Buiten is ruimte zat, en daar is tie ook voor bedoeldquote:Op zondag 3 februari 2008 10:50 schreef freud het volgende:
[..]
Damn, zonde om dat ding te hebben en geen ruimte om hem te gebruiken zeg!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ruim jij je Ikeagidsen eens op! Deze is 2 jaar oud!
Nu zie je heel goed wat je allemaal moet opruimenquote:Op zondag 3 februari 2008 10:42 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Jaloers. Ach we kunnen natuurlijk wel altijd even naar Utrecht rijden.
Die Octo150 is nu compleet en hij is ietwat groter dan ik me had voorgesteld.
Maar wel makkelijk te monteren/demonteren, dus een geweldige buitenset.
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerdquote:
Ik wacht vol spanning op de foto'squote:Op zondag 3 februari 2008 19:49 schreef freud het volgende:
Echt zooooooooooo['n lekkere shoot gedaan vandaag... Leuke meid die echt iets weg had van een jonge Cameron Diaz... Mooi zwart haar, blauwe ogen en een lekkere lach.
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef freud het volgende:
Kleine onbewerkte recht-uit-de-cam preview:
[ afbeelding ]
Lijkt zo wel een beetje op Carice van Houtenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef freud het volgende:
Kleine onbewerkte recht-uit-de-cam preview:
[ afbeelding ]
*proest*quote:
Dit was niet zo'n moment vermoed ik!quote:
Ik wil wel helpen tillenquote:
Een beetje poes vindt wel wat en zo niet, maakt wel wat...quote:Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef Chanty het volgende:
En alle wegkruiphoekjes van poes zijn dichtgestoptthere's no place to hide
![]()
Ze vindt vast een verstopplek ja, maar niet eentje waar wij haar niet kunnen wegjagen of pakkenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje poes vindt wel wat en zo niet, maakt wel wat...
Indrukwekkend, aangrijpend, briljant weet niet hoe ik het noemen moet allemaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net deze documentaire over een oorlogsfotograaf zitten kijken. Heftig wat die gasten allemaal voorbij zien komen zeg
Jazz, whisky en photoshop hierquote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor muziek en cognac hierPerfecte afsluiting van het weekend
Jazz is een goed planquote:
Dat heb ik net hiervoor gedaan, met een schuin oog daarbij op het voetbal.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef freud het volgende:
Lekker met een goed boek en een litertje jasmijnthee op de bank.
Room Eleven, St. Germain en Norah Jones staat momenteel in mijn playlistquote:Op zondag 3 februari 2008 21:20 schreef FJD het volgende:
Gooi eens wat goede jazz tips de groep inIk ben daar niet in thuis maar vind het altijd wel relaxed om naar te luisteren
Vergeet dan meteen Micheal Buble en Katie Melua mee (laatste is niet per definitie Jazz, maar past wel in het straatje, Sting's album Sacred Love kan dan ook goed).quote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Morgen eens even kijken dan![]()
Vandaag nog een paar gave foto's van reptielen gemaaktMorgen upload ik ze wel
Ik heb niet gezegd wat voor jazzquote:Op zondag 3 februari 2008 21:57 schreef Yoni het volgende:
St. Germain is niet echt jazz, maar meer acid jazz of loungemuziek.
Niet-mainstream-jazzquote:Op zondag 3 februari 2008 21:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Iemand ook nog niet mainstream geluidjes?
En vergeet dan vooral Gare Du Nord niet hequote:Op zondag 3 februari 2008 22:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd wat voor jazz![]()
En lounge is goed
Me like...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
In dat laatste geval: Simeon Ten Holt - Canto Ostinato. Je vind het helemaal geweldig of je vind het nietsHet is minimalistisch pianospel. Beetje brakke kwaliteit maar het geeft een impressie: http://www.youtube.com/watch?v=JBFimR1_-t4
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Me like...
Waar kan ik meer luisteren of welke CD moet ik hebben?
bron: http://www.nu.nl/news/141(...)landse_Jazz-dag.htmlquote:Vervolg voor Nederlandse Jazz-dag
AMERSFOORT - De Dag van de Nederlandse Jazz, vorig jaar voor het eerst gehouden, krijgt een vervolg. Vrijdag 16 mei is de tweede editie, opnieuw in Amersfoort.
Het evenement, een initiatief van Buma Cultuur, is het belangrijkste ontmoetings- en netwerkplatform voor professionals uit de Nederlandse jazzwereld. De organisatie verwacht ruim achthonderd deelnemers.
Doel van de dag is vraag en aanbod met elkaar in contact te brengen: Musici, conservatoria, festivalboekers, platenlabels, online initiatieven en media.
Er zijn veel optredens en informatiestands en er is een jazzmarkt. Tijdens een seminar staan zaken als educatie, jazz in de media, politiek en export van Nederlandse jazz centraal. Radio 6 zendt de dag live uit.
En je had mij al zo hoog zitten!quote:
Is goed, ik PM je nog als ik mijn agenda bij de hand heb!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Heel gek misschien, maar het Kruidvat kwam met een leuke box
[ afbeelding ]
Daar zit-ie inAls je voor aanschaf een keer wilt luisteren moet je een keer langs komen
Ik heb hem hier in de kast staan.
Daar zit overigens de 4-piano-versie in. Ik heb zelf ook nog de 2-piano-versie helaas nog niet origineel maar die vind ik net wat beter klinken.
PM? Agenda? MP3?quote:Op maandag 4 februari 2008 06:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je had mij al zo hoog zitten!![]()
[..]
Is goed, ik PM je nog als ik mijn agenda bij de hand heb!
De spijker op z'n kop...quote:Op maandag 4 februari 2008 07:10 schreef freud het volgende:
PM? Agenda? MP3?
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De spijker op z'n kop...
Ik wilde PM'en dat m'n agenda onvoldoende ruimte biedt, dus of hij 't even wilde omzetten naar MP3!
Zeker erg klote, maar valt dit niet onder de verzekeringquote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef Chanty het volgende:
Dit is echt niet te geloven!![]()
![]()
Auto was net gerepareerd vrijdag. Rob gaat net erheen om naar zijn werk te gaan. Is ie open gebroken (barrel van 16 jaar waar niet eens een radio meer inzit). Niets gejat natuurlijk want er valt echt niets te jatten. MAAR: hij start niet![]()
Sleutel kan in het contact maar niet meer gedraaid worden. Waarschijnlijk geprobeerd dat ding te starten en daarbij binnen in het slot iets geforceerd. Iemand moet ons daarboven wel heel erg haten
Volgens rob kan de auto door zijn leeftijd niet tegen inbraak verzekerd worden, dan zou er een alarminstallatie op moeten, omdat het risico te hoog is dan, dus die verzekering is er niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:08 schreef freud het volgende:
[..]
Zeker erg klote, maar valt dit niet onder de verzekering
Sterkte in ieder geval!
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:33 schreef Chanty het volgende:
http://tammy.web-log.nl/tammy/2008/02/hoezo_pech.html ik heb t hele autoverhaal maar es op een rijtje gezet3 keer in zes weken door verschillende oorzaken niet kunnen rijden
Waarschijnlijk dekt de WA-verzekering de kosten welzo in elk geval aangifte doen, lid worden van de wegenwacht (dat was toch al t plan, maar waren net te traag blijkbaar) en die komt ons dan na 8 dagen helpen. Rob gaat nog een poging doen het slot terug te forceren en verder relativeren we de boel met dat er veel ergere dingen zijn op aarde. Dit is gewoon schijtirritant maar dat is het dan ook wel.
Lang leve Robquote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef Chanty het volgende:Rob heeft het slot terug geforceerd met wat geweld
tenminste iets dat weer meezit
Anders gewoon het slot eruit en 2 schakelaars monteren.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef Chanty het volgende:Rob heeft het slot terug geforceerd met wat geweld
tenminste iets dat weer meezit
Ja ik ben goedquote:
Jij ook hoorquote:
Yns, misschien heb ik nog wel een telefoon voor je liggen tot die tijdquote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Ynske het volgende:
chanty, das klote
hier gaat t ook allemaal niet zoals gepland.
mijn foon heeft besloten om zijn scherm te laten overleiden nadat iemand vandaag op t station het tof vond om m uit mijn handen te slaan.
nu zit ik met t punt, in april is mijn abo afgelopen, en wat moet ik nu
of nu een goedkope telefoon kopen, en in april een nieuw abo met nieuwe telefoon
of nu een nieuw abo met nieuw telefoon en ander nummer ( en dus 3 maanden dubbel betalen)
of nu een duurdere telefoon kopen en straks een simonly abonnement nemendilemma
Mijnes is mooierquote:Op maandag 4 februari 2008 16:07 schreef Yoni het volgende:
P, heb je je zebra aan Ikea verkocht??
[ afbeelding ]
Kijk zo zie je maar niet alles zit tegen.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:16 schreef Chanty het volgende:
Ynske ik heb anders ook een telefoon hier liggen die simlock vrij is, daar zou ie in moeten kunnen
En goed nieuws: ik heb mijn hertentamen theoretische criminologie gehaald met een 6,8![]()
Terwijl ik die voor mijn gevoel slechter had gemaaktwhoeiiiiiiiiiiiii geen herkansing in december
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 4 februari 2008 16:16 schreef Chanty het volgende:
En goed nieuws: ik heb mijn hertentamen theoretische criminologie gehaald met een 6,8![]()
Terwijl ik die voor mijn gevoel slechter had gemaaktwhoeiiiiiiiiiiiii geen herkansing in december
Nieuw abo per die datum afsluiten, aangeven dat je je nummer wilt behouden et voila. Nieuwe telefoon, je abo gaat pas over 3 maanden in en je nummer kun je behouden.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Ynske het volgende:
chanty, das klote
hier gaat t ook allemaal niet zoals gepland.
mijn foon heeft besloten om zijn scherm te laten overleiden nadat iemand vandaag op t station het tof vond om m uit mijn handen te slaan.
nu zit ik met t punt, in april is mijn abo afgelopen, en wat moet ik nu
of nu een goedkope telefoon kopen, en in april een nieuw abo met nieuwe telefoon
of nu een nieuw abo met nieuw telefoon en ander nummer ( en dus 3 maanden dubbel betalen)
of nu een duurdere telefoon kopen en straks een simonly abonnement nemendilemma
Bahalve dat je de telefoon die je dan hebt alleen kunt gebruiken met je tijdelijke nummer tegen het losse beltarief en je ook nog je gewone abo betaaldquote:Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Nieuw abo per die datum afsluiten, aangeven dat je je nummer wilt behouden et voila. Nieuwe telefoon, je abo gaat pas over 3 maanden in en je nummer kun je behouden.
Vorige keer ook zo gedaan, niets aan de hand
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:16 schreef Chanty het volgende:
Ynske ik heb anders ook een telefoon hier liggen die simlock vrij is, daar zou ie in moeten kunnen
Nee hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 18:38 schreef Chanty het volgende:
Bahalve dat je de telefoon die je dan hebt alleen kunt gebruiken met je tijdelijke nummer tegen het losse beltarief en je ook nog je gewone abo betaald
Nou dan wil ik weten bij welke maatschappij dat zo isquote:Op maandag 4 februari 2008 19:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee hoorJe abo gaat immers pas over drie maanden later in dus er is niet eens een nummer. Het enige is dat je toestel simlock vrij moet zijn maar dat zijn tegenwoordig bijna alle toestellen. Op de dag dat je abo ingaat wordt geloof ik tijdelijk dat nummer geactiveerd en daarna direct omgezet oid.
Geen centje pijn
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:01 schreef FJD het volgende:
Ik ging van Orange naar T-mobile geloof ik, ondertussen bijna 2 jaar terug. Geen enkel probleem. Dat simlock is over het algemeen ook wel een lulverhaaltje hoorAlleen de telefoons met echte provider stickers hebben dat nog wel eens (Vodafone had geloof de ik E700 daarmee). Ga eens bij een ander bedrijf langs om dat te vragen en niet bij de provider zelf. De provider zelf heeft er namelijk belang bij om je dat verhaal te verkondigen; dan heb je immers 3 maanden langer een abo. Voor een telefoon-verkoop bedrijf maakt het geen flikker uit.
Vreemdquote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Chanty het volgende:
Nou er zit/ zat wel degelijk een lock op anders had ie t wel gedaan toen ik het kaartje erin stopte![]()
Is een nieuwe telefoon niet handiger?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef FJD het volgende:
Raar, naja ik zal het binnenkort wel zien. M'n abo loopt af en ik kan het geld van de nieuwe telefoon goed gebruiken om m'n huidige te laten repareren
iPhone....quote:Op maandag 4 februari 2008 20:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Is een nieuwe telefoon niet handiger?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Het ding is amper te koop en jij hebt hem al gesloopt?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:43 schreef FJD het volgende:
Schijnbaar is het ding wat kieskeurig met 3rd stroom adapters ofzo. Wat er van waar is weet ik niet maar iig is m'n iPhone helemaal dood. Ding ligt nu ter reparatie, de schatting ligt op 300/350,-....Tja dan is het of een nieuwe telefoon voor dat geld, of je iPhone terug. Nou dan weet ik het wel
Ach ja, ik zeg maar tegen mezelf dat ik een iPhone bij m'n nieuwe abo krijgquote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef EchnaDarr het volgende:
Het is lang geleden dat ik geld heb uitgegeven aan een telefoonMaar als je verliefd bent ergens op doe je gekke dingen
iPhone gaat niet lukken, maar deze lukt wel:quote:Op maandag 4 februari 2008 21:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja, ik zeg maar tegen mezelf dat ik een iPhone bij m'n nieuwe abo krijgGewoon volhouden, ooit ga ik het zelf geloven
Ik hoor t welquote:Op maandag 4 februari 2008 20:14 schreef Ynske het volgende:
ik heb net nagevraagd, maar ik kan nog geen verlenging aanvragen van mijn eigen abonnement. niet via vodafone en ook niet via belcompany.
t liefst wil ik uiteindelijk ook een telefoon via belcompany omdat er dan geen vodafone-lock opzit, en opties afsluit van de telefoon.
ik ga morgen iig eventjes in de stad rond en nog wat informeren. anders klop ik zolang wel even bij Peter of Chanty aan
Na je abo/ of een bepaalde periode kun je het gratis bij je provider laten verwijderen jaquote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Vreemd
Het scheelde ook wel dat ik een toestel had gekocht wat niet gangbaar was waardoor geen enkele provider dat toestel in z'n pakket had zitten. Dacht eigenlijk dat ze allemaal de simlock wel afgeschaft hadden omdat er ergens wetgeving was dat ze je simlock na je abo, kosteloos moeten verwijderen.
Raar, naja ik zal het binnenkort wel zien. M'n abo loopt af en ik kan het geld van de nieuwe telefoon goed gebruiken om m'n huidige te laten repareren
Normaal heb ik een gruwelijke hekel aan van die Apple fanboys die roepen dat Windows kut is en Apple ruled, zeker ook omdat ze op PC gebied ongelijk hebben maar de iPhone kent echt z'n gelijke niet in de huidige smartphone wereld. Op dat gebied heeft Apple het echt goed voor elkaar, daar kan geen halve kloon tegenop.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:37 schreef EchnaDarr het volgende:
iPhone gaat niet lukken, maar deze lukt wel:
Het verwijderen van simlock is legaal. Tegenwoordig is het unlocken van de meeste telefoons safe, en er zijn genoeg knakkers waar je bij een foute unlock een nieuwe foon krijgt. Heb een site gebakken voor iemand die dat doet. Jammer dat je niet in de buurt woont, had ik hem zo kunnen laten unlocken voor je.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou er zit/ zat wel degelijk een lock op anders had ie t wel gedaan toen ik het kaartje erin stopteEn ik heb meerdere providers gebeld, niet alleen mijn eigen toen maar kreeg overal dezelfde mededeling. Natuurlijk kun je op de zwarte markt het lock laten verwijderen, alleen ben je dan ook meteen je garantie kwijt
Ben uiteindelijk van telfort naar hi gegaan maar moest wel braaf drie maanden wachten tot ik het toestel met mijn eigen nummer kon gebruiken.
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
iPhone gaat niet lukken, maar deze lukt wel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |