abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 februari 2008 @ 07:38:28 #1
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56474839




"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clich� maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.




Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.


Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.


James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.


John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.


Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...


Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.


Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.


Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.


Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.


Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.


Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...


Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.


Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.


Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 20 maart - Meet Kevin Johnson



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!



    ***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

    Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  • pi_56474842
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 01:38 schreef magnifor het volgende:
    In de vorige seizoenopeners werd altijd wel iets onthuld in het begin waar je een wtf/wow gevoel bij kreeg. In de seizoenopener van Seizoen 4 ontbreekt dat gevoel een beetje.
    Wat ik heel vet vond was dat er gesuggereerd werd dat het monster/jacob invloed heeft buiten het eiland. Als Hurley niet hallucineerde, is dit wel belangrijk.
    Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast.
    -Douglas Adams
      zaterdag 2 februari 2008 @ 07:43:31 #3
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56474845
    Heb net episode 1 van season 4 gezien. Hij viel me behoorlijk tegen. Maar ik zal em morgen nog eens nuchter kijken
      zaterdag 2 februari 2008 @ 07:49:51 #4
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_56474853
    4x1 net binnen, vandeweek maar es gluren
    4x2 hoort toch bij afl 1?

    topserie trouwes, s3 bijna aan 1 stuk afgekeken
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 07:59:31 #5
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56474868
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 07:41 schreef Dilation het volgende:

    [..]

    Wat ik heel vet vond was dat er gesuggereerd werd dat het monster/jacob invloed heeft buiten het eiland. Als Hurley niet hallucineerde, is dit wel belangrijk.
    Tsja, alleen jammer dat Hurley al wel voor de crash ook hallucineerde (zijn inbeeld-vriend met badjas)
    pi_56475525
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 07:59 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Tsja, alleen jammer dat Hurley al wel voor de crash ook hallucineerde (zijn inbeeld-vriend met badjas)
    Tja, als je bedenkt dat er iets gebeurt met Jack, waardoor die ook opeens terug wilt, is het niet onwaarschijnlijk denk ik.
    Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast.
    -Douglas Adams
    pi_56475576
    Zijn jullie nog wel vriendjes J. en T.?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 10:36:16 #8
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_56475660
    nog niet teveel lezen hier... we zijn weer begonnen
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_56475829
    Fijn dat het weer begonnen is Ook al is het maar voor 8 afleveringen.

    Interessante theorie op Lostpedia over de real-world events:
    quote:
    In the Flash Forward timeline, no one knows about the Island. Note the cop's question to Hurley about Ana Lucia - "did you meet her before the plane took off?" Surely if he'd known they'd been on an island together for 90 days he would have asked if he knew her then.

  • In this timeline, 90 days haven't gone by since the crash
  • In this timeline, Oceanic 815 never even took off -- someone went back in time (a la Desmond) and changed the timeline to cause an event that prevented it
  • In this timeline, 6 passengers never got on Flight 815.
  • It's this event (stopping Locke?) for which Jack is hailed as a hero, nobody knows the story that we've been watching for 3 seasons
  • In the outside world, they only know about the survivors who made it off the island. Everyone else, such as Ana Lucia, is to have assumed to have died in the plane crash so the survivors don't have to explain anything that happened on the island.

    The secret is that the Oceanic 6 weren't the only survivors.
  • Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56475911
    Ook interessant, de naam van die man die Hurley kwam bezoeken toen hij weer was opgenomen:
    quote:
    Abbadon: Abaddon is the name for the angel of the Abyss in Revelation. This angel does the work of God in binding Satan and hurling him into the Abyss. "Abaddon" means "destroyer," or "destruction" in Hebrew. More precisely, this name comes from the Hebrew root word aleph-bet-daled, which means, "lost!"
    Weer mooie dualiteit
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 11:06:21 #11
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56475991
    Het begin is weer tof, nu hopen dat ze dat weten vol te houden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56476168
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 10:52 schreef DaFrenk het volgende:
    Fijn dat het weer begonnen is Ook al is het maar voor 8 afleveringen.

    Interessante theorie op Lostpedia over de real-world events:
    [..]
    In die richting zat ik ook al te denken, en dan vooral het laatste puntje.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_56476235
    Het is al lang bekend waarschijnlijk ..maar is het nou zo dat seizoen 4 maar uit 8 afleveringen bestaat door die stakingen?
    Of hebben ze er maar 8 opgenomen?
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
    pi_56476503
    Yeah!!! nog op de eerste pagina
    TVP (met hoofdletters ja !)
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_56476558
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 11:28 schreef BobbyJames het volgende:
    Het is al lang bekend waarschijnlijk ..maar is het nou zo dat seizoen 4 maar uit 8 afleveringen bestaat door die stakingen?
    Of hebben ze er maar 8 opgenomen?
    Door de stakingen. Als die nu eindigen kunnen ze misschien nog een paar extra maken.
    pi_56476603
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 11:48 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Door de stakingen. Als die nu eindigen kunnen ze misschien nog een paar extra maken.
    Dat ze maar opschieten
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      zaterdag 2 februari 2008 @ 11:54:06 #17
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56476662
    Er zijn maar acht afleveringen opgenomen door de staking... ik heb laatst [volgens mij in deze reeks] gelezen dat als de staking binnen een aantal weken voorbij zou zijn, we misschien wel het seizoen in één ruk kunnen krijgen - al verwacht ik dan dat er wat korte breaks komen - maar dat acht ik eigenlijk niet waarschijnlijk.

    Random thoughts over de aflevering:

    Na deze aflevering moet je wel medelijden hebben met Hurley; ik vond vooral het moment dat hij zo blij was en een cannonball ging doen in het water, naar het moment dat hij boven water kwam en heel zijn goed gevoel over de redding verdwenen was erg... ik dacht trouwens eerst heel even dat het niet Desmond was, maar iemand van de boot en dat die Saywer, Sayid enzo ging vermoorden terwijl Hurley vanaf het water toekeek

    - Dit was de eerste seizoensopening waarbij het niet met een close-up van een oog begon!
    - Jack lijkt afgevallen tussen het einde van s3 en deze aflevering, niet dat hij ooit dik was, maar zijn gezicht lijkt nu wat smaller.
    - Saillant dat Jack Locke écht wilde doodschieten, vooral hoe Locke keek nadat Jack de trekker overhaalde!
    - Dat berichtje op Charlie's hand in Hurley's hallucinatie had ik niet gezien, leuk gespot
    - In het huis van Jacob was het volgens mij zeker weten Locke die voor het raam opdook en inderdaad Christian Shephard in de stoel erachter.
    - Zoals gewoonlijk, fucked Kate alles wéér up [nu met het toestaan van Naomi om te bellen]

    Tot nu toe ben ik positief over de flashforwards, voor het eerst in lange tijd vond ik het niet vervelend om het eiland te verlaten voor die stukken! Ik vond de flashbacks zo langzamerhand saai en afleidend geworden, maar naar de flashforwards keek ik juist uit Voorlopig dus een gouden zet van de schrijvers!

    Ik las in de laatste post van het vorige topic wat over de promo's, maar heb nog geen links gezien, dus:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_56476941
    Net klaar met 6 seizoenen "24" en nu deze top aflevering, ik heb er weer zin in
    Ik kon het weer niet laten om de sneakpreview aan te klikken
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:21:40 #19
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_56477100
    Is er al een promo voor volgende week
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_56477161
    Nog wat dingen van Lostpedia die ik niet wist:

    Het woord HO komt 3 keer terug in de aflevering (Charlie verscheen naast de Ho-Ho's in de winkel, Jack stopt met basketball na de letters H en O van het spel 'H-O-R-S-E' en het staat op de muur in het instituut waar Hurley zit).

    De H en de O zijn de 8e en 15e letter van het alfabet. HO is dus 815

    De man met de camera die Hurleys ongeluk filmt is Hurleys oude werknemer en Locke's oude baas Randy.

    In het originele script voor deze aflevering zat niet Jacks pa in de stoel in het hutje, maar Hurley zelf.
    http://www.eonline.com/go(...)42-ae78-d57998c34318
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:21 schreef Dos37 het volgende:
    Is er al een promo voor volgende week
    2 posts boven je
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:28:58 #21
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56477232
    Flashforwards
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:31:24 #22
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56477271
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
    Flashforwards
    Vind ik niet, zoals hierboven al staat, de flashbacks werden een beetje saai. Nu met flashforwards wordt het allemaal weer een stuk interessanter.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:33:10 #23
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56477302
    Ze moesten gewoon ook stoppen met flashbacks, maar gewoon volle actie van het heden doen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:33:19 #24
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_56477304
    net gekeken, en begin weer erg benieuwd te raken naar de rest... wel hopen dat het op dit temp blijft, en niet in gaat kakken tegen seizoen 5..
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:40:41 #25
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56477423
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:24 schreef Symer het volgende:
    Het woord HO komt 3 keer terug in de aflevering (Charlie verscheen naast de Ho-Ho's in de winkel, Jack stopt met basketball na de letters H en O van het spel 'H-O-R-S-E' en het staat op de muur in het instituut waar Hurley zit).

    De H en de O zijn de 8e en 15e letter van het alfabet. HO is dus 815
    Wat vet! Ik zat nog te denken: "Hmm, geen 'occurences of the numbers' meer...", maar wél dus
    quote:
    jorienvdherik schreef:
    Ze moesten gewoon ook stoppen met flashbacks, maar gewoon volle actie van het heden doen.
    Vind ik niet. Het zou misschien soms wel spannender zijn en LOST zou dan ongeveer 20 afleveringen eerder al klaar zijn, maar zonder flashbacks / -forwards gaat een heel groot deel van het LOST-concept verloren.
    pi_56477424
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 11:54 schreef Xurk het volgende:
    - In het huis van Jacob was het volgens mij zeker weten Locke die voor het raam opdook en inderdaad Christian Shephard in de stoel erachter.
    Volgens LostPedia is het Jacob die terugkijkt en inderdaad Christian Shephard in de stoel.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:41:38 #27
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56477444
    trouwens dit vind ik wel schokkend

    De laatste drie seizoenen (4, 5 en 6) zullen slechts 16 afleveringen tellen, en worden respectievelijk in 2008, 2009 en 2010 uitgezonden
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:43:06 #28
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_56477466
    dat was al wat langer bekend hoor...

    maar als het 48 bloedstollend afleveringen zijn, hoor je mij niet klagen
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zaterdag 2 februari 2008 @ 12:43:26 #29
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56477471
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:40 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    Volgens LostPedia is het Jacob die terugkijkt en inderdaad Christian Shephard in de stoel.
    Ach, volgens mij zegt dit niks. Uiteindelijk was het huis ook gewoon 1-2-3 weg, en zat het blijkbaar allemaal in Hurley's verbeelding.
    pi_56477570
    Zijn jullie hier alweer
    pi_56477714
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:43 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Ach, volgens mij zegt dit niks. Uiteindelijk was het huis ook gewoon 1-2-3 weg, en zat het blijkbaar allemaal in Hurley's verbeelding.
    Deze aflevering liet zien hoe sterk Hurleys wilskracht is. Daar was al naar gehint toen hij dat Dharma busje aan de praat kreeg door het te willen en nu met het verdwijnen van de hut en Charlie door zijn wilskracht is het verder uitgediept.

    Ik denk daardoor dat die hut daar 'echt' stond als manifestatie van het eiland en dat Hurley bewezen heeft sterker te zijn dan het eiland.

    Als Desmond Hurley had meegenomen toen hij er met z'n zeilboot vandoor ging en uiteindelijk terugkeerde omdat het eiland steeds voor hem verscheen welke kant hij ook op ging, hadden ze misschien wel kunnen ontsnappen.
    pi_56477796
    Is iemand de link naar Alias en Cloverfield (Hurley bestelde een Slusho drankje) ook nog opgevallen?
    Amen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 13:05:25 #33
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56477834
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:43 schreef greatgonzo het volgende:
    dat was al wat langer bekend hoor...

    maar als het 48 bloedstollend afleveringen zijn, hoor je mij niet klagen
    ik dacht 16 bij elkaar ?
    pi_56477836
    Bestelde Sydney dat ook ??
    pi_56477849
    In S1 was Sydney een mager tienersletje en in in S5 een mama met dikke heupen
    pi_56477875
    Alias
    Amen.
    pi_56477885
    De sneak peeks zijn weer veelbelovend .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 2 februari 2008 @ 13:09:12 #38
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56477903
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 12:57 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Deze aflevering liet zien hoe sterk Hurleys wilskracht is. Daar was al naar gehint toen hij dat Dharma busje aan de praat kreeg door het te willen en nu met het verdwijnen van de hut en Charlie door zijn wilskracht is het verder uitgediept.

    Ik denk daardoor dat die hut daar 'echt' stond als manifestatie van het eiland en dat Hurley bewezen heeft sterker te zijn dan het eiland.

    Als Desmond Hurley had meegenomen toen hij er met z'n zeilboot vandoor ging en uiteindelijk terugkeerde omdat het eiland steeds voor hem verscheen welke kant hij ook op ging, hadden ze misschien wel kunnen ontsnappen.
    Deze aflevering liet imo zien dat Hurley psychisch niet helemaal oké is.

    Maargoed, we zullen het wellicht nog wel te zien krijgen.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 13:11:05 #39
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56477933
    Ja hoor. Helemaal want Lost. En dan is het alweer over.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 13:16:35 #40
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56478021
    tvp

    de hurley FFs zaten dus voor de end of season 3 FFs

    zo nog een keertje kijken ,
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56478044
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 13:03 schreef Jivis het volgende:
    Is iemand de link naar Alias en Cloverfield (Hurley bestelde een Slusho drankje) ook nog opgevallen?
    Dat dacht ik ook te horen, maar Hurley bestelde een Slushie. Geen Slusho.
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 13:09 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Deze aflevering liet imo zien dat Hurley psychisch niet helemaal oké is.

    Maargoed, we zullen het wellicht nog wel te zien krijgen.
    Dat ligt te veel voor de hand. De makkelijkste verklaringen zijn tot nu toe nog nooit de juiste geweest bij Lost.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 13:27:43 #42
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56478179
    is trouwens de auto waarin Hurley crashed dezelfde auto als die waar hij met zijn vader aan zou gaan werken?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56478206
    Laatste aflevering zoog weer aars hoor. Niks ontrafeld en nog waziger dan ooit. Hup een beetje vaart erin!
    A little bit hateful
    pi_56478527
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 13:27 schreef Re het volgende:
    is trouwens de auto waarin Hurley crashed dezelfde auto als die waar hij met zijn vader aan zou gaan werken?
    Goeie!
    pi_56478802
    The Camaro driven by Hurley in the opening sequence is the car which he began to help his father fix as a young boy. ("Tricia Tanaka Is Dead")
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_56478842
    Naja, we hoeven nu in ieder geval niet meer maanden te wachten op een volgende aflevering .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_56478880
    Ik vond 'm weer sterk, weer lekker lost-style tientallen vragen erbij. Hoera!
    // Last.fm
      zaterdag 2 februari 2008 @ 14:20:24 #48
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56479030
    Volgende week nieuwe ep ?
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 2 februari 2008 @ 14:29:56 #49
    124655 DarkManta
    Tiepvouten onder voorbehout
    pi_56479177
    Bij mij begint Lost zijn aantrekkingskracht te verliezen...
    Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
    pi_56479728
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 14:20 schreef FoXje het volgende:
    Volgende week nieuwe ep ?
    Yep.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:30:13 #51
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56480227
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 14:29 schreef DarkManta het volgende:
    Bij mij begint Lost zijn aantrekkingskracht te verliezen...
    Bij mij gelukkig niet al vind het hele flashforward gebeuren nog wel even wennen
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:32:04 #52
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_56480257
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 10:29 schreef -Mo- het volgende:
    Zijn jullie nog wel vriendjes J. en T.?
    Nee.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      zaterdag 2 februari 2008 @ 15:35:11 #53
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56480310
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 15:30 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Bij mij gelukkig niet [afbeelding] al vind het hele flashforward gebeuren nog wel even wennen [afbeelding]
    Inderdaad. Helemaal nu we blijkbaar niet telkens in dezelfde tijd terechtkomen
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56481127
    Kut !
    Nu heb ik nog meer vragen dan 6 maanden geleden!
    Nog 5 dagen wachten...
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:50:31 #55
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56481407
    Shit, het is alweer begonnen he? Was het helemaal vergeten... maar ff zoeken dan.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 16:51:31 #56
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56481424
    Ik vond hem goed. Flashforward roept lekker veel vragen op. En de spanning zit er meteen goed in door de wel of niet redding.
    pi_56481487
    Wat een kutepisode weer. Lost.
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 16:59:54 #58
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56481532
    Wow Lost is back, en hoe Ben benieuwd hoe het zich allemaal weer verder gaat ontwikkelen
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
    pi_56481564
    Zagen jullie de special effects? Alsof het er met een potlood in getekend was.
    pi_56482165
    Misschien moet je een ander beeldscherm kopen?

    Vette ep, maar ik moet nog wel weer helemaal in het verhaal komen.
    voyeurism is participation
    pi_56482291
    oja, tvp
    pi_56482567
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 17:02 schreef Geqxon het volgende:
    Zagen jullie de special effects? Alsof het er met een potlood in getekend was.
    Waar heb je het over??
    pi_56483146
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 17:42 schreef MrBrightside het volgende:
    Misschien moet je een ander beeldscherm kopen?

    Vette ep, maar ik moet nog wel weer helemaal in het verhaal komen.
    Mijn monitor heeft een S-PVA panel, met een resolutie van 1920*1200. De 720p variant heb ik op native resolutie bekeken.

    De helicopter die over vloog, de rode sportwagen waar je soms zag dat Hurley er zelf niet in zat, de intens gefakete regen in de jungle...
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:19:40 #64
    3155 MeneerTim
    de verschrikkelijke.
    pi_56483633
    Veel belangrijker dan de resolutie van Geqxon: Naar welke begrafenis ging Jack nou eigenlijk aan het einde van seizoen drie?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:20:42 #65
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56483645
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:50 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Mijn monitor heeft een S-PVA panel, met een resolutie van 1920*1200. De 720p variant heb ik op native resolutie bekeken.

    De helicopter die over vloog, de rode sportwagen waar je soms zag dat Hurley er zelf niet in zat, de intens gefakete regen in de jungle...
    Kan wel zo zijn, maar je hebt er niks aan om daar allemaal op te letten. Ik heb dat helemaal niet gezien. Maar ik heb wel vollop genoten van deze prachtige aflevering.

    Echt waar, bij mij kan Lost weinig fout doen. Ik vindt het gewoon een topserie.
    pi_56483671
    net s04e01 binnen, als ik naar de voorstukjes kijkt krijg ik het gevoel dat ik een hoop gemist hebt, wat doet charlie op een onderzeeer met desmond?
    toch maar weer ff s03e23 opnieuw downloaden
    pi_56483691
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:50 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Mijn monitor heeft een S-PVA panel, met een resolutie van 1920*1200. De 720p variant heb ik op native resolutie bekeken.

    De helicopter die over vloog, de rode sportwagen waar je soms zag dat Hurley er zelf niet in zat, de intens gefakete regen in de jungle...
    O RLY?
    Die dingen zie je ook gewoon op een normaal scherm hoor
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:24:16 #68
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56483697
    Janimie zet ff in een spoiler ofzo , gaat helemaal niet over s04e01

    - edit, ow nee had het fout gelezen. Ik las wat doet claire op een onderzeer met desmond. Ik weet nu waar je het over hebt, wat idd in s03 op het einde voor kwam. Ik zal er verder niks over zeggen want blijkbaar heb je het einde van s03 nog niet gezien!

    [ Bericht 16% gewijzigd door Mender op 02-02-2008 19:32:08 ]
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:26:35 #69
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56483731
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:22 schreef janimie het volgende:
    net s04e01 binnen, als ik naar de voorstukjes kijkt krijg ik het gevoel dat ik een hoop gemist hebt, wat doet charlie op een onderzeeer met desmond?
    toch maar weer ff s03 en dan de laatste aflevering downloaden
    Wtf, heb jij S3 wel gekeken?
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56483755
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:24 schreef Mender het volgende:
    Janimie zet ff in een spoiler ofzo , gaat helemaal niet over s04e01
    Nee dat gaat over de laatste ep van S03 dus doe niet huillie
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:31:14 #71
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56483806
    Ja heb de post al aangepast
    pi_56483815
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:

    [..]

    Wtf, heb jij S3 wel gekeken?
    volgens mij wel, maar tis alweer bijna en jaar geleden en een heel seizoen van heroes geleden, hoe eindigde lost ook alweer ?
    pi_56483876
    De regen was wel nep ja
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:40:32 #74
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56483940
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef janimie het volgende:

    [..]

    volgens mij wel, maar tis alweer bijna en jaar geleden en een heel seizoen van heroes geleden, hoe eindigde lost ook alweer ? [afbeelding]
    NOT PENNYS BOAT
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:41:22 #75
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56483952
    Dat is er met Charlie en Desmond, geez. THE moment, eh.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56484008
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef janimie het volgende:

    [..]

    volgens mij wel, maar tis alweer bijna en jaar geleden en een heel seizoen van heroes geleden, hoe eindigde lost ook alweer ?
    Kijk gewoon die recap even als je het niet meer weet, anders snap je de helft van de nieuwe aflevering toch niet.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_56484125
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
    Dat is er met Charlie en Desmond, geez. THE moment, eh.
    Harajuku, niet iedereen is een Lost freak.
    pi_56484208
    Ik ben nu deadwood aan het kijken
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:19:47 #79
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56484776
    Zo, net gekeken. Vond hem weer top. Charlie +O Die regen op het eind viel mij ook al op, zag er fake uit.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:24:03 #80
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56484915
    Boeien.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 21:42:46 #81
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56487538
    Idd, lekker boeiend. Die regen ziet er net zo nat uit als anders.
    pi_56487767
    Pas als het er zo uit ziet als bij Heroes ga ik me er druk over maken
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 21:58:28 #83
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56488090
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 19:19 schreef MeneerTim het volgende:
    Veel belangrijker dan de resolutie van Geqxon: Naar welke begrafenis ging Jack nou eigenlijk aan het einde van seizoen drie?
    Ik had het idee dat het Sawyer was. Door de reacties van Kate en Jack.

    En wie zijn de andere leden van de Oceanic 6? Kate, Jack, Hurley en wie nog meer? Zijn dat de enige 6 overlevende?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 21:59:52 #84
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56488126
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 21:49 schreef Addict89 het volgende:
    Pas als het er zo uit ziet als bij Heroes ga ik me er druk over maken
    Dat was pas cheap-ass idd... dat stoorde mij ook super erg

    Lost moet het altijd al niet hebben van de special effects.
    pi_56490287
    Hahaaa wat heerlijk weer, ik snap er niets meer van, wat is dat met Hurley!
    Hij moet terug schijnbaar en Jack ook. En het was dus dom om met Locke mee te gaan. Maar waarom!

    Oh lekker, tis weer begonnen!

    Aww en Charlie echt dood
    Screw them.
    We're going home.
    pi_56490802
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

    [..]

    Ik had het idee dat het Sawyer was. Door de reacties van Kate en Jack.
    Best aannemelijk, aangezien hij verder geen familie/vrienden had voor de crash
    Wel lekker blijven plakken hè?
      zondag 3 februari 2008 @ 01:47:19 #87
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_56493275
    Overigens moest ik toen Hurley in dat water sprong even denken aan de scene waarin Kate en Sawyer gingen zwemmen. Ik vraag me trouwens ook af wanneer de FF's zich afspelen. Zou het kunnen zijn dat bijvoorbeeld S05 eindigt dat ze van het eiland afkomen, en dan S06 weer terugkomen oid?
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_56493292
    Ze gaan pas in S07 het eiland af
    pi_56493314
    Er komt geen S07...
    pi_56493613
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

    [..]

    Ik had het idee dat het Sawyer was. Door de reacties van Kate en Jack.

    En wie zijn de andere leden van de Oceanic 6? Kate, Jack, Hurley en wie nog meer? Zijn dat de enige 6 overlevende?
    Er zijn waarschijnlijk meer overlevende maar die zitten waarschijnlijk nog op het eiland.
    Daarom moeten ze ook terug
    Maar om een of andere reden vertellen ze niet dat die anderen nog leven.
    pi_56493725
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 01:49 schreef magnifor het volgende:
    Er komt geen S07...
    In dat geval gaan ze nooit het eiland af.
      zondag 3 februari 2008 @ 07:09:22 #92
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56494638
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 17:02 schreef Geqxon het volgende:
    Zagen jullie de special effects? Alsof het er met een potlood in getekend was.
    Dat water was idd nep (water toen CHarlie verdronk). Boeiend, als het verhaal maar goed is
    opgezegd@fok.nl
      zondag 3 februari 2008 @ 09:42:54 #93
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56494920
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

    [..]

    Ik had het idee dat het Sawyer was. Door de reacties van Kate en Jack.

    En wie zijn de andere leden van de Oceanic 6? Kate, Jack, Hurley en wie nog meer? Zijn dat de enige 6 overlevende?
    Als Sawyer dood gaat stop ik ermee
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56495272
    Oeh het is weer begonnen!

    Nog 1 uur 51
      zondag 3 februari 2008 @ 10:53:56 #95
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56495416
    mijn 3 grootste vragen

    wie is de "He" in He wants us to go back (door Hurley)... Is dat Jacob of is dat bijvoorbeeld Charlie

    En wie is de "They" is They need you (2x door Charlie) ... de andere Losties neem ik aan?

    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56495423
    OMG.. de promo's en sneak-peaks van volgende week zien er weer onwijs vet uit
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      zondag 3 februari 2008 @ 11:07:37 #97
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56495581
    Maar kan niet wachten op eps 2
    pi_56495894
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 10:54 schreef DaFrenk het volgende:
    OMG.. de promo's en sneak-peaks van volgende week zien er weer onwijs vet uit
    Snap niet dat mensen die altijd kijken.. je spoiled jezelf al een beetje en het is harder om een week te wachten, eerst las ik ook altijd zoveel spoilers als ik kon maar sinds s3 ben ik spoiler free en geniet een stuk meer van Lost
    pi_56496441
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 10:53 schreef Re het volgende:
    mijn 3 grootste vragen

    wie is de "He" in He wants us to go back (door Hurley)... Is dat Jacob of is dat bijvoorbeeld Charlie

    En wie is de "They" is They need you (2x door Charlie) ... de andere Losties neem ik aan?

    [ afbeelding ]
    Hurley zei niet 'He', maar 'It' wants us to go back. Ik denk dat hij met 'It' het eiland bedoelt.

    Ik denk idd ook dat hij met 'They' de achtergebleven mensen bedoelt.

    Wat is je 3e vraag?
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

    [..]

    Ik had het idee dat het Sawyer was. Door de reacties van Kate en Jack.

    En wie zijn de andere leden van de Oceanic 6? Kate, Jack, Hurley en wie nog meer? Zijn dat de enige 6 overlevende?
    Desmond had een visioen dat als Charlie zou verdrinken dat Claire en Aaron dan in een helikopter stappen. Dus die 2 zullen er ook wel bij horen gok ik.

    Tenzij die helikopter natuurlijk crasht, wat goed mogelijk is gezien de vorige 2 helikopters die bij het eiland probeerden te komen
    pi_56496462
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_56497384
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 11:33 schreef Jnk18 het volgende:

    [..]

    Snap niet dat mensen die altijd kijken.. je spoiled jezelf al een beetje en het is harder om een week te wachten, eerst las ik ook altijd zoveel spoilers als ik kon maar sinds s3 ben ik spoiler free en geniet een stuk meer van Lost
    Daar heb ik totaal geen last van Ik vind dat juist extra fijn om zo de week door te komen. Beetje lezen over wat er komen gaat (er is al verbazingwekkend veel informatie beschikbaar over de gebeurtenissen in de komende afleveringen) verhoogd voor mij het plezier om het dan uiteindelijk allemaal op z'n plaats te zien vallen.

    Dus ja, het is bij iedereen weer anders
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      zondag 3 februari 2008 @ 13:10:38 #102
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56497899
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 12:10 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Hurley zei niet 'He', maar 'It' wants us to go back. Ik denk dat hij met 'It' het eiland bedoelt.

    Ik denk idd ook dat hij met 'They' de achtergebleven mensen bedoelt.

    Wat is je 3e vraag?
    [..]

    Desmond had een visioen dat als Charlie zou verdrinken dat Claire en Aaron dan in een helikopter stappen. Dus die 2 zullen er ook wel bij horen gok ik.

    Tenzij die helikopter natuurlijk crasht, wat goed mogelijk is gezien de vorige 2 helikopters die bij het eiland probeerden te komen
    3de vraag is idd wie de andere 3 Oceanic 6 zijn en of degene die in de kist ligt er daar eentje van is... want er is ook nog sprake van een 7de non Oceanic 6 die terugkeert naar the real world...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zondag 3 februari 2008 @ 13:27:49 #103
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56498372
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 13:10 schreef Re het volgende:

    [..]

    3de vraag is idd wie de andere 3 Oceanic 6 zijn en of degene die in de kist ligt er daar eentje van is... want er is ook nog sprake van een 7de non Oceanic 6 die terugkeert naar the real world...
    Dat zou dan Desmond of Ben moeten zijn, lijkt me.
    pi_56501607
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 12:50 schreef DaFrenk het volgende:

    [..]

    Daar heb ik totaal geen last van Ik vind dat juist extra fijn om zo de week door te komen. Beetje lezen over wat er komen gaat (er is al verbazingwekkend veel informatie beschikbaar over de gebeurtenissen in de komende afleveringen) verhoogd voor mij het plezier om het dan uiteindelijk allemaal op z'n plaats te zien vallen.

    Dus ja, het is bij iedereen weer anders
    Lees je dan ook de beschrijvingen die scène voor scène precies zeggen wat er gebeuren gaat?

    Dan vervang je alle wow-momenten door 'wist-ik-al'-momenten. Je zegt dat Lost daar leuker van wordt?
    pi_56501747
    Hm nee, die lees ik niet. Maar dus wel zaken als wie de Oceanic Six zijn en dan ga ik druk speculeren waarom en hoe En die promo's natuurlijk, daarmee blijf ik in die zes dagen dat er geen Lost is, toch een beetje in de juiste sfeer
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56503465
    Zou Lock misschien één van de Oceanic Six zijn?
    En dat hij dan ook degene is die begraven wordt aan het einde van seizoen 3.
    Ik dacht eerst altijd dat dat Ben was, omdat er helemaal niemand op de begrafenis kwam (behalve Jack dan).

    Maar omdat Hurley in the future tegen Jack zei dat hij niet met Lock had moeten meegaan, denk ik dat Lock in de loop van dit seizoen zich niet geliefd gaat maken. Verder zou Ben ook geen reden hebben om het eiland te verlaten, lijkt me.

    Mijn voorspelling voor de Oceanic 6:
    - Jack
    - Kate
    - Hurley
    - Claire en baby
    - Lock

    We zullen zien
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
    pi_56503547
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 17:09 schreef BobbyJames het volgende:
    Zou Lock misschien één van de Oceanic Six zijn?
    En dat hij dan ook degene is die begraven wordt aan het einde van seizoen 3.
    Degene die begraven werd had toch een zoon?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 3 februari 2008 @ 17:19:22 #108
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56503659
    Locke is niet een van de Oceanic Six lijkt me, of hij moet gedwongen zijn, maar Locke die wil never nooit meer het eiland af. Voor hetzelfde geld wordt hij dan weer lam.
      zondag 3 februari 2008 @ 17:32:33 #109
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56503935
    SPOILER: Oceanic 6
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 3 februari 2008 @ 17:36:38 #110
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56504009
    Opbokken met die kutspoilers
      zondag 3 februari 2008 @ 17:40:39 #111
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56504105
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef Haunter het volgende:
    Opbokken met die kutspoilers
    Geen zelfbeheersing?
      zondag 3 februari 2008 @ 17:42:39 #112
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_56504154
    Zoals gewoonlijk weer een hele vette seizoensopener! Gelukkig kwamen heel veel beelden uit de promo's voor seizoen 4 uit deze eerste aflevering, er staat ons dus nog genoeg te wachten de komende 7 weken..
      zondag 3 februari 2008 @ 17:52:40 #113
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56504346
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 17:40 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Geen zelfbeheersing?
    Om zo'n grote spoiler nog net wel.

    Grote spoilers plaats je maar op het "Ik-wil-zo-graag-weten-hoe-Lost-eindigt-forum"
      zondag 3 februari 2008 @ 17:57:40 #114
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56504435
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef Haunter het volgende:
    Opbokken met die kutspoilers [afbeelding]
    Okay, vanaf nu gewoon maar posten dus.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zondag 3 februari 2008 @ 18:49:39 #115
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_56505389
    Ik kan me helemaal geen begravenis herinneren
    Wanneer was dat? Heb wel alles gezien maar dat ben ik even kwijt.
    Screw them.
    We're going home.
      zondag 3 februari 2008 @ 18:52:51 #116
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56505454
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 18:49 schreef CarOnline het volgende:
    Ik kan me helemaal geen begravenis herinneren
    Wanneer was dat? Heb wel alles gezien maar dat ben ik even kwijt.
    De finale van S3, niemand kwam verder opdagen, alleen Jack.
      zondag 3 februari 2008 @ 18:54:24 #117
    16245 CarOnline
    met lange O
    pi_56505493
    ohh heel vaag begint het te dagen. toch maar eens terug kijken dan.
    Screw them.
    We're going home.
      zondag 3 februari 2008 @ 19:11:13 #118
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56505816
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:

    [..]

    Dat zou dan Desmond of Ben moeten zijn, lijkt me.
    ja of Julliet of Alex/Carl (Aaron is natuurlijk ook geen officiele 815 passagier) [ik neem aan dat je de 7de bedoelt, niet degene in de kist] of nog een stel anderen, hell it could even be Christian
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56506546
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 13:10 schreef Re het volgende:
    want er is ook nog sprake van een 7de non Oceanic 6 die terugkeert naar the real world...
    In welke aflevering is dit gezegd?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 3 februari 2008 @ 19:59:24 #120
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56506765
    Zou die rus weer terug komen? (die het raampje opblies van de ruimte waar Charlie in zat)
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_56507796
    Damn, Lost is weer begonnen en die topics zijn gelijk niet meer bij te houden (tvp dus )
      zondag 3 februari 2008 @ 20:50:37 #122
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56507880
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 19:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
    Zou die rus weer terug komen? (die het raampje opblies van de ruimte waar Charlie in zat)
    Denk het wel, hij had ook een duikpak aangetrokken dus hij is makkelijk bovengekomen.
      zondag 3 februari 2008 @ 21:06:55 #123
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_56508172
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Denk het wel, hij had ook een duikpak aangetrokken dus hij is makkelijk bovengekomen.
    Lijkt me vrij sterk, de granaat ontploft voor zn neus.

    En trouwens, net nog even s03e22-23 gekeken.. met die 'begravenis'.
    Niemand was er, alleen Jack. Jack vroeg aan Kate waarom zei er niet was, en zij het zoiets van waarom zou ik er heen gaan ?
    Dus mocht Kate iemand niet op het eiland ofzo ?
    Ik zat te denken dat Hurley daar zou liggen, maar Kate heeft niet echt een reden om niet naar zijn begravenis te gaan, toch ?
    pi_56508487
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Denk het wel, hij had ook een duikpak aangetrokken dus hij is makkelijk bovengekomen.
    Als er onder water een granaat ontploft, zo dicht bij je, dan overleef je dat echt niet (geleerd van Mythbusters )
    Wel lekker blijven plakken hè?
      zondag 3 februari 2008 @ 21:22:53 #125
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56508522
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef Brammie1 het volgende:

    [..]

    Als er onder water een granaat ontploft, zo dicht bij je, dan overleef je dat echt niet (geleerd van Mythbusters )
    Tje een harpoen overleef je ook niet, en die sonic wall overleef je ook niet.
    pi_56508641
    Zo, ik heb geen zin om alle posts te lezen, maar ik zie dat lost eergister weeris begonnen! VET MOOI IS DAT!

    Ik ben heel benieuwd, en ga gelijk de eerste kijken!

    Seizoen 4 is dit, ik hoop maar dat er niet al te veel meer seizoenen komen..nog 3 toch?

    Denken jullie dat na seizoen 7 nog meer seizoenen komen?
    The Hunter Will Be The Hunted
      zondag 3 februari 2008 @ 21:28:32 #127
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56508664
    er komen maar 6 seizoenen
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zondag 3 februari 2008 @ 21:32:37 #128
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56508785
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef Brammie1 het volgende:

    [..]

    Als er onder water een granaat ontploft, zo dicht bij je, dan overleef je dat echt niet (geleerd van Mythbusters )
    Maar hij heeft ook al bloed door uit zn oren laten komen door dat sonische "hek" en die harpoen zo dicht bij je hart lijkt me ook niet gezond.
    Edit: Ik moet me zelf echt aan gaan leren alle posts goed te lezen voordat ik wat ga zeggen
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      zondag 3 februari 2008 @ 21:33:00 #129
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56508797
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:28 schreef Re het volgende:
    er komen maar 6 seizoenen
    Meer dan genoeg imho.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_56514987
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Tje een harpoen overleef je ook niet, en die sonic wall overleef je ook niet.
    De vraag is of dit soort dingen overleven alleen op het eiland kan gebeuren of ook eromheen (in het onderwaterstation).
    Wel lekker blijven plakken hè?
      maandag 4 februari 2008 @ 10:25:52 #131
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56521399
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Shrien het volgende:

    [..]

    Lijkt me vrij sterk, de granaat ontploft voor zn neus.

    En trouwens, net nog even s03e22-23 gekeken.. met die 'begravenis'.
    Niemand was er, alleen Jack. Jack vroeg aan Kate waarom zei er niet was, en zij het zoiets van waarom zou ik er heen gaan ?
    Dus mocht Kate iemand niet op het eiland ofzo ?
    Ik zat te denken dat Hurley daar zou liggen, maar Kate heeft niet echt een reden om niet naar zijn begravenis te gaan, toch ?
    Die begravenis is een eindje in de toekomst, hè. Misschien haten we Sun of Jin over een half jaar wel heul erg. Imo kun je daar dus niet echt iets over zeggen,
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56521466
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Shrien het volgende:

    [..]

    Ik zat te denken dat Hurley daar zou liggen, maar Kate heeft niet echt een reden om niet naar zijn begravenis te gaan, toch ?
    Daar lijkt mij die kist iets te klein voor
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
      maandag 4 februari 2008 @ 10:31:39 #133
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56521501
    Ik hoop dat het Michael is. Ik haat Michael.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      maandag 4 februari 2008 @ 10:32:23 #134
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56521519
    Of Walt. Die heb ik al lang niet meer gezien maar hij komt me nog steeds de neus uit. Bah. Irritant kut kind.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      maandag 4 februari 2008 @ 10:33:39 #135
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56521540
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 00:01 schreef Brammie1 het volgende:

    [..]

    De vraag is of dit soort dingen overleven alleen op het eiland kan gebeuren of ook eromheen (in het onderwaterstation).
    dat onderwater station is van Dharma dus lijkt me gewoon bij het eiland te horen
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      maandag 4 februari 2008 @ 10:34:07 #136
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56521545
    Ik denk trouwens dat het Jack zelf is in de kist
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      maandag 4 februari 2008 @ 10:38:13 #137
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56521618
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 10:34 schreef Re het volgende:
    Ik denk trouwens dat het Jack zelf is in de kist
    a la Hurley en Charlie? .
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56523021
    Zo ook weer bij gelezen, gaat hard hier opeens.

    Niet echt heel veel bijzonders gebeurd, maar wel weer tof dat het is begonnen

    Stortte die gast op het laatst nu neer of sprong hij gewoon uit de helicopter die verder vloog?
    En waarom zou je met een helicoptertje komen als je een groep mensen wilt redden
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
      maandag 4 februari 2008 @ 11:54:52 #139
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56523100
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef Gremen het volgende:
    Zo ook weer bij gelezen, gaat hard hier opeens.

    Niet echt heel veel bijzonders gebeurd, maar wel weer tof dat het is begonnen

    Stortte die gast op het laatst nu neer of sprong hij gewoon uit de helicopter die verder vloog?
    En waarom zou je met een helicoptertje komen als je een groep mensen wilt redden
    er is discussie of die helicopter in de problemen was of niet... hij zwenkte aardig...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56523293
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef Gremen het volgende:
    ...
    En waarom zou je met een helicoptertje komen als je een groep mensen wilt redden
    Ik heb vaag het vermoeden dat ze daar niet gekomen zijn om mensen te redden.
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 11:54 schreef Re het volgende:

    [..]

    er is discussie of die helicopter in de problemen was of niet... hij zwenkte aardig...
    Ik denk dat hij neergestort is, zag er iig niet al te fris uit.

    Trouwens, ik keek wel even verbaasd op toen ik ineens Lost-muziek hoorde tijdens de ontknoping van PR de Vries gisteravond
    pi_56523508
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 12:05 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Ik heb vaag het vermoeden dat ze daar niet gekomen zijn om mensen te redden.
    [..]

    Ik denk dat hij neergestort is, zag er iig niet al te fris uit.

    Trouwens, ik keek wel even verbaasd op toen ik ineens Lost-muziek hoorde tijdens de ontknoping van PR de Vries gisteravond
    Wel toepasselijk, want Nathalee is nog steeds lost

    En ik denk ook dat die helicopter neerstort. Toen die gesprongen vent zijn helm afdeed dacht ik eerst dat het Charlie was
    Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
    pi_56524475
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Foreverblue het volgende:

    [..]

    Wel toepasselijk, want Nathalee is nog steeds lost
    En Peter R. heeft de zaak opge'lost'
    pi_56524620
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 13:08 schreef Symer het volgende:

    [..]

    En Peter R. heeft de zaak opge'lost'
    Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
    pi_56526187
    En Lost is te zien bij Net 5 wat van de SBS Group is

    OT: Ik wil de volgende aflevering bhuu
    pi_56526393
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 17:32 schreef Kinga het volgende:
    SPOILER: Oceanic 6
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
      maandag 4 februari 2008 @ 19:15:56 #146
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56531748
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
    En ik denk ook dat die helicopter neerstort. Toen die gesprongen vent zijn helm afdeed dacht ik eerst dat het Charlie was
    Ik ook. Hij lijkt er wel een beetje op.
    pi_56535055
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 10:53 schreef Re het volgende:
    mijn 3 grootste vragen

    wie is de "He" in He wants us to go back (door Hurley)... Is dat Jacob of is dat bijvoorbeeld Charlie

    En wie is de "They" is They need you (2x door Charlie) ... de andere Losties neem ik aan?

    [ afbeelding ]
    WTF!
    Dit heb ik totaal niet meegekregen, voortaan met wat minder bier op afleveringen kijken.
    pi_56535585
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 17:32 schreef Kinga het volgende:
    SPOILER: Oceanic 6
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    In het vorige topic stond een andere spoiler over de Oceanic 6 .
      maandag 4 februari 2008 @ 22:12:35 #149
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56535864
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 22:01 schreef Julien het volgende:

    [..]

    In het vorige topic stond een andere spoiler over de Oceanic 6 .
    SPOILER: Foutje
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 5 februari 2008 @ 01:43:29 #150
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_56539588
    zo
    Spuit11 heeft ook ff 4x1 gekeken..
    Moest ff wennen aan de vooruitblikken inplaats van de terugblikken..
    Had t in t begin nieeens door whehehe

    afgelopen weken alles in eenkeer bekeken. Moet zeggen dat t me blijft boeien. Bij 3x23 dacht ik echt dat die 3 doodgeschoten waren.
    Wel gaar dat Charly nu weg is, vond ik wel n kick ventje.. met die hero. en zn muziek
    op naar 4x2
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
      dinsdag 5 februari 2008 @ 23:02:58 #151
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_56551491
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 10:25 schreef Harajuku. het volgende:

    [..]

    Die begravenis is een eindje in de toekomst, hè. Misschien haten we Sun of Jin over een half jaar wel heul erg. Imo kun je daar dus niet echt iets over zeggen,
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 18:49 schreef CarOnline het volgende:
    Ik kan me helemaal geen begravenis herinneren
    Wanneer was dat? Heb wel alles gezien maar dat ben ik even kwijt.
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Shrien het volgende:


    [..]

    Lijkt me vrij sterk, de granaat ontploft voor zn neus.

    En trouwens, net nog even s03e22-23 gekeken.. met die 'begravenis'.
    Niemand was er, alleen Jack. Jack vroeg aan Kate waarom zei er niet was, en zij het zoiets van waarom zou ik er heen gaan ?
    Dus mocht Kate iemand niet op het eiland ofzo ?
    Ik zat te denken dat Hurley daar zou liggen, maar Kate heeft niet echt een reden om niet naar zijn begravenis te gaan, toch ?
    Begrafenis. Sorry, kon het niet laten.

    On topic: echt een seizoensopening in stijl. Een ongelofelijk spannende finale, de opening is business as usual. Ik merk dat ik er nog niet helemaal in zit. Toch teveel details van s3 vergeten. Eigenlijk zou je een serie zoals deze pas moeten bekijken als alles uit is op dvd
    pi_56557394
    Je hebt wel een punt. Ik heb een stuk of 5 van die recaps gelezen en gekeken. En dan ook nog is '4x0', en er zijn toch nog dingetjes die ik heb gemist. Er is ook zoveel gaande.
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:23:15 #153
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56557885
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 23:02 schreef Aventura het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]

    Begrafenis. Sorry, kon het niet laten.
    . Dat verdienen we inderdaad.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      woensdag 6 februari 2008 @ 17:46:26 #154
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_56565266
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 10:58 schreef EvilMarc het volgende:
    Je hebt wel een punt. Ik heb een stuk of 5 van die recaps gelezen en gekeken. En dan ook nog is '4x0', en er zijn toch nog dingetjes die ik heb gemist. Er is ook zoveel gaande.
    Inderdaad, en de flashbacks en - forwards maken het er niet makkelijker op. De serie is entertaining, maar je moet wel bij de les blijven. Een ep missen is fataal!
    pi_56568013
    ik ben t ook behoorlijk kwijt, zeker nu de groep zich opsplitst
    en wie nou problemen/conflicten heeft met wie.. maarja kheb eigenlijk ook te weinig tijd/zin om er goed in te verdiepen
      woensdag 6 februari 2008 @ 20:27:04 #156
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56568420
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef Aventura het volgende:

    [..]

    Inderdaad, en de flashbacks en - forwards maken het er niet makkelijker op. De serie is entertaining, maar je moet wel bij de les blijven. Een ep missen is fataal!
    Dat vind ik juist tof aan Lost. Je zit echt helemaal in het verhaal.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      woensdag 6 februari 2008 @ 20:41:48 #157
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56568844
    toch wel tof dat Locke steeds blijft balanceren tussen good- en badguy.

    En verder natuurlijk.... Desmond Ik verwacht namelijk voor hem een hele verandering in de nabije toekomst nu dat Charlie zijn toekomst heeft veranderd. (Aangezien het Desmond zijn 'roeping' was om op de knop te drukken in de looking glass, net zoals hij de hatch op moest blazen)
    Please sir. When moon? When Mustang?
      woensdag 6 februari 2008 @ 20:57:32 #158
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56569187
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      woensdag 6 februari 2008 @ 21:02:10 #159
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56569274
    zou best kunnen, een andere event die ervoor heeft gezorgd dat de tijdslijn verbroken is...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      woensdag 6 februari 2008 @ 21:07:41 #160
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_56569372
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef Harajuku. het volgende:

    [..]

    Dat vind ik juist tof aan Lost. Je zit echt helemaal in het verhaal.
    Ja, tot de season finale. Daarna moet je (ik dan) weer opnieuw beginnen. Bij deze serie pak ik de draad heel moeilijk weer op, itt de meeste andere die ik kijk.
    pi_56570936
    Aan de ene kant wel een vette aflevering, door de flashforwards en het gebeuren met Hurley. Aan de andere kant gebeurde er niet heel veel, maarja het was ook een seizoensopening. Ik dacht trouwens ook (was al eerder vermeld) dat degenen in die boot mensen van het schip waren. Dat zou wel vet zijn 8)
      woensdag 6 februari 2008 @ 23:02:40 #162
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56572263
    Bijna weer lost
      donderdag 7 februari 2008 @ 01:12:58 #163
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56574693
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 22:10 schreef ThaMadEd het volgende:
    Aan de ene kant wel een vette aflevering, door de flashforwards en het gebeuren met Hurley. Aan de andere kant gebeurde er niet heel veel, maarja het was ook een seizoensopening. Ik dacht trouwens ook (was al eerder vermeld) dat degenen in die boot mensen van het schip waren. Dat zou wel vet zijn 8)
    Wat bedoel je met "dat degenen in die boot mensen van het schip waren"? Mensen van the black rock? Dus op not penny's boot zitten mensen van the black rock of bedoel je iets anders? I am confused.
    pi_56576289
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 01:12 schreef Mender het volgende:

    [..]

    Wat bedoel je met "dat degenen in die boot mensen van het schip waren"? Mensen van the black rock? Dus op not penny's boot zitten mensen van the black rock of bedoel je iets anders? I am confused.
    Denk dat hij dat kleine bootje bedoelde wat hurley na zijn bommetje zag. Maar dat waren dus gewoon desmond en sawyer enzo
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_56578601
    Ik hoop dat er morgen flash-forwards vanaf het eiland komen!
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
      donderdag 7 februari 2008 @ 11:17:51 #166
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_56578614
    Morgen
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
      donderdag 7 februari 2008 @ 11:29:16 #167
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56578884
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef BobbyJames het volgende:
    Ik hoop dat er morgen flash-forwards vanaf het eiland komen!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56578929
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 20:10 schreef Mip1988 het volgende:
    ik ben t ook behoorlijk kwijt, zeker nu de groep zich opsplitst
    en wie nou problemen/conflicten heeft met wie.. maarja kheb eigenlijk ook te weinig tijd/zin om er goed in te verdiepen
    Dat snapte ik ook niet goed. Rose en Locke waren allebei genezen door het eiland en weten dat van elkaar, ik dacht dat zij wel een band hadden. Maar nu zegt zij dat ze nooit met Locke mee zou gaan. Ze kan natuurlijk zware morele problemen hebben bij iemand een mes in de rug gooien, maar Desmond dan? Die was daar niet bij. Bovendien liep hij te schreeuwen dat Jack gewaarschuwd moest worden voor de mensen van het schip in het begin van de afl.

    Maar bij het opsplitsen bleef hij bij Jack staan en negeert hij Charlie's waarschuwing dus. Dat vond ik erg onlogisch.
    pi_56579007
    Gezien en héél benieuwd naar wat er verder allemaal gaat gebeuren!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_56579460
    @Kasta: Je weet dat 4x02 morgen pas komt?
    pi_56579857
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 11:56 schreef Symer het volgende:
    @Kasta: Je weet dat 4x02 morgen pas komt?
    Nee dus .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_56580764
    Vrijdag Lostdag. Een goed begin van het weekend.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      donderdag 7 februari 2008 @ 12:59:23 #173
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56580935
    Damn, ik begin echt weer zin te krijgen in een nieuwe ep.
    Het weekend na de nieuwe aflevering zit mijn hele kop vol met allemaal theorien. Maar maandag tot woensdag ofzo zakt het allemaal wat naar de achtergrond. En dan 2 dagen voor de nieuwe komt, krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      donderdag 7 februari 2008 @ 18:13:08 #174
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56586731
    Morgen weer jaaaaaaaaaaa
    opgezegd@fok.nl
      donderdag 7 februari 2008 @ 18:30:07 #175
    165802 Reki
    no comment.
    pi_56587039
    ik heb er zin in
    zie ondertitel :)
    pi_56587080
    Weer zin in
      donderdag 7 februari 2008 @ 18:43:11 #177
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56587365
    Kut kicks
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 01:48:38 #178
    165802 Reki
    no comment.
    pi_56595762
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
    Kut kicks
    Het was een verkapte tvp
    zie ondertitel :)
    pi_56596613
    en ik ben weer begonnen
    hmmmm....WAT???
      vrijdag 8 februari 2008 @ 07:04:01 #180
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56596725
    News
    opgezegd@fok.nl
      vrijdag 8 februari 2008 @ 08:09:14 #181
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56596969
    OMG wat een vette aflevering!
      vrijdag 8 februari 2008 @ 08:29:21 #182
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_56597132
    Download- en streamzooi verwijderd.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_56598880
    Hmm wist niet dat streams ook verboden waren hier :/
    Nja ep is binnen, kijk straks wel ff
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_56598906
    Deze aflevering was echt VET. Tempo, spanning en achtergrondinformatie. En de man (die neger die ook in OZ en The WIre speelt) die Hurley kwam opzoeken bestaat dus echt en niet alleen in zijn fantasie. Alleen vreemd dat hij zo stellig is dat er geen overlevenden waren. Ook zijn rol is nog niet precies bekend. En wtf doet het Dharma logo in Tunesië?
      vrijdag 8 februari 2008 @ 10:44:03 #185
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56599072
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 10:36 schreef ThaMadEd het volgende:
    Deze aflevering was echt VET. Tempo, spanning en achtergrondinformatie. En de man (die neger die ook in OZ en The WIre speelt) die Hurley kwam opzoeken bestaat dus echt en niet alleen in zijn fantasie. Alleen vreemd dat hij zo stellig is dat er geen overlevenden waren. Ook zijn rol is nog niet precies bekend. En wtf doet het Dharma logo in Tunesië?
    Dat die man echt is en de missie van het schip leidt brengt wel een ander daglicht op het 'are they still alive' van vorige week. Dat zou best eens op die bemanning kunnen slaan, en niet op de overlevenden van find815.

    De man die Ben op het schip heeft is misschien wel Michael. Het is niet duidelijk waarom Michael Ben zou helpen, maar door de aanwijzingen van Ben (vaar 325 graden) zou Micheal wel precies op het schip terecht kunnen komen.

    Dharma met de polar bear in Tunesië heeft misschien te maken met het feit dat ze daar ook testen hebben gedaan, de ijsbeer kwam toch waarschijnlijk uit die kooien waar Kate en Sawyer ook vast zaten?
    pi_56600027
    Ben hm weer aan het binnenhalen
      vrijdag 8 februari 2008 @ 11:44:33 #187
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_56600068
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 10:44 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Dat die man echt is en de missie van het schip leidt brengt wel een ander daglicht op het 'are they still alive' van vorige week. Dat zou best eens op die bemanning kunnen slaan, en niet op de overlevenden van find815.

    De man die Ben op het schip heeft is misschien wel Michael. Het is niet duidelijk waarom Michael Ben zou helpen, maar door de aanwijzingen van Ben (vaar 325 graden) zou Micheal wel precies op het schip terecht kunnen komen.

    Dharma met de polar bear in Tunesië heeft misschien te maken met het feit dat ze daar ook testen hebben gedaan, de ijsbeer kwam toch waarschijnlijk uit die kooien waar Kate en Sawyer ook vast zaten?
    Maar dat betekend dat Dharma HEEL vroeger al actief ws, voordat de mens al eigenlijk zo ver was met de industriele ontwikkelingen als nu.

    Dharma is dus een alien projekt???

    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_56600182
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 11:44 schreef RoodWitBlauw het volgende:

    [..]

    Maar dat betekend dat Dharma HEEL vroeger al actief ws, voordat de mens al eigenlijk zo ver was met de industriele ontwikkelingen als nu.

    Dharma is dus een alien projekt???

    Die botten hoeven natuurlijk niet duizenden jaren oud te zijn. Mocht het onverhoopt toch zo zijn, zou ik dat echt een gigantische afknapper vinden.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 12:12:38 #189
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_56600530
    Noh dat was niet bijster interessant.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      vrijdag 8 februari 2008 @ 13:20:39 #190
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_56601636
    Nou. het waren toch opgravingen in tunesie in de middle of nowhere.
    Lijkt me dat dat dus een dikke tijd geleden is, anders is het skelet ook niet diep in de grond....
    en niet iets van de laatste 2 eeuwen
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
      vrijdag 8 februari 2008 @ 13:34:50 #191
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56601856
    Toffe ep .
    Beetje warrig met flashforward en de flashback, maar roept weer veel vragen op.
    Die donkere man die Hurley kwam bezoeken organiseerde dus de zoektocht, maar was er zeker van dat er geen overlevenden waren (hij ging ervan uit dat Ben ze had vermoord denk ik). En Ben is dus ook nog belangrijker dan gedacht.
    En natuurlijk de reden van die samenstellen van de groep. De gekke Dan, het medium Miles, de antropoloog Charlotte en de piloot die eigenlijk 815 moest besturen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 8 februari 2008 @ 13:37:42 #192
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56601919
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 13:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Toffe ep .
    Beetje warrig met flashforward en de flashback, maar roept weer veel vragen op.
    Die donkere man die Hurley kwam bezoeken organiseerde dus de zoektocht, maar was er zeker van dat er geen overlevenden waren (hij ging ervan uit dat Ben ze had vermoord denk ik). En Ben is dus ook nog belangrijker dan gedacht.
    En natuurlijk de reden van die samenstellen van de groep. De gekke Dan, het medium Miles, de antropoloog Charlotte en de piloot die eigenlijk 815 moest besturen.
    Flashforward

    En inderdaad, Ben is heel belangrijk, maar ik denk dat dat is omdat hij van Dharma weet. Ik denk dat die donkere gast vooral meer info over Dharma wil, anders zou ik niet kunnen bedenken waarom ze Ben moeten hebben.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 14:02:09 #193
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56602397
    Alles is al gezegd dus ik hou het maar op een toffe ep!
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      vrijdag 8 februari 2008 @ 14:06:22 #194
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56602475
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Flashforward

    En inderdaad, Ben is heel belangrijk, maar ik denk dat dat is omdat hij van Dharma weet. Ik denk dat die donkere gast vooral meer info over Dharma wil, anders zou ik niet kunnen bedenken waarom ze Ben moeten hebben.
    Ik dacht dat de scene's van Dan, Miles en Charlotte flashforwards waren omdat het ging over het opeens teruggevonden wrak en zij het niet konden geloven. Ik zat al te ver met mijn gedachten omdat ik dacht dat zij dus al waren teruggekeerd van het eiland.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56602622
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 12:12 schreef Dos37 het volgende:
    Noh dat was niet bijster interessant.
    Leuke bijdrage hoor, beetje hier komen zeuren dat je het niet leuk vond.. yippie!


    Heerlijke episode, zo ken ik Lost weer, vond dit al een stuk beter dan de 1e episode.
    Dat team van specialists vind ik wel cool btw, vooral die chopper pilot en Dan the physisist, die Miles is een beetje creepy maar ik vind die acteur wel goed.

    Locke. Hij vraagt gewoon effe wat het zwarte monster is, mja offcourse krijgen we daar geen antwoordt op

    en Ben! they want him! en wie is die spy op de boot?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Poe weer 6 dgn wachten!

    LOST!
    pi_56602952
    Erg toffe afl, beter dan de vorige idd.
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 13:20 schreef RoodWitBlauw het volgende:
    Nou. het waren toch opgravingen in tunesie in de middle of nowhere.
    Lijkt me dat dat dus een dikke tijd geleden is, anders is het skelet ook niet diep in de grond....
    en niet iets van de laatste 2 eeuwen
    Dat skelet ligt op een diepte die denk ik wel overeen kan komen met 20-30 jaar. Het lag niet erg diep en de vele zandstormen daar (je zag hoe de lucht daar vol zat met zand) zouden zo'n skelet snel bedekken met de laag zand die we zagen.

    Dharma was dus ook actief in Afrika, maar eigenlijk hadden we dat al kunnen beredeneren. Hanso wilde het werk van Dharma voortzetten door medicijnen te testen op een Afrikaans dorp, dus waarom zou Dharma daar niet zelf gewerkt kunnen hebben?

    Charlotte S. Lewis (weer zo'n naam) wist meteen dat er een halsband moest zijn, dus zij kent Dharma. Zou zij dan op het eiland zijn om hun werk voort te zetten? Wellicht zitten ze daarom achter Ben aan, degene die bijna alle Dharma-mensen vermoord heeft?
      vrijdag 8 februari 2008 @ 14:34:36 #197
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56603019
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat de scene's van Dan, Miles en Charlotte flashforwards waren omdat het ging over het opeens teruggevonden wrak en zij het niet konden geloven. Ik zat al te ver met mijn gedachten omdat ik dacht dat zij dus al waren teruggekeerd van het eiland.
    Lijkt me toch niet, die Naomi wist in het vorige seizoen (op het eiland) al te vertellen dat ze het wrak op de bodem van de zee hadden gevonden, dus mij lijken het gewoon flashbacks.
    pi_56603107
    Ook nog iets interesants over Dan faraday.

    check dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Faraday_effect

    Hij zei ook tegen kate in the jungle iets van" the light doesnt scatter as much in here" of zoiets. Misschien heeft dit met elkaar te maken? Lijkt me dat die Dan ons wel wat answers kan brengen
      vrijdag 8 februari 2008 @ 14:40:57 #199
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56603144
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:34 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Lijkt me toch niet, die Naomi wist in het vorige seizoen (op het eiland) al te vertellen dat ze het wrak op de bodem van de zee hadden gevonden, dus mij lijken het gewoon flashbacks.
    Nee, daar kwam ik dus ook achter. Ik was in de war. Maar tijdens het kijken van de aflevering werd het mij niet duidelijk. Bijvoorbeeld bij Charlotte dacht ik dus aan een flashforward dus wist ik toen ze neergeschoten werd dat ze het wel moest overleven, tadaa kogelvrijvest.
    Maar je had helemaal gelijk dat het flashbacks waren .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 8 februari 2008 @ 14:51:18 #200
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56603329
    Eindigde het nou met Ben die zei dat hij iemand op de boot had? Of mist mijn versie gewoon 10 minuten?
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      vrijdag 8 februari 2008 @ 14:51:31 #201
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56603337
    Ik dacht wel al dat ze achter Ben aanzaten en dat hij daarom zo paranoide was. Eigenlijk wel logisch ook nu dat je ziet dat ze achter Dharma aanzitten. Ik bedoel, Ben is de enige nog levende Dharma-man en dus de enige met antwoorden. Daniel is er voor de de vreemde natuurverschijnselen (de regen en de grote magnetische kracht in de hatch), Miles is er natuurlijk voor Jacob, en Charlotte voor.... de vreemde wezens zoals smokey?
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
    Eindigde het nou met Ben die zei dat hij iemand op de boot had? Of mist mijn versie gewoon 10 minuten?
    Dat was het einde ja
    Please sir. When moon? When Mustang?
      vrijdag 8 februari 2008 @ 14:57:53 #202
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56603453
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef Jnk18 het volgende:

    en Ben! they want him! en wie is die spy op de boot?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Poe weer 6 dgn wachten!

    LOST!
    Dat zou wel verklaren waarom walt op dat eiland verscheen en van de bedoelingen van die mensen op de boot afwist.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_56603512
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
    Ik dacht wel al dat ze achter Ben aanzaten en dat hij daarom zo paranoide was. Eigenlijk wel logisch ook nu dat je ziet dat ze achter Dharma aanzitten. Ik bedoel, Ben is de enige nog levende Dharma-man en dus de enige met antwoorden. Daniel is er voor de de vreemde natuurverschijnselen (de regen en de grote magnetische kracht in de hatch), Miles is er natuurlijk voor Jacob, en Charlotte voor.... de vreemde wezens zoals smokey?
    [..]

    Dat was het einde ja
    Lijkt het wel op ja.

    Hier is trouwens de ep3 promo: http://uk.youtube.com/watch?v=dxaJVSJgd6g
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 15:05:58 #204
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56603559
    Ik ga hem zo eens binnen hengelen en vanavond kijken
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56604273
    Zo net ook ff 402 gekeken..
    Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.
    Elk van die mensen komt ook voor iets anders..

    Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
    promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)
    En dat wat die Miles zegt !
    Nou op naar volgende week
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_56604378
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
    ....
    Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
    ....
    Hij had gewoon de passagierslijst gezien, waarop de naam Juliet Burk(e)? uiteraard niet vermeld stond.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 15:55:39 #207
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56604450
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Zo net ook ff 402 gekeken..
    Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.
    Elk van die mensen komt ook voor iets anders..

    Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
    promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)En dat wat die Miles zegt !
    Nou op naar volgende week
    Bedankt
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      vrijdag 8 februari 2008 @ 15:56:30 #208
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56604460
    Wow, wat een vette aflevering weer. Het niveau is meteen weer ouderwets hoog. Het tempo zit er goed in. Die nieuwe gasten zijn echt cool. Jeremy Davies
      vrijdag 8 februari 2008 @ 15:58:46 #209
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56604504
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
    Ik dacht wel al dat ze achter Ben aanzaten en dat hij daarom zo paranoide was. Eigenlijk wel logisch ook nu dat je ziet dat ze achter Dharma aanzitten. Ik bedoel, Ben is de enige nog levende Dharma-man en dus de enige met antwoorden. Daniel is er voor de de vreemde natuurverschijnselen (de regen en de grote magnetische kracht in de hatch), Miles is er natuurlijk voor Jacob, en Charlotte voor.... de vreemde wezens zoals smokey?
    [..]

    Dat was het einde ja
    Volgens mij zijn deze redders (en dus ook die mysterieuze neger) juist van Dharma. Ben heeft natuurlijk samen met "the Others" alle orginele leden van Dharma op het eiland vermoord. Dus ik denk niet dan Ben en Dharma nog goede vrienden zijn.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 16:01:16 #210
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56604547
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

    [..]

    Volgens mij zijn deze redders (en dus ook die mysterieuze neger) juist van Dharma. Ben heeft natuurlijk samen met "the Others" alle orginele leden van Dharma op het eiland vermoord. Dus ik denk niet dan Ben en Dharma nog goede vrienden zijn.
    En dan zou die neger toen hij aan hurley vroeg of ze nog leefden, de overige leden van dharma bedoelen?(die dus dood zijn)
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_56604886
    OMG, wat een onwijs goede aflevering weer! Inderdaad.. zo kennen we Lost weer!

    Was Michael niet een botenbouwer? Of zat hij gewoon in de constructie? Ergens kan ik me niet voorstellen dat Michael op de boot zit, behalve als ze Walt weer gegijzeld hebben ofzo. Maar ja

    En dan die ijsbeer in Tunesië. Het kan ook te maken hebben met de onderzoeken in The Orchid? Dat had toch te maken met een kloon van een konijn die opeens verscheen en die niet in aanraking mocht komen met het originele konijn (materie/anti-materie?). Best kans dat de gekloonde wezens dan in Tunesië terecht kwamen ofzo.

    Anyway.. fenomenale aflevering
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56604995
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 08:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Download- en streamzooi verwijderd.
    Oeps
    Skjuus me !
    Anyways, binnen
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_56605019
    Wel een vette sidestory-twist met die ijsbeer in Tunesië
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      vrijdag 8 februari 2008 @ 17:03:55 #214
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56605712
    Wow, had meerdere wtf momenten. Ik snap er officieel niks meer van Zo hoort dat bij LOST. Wel briljant dat Locke opeens begint over Walt en smokey...
    SPOILER: Die vent op de boot
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 17:45:59 #215
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56606384
    Wat een super vette aflevering was dit! Het is gewoon een hele andere serie geworden zo, maar minstens zo vet als eerst Kijk nu al uit naar volgende week!

    Het valt me ook op dat dit seizoen vaak het woord "lost" genoemd wordt door de personages.

    Oja, en waar was Desmond?

    [ Bericht 12% gewijzigd door Haunter op 08-02-2008 17:55:57 ]
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 17:51:15 #216
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56606463
    Ik ga nu maar even kijken
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56606473
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Zo net ook ff 402 gekeken..
    Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.
    Elk van die mensen komt ook voor iets anders..

    Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En dat wat die Miles zegt !
    Nou op naar volgende week
    Spoilertags , ik kijk geen promo's.
    Amen.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 18:01:55 #218
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_56606636
    Die Charlotte is misschien ook mee voor de opgravingen waar Sawyer en Kate (toch?) gedwongen werden aan mee te helpen en ook wellicht om naar die vreemde viertenige stanbeelden te kijken.
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 18:11:59 #219
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56606769
    Oja, hopen op een vol seizoen van 16 afleveringen
    quote:
    Deal Has Been Reached to End Writers' Strike: Eisner

    "It's over," Eisner said. "They made the deal, they shook hands on the deal. It's going on Saturday to the writers in general."

    Eisner, speaking live on CNBC's "Fast Money," seemed to hesitate initially about whether it was possible that the writers could still reject the agreement, but finally suggested the deal's acceptance was inevitable.

    "A deal has been made, and they'll be back to work very soon," Eisner said, adding, "I know a deal's been made. I know it's over."

    Eisner did not elaborate on terms of the agreement. He said he expects most of the media companies affected by the strike to have "small" write-downs as a result of the deal. Eisner said the deal was struck last Friday.
    Volledig artikel
    edit: oops
    pi_56607087
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 17:03 schreef Kinga het volgende:
    Wow, had meerdere wtf momenten. Ik snap er officieel niks meer van Zo hoort dat bij LOST. Wel briljant dat Locke opeens begint over Walt en smokey...
    Vooral tof dat Locke opmerkte hoe lang Walt ineens was
    pi_56607489
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Zo net ook ff 402 gekeken..
    Vond hem toch wel goed, vooral einde was best tof.. En ik denk dat Rossdale wel gelijk heeft.
    Elk van die mensen komt ook voor iets anders..

    Maar die piloot heeft het er over dat ie iets gelezen heeft, waardoor ie weet dat Juliet niet op het vliegtuig zat.
    promo van 3 ook gezien, dan zitten ze wel ergens binnen (James en Kate)
    En dat wat die Miles zegt !
    Nou op naar volgende week
    Zitten ze niet gewoon in die huizen van the others?
      vrijdag 8 februari 2008 @ 18:59:50 #222
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_56607563
    damn ik vond het weer een goede ep !!

    alleen ik vond het vaag dat die ene vrouw in tunesie die dharma band/riem herkende ?!
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
    pi_56607659
    gvd zeg wat een kikke aflevering!
    namaste
      vrijdag 8 februari 2008 @ 19:32:36 #224
    107531 Dark_Prince
    Xbox360 Tag: xDarkPrince
    pi_56608136
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 18:59 schreef MaddoxX het volgende:
    alleen ik vond het vaag dat die ene vrouw in tunesie die dharma band/riem herkende ?!
    Misschien omdat dat gewoon Charlotte was?
    pi_56608589
    Maar dan moet ze Dharma nog wel kennen. Misschien werkt ze er wel voor, zou kunnen verklaren waarom ze zo'n interesse heeft in de ijsbeer.
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      vrijdag 8 februari 2008 @ 19:57:26 #226
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_56608639
    Wat ik niet snap is.. wat is nou realiteit.. het vliegtuig dat nou gezonken is.. of dat ie gewoon in 2 delen op het land is gestort.. i don't get it anymore.. Dan zitten ze toch niet in dezelfde tijd/universum of iets dergelijks?

    En hoe komt die Miles aan een foto van Ben als Ben al zijn hele leven op het eiland zit eigenlijk..ze moeten gewoon wel meer weten al van het eiland of het Dharma project.
    PSN-ID: SoliD_S
    pi_56608714
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef solidslayer het volgende:
    Wat ik niet snap is.. wat is nou realiteit.. het vliegtuig dat nou gezonken is.. of dat ie gewoon in 2 delen op het land is gestort.. i don't get it anymore.. Dan zitten ze toch niet in dezelfde tijd/universum of iets dergelijks?

    En hoe komt die Miles aan een foto van Ben als Ben al zijn hele leven op het eiland zit eigenlijk..ze moeten gewoon wel meer weten al van het eiland of het Dharma project.
    Nu ik na ga denken word het steeds maffer. Van die lui vinden de voorkant in zee (met die op afstand bestuurbare duikboten). Maar de cockpit hebben ze ook in de jungle gevonden..? Toen kwam het monster ook nog.
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_56608823
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 20:00 schreef EvilMarc het volgende:

    [..]

    Nu ik na ga denken word het steeds maffer. Van die lui vinden de voorkant in zee (met die op afstand bestuurbare duikboten). Maar de cockpit hebben ze ook in de jungle gevonden..? Toen kwam het monster ook nog.
    Beste verklaring is dus dat dat vliegtuig in zee fake is, omdat die ene piloot uit dat team ook al zei dat de piloot die in zee lag een fake lichaam was.
    Amen.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 20:22:20 #229
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56609154
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Beste verklaring is dus dat dat vliegtuig in zee fake is, omdat die ene piloot uit dat team ook al zei dat de piloot die in zee lag een fake lichaam was.
    Een ouderwetse cover-up om niet te hoeven zeggen dat ze het vliegtuig kwijt zijn?
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_56609282
    I don't know Miles..
    How stupid are you ?

    tastische aflevering.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 20:31:27 #231
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_56609306
    Wel aardig. Miles moet dood. En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_56609477
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
    Charlotte S. Lewis (weer zo'n naam) wist meteen dat er een halsband moest zijn, dus zij kent Dharma. Zou zij dan op het eiland zijn om hun werk voort te zetten? Wellicht zitten ze daarom achter Ben aan, degene die bijna alle Dharma-mensen vermoord heeft?
    Dat klinkt opzich best logisch, dat ze gekomen zijn om Dharma voort te zetten en daarom achter Ben aan zitten.

    Verder interessante aflevering, zie in de spoilers al dat er weer iemand terug komt die ik niet had verwacht. Ben erg benieuwd naar volgende week! Vermakelijk is het zeker.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 20:47:33 #233
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56609646
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
    En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
    Dat blijft raar, ja. Dat er nog steeds een dozijn onbekende figuranten rondhuppelen op dat eiland, die niks doen.
    pi_56609815
    Goeie ep
    Ik moest weereens genoegen nemen met de 350mb versie
      vrijdag 8 februari 2008 @ 21:17:01 #235
    97108 J.A.N.A.
    JustAnotherNicknameAgain
    pi_56610163
    Ik ga nu deel 1 en 2 van Lost seizoen 4 kijken, was vergeten dat het weer begonnen was
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 21:26:32 #236
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56610397
    Vet dat de Christiane I nog vermeld werd zou het nog vetter vinden als we Sam Thomas nog een keer in beeld zien.
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 21:28:59 #237
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56610468
    Oh ik was halverwege, even afkijken
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 21:31:31 #238
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56610536
    Hoe vette aflevering

    Een ding snap ik alleen niet: bij wie zijn grootmoeder was die Miles nou thuis? Walt? Heb mijn lenzen niet in dus kon die foto niet goed zien
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
      vrijdag 8 februari 2008 @ 21:46:12 #239
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56610884
    Ik vond het niet zo'n goede aflevering eigenlijk. Natuurlijk wel veel nieuwe dingen en ook wel antwoorden, maar als aflevering opzich was het maar matig en dan vond ik de aflevering van vorige week eigenlijk beter. Maar goed, een aflevering die lekker opschiet is ook wel fijn .
    2000 light years from home
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 21:48:50 #240
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56610959
    Oh oh oh, ik snap d'r weer geen reet van

    LOST

    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56610990
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 21:26 schreef Haunter het volgende:
    Vet dat de Christiane I nog vermeld werd zou het nog vetter vinden als we Sam Thomas nog een keer in beeld zien.
    Verklaar jezelf
    pi_56611222
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
    Hoe vette aflevering

    Een ding snap ik alleen niet: bij wie zijn grootmoeder was die Miles nou thuis? Walt? Heb mijn lenzen niet in dus kon die foto niet goed zien
    quote:
    In Ms. Gardner's house Miles glances at several photos on the walls, but one photo stands out as being different than all of the rest of them, almost looking like it could have been taken outside, like outside in Africa! The resemblance, between Eko as a boy and the boy in the picture in the house is certainly very close and could be the same person. But this raises many new questions as to why a picture of a boy who grew up in Nigeria and never stepped foot in America, as far as we know, could end up in this ladies home. One thing is certain, the ghost boy upstairs couldn't be Eko. But could he be related to Eko somehow? Only time will tell. What do you think?
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56611597
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 21:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]

    Verklaar jezelf
    Das van find815. Vond het ook erg vet dat dat weer terugkwam. Verder interessante aflevering, kan nu al niet meer wachten
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 22:18:39 #244
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56611733
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    [..]
    Ik dacht nog steeds aan Walt. Maar toen zeg ik dat zakje heroine achter die muur. Dus nu link ik het toch weer aan Ekko.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_56611879
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef solidslayer het volgende:
    Wat ik niet snap is.. wat is nou realiteit.. het vliegtuig dat nou gezonken is.. of dat ie gewoon in 2 delen op het land is gestort.. i don't get it anymore.. Dan zitten ze toch niet in dezelfde tijd/universum of iets dergelijks?
    Dat vliegtuig is daar geplant door dezelfde mensen die achter Dharma zitten:

    Tijdens het Find 815-gebeuren bleek dat het schip dat het vliegtuig vond daarheen is gestuurd door The Maxwell Group, een onderdeel van Widmore Industries. Widmore is een zusterbedrijf van The Hanso Foundation die op hun beurt The Dharma Initiative gesponsord hebben.

    Tussen haakjes: Widmore is ook verantwoordelijk voor het bevoorraden van het eiland (die luchtballon) en de zeilbootrace waardoor Desmond op het eiland kwam.

    Hoe meer vragen er bij komen hoe meer vragen me weer te binnen schieten die nog open staan.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 22:39:37 #246
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56612235
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 21:46 schreef Merkie het volgende:
    Ik vond het niet zo'n goede aflevering eigenlijk. Natuurlijk wel veel nieuwe dingen en ook wel antwoorden, maar als aflevering opzich was het maar matig en dan vond ik de aflevering van vorige week eigenlijk beter. Maar goed, een aflevering die lekker opschiet is ook wel fijn .
    Ik vond deze eigenlijk veel toffer

    Ik vind de sfeer van de serie heel anders dan seizoen 1,2 en 3. Ik denk dat het vooral door de flashforwards komt, iedereen kent elkaar (in tegenstelling tot de flashbacks) en vormt een verhaallijn apart. Ook lijken sommige locaties wat anders, zoals die plek waar Charlotte aan die boom hing. Ik vind het erg vet allemaal
      vrijdag 8 februari 2008 @ 22:39:51 #247
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_56612242
    Geniale aflevering!
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Dat snapte ik ook niet goed. Rose en Locke waren allebei genezen door het eiland en weten dat van elkaar, ik dacht dat zij wel een band hadden. Maar nu zegt zij dat ze nooit met Locke mee zou gaan. Ze kan natuurlijk zware morele problemen hebben bij iemand een mes in de rug gooien, maar Desmond dan? Die was daar niet bij. Bovendien liep hij te schreeuwen dat Jack gewaarschuwd moest worden voor de mensen van het schip in het begin van de afl.

    Maar bij het opsplitsen bleef hij bij Jack staan en negeert hij Charlie's waarschuwing dus. Dat vond ik erg onlogisch.
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:24 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Dat vliegtuig is daar geplant door dezelfde mensen die achter Dharma zitten:

    Tijdens het Find 815-gebeuren bleek dat het schip dat het vliegtuig vond daarheen is gestuurd door The Maxwell Group, een onderdeel van Widmore Industries. Widmore is een zusterbedrijf van The Hanso Foundation die op hun beurt The Dharma Initiative gesponsord hebben.

    Tussen haakjes: Widmore is ook verantwoordelijk voor het bevoorraden van het eiland (die luchtballon) en de zeilbootrace waardoor Desmond op het eiland kwam.

    Hoe meer vragen er bij komen hoe meer vragen me weer te binnen schieten die nog open staan.

    Heb ik nu zo'n slecht geheugen of heb ik tijdens een aflevering liggen slapen? Geen enkel woord van deze reacties doet bij me een lichtje branden...
    pi_56612563
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:39 schreef pfaf het volgende:
    Geniale aflevering!

    [..]


    [..]


    Heb ik nu zo'n slecht geheugen of heb ik tijdens een aflevering liggen slapen? Geen enkel woord van deze reacties doet bij me een lichtje branden...
    Die eerste quote toch wel? Rose zag op het vliegveld dat Locke verlamd was en wist dat hij op het eiland genezen is, zij zelf is genezen van kanker. Beiden willen niet van het eiland af omdat ze geloven dat de genezing dan terug gedraaid wordt. Dus vond ik het vreemd dat ze nu niet voor Locke kiest. Dat Desmond schreeuwde dat Jack gewaarschuwd moest worden was in het begin van diezelfde aflevering, dat doet toch wel een lichtje branden hoop ik?

    Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?

    Die tweede quote komt voornamelijk uit de beide internetspellen. Die hebben wel meer mensen gemist geloof ik.
      Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 22:53:47 #249
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56612602
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:00 schreef DaFrenk het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    [..]
    Ah dank je Zou inderdaad ook Eko kunnen zijn ja Was hem alweer vergeten eerlijk gezegd
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
      vrijdag 8 februari 2008 @ 22:57:58 #250
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_56612720
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Die eerste quote toch wel?
    Sorry, ik pakte in alle haast de verkeerde quote, het moest deze zijn:
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
    Erg toffe afl, beter dan de vorige idd.
    [..]


    Dharma was dus ook actief in Afrika, maar eigenlijk hadden we dat al kunnen beredeneren. Hanso wilde het werk van Dharma voortzetten door medicijnen te testen op een Afrikaans dorp, dus waarom zou Dharma daar niet zelf gewerkt kunnen hebben?
    quote:
    Die tweede quote komt voornamelijk uit de beide internetspellen. Die hebben wel meer mensen gemist geloof ik.
    Aaah, dan is dat het. Ik heb alleen de afleveringen gezien. Ik was al bang dat ik had liggen dromen tijdens een EP over Dharma ofzo...
    pi_56613218
    Deze aflevering in de 1(nogwat)gig HD versie gekeken ..en vraag me nu af waarom ik dat nooit eerder heb gedaan.

    Toffe episode! De vaart zat er lekker in, ofwel kan niet wachten tot volgende week.
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
    pi_56613262
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:57 schreef pfaf het volgende:

    [..]

    Sorry, ik pakte in alle haast de verkeerde quote, het moest deze zijn:
    [..]
    Ah, die quote komt idd ook uit internetvideo's.
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
    Wel aardig. Miles moet dood. En ik erger me na 50 afleveringen nog steeds aan het feit dat niemand ooit wat vraagt of vertelt aan de rest.
    Ik moest wel even lachen toen Locke zo uit het niks met die vraag 'what is the monster?' kwam. Die zag Ben totaal niet aankomen
      vrijdag 8 februari 2008 @ 23:36:41 #253
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56613849
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 23:16 schreef Symer het volgende:
    [..]

    Ik moest wel even lachen toen Locke zo uit het niks met die vraag 'what is the monster?' kwam. Die zag Ben totaal niet aankomen
    Alleen het antwoord bleef uit , hij antwoordde met iets wat nog veel meer vragen opriep
    pi_56614048
    quote:
    Matthew Fox said that the rumor is the show would go back into production immediately, and the goal would be to shoot 4 to 6 episodes of the remaining 8 that were scheduled.
    bron
    Dus sowieso geen 16 afleveringen , maar wel meer dan 8, misschien zelfs 14
    Helaas is de staking nog niet voorbij , maar misschien na het weekend wel
      vrijdag 8 februari 2008 @ 23:46:12 #255
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56614128
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 23:14 schreef BobbyJames het volgende:
    Deze aflevering in de 1(nogwat)gig HD versie gekeken ..en vraag me nu af waarom ik dat nooit eerder heb gedaan.

    Toffe episode! De vaart zat er lekker in, ofwel kan niet wachten tot volgende week.
    Ik kijk altijd die versie van elke serie, sinds vorig seizoen. Is het waard .
    2000 light years from home
    pi_56614342
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 23:46 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Ik kijk altijd die versie van elke serie, sinds vorig seizoen. Is het waard .
    Het binnenhalen duurt wát langer, maar het is het zeker waard.

    Heeft Ben misschien JFK vermoord en zat ie een soort ondergedoken op het eiland?
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
      zaterdag 9 februari 2008 @ 00:19:27 #257
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_56614900
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
    Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?
    Volgens mij snap ik nu even niet wat je zegt
      zaterdag 9 februari 2008 @ 00:22:21 #258
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56614961
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 22:52 schreef Symer het volgende:

    [..]
    Ik begreep Desmond deze aflevering ook al niet, zou hij niet vooraan willen staan bij het ontmoeten van deze mensen? Hij heeft Jack gewaarschuwd maar koos blijkbaar toch voor zijn kant, waarom blijft hij dan nu uit de buurt van de groep die een foto van Penny bij zich hadden?
    Aangezien hij hoorde dat Charlie met Penny praatte en dat Charlie er daarna alles aan deed om hem duidelijk te maken dat Penny die mensen niet had gestuurd, lijkt het me duidelijk dat hij dus luistert naar die twee en bij deze nieuwe mensen uit de buurt blijft.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 9 februari 2008 @ 00:51:45 #259
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_56615619
    Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op

    Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:



    Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:00:53 #260
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56615832
    Zou trouwens best kunnen, aangezien we zijn achternaam niet mochten weten
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:06:06 #261
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56615932
    Echt te bizar deze serie.
    de tijd vloog voorbij, opeens einde aflevering, wtf nu al.

    maar echt zo vet, en blijft gewoon raar. dit had je nooit gedacht in seizoen 1 zeg.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:06:09 #262
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_56615934
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op

    Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:

    [ afbeelding ]

    Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
    Zijn zoon ofzo?
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:10:12 #263
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_56616006
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 01:00 schreef Rossdale het volgende:
    Zou trouwens best kunnen, aangezien we zijn achternaam niet mochten weten
    Ja, ik heb in m'n hoofd zitten dat hij ergens Miles Strong werd genoemd, maar ik weet niet waar dat vandaan komt... Die knakker van Dharma heet in elk geval Marvin Candle.

    Nu ik even verder zit te kijken, kwam ik dit tegen: http://lost.wikia.com/wiki/Miles_Straume
    Miles Straume dus, maar we mogen pas na 14 februari meer over hem weten
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:18:46 #264
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_56616142
    Wtf, waarom doet Find815.com hier niet? Ik zie eeuwig "Loading" staan maar gebeurt gewoon nix (Ja, ik heb Adobe Flash)
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:31:10 #265
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_56616338
    Is er ergens op het internet trouwens een lijst met alle vragen vanaf seizoen 1 die nog onbeantwoord zijn want het lukt mij nie meer om dat bij te houden
    PSN-ID: SoliD_S
    pi_56616414
    Ik ben overigens erg blij dat er dus geen parallel universe is, maar iemand de crash probeert te coveren.
    pi_56616439
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 01:31 schreef solidslayer het volgende:
    Is er ergens op het internet trouwens een lijst met alle vragen vanaf seizoen 1 die nog onbeantwoord zijn want het lukt mij nie meer om dat bij te houden
    13 november 2006: http://tv.ign.com/articles/745/745595p1.html

    Dat was net na seizoen 2...
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:55:58 #268
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56616708
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef InTrePidIvity het volgende:

    [..]

    Ja, ik heb in m'n hoofd zitten dat hij ergens Miles Strong werd genoemd, maar ik weet niet waar dat vandaan komt... Die knakker van Dharma heet in elk geval Marvin Candle.

    Nu ik even verder zit te kijken, kwam ik dit tegen: http://lost.wikia.com/wiki/Miles_Straume
    Miles Straume dus, maar we mogen pas na 14 februari meer over hem weten
    Ben zei zijn naam trouwens, als je nog wil weten waar je z'n naam gehoord hebt.
    2000 light years from home
      zaterdag 9 februari 2008 @ 01:56:49 #269
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56616719
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 23:54 schreef BobbyJames het volgende:

    [..]

    Het binnenhalen duurt wát langer, maar het is het zeker waard.

    Heeft Ben misschien JFK vermoord en zat ie een soort ondergedoken op het eiland?
    10 minuten tegenover 3 of 5 minuten .
    2000 light years from home
    pi_56617067
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 01:56 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    10 minuten tegenover 3 of 5 minuten .
    Inderdaad, moderne internetverbindingen hebben daar geen moeite mee.
    pi_56617109
    Ik vond hem eerlijk gezegd ook een klein beetje tegenvallen. Ik hoorde van iedereen die hem al gezien had dat ie echt ontzettend goed was enzo, dus misschien verwachtte ik er te veel van, maar ja... Ik denk dat we even deze aflevering door moesten zien te komen om volgende week eindelijk echt te gaan knallen. Nu weten we waarom de freighties op het eiland zijn, en hopelijk krijgen we volgende week ook echt antwoorden op de vragen die onze Losties (eindelijk) beginnen te stellen..

    Ik ben het trouwens ook eens met de mensen die zeggen dat het opeens een hele andere serie lijkt. Dat is enerzijds positief, omdat het weer ff wat anders is, het blijft vernieuwend. Maar aan de andere kant begin ik steeds banger te worden dat de schrijvers zich klem hebben geschreven en dat ze het hele verhaal daarom maar een andere kant opsturen. Dus in plaats van het ''WTF is dit voor eiland-mysterie'' krijgen we nu ''Hoe the fuck komen ze van dat eiland af en wat gebeurt daarna-mysterie'' en ik zou het echt heel jammer vinden als we uiteindelijk alleen maar een antwoord krijgen op het laatste en dat eerste een beetje weggemoffeld wordt..

    Ondanks dat alles vind ik Lost nog steeds lief hoor.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 02:30:13 #272
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56617112
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 01:06 schreef Treveo het volgende:

    [..]

    Zijn zoon ofzo?
    Niet iedere Aziaat is gelijk familie van elkaar hoor.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 02:31:03 #273
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56617124
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 01:56 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    10 minuten tegenover 3 of 5 minuten .
    Maar gekoppeld aan m'n tv (gewone breedbeeld bak) zag ik weinig verschil dus ik ga maar voor de 350 mb-filmpjes nog steeds
      zaterdag 9 februari 2008 @ 02:52:46 #274
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56617349
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 02:31 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    Maar gekoppeld aan m'n tv (gewone breedbeeld bak) zag ik weinig verschil dus ik ga maar voor de 350 mb-filmpjes nog steeds
    Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).
    2000 light years from home
      zaterdag 9 februari 2008 @ 03:12:52 #275
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56617502
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).
    Dat dus. Maar aangezien ik een arm studentje ben, blijf ik bij mijn normale bakbeest, en 350 mbtjes
      zaterdag 9 februari 2008 @ 08:25:09 #276
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_56618578
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 02:30 schreef Kantar het volgende:
    Nu weten we waarom de freighties op het eiland zijn, en hopelijk krijgen we volgende week ook echt antwoorden op de vragen die onze Losties (eindelijk) beginnen te stellen..
    , zo gaat het al 2 seizoenen, denk echt niet dat wij volgende week opeens antwoorden gaan krijgen...
      zaterdag 9 februari 2008 @ 10:31:01 #277
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56619327
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 02:52 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Ja op een normale TV zal je geen verschil zien, dan zul je minstens een HD-ready LCD-TV moeten hebben (eentje die minstens 720p native kan weergeven).
    zoals hier
    pi_56620241
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 00:22 schreef Rossdale het volgende:

    [..]

    Aangezien hij hoorde dat Charlie met Penny praatte en dat Charlie er daarna alles aan deed om hem duidelijk te maken dat Penny die mensen niet had gestuurd, lijkt het me duidelijk dat hij dus luistert naar die twee en bij deze nieuwe mensen uit de buurt blijft.
    Dat zou je wel denken idd.

    Toen de groep zich echter opsplitste in een groep die zich wilde verstoppen en een groep die de nieuwe mensen wilde ontmoeten (Locke vs Jack), koos hij toch voor de groep van Jack.

    Blijkbaar vindt hij Charlie's waarschuwing niet genoeg om meteen op de vlucht te slaan met Locke, wat ook weer niet geheel onlogisch is. Het schip kan namelijk net zo goed door Penny's vader (Charles WIdmore) gestuurd zijn, zonder dat Penny daar al te veel van wist. Hoe kon Naomi anders een foto van Penny en Desmond bij zich hebben?

    Maar waar was Desmond deze aflevering dan? Hij zat iig niet samen met Sayid op de komst van het schip te wachten.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 12:22:10 #279
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56620716
    Ik dacht dat hij wel gewoon met Locke mee was?
    Please sir. When moon? When Mustang?
      Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 12:26:03 #280
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56620772
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op

    Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:

    [ afbeelding ]

    Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
    Dat zou wat zijn
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56621201
    In de preview werd gezegd dat de volgende episode een 'enhanced episode' is. Heeft iemand enig idee wat daar mee bedoeld wordt?
    led nie op de spelvaudten!
      zaterdag 9 februari 2008 @ 12:58:22 #282
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56621290
    Nu ik de laatste episodes van Lost gezien heb, en (een beetje met tegenzin) ook Prison Break in een korte tijd, is het toch gewoon duidelijk welke serie kwalitatief gewoon veel beter is? Ik begrijp niet waarom mensen nog kunnen zeggen dat Prison Break beter zou zijn dan Lost Ik snap niet dat de makers van Prison Break het concept zo gerekt/uitgemolken hebben, het is gewoon zo kut allemaal.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 13:14:59 #283
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56621530
    PB is ook leuk, maar totaal anders. Dit is vraag vraag vraag
    Ik dacht gister echt, how the fuck kunnen die gasten nou weer komen met een heli. en dan hebben ze nog een boot ook.
    pi_56622184
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 08:25 schreef Treveo het volgende:

    [..]

    , zo gaat het al 2 seizoenen, denk echt niet dat wij volgende week opeens antwoorden gaan krijgen...
    Ik hoop denk het wel.
    pi_56622766
    Ik vond het best een aardige aflevering, vooral de verhaallijn die nu is ingeslagen is erg leuk. Alleen twee vraagjes:
    1) Wat is er met de others gebeurd? Het waren namelijk eerst 50 man of zoiets en er zijn er maar 6 vermoord op het strand.
    2) Ik heb die 1 gig versie gedownload maar hij hapert de hele tijd, is dit te voorkomen?
      zaterdag 9 februari 2008 @ 14:48:29 #286
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56622884
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Julien het volgende:
    Ik vond het best een aardige aflevering, vooral de verhaallijn die nu is ingeslagen is erg leuk. Alleen twee vraagjes:
    1) Wat is er met de others gebeurd? Het waren namelijk eerst 50 man of zoiets en er zijn er maar 6 vermoord op het strand.
    2) Ik heb die 1 gig versie gedownload maar hij hapert de hele tijd, is dit te voorkomen?
    1) Die zijn naar de "The Temple" onder leiding van Richard Alpert
    2) Een snelllere computer kopen? Vergeet niet dat je best wat geheugen moet hebben om HD af te kunnen spelen.
    pi_56623185
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 14:48 schreef Haunter het volgende:

    [..]

    1) Die zijn naar de "The Temple" onder leiding van Richard Alpert
    Maar waarom mengen zij zich nergens meer in? In het begin waren The Others juist extreem dominant aanwezig maar nu juist totaal niet meer.
    pi_56623327
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 12:51 schreef shakaboem het volgende:
    In de preview werd gezegd dat de volgende episode een 'enhanced episode' is. Heeft iemand enig idee wat daar mee bedoeld wordt?
    Volgens mij wordt de herhaling de enhanced uitzending, en dat wil zeggen dat er trivia informatie in beeld komt in een balk. Maar zoals ik al zei gaat dit geloof ik alleen bij de herhaling komen en niet bij de reguliere uitzending (gelukkig maar, geen zin in een joekel van een balk af en toe in beeld).
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Julien het volgende:
    2) Ik heb die 1 gig versie gedownload maar hij hapert de hele tijd, is dit te voorkomen?
    Ik zou CoreAVC aanraden, dat is de meest efficiënte x264 decoder in combinatie met Media Player Classic. Ik draai hier 1080p materiaal zonder problemen met een 2 x 2Ghz processor. Helaas niet gratis
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 15:22:53 #289
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56623382
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 15:19 schreef DaFrenk het volgende:

    [..]

    Volgens mij wordt de herhaling de enhanced uitzending, en dat wil zeggen dat er trivia informatie in beeld komt in een balk. Maar zoals ik al zei gaat dit geloof ik alleen bij de herhaling komen en niet bij de reguliere uitzending (gelukkig maar, geen zin in een joekel van een balk af en toe in beeld).
    [..]

    Ik zou CoreAVC aanraden, dat is de meest efficiënte x264 decoder in combinatie met Media Player Classic. Ik draai hier 1080p materiaal zonder problemen met een 2 x 2Ghz processor. Helaas niet gratis
    Niet gratis? Ik gap 'm altijd hier vandaan :
    2000 light years from home
    pi_56623446
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_56623465
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Niet gratis? Ik gap 'm altijd hier vandaan :
    Ow!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56624416
    Mijn dank is groot!
    pi_56625092
    TVP is een beetje laat he .

    Denk ook dat het Michael is. En tis verdomme geen spoiler. Speculeren hoort bij Lost .
      zaterdag 9 februari 2008 @ 17:14:10 #294
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56625144
    wou dat afl 3 er al was. zo goed was die gister
      zaterdag 9 februari 2008 @ 17:28:28 #295
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56625419
    Oh jezus, ik zat de hele tijd Michael? Bedoelen ze nu Mikael? Patchy? Maar het is natuurlijk de neger
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56625996
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
    wou dat afl 3 er al was. zo goed was die gister
    Er zijn al 2 sneak peaks van uit.. Heerlijk Weer een mysterie erbij
    SPOILER: over volgende week
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 18:40:31 #297
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56626587
    Sneak peeks vermijd ik promo's zijn net de grens voor mij
      zaterdag 9 februari 2008 @ 18:42:54 #298
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56626644
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
    Oh jezus, ik zat de hele tijd Michael? Bedoelen ze nu Mikael? Patchy? Maar het is natuurlijk de neger
      zaterdag 9 februari 2008 @ 18:43:34 #299
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56626657
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef Haunter het volgende:
    Sneak peeks vermijd ik promo's zijn net de grens voor mij
    geen van beide
    pi_56626681
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef Haunter het volgende:
    Sneak peeks vermijd ik promo's zijn net de grens voor mij
    Ik ook. Ik kijk die promo's 1 keer. Daarna ga ik zoveel mogelijk andere dingen doen in de hoop dat ik ze snel vergeet
    pi_56627329
    Lapo
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')