Sarcasm is a bitchquote:
Ja, maar even serieus, als iemand een tamron voor me heeft kan ik die bij freud ruilen tegen een leuke canon lensquote:
Daarom hou ik nou zo van de Jumbo! Wat een wereldsupermarkt is dat!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:21 schreef Yoni het volgende:
Ik was net de 4e in de rij bij de enige open kassa in de Jumbo, dus ik zat me net te bedenken of ik nu toch eens moest gaan roepen dat ik recht had op gratis boodschappen, toen er een andere kassa open ging. Ik sluit daar, als eerste aan, en grap vervolgens tegen het meisje achter de kassa dat ik nu ein-de-lijk eens de 4e was en nu alsnog misgreep. Dus ze kijkt naar de andere rij, drukt op een knop...et voila, al mijn boodschapjes gratis!![]()
Jammer dat ik geen kar vol had
Ik las eerst Tamponquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, maar even serieus, als iemand een tamron voor me heeft kan ik die bij freud ruilen tegen een leuke canon lens
Ik werkte in mijn schooljaren bij de Vomar, die een dergelijke actie ook hadden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:21 schreef Yoni het volgende:
Ik was net de 4e in de rij bij de enige open kassa in de Jumbo, dus ik zat me net te bedenken of ik nu toch eens moest gaan roepen dat ik recht had op gratis boodschappen, toen er een andere kassa open ging. Ik sluit daar, als eerste aan, en grap vervolgens tegen het meisje achter de kassa dat ik nu ein-de-lijk eens de 4e was en nu alsnog misgreep. Dus ze kijkt naar de andere rij, drukt op een knop...et voila, al mijn boodschapjes gratis!![]()
Jammer dat ik geen kar vol had
Veel plezier danquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenLekker rustig hier
Vandaag een gesprekje met de baas over iets tofs
Thanksquote:
Je praat abracadabra of iets in die richtingquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThanksWas een positief gesprek. Nu een moeilijk mailtje dichten naar collega's in Duitsland en dan maar eens de reacties afwachten
Kloptquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Je praat abracadabra of iets in die richting
Technisch applicatiebeheerder in een internationaal opererende organisatiequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:43 schreef sanger het volgende:
Je was toch consultant of zoiets?
SAP?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Technisch applicatiebeheerder in een internationaal opererende organisatie
Neuh...een accountantskantoor.quote:
Ah, ik dacht SAP. Zal je wel verwarren met iemand andersquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:36 schreef Ynske het volgende:
slavenarbeider meld zich
Lekker stukje fietsen! Hoop niet dat je er voor 9:00 moet zijn, want dan ben je nu al te laat wegquote:Op donderdag 31 januari 2008 06:54 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk wakker
Ja... helaas wel
Vandaag cursus in Leusden
quote:Sony wil nog in 2008 een beeldsensor in massaproductie nemen met een resolutie van bijna 25 megapixels. De 35mm metende cmos-sensor moet hoge beeldkwaliteit in digitale spiegelreflexcamera's verzorgen.
Sony heeft een cmos-beeldsensor ontwikkeld met een effectieve resolutie van bijna 25 megapixels. De 35mm full-frame sensor moet nog dit jaar in massaproductie worden genomen, zodat de chip spoedig in digitale spiegelreflexcamera's ingezet kan worden. De beeldsensor heeft een diagonaal van 43,3mm (type 2,7) en meet 41mm bij 31,9mm. Het aantal actieve beeldpunten is 6096x4056, wat resulteert in ongeveer 24,7 megapixels.
Om de cmos-sensor snel zijn werk te laten doen, heeft Sony elke kolom een eigen 12bit a/d-converter meegegeven, waardoor ook de ruis bij het digitaliseren van het signaal binnen de perken blijft. De sensor zou in staat zijn 6,3 beelden per seconde te genereren. Over kosten van de beeldsensor of de dslr's die de chip moeten voeren, is nog niets bekend. Mogelijk worden ook niet-Sony camera's met de nieuwe chip uitgerust, aangezien toestellen van onder andere Nikon en Pentax in het verleden met een Sony-chip uitgerust werden.
Bikkelquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:19 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker stukje fietsen! Hoop niet dat je er voor 9:00 moet zijn, want dan ben je nu al te laat weg.
Heb gisteren weer 7km gelopen. Nu auw. Toch gaan hardlopen met een blessure schijn niet slim te zijn, maar gelukkig heb ik nooit beweerd om gezegend te zijn met gezond verstand
.
Ik moest er om half 10 zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:19 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker stukje fietsen! Hoop niet dat je er voor 9:00 moet zijn, want dan ben je nu al te laat weg.
Heb gisteren weer 7km gelopen. Nu auw. Toch gaan hardlopen met een blessure schijn niet slim te zijn, maar gelukkig heb ik nooit beweerd om gezegend te zijn met gezond verstand
.
Feliquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:51 schreef Ynske het volgende:kreeg net een meeltje van die band waar P en ik zaterdag geweest zijn. ze gaan ook die twee drummer fotos van mij op hun site zetten
![]()
van mij!!!![]()
sorry
thnxquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest er om half 10 zijnWe waren er 10 over 9
En echt....we zitten een half uur in de cursus en ik zit al een half uur naar de stof te kijken en wat blijkt..... ze hebben ons voor de verkeerde cursus ingeschreven
En het is mijn collega die alles regelde niet opgevallen
Kortom.... ik heb een uur gezien hoe je een administratie inricht en zit nu weer op kantoor
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest er om half 10 zijnWe waren er 10 over 9
En echt....we zitten een half uur in de cursus en ik zit al een half uur naar de stof te kijken en wat blijkt..... ze hebben ons voor de verkeerde cursus ingeschreven
En het is mijn collega die alles regelde niet opgevallen
Kortom.... ik heb een uur gezien hoe je een administratie inricht en zit nu weer op kantoor
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:07 schreef freud het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Uhm...nou....op zich wel...als we die applicatie zouden gebruiken hieroquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Vindt je dat niet interessant dan
Iets regelen met DHL en dan hopen dat het goed komtquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:14 schreef ..bennie het volgende:
Humpf, heeft Calumet het pakketje met missing parts van mn softbox en heavy duty statief/standaard verzonden naar nummer 13 ipv 13-B en die zijn met vakantie. Ze gaan morgen proberen te regelen dat ik het in het depot op kan gaan halen, aangezien DHL nu niets kan doen omdat het voor de derde dag op rij aan dat huis wordt aangeboden.
Dom dom domquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:19 schreef freud het volgende:
.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Dom dom domDoor sommige pijnen kun je heen lopen maar pijn van een echte blessure is kansloos, dan kun je alleen maar zo snel mogelijk terug naar huis.
Misschien neemt ie het van mij wel aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:45 schreef An24 het volgende:
Dat probeer ik hem dus ook al de hele week aan zijn verstand te peuteren
Bikkelquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien neemt ie het van mij wel aan
Gister ruim 17km gelopen incl. ruim 2km over het strand. Helemaal stuk gegaan, overal spierpijn ook al tijdens het lopen, maar dat zijn de pijntjes waar je door heen kunt lopen. Echter, zodra ik op m'n nieuwe schoenen loop krijg ik na 30minuten al overal pijntjes (moet de schoenen nog inlopen) en dan ga ik ook direct naar huis toe, daar kun je absoluut niet doorheen lopen.
Tis niet zo moeilijk
Het is lang geleden dat ik zo ontzettend lekker heb gelopen. Je voelt de pijn maar je voelt de pijn niet als pijn, het voelt lekker, het voelt heerlijk, je hebt het gevoel dat je zweeft, dat je alles aan kunt. Behalve de laatste 3km dan, dan ben je aan het overlevenquote:
Herkenbaar. Zelf ben ik nog aan het revalideren, helaas al 8 maanden. Vandaag kon ik eindelijk 23 minuten aan een stuk door hardlopen op de loopband, das mooi want een paar maanden gelden lukte dat niet eens een minuutquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik zo ontzettend lekker heb gelopen. Je voelt de pijn maar je voelt de pijn niet als pijn, het voelt lekker, het voelt heerlijk, je hebt het gevoel dat je zweeft, dat je alles aan kunt. Behalve de laatste 3km dan, dan ben je aan het overlevenAls je dan na afloop onder de douche staat dan heb je zo'n ontzettend voldaan gevoel, dat is echt niet te beschrijven
Plus natuurlijk dat een biertje nooit zo lekker smaakt als na zo'n zware inspanning
en ja, hardlopen is een ziekteNet als fotograferen op het niveau waar de gemiddelde poster het hier doet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |