Ingrid: In de ruimte waar je de kleine uitkleed is het wel gezellig. De CBarts zelf ging wel. Beetje een robot af en toe met vragen stellen.
Bv met zijn voorkeurshouding: "wat doen jullie eraan?"
En we zeiden dat hij ietsje verkouden lijkt te worden: "wat doen jullie eraan?"
Leek wel een geprogrameerd(?) persoon soms.
Maar het ging redelijk. Maarten vond het niets want die huilde er de hele tijd doorheen door alle vragen en tips

ik verstond er niets van maar gelukkig mijn man wel

Troel: Ik denk dat iedereen dat wel ene keer heeft. Ik voel mij dan ook meteen schuldig maar ook mamma is maar een mens en het kan een keer teveel worden(zegt deze schijnheilige trut die haast huilend aan haar man vertelde dat ze ook boos op Maarten was geworden

)
Edit:
Hier had Maarten eerst tussen 23:00 en 01:30 een huil moment. En nu dat de voeding is veranderd (meer voeding per fles) heeft hij het ineens tussen 03:00 en 07:00.
Hij is heel moe maar wil niet slapen. Leggen hem op de borst en hij slaapt iets maar word ook steeds om de paar minuten weer wakker en weer huilen.
In bedje leggen lukt niet want dan is het hard huilen en daarna krijsen.
Hadden die van jullie dat ook en hebben jullie tips?
Vind het zo naar voor hem want hij wil hee graag slapen maar stug blijft hij huilen.
Heb het ook tegen de CB gezegt en die zei het is normaal. Maar wil graag tips oid als die er zijn.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2008 10:59:08 ]