quote:
Op zondag 9 december 2007 04:52 schreef _Bar_ het volgende:Me nicole en Yppy meiden toch

sterkte met alles !!!
Anitra ook jou wil ik hierbij een dikke kus geven

trek je het nog allemaal een beetje?
ja het gaat heel goed, alleen thuis komen in een huis met allemaal zieken vor de weekend laat je weer beseffen waarom ik daar zit door de weeks. En dan isdie klap ff heftig, maar de uitwerkingduurt geen dagen meer, maar 1 of 2 uurtjes. Ik weet nu hoe ik mezelf weer kan oppeppen om weer vrolijk, humorvol dingen aan te pakken. Kan weer dingen naast me neerleggen, maar ik kan het niet afleren dat ik me zrgen maak om anderen

Als ik zo hier lees zie ik dingen waarbij ik denk, lieve meiden probeer het ook eens zo'n herstellingsoord. Het is niet eng, je bent niet opgesloten, je bent absoluut niet gek als je daar bent, je bent juist super dapper dat je toegeeft dat je "ziek" bent. Echt meiden depressie is een ziekte die je kapot kan maken, zowel lichamelijk als geestelijk. En zo'n oord knap je zo enorm van op (ook al vraag je je de eerste 1,5 week af waarom je er in godsnaam zit

) daarom maakte ik "reklame" vrijdag. Het is zo lekker om je niet de enige te voelen, want ook al heeft iedereen zijn eigen reden waarom hij/zij ziek is, je bent daar niet alleen, jekan altijd je ding kwijt want er is altijd begeleiding aanwezig, je hoeft niks, niks is verplicht. En je kan er beter op tijd bijzijn dan dat het te laat is.
Jakkes wat klinkt eng, ik die me te aardig verzette tegen er naar toe gaan

quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef bixister het volgende:anitra, hey fijn om wat van je te horen, en vooral dat het zo goed voelt voor je! ben je nou vorige week nog wel of niet naar dat concert van Bruce Springsteen geweest?
Tuurlijk!!! Ik moest vijdag eerst naar de neuroloog en die liep gigantisch uit en wij waren nooit meer op tijd geweest als Bruce door was gegaan, dus voor ons was het alleen maar goed dat hij een dag later speelde. En wat hebben we genoten

Ik ben kompleet uit mijn dak gegaan en toen hij ook nog eens Sinterklaas is coming to town speelde ging het helemaal los

We zijn nu al bezig met de vogende tour voor te bereiden

We willen Barcalona gaan doen 20 juli, de laatste E street band concert in Europa.
Yppy
Karin wat balen, maar jj hebt je best gedaan en meer kan je niet doen helaas.

Davina gefeliciteerd