quote:
Veel plezier met de carnaval... niet te veel zuipen hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]maar werd ook wel tijd
was net weer in slaap gevallen, nu pas weer wakker.
tijd om ff de boel schoon te maken en in te pakken... kijken of als ik om half 3 in de auto zit ik zonder file in Heerlen kan komen, zal wel niet gaan lukken ben ik bang
uitslag op zich is wel verminderd, maar ik jeuk mezelf nog steeds de t*ringquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:36 schreef freud het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de uitslag? Hoop echt zooooooooo voor je dat het wat rustiger geworden is...
Awwwwwwwwww!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
uitslag op zich is wel verminderd, maar ik jeuk mezelf nog steeds de t*ring
Dat rustig opbouwen is het probleem. Jaren geleden, toen ik nog niet zo ver was met fietsen en ik maar wat aanknoeide met schaatsen heb ik een tijdje hardgelopen. Begon toen direct met 10-15km op geaccidenteerd parcours. Ging niet echt goed. Het is lastig om jezelf te dwingen weer bij het begin te beginnen. Zeker omdat je dan na bijv. 5km totaal niet moe bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook als je heel rustig begint en opbouwt? Kan me voorstellen dat het frustrerend is omdat je met andere sporten al zo ver bent
quote:
Groot gelijkquote:
Ik ook!quote:
Redelijk gangbare prijzen voor tegenwoordig hoor in de normale verkoop. Of heb jij tweedehands overgenomen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:47 schreef -Marjo- het volgende:
Kaarten kosten een rib uit mijn lijf zowat maar ik ben blij
Zo te zien ging het goedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeieavond
(net terug van een solicitatie)
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewendquote:
Is het door jouw gevraagde salaris ook ambitieus, of wel marktconform?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewend) en het salaris komt heel dicht in de buurt van mijn (optimitisch en ambitieus) opgegeven salariswens
Dus je hebt direct getekedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewend) en het salaris komt heel dicht in de buurt van mijn (optimitisch en ambitieus) opgegeven salariswens
Voor mijn huidige functie + relevante ervaring zit ik licht boven markt geloof ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het door jouw gevraagde salaris ook ambitieus, of wel marktconform?
Ik weet niet in welke branche je zit, maar het is op dit moment een werknemersmarkt. En als je daar de kans voor hebt, zou ik daar zeker mijn voordeel mee doen. Uiteraard alleen als de baan ook bevalt. Geld alleen is niet zaligmakend.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor mijn huidige functie + relevante ervaring zit ik licht boven markt geloof ik.
Hoe dat zo?quote:
I know. En ik ga denk ik maar eens verder kijken of er andere gegadigden zijn. Werken kan ik overalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke branche je zit, maar het is op dit moment een werknemersmarkt. En als je daar de kans voor hebt, zou ik daar zeker mijn voordeel mee doen. Uiteraard alleen als de baan ook bevalt. Geld alleen is niet zaligmakend.
quote:
Binnen 2 jaar verhuizen naar de randstad (of daar in de buurt) tenzij ze in het zuiden ineens een berg klanten krijgen.quote:
Je kunt er ook maar twee jaar gaan werkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Binnen 2 jaar verhuizen naar de randstad (of daar in de buurt) tenzij ze in het zuiden ineens een berg klanten krijgen.
(detachering...)
True, en tussendoor gebruik maken van alle opleidingsmogelijkhedenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt er ook maar twee jaar gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |