abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:37:37 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_55125142
vorige deel: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? deel 50

De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:48:08 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_55125328
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:59 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed Anitra.

Voorlopig zal ik hier niet meer posten (ga MeNicole gezelschap houden ) Ik ben weer praktisch terug bij af, maar liegen of de waarheid verzwijgen kan ik niet. Dan is het verstandiger even niks te zeggen.
Verder is alles goed hoor.
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:07 schreef Belana het volgende:
MeNicole, ik lees het nu pas. rottig zeg! Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat en opgelost is en dat je dan weer terug komt
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef bixister het volgende:
YPPY.
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef Fuente het volgende:
Yppy Weet niet zo goed wat te zeggen.. ik hoop dat je je snel beter voelt!
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef Fuente het volgende:
MeNicole, ik had het ook even gemist! Jeetje zeg, ik hoop je snel weer hier te zien!
Yppy, sterkte meid!
stormy waters...
sailin'
pi_55126534
Dank je wel Belana! Ik ben echt niet handig met topics openen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55127330
Oh YPPY bah wat rot.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:57:08 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55127959
Wat is er met Yppy
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:27:21 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55128663
Zie de eerste quote van Belana hierboven. Ze stopt ook tijdelijk met posten hier.

Jammer meiden, zowel MeNicole als Yppy...
pi_55129708
Yppy
Fake it till you make it...
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:00:38 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55130682
Jammer meiden!

Yppy, sterkte! Ik had 't idee dat het wat beter met je ging, maar zo kun je zien dat schijn bedriegt. Dikke kus en je weet me te vinden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55132546
Het ging ook echt goed E.T. Dat was allemaal waar. Alleen gaat het nu heel slecht, want ik heb nieuws gehad dat me heel erg van slag heeft gebracht. En aangezien dat nu mijn leven beheerst en ik daar niet over kan/wil posten is het verstandiger afstand te nemen. Ik laat nog wel weten of ik ben aangenomen bij die andere baan, over twee weken ga ik op gesprek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 8 december 2007 @ 21:54:50 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55134140
Ik heb geen idee wat er speelt maar ik wens je veel sterkte en succes met je sollicitatie
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55134301
fijn dat je op gesprek mag komen, yppy. veel succes, en met dat andere, wat het ook zijn moge: heel veel sterkte.
pi_55134525
Sterkte Yppy!
Saartje
pi_55135402
Yppy
  zondag 9 december 2007 @ 04:52:35 #14
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55140144
Me nicole en Yppy meiden toch sterkte met alles !!!

Anitra ook jou wil ik hierbij een dikke kus geven trek je het nog allemaal een beetje?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 9 december 2007 @ 08:36:53 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55140361
Yppy....
Ik PM je later vandaag even.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
pi_55140440
YPPY, wat ontzettend jammer dat je niet meer zult posten. Ik lees je posts altijd graag en geniet van je verhalen over Anna. Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar veel sterkte ermee!

MeNicole, ook al zo'n vervelende situatie! Wat rot als iemand zo laaghartig is om je het leven op deze manier zuur te maken. Jij ook, veel sterkte en jammer dat we je verhalen niet meer kunnen lezen!
pi_55140622
Sterkte YPPY!

Wij hebben gister een gesprek gehad met schoonzus en zwager (we hebben ruzie)
Het ging goed, tot ik ook mijn mening ging zeggen. Daar kon ze niet tegen, en is toen opgestaan en vertrokken. We waren met stomheid geslagen, ik had het heel netjes gezegd, en in een gesprek mag iedere partij zijn mening geven lijkt me. Mijn schoonzus wil ons nooit meer zien zei ze. Mijn zwager was ook helemaal verbaasd, maar ging maar achter haar aan want "anders moet ik lopend naar huis"....

Zonde

Mijn schoonouders zijn helemaal kapot ervan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55140630
Poeh Karin, heftig...
  zondag 9 december 2007 @ 10:53:02 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55141050
Bah, Karin, zonde inderdaad.

Yppy, ik mis je nu al.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 9 december 2007 @ 11:33:29 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55141535
Wat vervelend om te lezen dat het niet zo goed gaat met een aantal mensen.
Yppy, veel sterkte met alles wat er op dit moment speelt

MeNicole, hopelijk is je stalker het snel zat en kan je dan weer gewoon meeposten.

Sugar, hopelijk heb je iets aan de wijze woorden van iedereen die er verstand van heeft of in hetzelfde schuitje heeft gezeten. Ik hoop dat het alleen een kleine dip is in de lange weg uit het dal omhoog.

Texelonia, ik las dat je een pluim had gekregen. Ik heb vorig jaar ook een Pluim gekregen van mijn werk. Die pluim was echt helemaal alleen voor mij en ik was ook vast van plan om hem helemaal aan mezelf te besteden. Ik zat ook aan een massage te denken. Enfin, ik kon niet kiezen en om een of andere reden voelde ik me schuldig bij het idee om hem aan mezelf te besteden. Toen hij bijna verlopen was (hij is een jaar geldig) heb ik er een abonnement op de Bobo voor de kinderen van genomen
En achteraf vond ik dat zo stom van mezelf dat ik me toch heb aangemeld voor een massage. En dat is me verrassend goed bevallen. Ik was nog nooit gemasseerd en het kost wat moeite om je er aan over te geven, maar ik ga nu 1x per maand en ik heb er wel baat bij. Dus doe niet zoals ik en maak je goede voornemen waar. Ik hoop echt dat je er van kunt genieten. Verder jij ook heel veel sterkte!

Anitra, gelukkig een heel fijn bericht van jou. Wat fijn dat het zo goed voor je uitpakt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 9 december 2007 @ 11:42:51 #21
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55141632
YPPY, heel veel sterkte!!! Hopelijk word je aangenomen en kan je daar veel positieve enrgie uithalen om het slechte nieuws te verwerken

Karin, allemachtig, zeg! Wanneer gaat je schoonzus in therapie? En wanneer gaat je zwager eens tegen haar in?? De verhalen die je over haar schrijft Wel goed dat jullie het gesprek zijn aangegaan. Heel veel sterkte en zeker voor je schoonouders!! Het zal voor hun (hen?) ook zeker niet makkelijk zijn

Nijna, je nieuwe avatar!! Wat doe je met mijn hormonen!!

We hebben een huis gekocht we schijten allebei zwaar peuken, maar het is wel heeeeeeel erg cool! Mooie eengezinswoning, op spuugafstand van een (klein) winkelcentrum, lekker beschut, helemaal goed!
Dan gaan we de koopakte tekenen bij de notaris waar mijn moeder ook 100 jaar mee samengewerkt heeft (15? 20 jaar? weetniet, lang iig), dus dat is altijd wel emotioneel, maar zeker ook leuk. Het lijkt me heel bijzonder als de (zakelijke) partner van mijn moeder Eli ziet. Zeker omdat hij vernoemd is.

Kersjes, hoe was je feestje eigenlijk? (weet niet meer wanneer het was )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55141681
Jeetje, Karin, das ff een beroerde onvolwassen reactie. Ik begrijp, van dat soort dingen, echt geenn drol. Zo ontzettend zonde van de tijd allemaal, zo'n ruzie. Weet iedereen nog waar de ruzie over gaat ? Of is er gewoon ruzie ?

Je hoeft absoluut niet te vermelden waar de ruzie over gaat, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Sterkte in ieder geval.
pi_55143083
Yppy sterkte!

Gefeliciteerd Davina!

Jeetje Karin, wat triest zeg van je schoonzus...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55143979
quote:
Op zondag 9 december 2007 04:52 schreef _Bar_ het volgende:
Me nicole en Yppy meiden toch sterkte met alles !!!

Anitra ook jou wil ik hierbij een dikke kus geven trek je het nog allemaal een beetje?
ja het gaat heel goed, alleen thuis komen in een huis met allemaal zieken vor de weekend laat je weer beseffen waarom ik daar zit door de weeks. En dan isdie klap ff heftig, maar de uitwerkingduurt geen dagen meer, maar 1 of 2 uurtjes. Ik weet nu hoe ik mezelf weer kan oppeppen om weer vrolijk, humorvol dingen aan te pakken. Kan weer dingen naast me neerleggen, maar ik kan het niet afleren dat ik me zrgen maak om anderen Als ik zo hier lees zie ik dingen waarbij ik denk, lieve meiden probeer het ook eens zo'n herstellingsoord. Het is niet eng, je bent niet opgesloten, je bent absoluut niet gek als je daar bent, je bent juist super dapper dat je toegeeft dat je "ziek" bent. Echt meiden depressie is een ziekte die je kapot kan maken, zowel lichamelijk als geestelijk. En zo'n oord knap je zo enorm van op (ook al vraag je je de eerste 1,5 week af waarom je er in godsnaam zit ) daarom maakte ik "reklame" vrijdag. Het is zo lekker om je niet de enige te voelen, want ook al heeft iedereen zijn eigen reden waarom hij/zij ziek is, je bent daar niet alleen, jekan altijd je ding kwijt want er is altijd begeleiding aanwezig, je hoeft niks, niks is verplicht. En je kan er beter op tijd bijzijn dan dat het te laat is.
Jakkes wat klinkt eng, ik die me te aardig verzette tegen er naar toe gaan
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef bixister het volgende:
anitra, hey fijn om wat van je te horen, en vooral dat het zo goed voelt voor je! ben je nou vorige week nog wel of niet naar dat concert van Bruce Springsteen geweest?
Tuurlijk!!! Ik moest vijdag eerst naar de neuroloog en die liep gigantisch uit en wij waren nooit meer op tijd geweest als Bruce door was gegaan, dus voor ons was het alleen maar goed dat hij een dag later speelde. En wat hebben we genoten Ik ben kompleet uit mijn dak gegaan en toen hij ook nog eens Sinterklaas is coming to town speelde ging het helemaal los We zijn nu al bezig met de vogende tour voor te bereiden We willen Barcalona gaan doen 20 juli, de laatste E street band concert in Europa.

Yppy

Karin wat balen, maar jj hebt je best gedaan en meer kan je niet doen helaas.

Davina gefeliciteerd
pi_55144164
Davinia van harte!

Anitra, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Dat het verblijf in het herstellingsoord je goed doet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')