Daar heb ik totaal geen last vanquote:Op zondag 3 februari 2008 11:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen die altijd kijken.. je spoiled jezelf al een beetje en het is harder om een week te wachten, eerst las ik ook altijd zoveel spoilers als ik kon maar sinds s3 ben ik spoiler free en geniet een stuk meer van Lost![]()
3de vraag is idd wie de andere 3 Oceanic 6 zijn en of degene die in de kist ligt er daar eentje van is... want er is ook nog sprake van een 7de non Oceanic 6 die terugkeert naar the real world...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Hurley zei niet 'He', maar 'It' wants us to go back. Ik denk dat hij met 'It' het eiland bedoelt.
Ik denk idd ook dat hij met 'They' de achtergebleven mensen bedoelt.
Wat is je 3e vraag?
[..]
Desmond had een visioen dat als Charlie zou verdrinken dat Claire en Aaron dan in een helikopter stappen. Dus die 2 zullen er ook wel bij horen gok ik.
Tenzij die helikopter natuurlijk crasht, wat goed mogelijk is gezien de vorige 2 helikopters die bij het eiland probeerden te komen
Dat zou dan Desmond of Ben moeten zijn, lijkt me.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:10 schreef Re het volgende:
[..]
3de vraag is idd wie de andere 3 Oceanic 6 zijn en of degene die in de kist ligt er daar eentje van is... want er is ook nog sprake van een 7de non Oceanic 6 die terugkeert naar the real world...
Lees je dan ook de beschrijvingen die scène voor scène precies zeggen wat er gebeuren gaat?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal geen last vanIk vind dat juist extra fijn om zo de week door te komen. Beetje lezen over wat er komen gaat (er is al verbazingwekkend veel informatie beschikbaar over de gebeurtenissen in de komende afleveringen) verhoogd voor mij het plezier om het dan uiteindelijk allemaal op z'n plaats te zien vallen.
Dus ja, het is bij iedereen weer anders
Degene die begraven werd had toch een zoon?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:09 schreef BobbyJames het volgende:
Zou Lock misschien één van de Oceanic Six zijn?
En dat hij dan ook degene is die begraven wordt aan het einde van seizoen 3.
SPOILER: Oceanic 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om zo'n grote spoiler nog net wel.quote:
Okay, vanaf nu gewoon maar posten dus.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef Haunter het volgende:
Opbokken met die kutspoilers [afbeelding]
De finale van S3, niemand kwam verder opdagen, alleen Jack.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:49 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan me helemaal geen begravenis herinneren
Wanneer was dat? Heb wel alles gezien maar dat ben ik even kwijt.
ja of Julliet of Alex/Carl (Aaron is natuurlijk ook geen officiele 815 passagier) [ik neem aan dat je de 7de bedoelt, niet degene in de kist] of nog een stel anderen, hell it could even be Christianquote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat zou dan Desmond of Ben moeten zijn, lijkt me.
In welke aflevering is dit gezegd?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:10 schreef Re het volgende:
want er is ook nog sprake van een 7de non Oceanic 6 die terugkeert naar the real world...
Denk het wel, hij had ook een duikpak aangetrokken dus hij is makkelijk bovengekomen.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
Zou die rus weer terug komen? (die het raampje opblies van de ruimte waar Charlie in zat)
Lijkt me vrij sterk, de granaat ontploft voor zn neus.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Denk het wel, hij had ook een duikpak aangetrokken dus hij is makkelijk bovengekomen.
Als er onder water een granaat ontploft, zo dicht bij je, dan overleef je dat echt niet (geleerd van Mythbustersquote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Denk het wel, hij had ook een duikpak aangetrokken dus hij is makkelijk bovengekomen.
Tje een harpoen overleef je ook niet, en die sonic wall overleef je ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Als er onder water een granaat ontploft, zo dicht bij je, dan overleef je dat echt niet (geleerd van Mythbusters)
Maar hij heeft ook al bloed door uit zn oren laten komen door dat sonische "hek" en die harpoen zo dicht bij je hart lijkt me ook niet gezond.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Als er onder water een granaat ontploft, zo dicht bij je, dan overleef je dat echt niet (geleerd van Mythbusters)
Meer dan genoeg imho.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:28 schreef Re het volgende:
er komen maar 6 seizoenen
De vraag is of dit soort dingen overleven alleen op het eiland kan gebeuren of ook eromheen (in het onderwaterstation).quote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tje een harpoen overleef je ook niet, en die sonic wall overleef je ook niet.
Die begravenis is een eindje in de toekomst, hè. Misschien haten we Sun of Jin over een half jaar wel heul erg. Imo kun je daar dus niet echt iets over zeggen,quote:Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Shrien het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk, de granaat ontploft voor zn neus.
En trouwens, net nog even s03e22-23 gekeken.. met die 'begravenis'.
Niemand was er, alleen Jack. Jack vroeg aan Kate waarom zei er niet was, en zij het zoiets van waarom zou ik er heen gaan ?
Dus mocht Kate iemand niet op het eiland ofzo ?
Ik zat te denken dat Hurley daar zou liggen, maar Kate heeft niet echt een reden om niet naar zijn begravenis te gaan, toch ?
Daar lijkt mij die kist iets te klein voorquote:Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Hurley daar zou liggen, maar Kate heeft niet echt een reden om niet naar zijn begravenis te gaan, toch ?
dat onderwater station is van Dharma dus lijkt me gewoon bij het eiland te horenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:01 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
De vraag is of dit soort dingen overleven alleen op het eiland kan gebeuren of ook eromheen (in het onderwaterstation).
a la Hurley en Charlie?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:34 schreef Re het volgende:
Ik denk trouwens dat het Jack zelf is in de kist
er is discussie of die helicopter in de problemen was of niet... hij zwenkte aardig...quote:Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef Gremen het volgende:
Zo ook weer bij gelezen, gaat hard hier opeens.
Niet echt heel veel bijzonders gebeurd, maar wel weer tof dat het is begonnen
Stortte die gast op het laatst nu neer of sprong hij gewoon uit de helicopter die verder vloog?
En waarom zou je met een helicoptertje komen als je een groep mensen wilt redden
Ik heb vaag het vermoeden dat ze daar niet gekomen zijn om mensen te redden.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef Gremen het volgende:
...
En waarom zou je met een helicoptertje komen als je een groep mensen wilt redden
Ik denk dat hij neergestort is, zag er iig niet al te fris uit.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:54 schreef Re het volgende:
[..]
er is discussie of die helicopter in de problemen was of niet... hij zwenkte aardig...
Wel toepasselijk, want Nathalee is nog steeds lostquote:Op maandag 4 februari 2008 12:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb vaag het vermoeden dat ze daar niet gekomen zijn om mensen te redden.
[..]
Ik denk dat hij neergestort is, zag er iig niet al te fris uit.
Trouwens, ik keek wel even verbaasd op toen ik ineens Lost-muziek hoorde tijdens de ontknoping van PR de Vries gisteravond
En Peter R. heeft de zaak opge'lost'quote:Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel toepasselijk, want Nathalee is nog steeds lost
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:08 schreef Symer het volgende:
[..]
En Peter R. heeft de zaak opge'lost'
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:32 schreef Kinga het volgende:SPOILER: Oceanic 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
Ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
En ik denk ook dat die helicopter neerstort. Toen die gesprongen vent zijn helm afdeed dacht ik eerst dat het Charlie was
WTF!quote:Op zondag 3 februari 2008 10:53 schreef Re het volgende:
mijn 3 grootste vragen
wie is de "He" in He wants us to go back (door Hurley)... Is dat Jacob of is dat bijvoorbeeld Charlie
En wie is de "They" is They need you (2x door Charlie) ... de andere Losties neem ik aan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:32 schreef Kinga het volgende:In het vorige topic stond een andere spoiler over de Oceanic 6SPOILER: Oceanic 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:01 schreef Julien het volgende:
[..]
In het vorige topic stond een andere spoiler over de Oceanic 6.
SPOILER: FoutjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die begravenis is een eindje in de toekomst, hè. Misschien haten we Sun of Jin over een half jaar wel heul erg. Imo kun je daar dus niet echt iets over zeggen,
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:49 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan me helemaal geen begravenis herinneren
Wanneer was dat? Heb wel alles gezien maar dat ben ik even kwijt.
Begrafenis. Sorry, kon het niet laten.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Shrien het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk, de granaat ontploft voor zn neus.
En trouwens, net nog even s03e22-23 gekeken.. met die 'begravenis'.
Niemand was er, alleen Jack. Jack vroeg aan Kate waarom zei er niet was, en zij het zoiets van waarom zou ik er heen gaan ?
Dus mocht Kate iemand niet op het eiland ofzo ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begrafenis. Sorry, kon het niet laten.
Inderdaad, en de flashbacks en - forwards maken het er niet makkelijker op. De serie is entertaining, maar je moet wel bij de les blijven. Een ep missen is fataal!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:58 schreef EvilMarc het volgende:
Je hebt wel een punt. Ik heb een stuk of 5 van die recaps gelezen en gekeken. En dan ook nog is '4x0', en er zijn toch nog dingetjes die ik heb gemist. Er is ook zoveel gaande.![]()
Dat vind ik juist tof aan Lost. Je zit echt helemaal in het verhaal.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, en de flashbacks en - forwards maken het er niet makkelijker op. De serie is entertaining, maar je moet wel bij de les blijven. Een ep missen is fataal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja, tot de season finale. Daarna moet je (ik dan) weer opnieuw beginnen. Bij deze serie pak ik de draad heel moeilijk weer op, itt de meeste andere die ik kijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik juist tof aan Lost. Je zit echt helemaal in het verhaal.
Wat bedoel je met "dat degenen in die boot mensen van het schip waren"? Mensen van the black rock? Dus op not penny's boot zitten mensen van the black rock of bedoel je iets anders? I am confused.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:10 schreef ThaMadEd het volgende:
Aan de ene kant wel een vette aflevering, door de flashforwards en het gebeuren met Hurley. Aan de andere kant gebeurde er niet heel veel, maarja het was ook een seizoensopening. Ik dacht trouwens ook (was al eerder vermeld) dat degenen in die boot mensen van het schip waren. Dat zou wel vet zijn 8)
Denk dat hij dat kleine bootje bedoelde wat hurley na zijn bommetje zag. Maar dat waren dus gewoon desmond en sawyer enzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "dat degenen in die boot mensen van het schip waren"? Mensen van the black rock? Dus op not penny's boot zitten mensen van the black rock of bedoel je iets anders? I am confused.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef BobbyJames het volgende:
Ik hoop dat er morgen flash-forwards vanaf het eiland komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Dat snapte ik ook niet goed. Rose en Locke waren allebei genezen door het eiland en weten dat van elkaar, ik dacht dat zij wel een band hadden. Maar nu zegt zij dat ze nooit met Locke mee zou gaan. Ze kan natuurlijk zware morele problemen hebben bij iemand een mes in de rug gooien, maar Desmond dan? Die was daar niet bij. Bovendien liep hij te schreeuwen dat Jack gewaarschuwd moest worden voor de mensen van het schip in het begin van de afl.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:10 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben t ook behoorlijk kwijt, zeker nu de groep zich opsplitst
en wie nou problemen/conflicten heeft met wie.. maarja kheb eigenlijk ook te weinig tijd/zin om er goed in te verdiepen
Nee dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:56 schreef Symer het volgende:
@Kasta: Je weet dat 4x02 morgen pas komt?
Dat die man echt is en de missie van het schip leidt brengt wel een ander daglicht op het 'are they still alive' van vorige week. Dat zou best eens op die bemanning kunnen slaan, en niet op de overlevenden van find815.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:36 schreef ThaMadEd het volgende:
Deze aflevering was echt VET. Tempo, spanning en achtergrondinformatie. En de man (die neger die ook in OZ en The WIre speelt) die Hurley kwam opzoeken bestaat dus echt en niet alleen in zijn fantasie. Alleen vreemd dat hij zo stellig is dat er geen overlevenden waren. Ook zijn rol is nog niet precies bekend. En wtf doet het Dharma logo in Tunesië?
Maar dat betekend dat Dharma HEEL vroeger al actief ws, voordat de mens al eigenlijk zo ver was met de industriele ontwikkelingen als nu.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat die man echt is en de missie van het schip leidt brengt wel een ander daglicht op het 'are they still alive' van vorige week. Dat zou best eens op die bemanning kunnen slaan, en niet op de overlevenden van find815.
De man die Ben op het schip heeft is misschien wel Michael. Het is niet duidelijk waarom Michael Ben zou helpen, maar door de aanwijzingen van Ben (vaar 325 graden) zou Micheal wel precies op het schip terecht kunnen komen.
Dharma met de polar bear in Tunesië heeft misschien te maken met het feit dat ze daar ook testen hebben gedaan, de ijsbeer kwam toch waarschijnlijk uit die kooien waar Kate en Sawyer ook vast zaten?
Die botten hoeven natuurlijk niet duizenden jaren oud te zijn. Mocht het onverhoopt toch zo zijn, zou ik dat echt een gigantische afknapper vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:44 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Maar dat betekend dat Dharma HEEL vroeger al actief ws, voordat de mens al eigenlijk zo ver was met de industriele ontwikkelingen als nu.
Dharma is dus een alien projekt???
Flashforwardquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Toffe ep.
Beetje warrig met flashforward en de flashback, maar roept weer veel vragen op.
Die donkere man die Hurley kwam bezoeken organiseerde dus de zoektocht, maar was er zeker van dat er geen overlevenden waren (hij ging ervan uit dat Ben ze had vermoord denk ik). En Ben is dus ook nog belangrijker dan gedacht.
En natuurlijk de reden van die samenstellen van de groep. De gekke Dan, het medium Miles, de antropoloog Charlotte en de piloot die eigenlijk 815 moest besturen.
Ik dacht dat de scene's van Dan, Miles en Charlotte flashforwards waren omdat het ging over het opeens teruggevonden wrak en zij het niet konden geloven. Ik zat al te ver met mijn gedachten omdat ik dacht dat zij dus al waren teruggekeerd van het eiland.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Flashforward
En inderdaad, Ben is heel belangrijk, maar ik denk dat dat is omdat hij van Dharma weet. Ik denk dat die donkere gast vooral meer info over Dharma wil, anders zou ik niet kunnen bedenken waarom ze Ben moeten hebben.
Leuke bijdrage hoor, beetje hier komen zeuren dat je het niet leuk vond.. yippie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poe weer 6 dgn wachten!![]()
LOST!![]()
![]()
![]()
Dat skelet ligt op een diepte die denk ik wel overeen kan komen met 20-30 jaar. Het lag niet erg diep en de vele zandstormen daar (je zag hoe de lucht daar vol zat met zand) zouden zo'n skelet snel bedekken met de laag zand die we zagen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:20 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nou. het waren toch opgravingen in tunesie in de middle of nowhere.
Lijkt me dat dat dus een dikke tijd geleden is, anders is het skelet ook niet diep in de grond....
en niet iets van de laatste 2 eeuwen
Lijkt me toch niet, die Naomi wist in het vorige seizoen (op het eiland) al te vertellen dat ze het wrak op de bodem van de zee hadden gevonden, dus mij lijken het gewoon flashbacks.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik dacht dat de scene's van Dan, Miles en Charlotte flashforwards waren omdat het ging over het opeens teruggevonden wrak en zij het niet konden geloven. Ik zat al te ver met mijn gedachten omdat ik dacht dat zij dus al waren teruggekeerd van het eiland.
Nee, daar kwam ik dus ook achter. Ik was in de war. Maar tijdens het kijken van de aflevering werd het mij niet duidelijk. Bijvoorbeeld bij Charlotte dacht ik dus aan een flashforward dus wist ik toen ze neergeschoten werd dat ze het wel moest overleven, tadaa kogelvrijvest.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet, die Naomi wist in het vorige seizoen (op het eiland) al te vertellen dat ze het wrak op de bodem van de zee hadden gevonden, dus mij lijken het gewoon flashbacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |