Moonah

Wat ik een keer hier gelezen heb was, dat Thies heus wel weet dat jj er altijd voor hem zal zijn, dus daarom durft hij je nu weg te duwen, omdat hij het vertrouwen heeft dat jij er zult zijn. Het stond er toen veel mooier dan mijn wazige gebrabbel, maar ik hoop dat die gedachte tot steun kan zijn!
(Wellicht heb je nu ook juist behoefte aan liefde en knuffels van je kind door het overlijden van Ayden, dus komt het nu dubbel zo hard aan, maar mss bemoei ik me dan met dingen waar ik geen weet van heb. Ik heb iig zelf wel meer behoefte aan knuffels van Eli.)Marit, had jij niet ook een marathonbevalling? Dan kan ik me wel voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt.
Nijna, wat voor werk doe je precies? op een psz oid? Tja, als het mogelijk is als je minder/niet gaat werken en je voelt je er prettig bij, kan het "fijn" zijn als de beslissing voor je gemaakt wordt. Maar nu je net weer begint lijkt het me ingewikkeld opstarten. Je wil vol aan de bak, maar wellicht houdt de baan binnen afzienbare tijd op. Iig een

van hier. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt/krijgt!
BE, ben je al wat minder onzeker over de voedingen? Of is het nog een reden tot ongerustheid?
Worden jullie ook zo emo van die laatste buikfoto van Tan? Toen ik die foto zag voor de verloskamer kreeg ik het toch echt bijna te kwaad. Daar leven ze nog allebei, is er nog hoop, een paar uur later is Ayden overleden.