Herkenbaar hier... Hij is echt niet te beroerd om het te doen, alleen het moet hem wel gezegd worden....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
LadyS buitenlucht! helpt echt
Het is blijkbaar ook zo dat mannen (of in ieder geval die van mij) het niet zien ofzo
Zondag, Meike ligt op bed, mijn vriend speelt een spelletje op de pc, ik ben foto's aan het inplakken
Meike wordt wakker.....geen reactie aan de overkant...."haal jij Meike even op?" " o ja prima" en hij haalt haar op.
parkeert haar in de kinderstoel en gaat verder met zijn spel....ik:"misschien kun je wel even met
meike gaan wandelen?" "hee ja, kan ik best even doen. Zet de pc uit, en gaat met
meike naar buiten....
(hij had haar za trouwens niet kunnen meenemen, want meike had koorts)
Ja, dat is wel een goed idee. Ik moet me er nog wel toe zetten om vaker naar buiten te gaan. Ben een huismus en Kim vermaakt zich opperbest in huis.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet een idee om lekker met Kim te gaan fietsen. 2 keer in de week een flink stuk zet toch ook al aardig zoden aan de dijk.
Het is wel goed om je dat te blijven realiseren he? Er zijn straks heus wel dingen anders en beter maar die dingen worden niet beter doordat er iets aan de situatie kan veranderen maar omdat je zelf dingen moet veranderen. Want anders gaat het straks weer tegenvallen. En dat bedoel ik echt niet lullig verder, ik wil je er alleen nogmaals op wijzen. Ik weet hoe rot het kan zijn en kan gaan als het met jezelf zo slecht gaat. Het is dan ook moeilijk maar het wordt echt niet allemaal beter door buitenaf factoren. Ik hoop dat je wat aan die hulp van thuiszorg hebt en misschien kun je zelf al wat gaan plannen. Kop op, he!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:44 schreef LadyS het volgende:
maar dat denk ik wel vaker: "een straks is alles beter gevoel" ofzo, maar het gaat alleen nooit op)
ik zie je morgen tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:51 schreef Jelief het volgende:
Sjonge Evenstar. Dat is niet niks. Je weet mij te vinden hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |