Buiten is ruimte zat, en daar is tie ook voor bedoeldquote:Op zondag 3 februari 2008 10:50 schreef freud het volgende:
[..]
Damn, zonde om dat ding te hebben en geen ruimte om hem te gebruiken zeg!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ruim jij je Ikeagidsen eens op! Deze is 2 jaar oud!
Nu zie je heel goed wat je allemaal moet opruimenquote:Op zondag 3 februari 2008 10:42 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Jaloers. Ach we kunnen natuurlijk wel altijd even naar Utrecht rijden.
Die Octo150 is nu compleet en hij is ietwat groter dan ik me had voorgesteld.
Maar wel makkelijk te monteren/demonteren, dus een geweldige buitenset.
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerdquote:
Ik wacht vol spanning op de foto'squote:Op zondag 3 februari 2008 19:49 schreef freud het volgende:
Echt zooooooooooo['n lekkere shoot gedaan vandaag... Leuke meid die echt iets weg had van een jonge Cameron Diaz... Mooi zwart haar, blauwe ogen en een lekkere lach.
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef freud het volgende:
Kleine onbewerkte recht-uit-de-cam preview:
[ afbeelding ]
Lijkt zo wel een beetje op Carice van Houtenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef freud het volgende:
Kleine onbewerkte recht-uit-de-cam preview:
[ afbeelding ]
*proest*quote:
Dit was niet zo'n moment vermoed ik!quote:
Ik wil wel helpen tillenquote:
Een beetje poes vindt wel wat en zo niet, maakt wel wat...quote:Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef Chanty het volgende:
En alle wegkruiphoekjes van poes zijn dichtgestoptthere's no place to hide
![]()
Ze vindt vast een verstopplek ja, maar niet eentje waar wij haar niet kunnen wegjagen of pakkenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje poes vindt wel wat en zo niet, maakt wel wat...
Indrukwekkend, aangrijpend, briljant weet niet hoe ik het noemen moet allemaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net deze documentaire over een oorlogsfotograaf zitten kijken. Heftig wat die gasten allemaal voorbij zien komen zeg
Jazz, whisky en photoshop hierquote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor muziek en cognac hierPerfecte afsluiting van het weekend
Jazz is een goed planquote:
Dat heb ik net hiervoor gedaan, met een schuin oog daarbij op het voetbal.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef freud het volgende:
Lekker met een goed boek en een litertje jasmijnthee op de bank.
Room Eleven, St. Germain en Norah Jones staat momenteel in mijn playlistquote:Op zondag 3 februari 2008 21:20 schreef FJD het volgende:
Gooi eens wat goede jazz tips de groep inIk ben daar niet in thuis maar vind het altijd wel relaxed om naar te luisteren
Vergeet dan meteen Micheal Buble en Katie Melua mee (laatste is niet per definitie Jazz, maar past wel in het straatje, Sting's album Sacred Love kan dan ook goed).quote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Morgen eens even kijken dan![]()
Vandaag nog een paar gave foto's van reptielen gemaaktMorgen upload ik ze wel
Ik heb niet gezegd wat voor jazzquote:Op zondag 3 februari 2008 21:57 schreef Yoni het volgende:
St. Germain is niet echt jazz, maar meer acid jazz of loungemuziek.
Niet-mainstream-jazzquote:Op zondag 3 februari 2008 21:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Iemand ook nog niet mainstream geluidjes?
En vergeet dan vooral Gare Du Nord niet hequote:Op zondag 3 februari 2008 22:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd wat voor jazz![]()
En lounge is goed
Me like...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
In dat laatste geval: Simeon Ten Holt - Canto Ostinato. Je vind het helemaal geweldig of je vind het nietsHet is minimalistisch pianospel. Beetje brakke kwaliteit maar het geeft een impressie: http://www.youtube.com/watch?v=JBFimR1_-t4
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Me like...
Waar kan ik meer luisteren of welke CD moet ik hebben?
bron: http://www.nu.nl/news/141(...)landse_Jazz-dag.htmlquote:Vervolg voor Nederlandse Jazz-dag
AMERSFOORT - De Dag van de Nederlandse Jazz, vorig jaar voor het eerst gehouden, krijgt een vervolg. Vrijdag 16 mei is de tweede editie, opnieuw in Amersfoort.
Het evenement, een initiatief van Buma Cultuur, is het belangrijkste ontmoetings- en netwerkplatform voor professionals uit de Nederlandse jazzwereld. De organisatie verwacht ruim achthonderd deelnemers.
Doel van de dag is vraag en aanbod met elkaar in contact te brengen: Musici, conservatoria, festivalboekers, platenlabels, online initiatieven en media.
Er zijn veel optredens en informatiestands en er is een jazzmarkt. Tijdens een seminar staan zaken als educatie, jazz in de media, politiek en export van Nederlandse jazz centraal. Radio 6 zendt de dag live uit.
En je had mij al zo hoog zitten!quote:
Is goed, ik PM je nog als ik mijn agenda bij de hand heb!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Heel gek misschien, maar het Kruidvat kwam met een leuke box
[ afbeelding ]
Daar zit-ie inAls je voor aanschaf een keer wilt luisteren moet je een keer langs komen
Ik heb hem hier in de kast staan.
Daar zit overigens de 4-piano-versie in. Ik heb zelf ook nog de 2-piano-versie helaas nog niet origineel maar die vind ik net wat beter klinken.
PM? Agenda? MP3?quote:Op maandag 4 februari 2008 06:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je had mij al zo hoog zitten!![]()
[..]
Is goed, ik PM je nog als ik mijn agenda bij de hand heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |