quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef bixister het volgende:
succes troel! snel al joh!
nijna![]()
mag ik nog wel even erop wijzen dat gewone baby-olie nogal gevaarlijk is in bad. het lost namelijk niet op en blijft op het water drijven. het kan hierdoor in de longetjes van de baby komen en daar de longblaasjes afsluiten. er is ook speciale bad-olie, die kun je wel gewoon gebruiken. 't kind wordt daar ook minder glibberig van.
Ja, ik heb er zin in. Ik heb netjes verteld dat mijn verlof nog niet afgelopen is, maar desondanks wilden ze me heel graag sprekenquote:
Hoe ging het? Was het een goede ervaring?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Maandag voor het eerst naar het CB en dat is in hetzelfde gebouw.
Kan ik altijd meteen vragen daar van hoe of wat
Ben wel heel benieuwd hoe het CB hier is want ik lees meer nare ervaringen met CB's dan goede.
Na de bevalling heb ik er weinig last van gehad, maar toen ik jaren terug mijn bekken gebroken heb gehad heeft het zeker een jaar geduurd dat ik het idee had veilig te kunnen niezen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef DaviniaHR het volgende:.
mijn bekkenbodem gaat wel beter, ik vroeg me vooral af of andere mensen ook nog maanden lang er last van hadden gehad. vandaar de vraag. moet gewoon braafjes oefeningen blijven doen...
Ik had het gevoel of ik niet meer over anticonceptie na hoefde te denken...Dat de hele boel naar buiten kwam zeg maar....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:02 schreef Troel het volgende:
Hoe voelt dat dan als je daar last van hebt? Ik heb dus echt nergens last van ofzo. Alleen van mijn rug als ik Ruben beneden heb verschoond, maar daar is de tafel eigenlijk te laag
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:29 schreef Jelief het volgende:
Ik wals even overal over heen. Morgen zal ik zien of ik hier weer eens bij kan lezen.
Ik ben vanmiddag bij de sociaal psychisch verpleegkundige geweest. Die vond met mijn verhaal toch wel dat er sprake is van een ppd. Ik kon kiezen voor een op een gesprekken of meteen vanavond mee doen met een cursus/groepstherapie. En dus was ik vier uur later weer in het ziekenhuis. In een groepje van 8 dames die allemaal last hebben van een depressie. Het stemt mij wat positiever en luchtiger. Het hele traject gaat 12 weken duren, een keer per week samen. Fijn om er nu actief mee bezig te zijn.
Hmm, dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik had het gevoel of ik niet meer over anticonceptie na hoefde te denken...Dat de hele boel naar buiten kwam zeg maar....
Kevin is dinsdagsavond hier een uurtje om met Mikael te spelen of te wandelen, woensdagochtend gaat Mikael de hele dag naar Kevin tot een uur of 6 's avonds. En donderdagavond tegen een uur of 6 haalt Kevin hem op om daar de nacht door te brengen omdat ik vrijdags al heel vroeg moet werken. En dan meestal als ik klaar ben met werken haal ik hem op. Dus dat is tegen een uur of 11 's ochtends. En heel soms is ie in het weekend ook nog een paar uur daar maar dat is heel verschillend en ligt er eigenlijk aan hoeveel ik gewerkt heb die week. Maar vaak komt Kevin nog wel even hier om met Mikael te spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:27 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, hoe vaak/lang gaat Mika eigenlijk naar zijn vader?
Aaaah....quote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef Belana het volgende:
BE, dat kan nog steeds vloeien zijnhoor, daar kan zomaar 2 weken tussen zittenen ik zou nog geen tampon in doen hoor. en je bekken, hallo, wat wil je? Sasha is net 5 weken!
![]()
Nijna, trek je wel op tijd aan de bel als het allemaal niet gaat? Je klinkt niet zo goed, vind ik. Sterkte!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:20 schreef Nijna het volgende:
Waarom heeft een dag zo weinig uren? En waarom maakt mn huis zich niet zelf schoon?
En waarom zit ik nu al in de stress omdat we volgend weekend waarschijnlijk een dagje naar mn schoonouders gaan...
In welk opzicht vind je me niet zo goed klinken als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 februari 2008 08:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nijna, trek je wel op tijd aan de bel als het allemaal niet gaat? Je klinkt niet zo goed, vind ik. Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |