maar daar doen ze niet aan domein naam verandering. Best jammer...
    Domeinnaam verandering? Je bedoelt verandering van de persoonsgegevens neem ik aan...
    Voor verandering van domeinnaam kun je gewoon een alias nemen.
      donderdag 4 december 2008 @ 19:01:09 #198
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_63762088
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef IkWilbert het volgende:
    Ik ben op zoek naar een goedkopere hostingprovider voor vooral mijn email. Ik heb een .nl adres wat ik met name voor de mail gebruik. Een website heb ik niet echt... staan wat test dingen op.
    Ik betaal nu iets van 55 euro per jaar en volgens mij kan dit wel goedkoper. Iemand tips?
    Is bijvoorbeeld hosting2go.nl iets? Of misschien 10eurohost.nl?

Hoeft niet super betrouwbaar te zijn als de mail maar een beetje fatsoenlijk werkt.

10eurohost is op zich best een goede hoster . Ze zitten in het netwerk van Denit, een van de grotere spelers op de (Nederlandse) markt..
    pi_63762236
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 @ 19:01 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

10eurohost is op zich best een goede hoster . Ze zitten in het netwerk van Denit, een van de grotere spelers op de (Nederlandse) markt..
    Ik vind ze toch behoorlijk duur voor een 'discounter'.
    pi_63885583
    Ik zit nu bij mijndomein, heb 1 domein incl hosting voor 29euro per jaar en nu dus een domein geregistreerd voor 9euro maar hier blijk ik niets mee te kunnen... moet ik eerst "opwaarderen" waardoor dit me 19euro per jaar gaat kosten. Ik ben dan dus 50euro per jaar kwijt voor 2 domeinnamen en hosting.

Weet iemand een min of meer gelijkwaardige oplossing voor minder geld of is 50euro per jaar voor die 2 domeinen en de hosting van mijndomein.nl voordelig?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')