LadyS, zolang de klok blijft tikken gaat ook deze dag weer voorbij

. You can do it!
Gisteravond een huilende Mirte, zo naar he als je dan niet weet wat er is of er niks aan lijkt te kunnen doen om het beter te maken. Voelt zo machteloos, dus ik heb op een gegeven moment met die kleine snikkend op mn arm en de telefoon in mn andere hand al wandelend door de kamer, mn moeder gebeld. Even kijken of zij nog tips had...
Ik heb gisteren in overleg met de huisarts besloten om te proberen te stoppen met de prozac! Ik zat er al een tijdje aan te denken en gister was ik daar en hebben we het er over gehad. Hij vond dat we het wel konden proberen, over een paar weken moet ik even terugkomen om te vertellen hoe het gaat. Qua stemming gaat het eigenlijk wel ok, ben benieuwd...
Wat betreft werk is er nog niet echt duidelijkheid. Maar tot de zomer blijft het wel zoals het nu is. We gaan ouders de mogelijkheid bieden om hun peuter vaker te laten komen. Zodat de groepen wat gevulder zijn.
Maar hoe het na de zomer zal zijn daar horen we denk ik in april meer over, dan hebben we bespreking met onze leidinggevende erbij...