abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56441613
Ik gooide de vorige dicht met dit bericht:

Daarom ben ik zo bang om met lopen te beginnen. Dat gaat bij mij geheid fout, ik zou dan niet bij een marathon stoppen en uiteindelijk m'n knieën kapot lopen.

[FOT SC # 87] Slowchattende fotografie (En PDJ reageer eens sneller)
pi_56441672
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik gooide de vorige dicht met dit bericht:

Daarom ben ik zo bang om met lopen te beginnen. Dat gaat bij mij geheid fout, ik zou dan niet bij een marathon stoppen en uiteindelijk m'n knieën kapot lopen.

[FOT SC # 87] Slowchattende fotografie (En PDJ reageer eens sneller)
Mjah mijn lijf is ook een zooitje, maar ik ga niet alle leuke dingen opgeven, begin er niet aan Mits de reumatolog over twee weken slecht nieuws gaat geven , maar daar gaan we even niet van uit
pi_56441680
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Twee tips:
1) Altijd op hardloopschoenen lopen. Op gympen of sportschoenen loop je je benen kapot, op de foute manier. Je hebt de demping van een hardloopschoen nodig.
2) Begin met een beginnersschema. Vorig jaar april ben ik begonnen met hardlopen-wandelen-hardlopen, om de minuut en dat dan 10x zodat de training welgeteld 20 minuten duurde en ik was kapot na afloop. Het begin is moeilijk en zwaar maar daar moet je gewoon doorheen, zonder te overhaasten.
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:55 schreef An24 het volgende:
Herkenbaar. Zelf ben ik nog aan het revalideren, helaas al 8 maanden. Vandaag kon ik eindelijk 23 minuten aan een stuk door hardlopen op de loopband, das mooi want een paar maanden gelden lukte dat niet eens een minuut
Das balen. Waar heb je last van? Lijkt me wel ontzettend frustrerend zeg, ik heb de afgelopen 3 maanden minder gelopen en dat was al enorm frustrerend, laat staan 8 maanden Damn, wel fijn dat het weer goed, al het begin is moeilijk maar zodra je eenmaal weer lekker loopt dan ga je echt met grote sprongen vooruit

Ow ja, nog even en we kunnen mergen met het Centrale Hardloop topic
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:14:47 #4
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56441872
Hardlopen en fotograferen, twee zaken waar ik meer tijd voor moet vrijmaken dan ik nu doe!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_56441892
Ik hou het wel bij stil staand foto's maken van mensen die hardlopen

[ Bericht 1% gewijzigd door EchnaDarr op 31-01-2008 20:29:16 (niet denken en doen door elkaar halen) ]
pi_56441965
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Twee tips:
1) Altijd op hardloopschoenen lopen. Op gympen of sportschoenen loop je je benen kapot, op de foute manier. Je hebt de demping van een hardloopschoen nodig.
2) Begin met een beginnersschema. Vorig jaar april ben ik begonnen met hardlopen-wandelen-hardlopen, om de minuut en dat dan 10x zodat de training welgeteld 20 minuten duurde en ik was kapot na afloop. Het begin is moeilijk en zwaar maar daar moet je gewoon doorheen, zonder te overhaasten.
[..]

Das balen. Waar heb je last van? Lijkt me wel ontzettend frustrerend zeg, ik heb de afgelopen 3 maanden minder gelopen en dat was al enorm frustrerend, laat staan 8 maanden Damn, wel fijn dat het weer goed, al het begin is moeilijk maar zodra je eenmaal weer lekker loopt dan ga je echt met grote sprongen vooruit

Ow ja, nog even en we kunnen mergen met het Centrale Hardloop topic
Ik heb vorig jaar de 10 km van rotterdam gelopen. Daarna ging mijn heup uit de kom en ben ik te snel weer gaan lopen. Daardoor raakten pezen ontstoken en kreeg ik bekkeninstabiliteit. Zit je dan
pi_56442022
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef An24 het volgende:
Ik heb vorig jaar de 10 km van rotterdam gelopen. Daarna ging mijn heup uit de kom en ben ik te snel weer gaan lopen. Daardoor raakten pezen ontstoken en kreeg ik bekkeninstabiliteit. Zit je dan
Pfffffff Dan ben je idd wel een hele tijd in de lappenmand

Was wel een dramarace zeg, veels te druk, teveel stress, uiteindelijk binnen in 46minuten ofzo. Echt te tragisch voor mijn niveau van toen. Wel een ontzettend cool T-shirt mee gekregen Met heel groot "Ik ben niet te stoppen" op je rug. Werd ik nog mooi mee omgeroepen toen ik de Halve in Amsterdam liep
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 31 januari 2008 @ 20:21:13 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56442041
avond allemaal
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56442069
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Ah, jij kent meneer Murphy ook
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:26:18 #10
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56442156
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik hou het wel bij stil staand foto's maken van mensen hier hardlopen
Dat is idd leuk om te doen
pi_56442166
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Pfffffff Dan ben je idd wel een hele tijd in de lappenmand

Was wel een dramarace zeg, veels te druk, teveel stress, uiteindelijk binnen in 46minuten ofzo. Echt te tragisch voor mijn niveau van toen. Wel een ontzettend cool T-shirt mee gekregen Met heel groot "Ik ben niet te stoppen" op je rug. Werd ik nog mooi mee omgeroepen toen ik de Halve in Amsterdam liep
Mjah was klote, maar ik kan er helaas niets aan doen, behalve beter op mezelf letten natuurlijk.

Ja was erg he, ook veel te warm, 27 graden of zo. Ik deed er iets over het uur over, heb hem dus wel netjes uitgelopen

Even spannend om af te wachten of ik weer afstanden mag doen. Kans is aanwezig dat het verleden tijd is. Over twee weken weet ik dus hopelijk meer.
pi_56442195
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:22 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ah, jij kent meneer Murphy ook
pi_56442252
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah was klote, maar ik kan er helaas niets aan doen, behalve beter op mezelf letten natuurlijk.

Ja was erg he, ook veel te warm, 27 graden of zo. Ik deed er iets over het uur over, heb hem dus wel netjes uitgelopen

Even spannend om af te wachten of ik weer afstanden mag doen. Kans is aanwezig dat het verleden tijd is. Over twee weken weet ik dus hopelijk meer.
Sterkte, hopelijk valt het mee. En als het niet mee valt vergaat de wereld niet, er zijn nog steeds genoeg leuke dingen te doen.
pi_56442330
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:30 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Sterkte, hopelijk valt het mee. En als het niet mee valt vergaat de wereld niet, er zijn nog steeds genoeg leuke dingen te doen.
Weet ik Maar ik zou wel een lekkere uitlaatklep missen. Zooooo lekker als ik een klotedag heb gehad!
pi_56442433
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Weet ik Maar ik zou wel een lekkere uitlaatklep missen. Zooooo lekker als ik een klotedag heb gehad!
Kopje rooibos thee, jazzy muziekje, goed boekje

Het is niet hetzelfde. Maar als je geconfronteerd wordt met lichamelijke tegenslagen leer je heel snel de dingen te appricieren die je nog wel kunt doen. En na verloop van tijd vind je een andere uitlaatklep.
pi_56443212
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Kopje rooibos thee, jazzy muziekje, goed boekje

Het is niet hetzelfde. Maar als je geconfronteerd wordt met lichamelijke tegenslagen leer je heel snel de dingen te appricieren die je nog wel kunt doen. En na verloop van tijd vind je een andere uitlaatklep.
I know! Heb al aardig wat neer moeten leggen, maar lach nog elke dag
pi_56444440
* marc zet ook een vlaai hier in de sc
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_56444657
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:13 schreef An24 het volgende:

[..]

I know! Heb al aardig wat neer moeten leggen, maar lach nog elke dag
Da's het belangrijkste
pi_56444786
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet ook een vlaai hier in de sc
Lekker Vanwaar? Nieuwe baan? Hij is dus jarig

Feli Marc
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56445012
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Twee tips:
Probleem is dat ik een absurde conditie heb en gewend ben op behoorlijk serieus niveau mee te draaien bij het fietsen en schaatsen, heb bijvoorbeeld bij allebei meerdere keren een 24 uurs gereden. Jaren terug nog een wintertriathlon gedaan, met 2x hardlooptraining. Kwam goed in het middenveld door na het hardloopgedeelte.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 31 januari 2008 @ 23:18:53 #21
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56446689
Bandjes fotograferen saampjes met freud is leuk En heus niet alleen maar omdat ik zijn 135mm en fish lenen mocht

Errrrrrug leuke band ook trouwens! En wat is de kleine zaal van het Paard toch een verademing qua licht en sfeer en fotografeerbaarheid vergeleken bij de grote zaal.
pi_56447840
bekkeninstabiliteit is KUT! ik ken het helaas Godzijdank ben ik nooit een renner geweest dus geen frustraties wat dat betreft
Saartje
pi_56450436
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Probleem is dat ik een absurde conditie heb en gewend ben op behoorlijk serieus niveau mee te draaien bij het fietsen en schaatsen, heb bijvoorbeeld bij allebei meerdere keren een 24 uurs gereden. Jaren terug nog een wintertriathlon gedaan, met 2x hardlooptraining. Kwam goed in het middenveld door na het hardloopgedeelte.
Dan ga je idd sneller stappen maken maar uiteindelijk loop je voor een heel deel op andere spieren en die moeten gaan wennen aan de klappen die ze krijgen
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 06:50:52 #24
73911 ultra_ivo
pi_56450442
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 06:49 schreef FJD het volgende:

[..]

Dan ga je idd sneller stappen maken maar uiteindelijk loop je voor een heel deel op andere spieren en die moeten gaan wennen aan de klappen die ze krijgen
En met die klappen gaat 't dan uiteindelijk mis.
pi_56450470
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 06:50 schreef ultra_ivo het volgende:
En met die klappen gaat 't dan uiteindelijk mis.
Ook als je heel rustig begint en opbouwt? Kan me voorstellen dat het frustrerend is omdat je met andere sporten al zo ver bent
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 07:17:04 #26
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56450526
Fotograferen was leuk . Primes zijn met zo'n optreden, maar dan moet je wel ruimte hebben om te zoomen met je benen. Hardlopen met beetje pijn moet kunnen . Pijn in mijn voet is minder dan voordat ik ging lopen woensdag, dus dat is positief. Ga vanmiddag wel binnen lopen, en dan 50/50 met de crosstrainer. Weet ook ongeveer wel welke pijntjes ik kan negeren en welke niet, ik sport al sinds froegah . Probleem is dat mijn conditie het nog niet eens is met mijn beenspieren over de te lopen afstand.

En wat de grootste drempel is, is dat ik me kapot verveel tijden het hardlopen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_56450846
Mogguh Bijna weekend Morgen betaald fotoklusje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56451003
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
bekkeninstabiliteit is KUT! ik ken het helaas Godzijdank ben ik nooit een renner geweest dus geen frustraties wat dat betreft
Door je zwangerschap waarschijnlijk? Erg vervelend inderdaad. Helaas hoef ik niet eens zwanger te worden om het te krijgen. Maar nu is het redelijk stabiel door flink wat oefeningen. Als je nog tips wilt

Heb mezelf vandaag ff de vrijheid gegeven goed te slapen. Dus nu pas lekker naar het werk
  vrijdag 1 februari 2008 @ 08:43:12 #29
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56451021
Wat een sportievelingen hier allemaal
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 08:51:14 #30
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_56451115
Telt hersengymnastiek ook mee?

Nog ff een aantal uurtjes leren en dan om kwart over drie vanmiddag tentamen en ik heb er vertrouwen in
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 08:57:13 #31
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56451186
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:51 schreef Chanty het volgende:
Telt hersengymnastiek ook mee?

Nog ff een aantal uurtjes leren en dan om kwart over drie vanmiddag tentamen en ik heb er vertrouwen in
Wij ook
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 februari 2008 @ 09:11:46 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56451381
ik heb WEEKEND
5 hele dagen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56451840
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:11 schreef Ynske het volgende:
ik heb WEEKEND
5 hele dagen
Jij bofkont
pi_56451890
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Door je zwangerschap waarschijnlijk? Erg vervelend inderdaad. Helaas hoef ik niet eens zwanger te worden om het te krijgen. Maar nu is het redelijk stabiel door flink wat oefeningen. Als je nog tips wilt

Heb mezelf vandaag ff de vrijheid gegeven goed te slapen. Dus nu pas lekker naar het werk
Ik heb het sinds eind 2002, gekregen tijdens m`n 2e zwangerschap. Heb er dit keer eigenlijk amper last van, ook omdat ik weet wat de valkuilen zijn Heb revalidatie gevolgd bij het Sppine&Joint, dat was echt een uitkomst!

Uitslapen, lekker ^_^ Ik denk dat ik straks de bank nog maar ff opzoek
Saartje
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 10:36:35 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56453009
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:42 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik heb het sinds eind 2002, gekregen tijdens m`n 2e zwangerschap. Heb er dit keer eigenlijk amper last van, ook omdat ik weet wat de valkuilen zijn Heb revalidatie gevolgd bij het Sppine&Joint, dat was echt een uitkomst!

Uitslapen, lekker ^_^ Ik denk dat ik straks de bank nog maar ff opzoek
Hoe is het trouwens met de uitslag? Hoop echt zooooooooo voor je dat het wat rustiger geworden is...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 februari 2008 @ 11:37:03 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56454657
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij bofkont
maar werd ook wel tijd
was net weer in slaap gevallen, nu pas weer wakker.

tijd om ff de boel schoon te maken en in te pakken... kijken of als ik om half 3 in de auto zit ik zonder file in Heerlen kan komen, zal wel niet gaan lukken ben ik bang
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56454835
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar werd ook wel tijd
was net weer in slaap gevallen, nu pas weer wakker.

tijd om ff de boel schoon te maken en in te pakken... kijken of als ik om half 3 in de auto zit ik zonder file in Heerlen kan komen, zal wel niet gaan lukken ben ik bang
Veel plezier met de carnaval... niet te veel zuipen he
pi_56455593
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:36 schreef freud het volgende:

[..]

Hoe is het trouwens met de uitslag? Hoop echt zooooooooo voor je dat het wat rustiger geworden is...
uitslag op zich is wel verminderd, maar ik jeuk mezelf nog steeds de t*ring
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 1 februari 2008 @ 12:35:13 #39
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56456018
Ik krijg een 'nieuwe' auto
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 13:16:23 #40
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56456880
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

uitslag op zich is wel verminderd, maar ik jeuk mezelf nog steeds de t*ring
Awwwwwwwwww!!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 1 februari 2008 @ 15:12:03 #41
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56459514
Oeh! Ik heb een errrrrrrrug leuke nieuwe collega
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 17:28:33 #42
73911 ultra_ivo
pi_56462527
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Ook als je heel rustig begint en opbouwt? Kan me voorstellen dat het frustrerend is omdat je met andere sporten al zo ver bent
Dat rustig opbouwen is het probleem. Jaren geleden, toen ik nog niet zo ver was met fietsen en ik maar wat aanknoeide met schaatsen heb ik een tijdje hardgelopen. Begon toen direct met 10-15km op geaccidenteerd parcours. Ging niet echt goed. Het is lastig om jezelf te dwingen weer bij het begin te beginnen. Zeker omdat je dan na bijv. 5km totaal niet moe bent.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 1 februari 2008 @ 18:48:01 #43
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56464061

Actiefoto van mij
pi_56464958
Ik ga naar Portishead
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:34:46 #45
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56465053
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ga naar Portishead
Wauw! Om foto's te maken?
pi_56465190
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:34 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Wauw! Om foto's te maken?
Nee, ik ga genieten
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_56465433
quote:
Ik ga naar Portishead
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:41 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Nee, ik ga genieten
Groot gelijk Cool
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:07:52 #48
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56465682
quote:
Ik ga naar Portishead
Ik ook!

Ook om te genieten natuurlijk!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:12:35 #49
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56465770
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:41 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Nee, ik ga genieten
Ben jaloers .
pi_56465806
En de volgende premiere is geboekt Wederom een kleintje, maar toch..... Ooit komt dat grote werk wel eens
pi_56466567
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 20:12 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Ben jaloers .

Ik heb net je boek effe gehaald
Woeiii - Blog
pi_56466587
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Groot gelijk Cool
Kaarten kosten een rib uit mijn lijf zowat maar ik ben blij
Woeiii - Blog
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:56:14 #53
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56466776
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 20:47 schreef -Marjo- het volgende:
Kaarten kosten een rib uit mijn lijf zowat maar ik ben blij
Redelijk gangbare prijzen voor tegenwoordig hoor in de normale verkoop. Of heb jij tweedehands overgenomen?
pi_56467188
Goeieavond

(net terug van een solicitatie )
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:17:38 #55
65960 sanger
pi_56467244
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeieavond

(net terug van een solicitatie )
Zo te zien ging het goed
pi_56467364
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Zo te zien ging het goed
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewend ) en het salaris komt heel dicht in de buurt van mijn (optimitisch en ambitieus) opgegeven salariswens
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:24:38 #57
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56467417
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewend ) en het salaris komt heel dicht in de buurt van mijn (optimitisch en ambitieus) opgegeven salariswens
Is het door jouw gevraagde salaris ook ambitieus, of wel marktconform?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:28:35 #58
65960 sanger
pi_56467515
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Dus je hebt direct geteked
pi_56467698
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Dus je hebt direct geteked
Nope, ik twijfel nog.
pi_56467709
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Is het door jouw gevraagde salaris ook ambitieus, of wel marktconform?
Voor mijn huidige functie + relevante ervaring zit ik licht boven markt geloof ik.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:38:52 #61
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56467785
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor mijn huidige functie + relevante ervaring zit ik licht boven markt geloof ik.
Ik weet niet in welke branche je zit, maar het is op dit moment een werknemersmarkt. En als je daar de kans voor hebt, zou ik daar zeker mijn voordeel mee doen. Uiteraard alleen als de baan ook bevalt. Geld alleen is niet zaligmakend.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:39:16 #62
65960 sanger
pi_56467797
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Nope, ik twijfel nog.
Hoe dat zo?
pi_56467812
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Verhuisclausule...
pi_56467831
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik weet niet in welke branche je zit, maar het is op dit moment een werknemersmarkt. En als je daar de kans voor hebt, zou ik daar zeker mijn voordeel mee doen. Uiteraard alleen als de baan ook bevalt. Geld alleen is niet zaligmakend.
I know. En ik ga denk ik maar eens verder kijken of er andere gegadigden zijn. Werken kan ik overal
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:43:09 #65
65960 sanger
pi_56467878
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:39 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Verhuisclausule...
pi_56467944
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Binnen 2 jaar verhuizen naar de randstad (of daar in de buurt) tenzij ze in het zuiden ineens een berg klanten krijgen.
(detachering...)
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:55:46 #67
65960 sanger
pi_56468192
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:45 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Binnen 2 jaar verhuizen naar de randstad (of daar in de buurt) tenzij ze in het zuiden ineens een berg klanten krijgen.
(detachering...)
Je kunt er ook maar twee jaar gaan werken
pi_56468348
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Je kunt er ook maar twee jaar gaan werken
True, en tussendoor gebruik maken van alle opleidingsmogelijkheden
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:07:13 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56468471
Ik weet niet of dit done of niet done is, en of deze niet al 100 keer langs gekomen is, maar afgezien van bizar, afschuwelijk en lachwekkend zitten er ook wel en paar hele sjieke foto'tjes tussen: http://www.flabber.nl/archief/022980.php

Als het niet done is, dan hoor ik het wel.
pi_56468619
whaha ik vind ze mooi
Saartje
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:15:00 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56468655
Er zitten echt hele leuke tussen!
Maar ook echt hele
  zaterdag 2 februari 2008 @ 07:32:07 #72
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56474835
* AirwiN zet een weekendbuffet met warme broodjes en verse jus klaar...
  zaterdag 2 februari 2008 @ 08:23:30 #73
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56474922
Godskolerepieeep dat ziet er goed uit
  FOK!Fotograaf zaterdag 2 februari 2008 @ 09:31:07 #74
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_56475207
Ik lees ook weer na een paar dagen op cursus (voor mijn werk ) te zijn gestuurd!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_56475718
Van ontbijt meesmikkelt. Kroeg met mijn allerbeste maatjes was erg gezellig gisteren
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:10:05 #76
52229 Chanty
pi_56476893
Woeiiiii tentamen gisteren ging goed Denk dat ik m wel gehaald heb
Tenminste nog iets dat er goed gaat

Oh ja, de auto is sinds gisteren ook weer gemaakt, en de kosten vielen mee
Twee dingen die goed gaan dus
pi_56477269
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:10 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiii tentamen gisteren ging goed Denk dat ik m wel gehaald heb
Tenminste nog iets dat er goed gaat

Oh ja, de auto is sinds gisteren ook weer gemaakt, en de kosten vielen mee
Twee dingen die goed gaan dus
GZ!
pi_56477407
Vanaf morgen geen tiener meer..

Ik word oud
pi_56477436
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef loehoes het volgende:

Ik word oud
Onthulling:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 13:18:24 #80
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56478052
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef loehoes het volgende:

Ik word oud
Dat mag ik wel hopen voor je.

Maar zoals mijn oma al zei: wat is oud? De duvel is oud.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 18:31:37 #81
52229 Chanty
pi_56482885
Net de poes voor het eerst catnip gegeven Ze reageerde er wel op dus dat is tof. Maar vooalsnog bleef ze vrij rustig. Lekker over de grond rollen en zo Schijnt dat naarmate ze ouder worden katten er heftiger op reageren
pi_56483461

+

=

De kaas in dit stukje was een reepje van 0.5x0.5cm en 4cm lang
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 2 februari 2008 @ 19:16:29 #83
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56483584
Gatver! Ik luste dat soort kaas al niet en nu helemaal niet meer!
pi_56485241
euhwwwwlll
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:49:45 #85
52229 Chanty
pi_56485793
We wilden net de andijviestamppot gaan eten die Rob heeft gemaakt. We kwamen er bij het opscheppen alleen achter dat de andijviestamppot wel erg bleek is...

Rob was de andijvie vergeten te kopen en dat is hem zelfs met koken niet opgevallen hoezo dement aan het worden
pi_56485959
Hoi Leuke shoot gehad vandaag Hele aparte foto's
pi_56489411
HOI
ben niet thuis , ben op inlikcursus
Fuck de carnaval

ik heb mijn 12-24 met 2 jaar garantie vive la belgique/hoi voor vlaanderen

en pk zijn D300 met de 18-135 MM
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 3 februari 2008 @ 10:04:50 #88
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56495034
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 19:08 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De kaas in dit stukje was een reepje van 0.5x0.5cm en 4cm lang
En dit eten mensen met hun volle verstand
pi_56495043
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:04 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

En dit eten mensen met hun volle verstand
Ik niet hoor Die kaas is niet mijn ding zeg maar

Goeiemorgen trouwens Ik mis de ontbijttafel Nu moet ik eerst naar de AH voor broodjes
  zondag 3 februari 2008 @ 10:07:34 #90
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56495045
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:31 schreef Chanty het volgende:
Net de poes voor het eerst catnip gegeven Ze reageerde er wel op dus dat is tof. Maar vooalsnog bleef ze vrij rustig. Lekker over de grond rollen en zo Schijnt dat naarmate ze ouder worden katten er heftiger op reageren
Een kat aan de softdrugs
  zondag 3 februari 2008 @ 10:16:01 #91
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56495083
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik niet hoor Die kaas is niet mijn ding zeg maar

Goeiemorgen trouwens Ik mis de ontbijttafel Nu moet ik eerst naar de AH voor broodjes
Ik wilde je voor zijn, wat denk je? Is tie dicht hier .
pi_56495094
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:16 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Ik wilde je voor zijn, wat denk je? Is tie dicht hier .
Hier gaat-ie over 45 minuten open Ik neem wel een bak yoghurt tot die tijd
  zondag 3 februari 2008 @ 10:18:43 #93
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56495106
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hier gaat-ie over 45 minuten open Ik neem wel een bak yoghurt tot die tijd
Dat lijkt mij zo lekker een Appie die op zondag open is . De dag dat je altijd net dat ene ingredient mist voor de lekkerste maaltijd van de week .
pi_56495116
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:18 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Dat lijkt mij zo lekker een Appie die op zondag open is . De dag dat je altijd net dat ene ingredient mist voor de lekkerste maaltijd van de week .
Het is ideaal Zeven dagen per week Doordeweeks tot 21:00 uur, op do en vrij tot 22:00 uur, op zaterdag tot 9 uur en op zondag van 11 tot 6 En gister had ik geen zin in boodschappen dus dat doe ik straks wel ff

en gewoon om de hoek
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 10:35:28 #95
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56495240
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef Chanty het volgende:
We wilden net de andijviestamppot gaan eten die Rob heeft gemaakt. We kwamen er bij het opscheppen alleen achter dat de andijviestamppot wel erg bleek is...

Rob was de andijvie vergeten te kopen en dat is hem zelfs met koken niet opgevallen hoezo dement aan het worden
Hmm, verstooide academicus? Wel goed in zijn rol gebleven. Maar toch is andijviestamppot zonder de andijvie een stuk beter te eten dan zonder .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 10:38:31 #96
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56495268
Oh, en Cloverfield is een gigantische foute domme amateuristische K*Tfilm... Wat was dat zonde van het geld zeg...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 10:39:11 #97
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56495277
En nu ga ik even alles opruimen hier, over 2 uurtjes een shoot.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_56495282
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:35 schreef freud het volgende:

[..]

Hmm, verstooide academicus? Wel goed in zijn rol gebleven. Maar toch is andijviestamppot zonder de andijvie een stuk beter te eten dan zonder .
Jij barbaar
  zondag 3 februari 2008 @ 10:42:38 #99
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56495305
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is ideaal Zeven dagen per week Doordeweeks tot 21:00 uur, op do en vrij tot 22:00 uur, op zaterdag tot 9 uur en op zondag van 11 tot 6 En gister had ik geen zin in boodschappen dus dat doe ik straks wel ff

en gewoon om de hoek
Jaloers . Ach we kunnen natuurlijk wel altijd even naar Utrecht rijden.

Die Octo150 is nu compleet en hij is ietwat groter dan ik me had voorgesteld .
Maar wel makkelijk te monteren/demonteren, dus een geweldige buitenset .
-getver-

[ Bericht 8% gewijzigd door Rene op 30-12-2009 22:00:42 ]
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 10:50:44 #100
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56495373
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:42 schreef ..bennie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Damn, zonde om dat ding te hebben en geen ruimte om hem te gebruiken zeg!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 3 februari 2008 @ 10:56:54 #101
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56495448
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:50 schreef freud het volgende:

[..]

Damn, zonde om dat ding te hebben en geen ruimte om hem te gebruiken zeg!!
Buiten is ruimte zat, en daar is tie ook voor bedoeld .
pi_56495483
Zeg bennie, ruim je huis eens op
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 11:01:52 #103
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56495510
Ideetje?

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 3 februari 2008 @ 11:02:05 #104
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56495513
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:59 schreef An24 het volgende:
Zeg bennie, ruim je huis eens op

Mijn huis is overigens netjes opgeruimd .
  zondag 3 februari 2008 @ 11:02:59 #105
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_56495524
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:01 schreef freud het volgende:
Ideetje?

[ afbeelding ]
Heb mooie meubels zat, maar die komen er pas in als de jonge honden wat minder jong zijn .
pi_56495750
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:01 schreef freud het volgende:
Ideetje?

[ afbeelding ]
Ruim jij je Ikeagidsen eens op! Deze is 2 jaar oud!
Woeiii - Blog
pi_56496045
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:20 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ruim jij je Ikeagidsen eens op! Deze is 2 jaar oud!
  zondag 3 februari 2008 @ 11:54:52 #108
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56496191
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:42 schreef ..bennie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nu zie je heel goed wat je allemaal moet opruimen
pi_56496957
quote:
Op zondag 3 februari 2008 12:34 schreef loehoes het volgende:
20
Van harte gefeliciteerd
pi_56497837
quote:
20
Feli!
  zondag 3 februari 2008 @ 15:57:12 #112
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56501861
Gebruikt hier iemand Easy photoprint van Canon?
Probeer dit nu met Vista 64 bits maar ik krijg het niet aan de praat...
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 19:27:32 #113
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56506119
quote:
20
gefeli!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 19:49:58 #114
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56506533
Echt zooooooooooo['n lekkere shoot gedaan vandaag... Leuke meid die echt iets weg had van een jonge Cameron Diaz... Mooi zwart haar, blauwe ogen en een lekkere lach.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_56506574
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:49 schreef freud het volgende:
Echt zooooooooooo['n lekkere shoot gedaan vandaag... Leuke meid die echt iets weg had van een jonge Cameron Diaz... Mooi zwart haar, blauwe ogen en een lekkere lach.
Ik wacht vol spanning op de foto's
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 19:58:27 #116
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56506743
Kleine onbewerkte recht-uit-de-cam preview:

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 3 februari 2008 @ 20:07:51 #117
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56506960
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef freud het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind dat een hier wel op z'n plaats is. Die ogen!
pi_56506975
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef freud het volgende:

[ afbeelding ]
Lijkt zo wel een beetje op Carice van Houten
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 20:13:41 #119
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56507077
Soms is het zwaar om fotograaf te zijn .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_56507108
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:13 schreef freud het volgende:
*proest* Ben het helemaal met je eens
  zondag 3 februari 2008 @ 20:15:45 #121
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56507124
quote:
Dit was niet zo'n moment vermoed ik!
  zondag 3 februari 2008 @ 20:16:45 #122
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56507147
quote:
Ik wil wel helpen tillen
pi_56507466
Ik heb net deze documentaire over een oorlogsfotograaf zitten kijken. Heftig wat die gasten allemaal voorbij zien komen zeg
  zondag 3 februari 2008 @ 20:55:03 #124
52229 Chanty
pi_56507944
Gefeliciteerd Loehoes

Hier net klaar met de grote voorjaarschoonmaak. Laat het nu maar voorjaar worden
En alle wegkruiphoekjes van poes zijn dichtgestopt there's no place to hide
  zondag 3 februari 2008 @ 21:01:41 #125
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56508076
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef Chanty het volgende:
En alle wegkruiphoekjes van poes zijn dichtgestopt there's no place to hide
Een beetje poes vindt wel wat en zo niet, maakt wel wat...
pi_56508116
Tijd voor muziek en cognac hier Perfecte afsluiting van het weekend
  zondag 3 februari 2008 @ 21:04:16 #127
52229 Chanty
pi_56508124
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Een beetje poes vindt wel wat en zo niet, maakt wel wat...
Ze vindt vast een verstopplek ja, maar niet eentje waar wij haar niet kunnen wegjagen of pakken
  zondag 3 februari 2008 @ 21:11:19 #128
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_56508230
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net deze documentaire over een oorlogsfotograaf zitten kijken. Heftig wat die gasten allemaal voorbij zien komen zeg
Indrukwekkend, aangrijpend, briljant weet niet hoe ik het noemen moet allemaal.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_56508243
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor muziek en cognac hier Perfecte afsluiting van het weekend
Jazz, whisky en photoshop hier
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 21:14:15 #130
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56508298
Photoshop net afgesloten (en dus gelijk 780 megjes meer geheugen vrij). Lekker met een goed boek en een litertje jasmijnthee op de bank.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_56508365
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:11 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Jazz, whisky en photoshop hier
Jazz is een goed plan
pi_56508444
Gooi eens wat goede jazz tips de groep in Ik ben daar niet in thuis maar vind het altijd wel relaxed om naar te luisteren
pi_56508447
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef freud het volgende:
Lekker met een goed boek en een litertje jasmijnthee op de bank.
Dat heb ik net hiervoor gedaan, met een schuin oog daarbij op het voetbal.
pi_56508462
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:20 schreef FJD het volgende:
Gooi eens wat goede jazz tips de groep in Ik ben daar niet in thuis maar vind het altijd wel relaxed om naar te luisteren
Room Eleven, St. Germain en Norah Jones staat momenteel in mijn playlist
pi_56508574
Morgen eens even kijken dan

Vandaag nog een paar gave foto's van reptielen gemaakt Morgen upload ik ze wel
pi_56508842
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Morgen eens even kijken dan

Vandaag nog een paar gave foto's van reptielen gemaakt Morgen upload ik ze wel
Vergeet dan meteen Micheal Buble en Katie Melua mee (laatste is niet per definitie Jazz, maar past wel in het straatje, Sting's album Sacred Love kan dan ook goed).

Iemand ook nog niet mainstream geluidjes?
  Hoofdredactie Fotografie zondag 3 februari 2008 @ 21:57:01 #137
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56509664
St. Germain is niet echt jazz, maar meer acid jazz of loungemuziek. Sowieso zit je nu wel erg in de populaire, moderne hoek.

Doe mij de oldies maar Room Eleven en Jamie Cullum enzo zijn leuk, maar ik ga toch meer voor good old Chet, Miles, Coltrane, Ellington en Mingus.
  FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 22:02:14 #138
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_56509835
Als je het over Norah Jones en Katie gaat hebben moet Amos Lee er ook bij...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_56509859
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:57 schreef Yoni het volgende:
St. Germain is niet echt jazz, maar meer acid jazz of loungemuziek.
Ik heb niet gezegd wat voor jazz

En lounge is goed
pi_56509878
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Iemand ook nog niet mainstream geluidjes?
Niet-mainstream-jazz Of niet-mainstream in het algemeen? In dat laatste geval: Simeon Ten Holt - Canto Ostinato. Je vind het helemaal geweldig of je vind het niets Het is minimalistisch pianospel. Beetje brakke kwaliteit maar het geeft een impressie: http://www.youtube.com/watch?v=JBFimR1_-t4
pi_56509904
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:03 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd wat voor jazz

En lounge is goed
En vergeet dan vooral Gare Du Nord niet he
pi_56509930
Hier gaat overigens zo Herbie Hancock aan
pi_56510054
Last.FM is goed Kan mooi ff beluisteren wat er hierzo langskomt
  zondag 3 februari 2008 @ 22:09:40 #144
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56510105
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
In dat laatste geval: Simeon Ten Holt - Canto Ostinato. Je vind het helemaal geweldig of je vind het niets Het is minimalistisch pianospel. Beetje brakke kwaliteit maar het geeft een impressie: http://www.youtube.com/watch?v=JBFimR1_-t4
Me like...

Waar kan ik meer luisteren of welke CD moet ik hebben?
pi_56510365
De dvd van Katie Melua - On the road again bevat trouwens een geweldige uitvoering van "I put a spell on you", echt een aanrader
pi_56511518
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Me like...

Waar kan ik meer luisteren of welke CD moet ik hebben?
Je stijgt in achting nu
Heel gek misschien, maar het Kruidvat kwam met een leuke box

Daar zit-ie in Als je voor aanschaf een keer wilt luisteren moet je een keer langs komen Ik heb hem hier in de kast staan.

Daar zit overigens de 4-piano-versie in. Ik heb zelf ook nog de 2-piano-versie helaas nog niet origineel maar die vind ik net wat beter klinken.
pi_56512131
Dan vinden we dit vast wel interesaant:
quote:
Vervolg voor Nederlandse Jazz-dag

AMERSFOORT - De Dag van de Nederlandse Jazz, vorig jaar voor het eerst gehouden, krijgt een vervolg. Vrijdag 16 mei is de tweede editie, opnieuw in Amersfoort.

Het evenement, een initiatief van Buma Cultuur, is het belangrijkste ontmoetings- en netwerkplatform voor professionals uit de Nederlandse jazzwereld. De organisatie verwacht ruim achthonderd deelnemers.

Doel van de dag is vraag en aanbod met elkaar in contact te brengen: Musici, conservatoria, festivalboekers, platenlabels, online initiatieven en media.

Er zijn veel optredens en informatiestands en er is een jazzmarkt. Tijdens een seminar staan zaken als educatie, jazz in de media, politiek en export van Nederlandse jazz centraal. Radio 6 zendt de dag live uit.
bron: http://www.nu.nl/news/141(...)landse_Jazz-dag.html
  FOK!Fotograaf maandag 4 februari 2008 @ 06:02:38 #148
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_56519465
Goedemorgen!
*ontbijtbuffet klaar zet*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 februari 2008 @ 06:56:25 #149
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_56519577
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Je stijgt in achting nu
En je had mij al zo hoog zitten!
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Heel gek misschien, maar het Kruidvat kwam met een leuke box
[ afbeelding ]
Daar zit-ie in Als je voor aanschaf een keer wilt luisteren moet je een keer langs komen Ik heb hem hier in de kast staan.

Daar zit overigens de 4-piano-versie in. Ik heb zelf ook nog de 2-piano-versie helaas nog niet origineel maar die vind ik net wat beter klinken.
Is goed, ik PM je nog als ik mijn agenda bij de hand heb!
  FOK!Fotograaf maandag 4 februari 2008 @ 07:10:54 #150
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56519618
quote:
Op maandag 4 februari 2008 06:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

En je had mij al zo hoog zitten!
[..]

Is goed, ik PM je nog als ik mijn agenda bij de hand heb!
PM? Agenda? MP3?

Mogge iedereen! Volgens mij heeft Xil gewoon een auto-post optie als mod .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')