quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef bixister het volgende:
succes troel! snel al joh!
nijna![]()
mag ik nog wel even erop wijzen dat gewone baby-olie nogal gevaarlijk is in bad. het lost namelijk niet op en blijft op het water drijven. het kan hierdoor in de longetjes van de baby komen en daar de longblaasjes afsluiten. er is ook speciale bad-olie, die kun je wel gewoon gebruiken. 't kind wordt daar ook minder glibberig van.
Ja, ik heb er zin in. Ik heb netjes verteld dat mijn verlof nog niet afgelopen is, maar desondanks wilden ze me heel graag sprekenquote:
Hoe ging het? Was het een goede ervaring?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Maandag voor het eerst naar het CB en dat is in hetzelfde gebouw.
Kan ik altijd meteen vragen daar van hoe of wat
Ben wel heel benieuwd hoe het CB hier is want ik lees meer nare ervaringen met CB's dan goede.
Na de bevalling heb ik er weinig last van gehad, maar toen ik jaren terug mijn bekken gebroken heb gehad heeft het zeker een jaar geduurd dat ik het idee had veilig te kunnen niezen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef DaviniaHR het volgende:.
mijn bekkenbodem gaat wel beter, ik vroeg me vooral af of andere mensen ook nog maanden lang er last van hadden gehad. vandaar de vraag. moet gewoon braafjes oefeningen blijven doen...
Ik had het gevoel of ik niet meer over anticonceptie na hoefde te denken...Dat de hele boel naar buiten kwam zeg maar....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:02 schreef Troel het volgende:
Hoe voelt dat dan als je daar last van hebt? Ik heb dus echt nergens last van ofzo. Alleen van mijn rug als ik Ruben beneden heb verschoond, maar daar is de tafel eigenlijk te laag
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:29 schreef Jelief het volgende:
Ik wals even overal over heen. Morgen zal ik zien of ik hier weer eens bij kan lezen.
Ik ben vanmiddag bij de sociaal psychisch verpleegkundige geweest. Die vond met mijn verhaal toch wel dat er sprake is van een ppd. Ik kon kiezen voor een op een gesprekken of meteen vanavond mee doen met een cursus/groepstherapie. En dus was ik vier uur later weer in het ziekenhuis. In een groepje van 8 dames die allemaal last hebben van een depressie. Het stemt mij wat positiever en luchtiger. Het hele traject gaat 12 weken duren, een keer per week samen. Fijn om er nu actief mee bezig te zijn.
Hmm, dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik had het gevoel of ik niet meer over anticonceptie na hoefde te denken...Dat de hele boel naar buiten kwam zeg maar....
Kevin is dinsdagsavond hier een uurtje om met Mikael te spelen of te wandelen, woensdagochtend gaat Mikael de hele dag naar Kevin tot een uur of 6 's avonds. En donderdagavond tegen een uur of 6 haalt Kevin hem op om daar de nacht door te brengen omdat ik vrijdags al heel vroeg moet werken. En dan meestal als ik klaar ben met werken haal ik hem op. Dus dat is tegen een uur of 11 's ochtends. En heel soms is ie in het weekend ook nog een paar uur daar maar dat is heel verschillend en ligt er eigenlijk aan hoeveel ik gewerkt heb die week. Maar vaak komt Kevin nog wel even hier om met Mikael te spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:27 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, hoe vaak/lang gaat Mika eigenlijk naar zijn vader?
Aaaah....quote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef Belana het volgende:
BE, dat kan nog steeds vloeien zijnhoor, daar kan zomaar 2 weken tussen zittenen ik zou nog geen tampon in doen hoor. en je bekken, hallo, wat wil je? Sasha is net 5 weken!
![]()
Nijna, trek je wel op tijd aan de bel als het allemaal niet gaat? Je klinkt niet zo goed, vind ik. Sterkte!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:20 schreef Nijna het volgende:
Waarom heeft een dag zo weinig uren? En waarom maakt mn huis zich niet zelf schoon?
En waarom zit ik nu al in de stress omdat we volgend weekend waarschijnlijk een dagje naar mn schoonouders gaan...
In welk opzicht vind je me niet zo goed klinken als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 februari 2008 08:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nijna, trek je wel op tijd aan de bel als het allemaal niet gaat? Je klinkt niet zo goed, vind ik. Sterkte!
Herkenbaar hier... Hij is echt niet te beroerd om het te doen, alleen het moet hem wel gezegd worden....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
LadyS buitenlucht! helpt echt
Het is blijkbaar ook zo dat mannen (of in ieder geval die van mij) het niet zien ofzo
Zondag, Meike ligt op bed, mijn vriend speelt een spelletje op de pc, ik ben foto's aan het inplakken
Meike wordt wakker.....geen reactie aan de overkant...."haal jij Meike even op?" " o ja prima" en hij haalt haar op.
parkeert haar in de kinderstoel en gaat verder met zijn spel....ik:"misschien kun je wel even met
meike gaan wandelen?" "hee ja, kan ik best even doen. Zet de pc uit, en gaat met
meike naar buiten....
(hij had haar za trouwens niet kunnen meenemen, want meike had koorts)
Ja, dat is wel een goed idee. Ik moet me er nog wel toe zetten om vaker naar buiten te gaan. Ben een huismus en Kim vermaakt zich opperbest in huis.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet een idee om lekker met Kim te gaan fietsen. 2 keer in de week een flink stuk zet toch ook al aardig zoden aan de dijk.
Het is wel goed om je dat te blijven realiseren he? Er zijn straks heus wel dingen anders en beter maar die dingen worden niet beter doordat er iets aan de situatie kan veranderen maar omdat je zelf dingen moet veranderen. Want anders gaat het straks weer tegenvallen. En dat bedoel ik echt niet lullig verder, ik wil je er alleen nogmaals op wijzen. Ik weet hoe rot het kan zijn en kan gaan als het met jezelf zo slecht gaat. Het is dan ook moeilijk maar het wordt echt niet allemaal beter door buitenaf factoren. Ik hoop dat je wat aan die hulp van thuiszorg hebt en misschien kun je zelf al wat gaan plannen. Kop op, he!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:44 schreef LadyS het volgende:
maar dat denk ik wel vaker: "een straks is alles beter gevoel" ofzo, maar het gaat alleen nooit op)
ik zie je morgen tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:51 schreef Jelief het volgende:
Sjonge Evenstar. Dat is niet niks. Je weet mij te vinden hè!
Lekker is dat he? Ik heb deze week ook veel gewerkt en ik vind het heerlijk. Lekker werken en toch gewoon Mikael zienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:23 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een vrolijker bericht. Ik heb vanmorgen drie uur gewerktEn wat voelt dat goed zeg!
Misschien maakt heel veel geld idd niet gelukkig. Maar tis toch altijd fijn dat je gewoon alles normaal kunt betalenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Da's fijn MeNicole, geld maakt niet gelukkig zegt men, maar o wat is het toch handig als je het hebt.
Lief dat je naar me vraagt.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:26 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met je doel om meer contacten te leggen Ingrid?
Wat lief dat je naar me vraagt!!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Nicole, sterkte met je vader!!
Ingrid, hopelijk werkt je huiswrek ook echt
Lief17, hoe gaat het met jou? Hoe gaat het herstel van je operatie?
Heel herkenbaar en treffend omschreven.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Sugar het volgende:
Ik ken de downs ook, maar gelukkig blijft altijd wel overeind dat wij samen moeten zijn.
Dank je wel. Dat is helemaal waar en het zit vol met tegenstrijdige belangen. Brrrrr.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef Moonah het volgende:
Moeder/dochterrelaties kunnen zo slopend zijn.
Vooral qua schuldgevoel en claimen.![]()
Zó jammer. Maar jarenlang opgebouwde patronen zijn moeilijk te doorbreken.
Sterkte ermee LB. En veel succes met je nieuwe baan!
Nou dat maakt toch helemaal niets uit. Zwijmel jij maar lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
LB, wat balen dat het weer even niet zo goed gaat met je.
Beetje rare overgang want ik kwam hier eigenlijk om te zwijmelen.
Gisteren zat ik met Sasha op schoot toen F. thuis kwam. Hij gaf mij een knuffel en brabbelde iets tegen Sasha die hem daarop een stralende lach schonk.
Ik schoot helemaal vol, echt zo'n ultiem geluk momentje.![]()
F. kon het uiteraard niet laten even te gniffelen om mij als emo-muts maar die kreeg daarop een dikkevan mij.
Nee, wij storten ons helemaal op onze hondenkinderen. Adoptie waren we al uit dat we dat niet zouden doen. Zelfs "eigen" kinderen waren we nog niet uit toen dit hele gebeuren plaatsvond. En nu het voor ons beslist is, hebben wij het er allebei veel moeilijker mee dan verwacht.... Maar ja, het is nu eenmaal zo, dus we maken er zo gewoon een supertijd van! Mijn eigen leven is toch het allerbeloangrijkste en een zwangerschap is daar een bedreiging voor... En die kleine van mijn vriendin wordt gewoon tot op het bot verwendquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Lief... wat is het contrast dan toch groot... Althans, wat wordt je dan even weer aan je eigen zwangerschap herinnerd. Wel fijn dat het goed is met haar zwangerschap!
Ik weet niet of je zin hebt om te antwoorden, maar zouden jullie adoptie overwegen?
Of is dat al eens gevraagd?
Ja vorige week kennismakings gesprek en afgelopen dinsdag was 'mijn ' dame er ook. Heel raar hoor, zo'n vreemde in huis.Wel even lekker kunnen kletsen maar of dit nou is wat ik nodig heb???quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:55 schreef YPPY het volgende:
Je weet het he Moonah, jullie redden het wel. En jij zeker, met bink Thies.![]()
Jelief, is die mevrouw van home start al weer langs geweest?
heej luchtbellekequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:22 schreef Luchtbel het volgende:
Fijn dat het zo gaat Jelief, hopelijk helpt dit je.
En lieve Lishe, succes met al die dingen. Een lastige situatie lijkt me
Bij ons thuis gaat het de laatste tijd helaas weer wat minder. Ik kom maar niet los van die situatie met mijn moeder, het is echt slopend. En het zorgt ervoor dat ik me voor veel andere (en ook positieve) dingen afsluit. Maar sinds gister heb ik een nieuwe baan en dat vind ik wel echt fijn. Met rustig opbouwen en afbouwen bij huidige werk. En ook goed voor mijn dochter, ze hoeft straks niet of maar één middag naar BSO. Afstand tussen werk en school is goed te doen dus ik kan haar zelf naar school brengen als ze straks naar de kleuterschool gaat. Dat is echt heel goed. Voor ons.
Ja, dat doe ik nog heel regelmatig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef texelonia het volgende:
Ik heb er ook nog steeds wel eens last van. Als ik een enigszins volle blaas heb en ik moet hoesten bijv.
Heb je zelf weleens je bekkenbodemspier getraind? Ik neem het me af en toe weleens voor, maar vergeet het vervolgens weer weken om te doen
Ik werd na vier maanden weer ongesteld en ik heb alleen het aantal menstruaties dat ik dat voelde onthouden. Dat was na ongeveer 8 menstruaties over. Dus.... een jaar ofzo...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef Nijna het volgende:
Ik lek niet, maar als ik ongesteld ben heb ik nog wel soms (gelukkig niet de hele dag) het gevoel dat de hele boel eruit lazert... (net als vlak na de bevalling) wanneer gaat dat over, gaat het over?
Wát een luie donder zeg.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
- Roze wolk verhaal -
Hier werd het aangegeven, dus vandaarquote:Op zondag 9 maart 2008 23:43 schreef bixister het volgende:
nou, goed geregeld BE, 10 weken is ook wel erg snel he. geniet maar lekker door die laatste 3 weken verlof! hoeveel dagen per week ga je straks weer aan het werk?
troel, hele leuke raffi-rugzak! ik zie er zelfs een klein 'purkje' op staan.wat nijna zegt geldt hier ook, rugzakjes zijn pas later in gebruik geraakt hier. ik gaf eerst ook 'gewoon' de luiertas mee en bij 't kdv hebben ze een klein mandje waar alle relevante zaken in moesten, daar past geen luiertas of rugzak bij. later kregen ze elk een stoffen tasje mee dat opgevouwen zo weinig mogelijk plaats inneemt. een echte rugzak ging Piet pas gebruiken toen hij naar school ging.
Lief dat je t vraagt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Nijna, hoe is jouw werk? Is er al meer duidelijkheid (of je wilt blijven, danwel of je baan uberhaupt wel blijft bestaan?) (sorry, als ik het niet helemaal goed beschrijf, maar zoiets was me bijgebleven)
En je was van de prozac af toch? hoe gaat dat?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef YPPY het volgende:
Bij mij was het niet helemaal vrijwilliger hoor.Ik was twee keer in de auto in slaap gevallen, dus het kon echt niet meer. Heb nu afgebouwd van 75 naar 50 mg/dag. Na de verhuizing e.d. kijk ik of ik verder af kan bouwen.
Fijn om dat te horenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef Jelief het volgende:
Ik wil even melden dat ik al twee dagen helemaal happy ben. Ik hoop dat het doorzet en dat ik het ook kan vasthouden als de woningruil niet doorgaat (er is iemand komen kijken die misschien wel met ons van huis wil ruilen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |