Bij mij gelukkig nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:29 schreef DarkManta het volgende:
Bij mij begint Lost zijn aantrekkingskracht te verliezen...
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:29 schreef -Mo- het volgende:
Zijn jullie nog wel vriendjes J. en T.?
Inderdaad. Helemaal nu we blijkbaar niet telkens in dezelfde tijd terechtkomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig niet [afbeelding] al vind het hele flashforward gebeuren nog wel even wennen [afbeelding]
Waar heb je het over??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:02 schreef Geqxon het volgende:
Zagen jullie de special effects? Alsof het er met een potlood in getekend was.
Mijn monitor heeft een S-PVA panel, met een resolutie van 1920*1200. De 720p variant heb ik op native resolutie bekeken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:42 schreef MrBrightside het volgende:
Misschien moet je een ander beeldscherm kopen?
Vette ep, maar ik moet nog wel weer helemaal in het verhaal komen.
Kan wel zo zijn, maar je hebt er niks aan om daar allemaal op te letten. Ik heb dat helemaal niet gezien. Maar ik heb wel vollop genoten van deze prachtige aflevering.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn monitor heeft een S-PVA panel, met een resolutie van 1920*1200. De 720p variant heb ik op native resolutie bekeken.
De helicopter die over vloog, de rode sportwagen waar je soms zag dat Hurley er zelf niet in zat, de intens gefakete regen in de jungle...
O RLY?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn monitor heeft een S-PVA panel, met een resolutie van 1920*1200. De 720p variant heb ik op native resolutie bekeken.
De helicopter die over vloog, de rode sportwagen waar je soms zag dat Hurley er zelf niet in zat, de intens gefakete regen in de jungle...
Wtf, heb jij S3 wel gekeken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:22 schreef janimie het volgende:
net s04e01 binnen, als ik naar de voorstukjes kijkt krijg ik het gevoel dat ik een hoop gemist hebt, wat doet charlie op een onderzeeer met desmond?
toch maar weer ff s03 en dan de laatste aflevering downloaden
Nee dat gaat over de laatste ep van S03 dus doe niet huilliequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:24 schreef Mender het volgende:
Janimie zet ff in een spoiler ofzo, gaat helemaal niet over s04e01
![]()
![]()
volgens mij wel, maar tis alweer bijna en jaar geleden en een heel seizoen van heroes geleden, hoe eindigde lost ook alweer ?quote:
NOT PENNYS BOATquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef janimie het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar tis alweer bijna en jaar geleden en een heel seizoen van heroes geleden, hoe eindigde lost ook alweer ? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |