Redelijk gangbare prijzen voor tegenwoordig hoor in de normale verkoop. Of heb jij tweedehands overgenomen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:47 schreef -Marjo- het volgende:
Kaarten kosten een rib uit mijn lijf zowat maar ik ben blij
Zo te zien ging het goedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeieavond
(net terug van een solicitatie)
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewendquote:
Is het door jouw gevraagde salaris ook ambitieus, of wel marktconform?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewend) en het salaris komt heel dicht in de buurt van mijn (optimitisch en ambitieus) opgegeven salariswens
Dus je hebt direct getekedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ze willen me wel hebben (ben ik ook wel gewend) en het salaris komt heel dicht in de buurt van mijn (optimitisch en ambitieus) opgegeven salariswens
Voor mijn huidige functie + relevante ervaring zit ik licht boven markt geloof ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het door jouw gevraagde salaris ook ambitieus, of wel marktconform?
Ik weet niet in welke branche je zit, maar het is op dit moment een werknemersmarkt. En als je daar de kans voor hebt, zou ik daar zeker mijn voordeel mee doen. Uiteraard alleen als de baan ook bevalt. Geld alleen is niet zaligmakend.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor mijn huidige functie + relevante ervaring zit ik licht boven markt geloof ik.
Hoe dat zo?quote:
I know. En ik ga denk ik maar eens verder kijken of er andere gegadigden zijn. Werken kan ik overalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke branche je zit, maar het is op dit moment een werknemersmarkt. En als je daar de kans voor hebt, zou ik daar zeker mijn voordeel mee doen. Uiteraard alleen als de baan ook bevalt. Geld alleen is niet zaligmakend.
quote:
Binnen 2 jaar verhuizen naar de randstad (of daar in de buurt) tenzij ze in het zuiden ineens een berg klanten krijgen.quote:
Je kunt er ook maar twee jaar gaan werkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Binnen 2 jaar verhuizen naar de randstad (of daar in de buurt) tenzij ze in het zuiden ineens een berg klanten krijgen.
(detachering...)
True, en tussendoor gebruik maken van alle opleidingsmogelijkhedenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt er ook maar twee jaar gaan werken
GZ!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:10 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiii tentamen gisteren ging goedDenk dat ik m wel gehaald heb
Tenminste nog iets dat er goed gaat
Oh ja, de auto is sinds gisteren ook weer gemaakt, en de kosten vielen mee
Twee dingen die goed gaan dus
Onthulling:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef loehoes het volgende:
Vanaf morgen geen tiener meer..![]()
Ik word oud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Dat mag ik wel hopen voor je.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef loehoes het volgende:
Vanaf morgen geen tiener meer..![]()
Ik word oud![]()
En dit eten mensen met hun volle verstandquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:08 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kaas in dit stukje was een reepje van 0.5x0.5cm en 4cm lang
Ik niet hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 10:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En dit eten mensen met hun volle verstand
Een kat aan de softdrugsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:31 schreef Chanty het volgende:
Net de poes voor het eerst catnip gegevenZe reageerde er wel op dus dat is tof. Maar vooalsnog bleef ze vrij rustig. Lekker over de grond rollen en zo
Schijnt dat naarmate ze ouder worden katten er heftiger op reageren
Ik wilde je voor zijn, wat denk je? Is tie dicht hierquote:Op zondag 3 februari 2008 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet hoorDie kaas is niet mijn ding zeg maar
Goeiemorgen trouwensIk mis de ontbijttafel
Nu moet ik eerst naar de AH voor broodjes
Hier gaat-ie over 45 minuten openquote:Op zondag 3 februari 2008 10:16 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik wilde je voor zijn, wat denk je? Is tie dicht hier.
Dat lijkt mij zo lekker een Appie die op zondag open isquote:Op zondag 3 februari 2008 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier gaat-ie over 45 minuten openIk neem wel een bak yoghurt tot die tijd
Het is ideaalquote:Op zondag 3 februari 2008 10:18 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo lekker een Appie die op zondag open is. De dag dat je altijd net dat ene ingredient mist voor de lekkerste maaltijd van de week
.
Hmm, verstooide academicus? Wel goed in zijn rol gebleven. Maar toch is andijviestamppot zonder de andijvie een stuk beter te eten dan zonderquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef Chanty het volgende:
We wilden net de andijviestamppot gaan eten die Rob heeft gemaakt. We kwamen er bij het opscheppen alleen achter dat de andijviestamppot wel erg bleek is...
Rob was de andijvie vergeten te kopen en dat is hem zelfs met koken niet opgevallenhoezo dement aan het worden
![]()
![]()
Jij barbaarquote:Op zondag 3 februari 2008 10:35 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, verstooide academicus? Wel goed in zijn rol gebleven. Maar toch is andijviestamppot zonder de andijvie een stuk beter te eten dan zonder.
Jaloersquote:Op zondag 3 februari 2008 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is ideaalZeven dagen per week
Doordeweeks tot 21:00 uur, op do en vrij tot 22:00 uur, op zaterdag tot 9 uur en op zondag van 11 tot 6
En gister had ik geen zin in boodschappen dus dat doe ik straks wel ff
en gewoon om de hoek
Damn, zonde om dat ding te hebben en geen ruimte om hem te gebruiken zeg!!quote:Op zondag 3 februari 2008 10:42 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Jaloers. Ach we kunnen natuurlijk wel altijd even naar Utrecht rijden.
Die Octo150 is nu compleet en hij is ietwat groter dan ik me had voorgesteld.
Maar wel makkelijk te monteren/demonteren, dus een geweldige buitenset.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |