Echt enorm slecht. In de 5 min dat ik heb gekeken zat ik continue aan het geluid te morrelen, de buren moeten er gek van geworden zijn.quote:
Was idd erg bagger kwaliteit....quote:Op maandag 28 januari 2008 21:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Weer gemist dus.![]()
Anyway, je had gruwelijk gelijk over de Terminator. Dat ze dat durven uitzenden
ik had m dus afgekeurd omdat het gesproken woord rond de -45 db zat ongeveer.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was idd erg bagger kwaliteit....![]()
Gewoon op dvd / BlueRay / HD-DVD kijken (mits op de laatste 2 keuzes geperst)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:47 schreef freud het volgende:
Op mysterieuze wijze weet ik tegenwoordig zonder tussenkomst van enig bewustzijn 2 wekkers te ontmantelen. Elke dag wordt ik dus steevast 30 minuten te laat wakker. Het wordt weer tijd om wekkers te verstoppen...
Ik ken hetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:47 schreef freud het volgende:
Op mysterieuze wijze weet ik tegenwoordig zonder tussenkomst van enig bewustzijn 2 wekkers te ontmantelen. Elke dag wordt ik dus steevast 30 minuten te laat wakker. Het wordt weer tijd om wekkers te verstoppen...
A.k.a. een vriendin?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over wekkers die wegrennen en zich verstoppen
Been there, done that, laat ik gewoon doorratelenquote:Andere tip: zet je wekker aan de andere kant van de kamer. Dan MOET je er uit om het uit te zetten, ook al is het onbewust.
Wordt idd een ander verhaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:58 schreef ..bennie het volgende:
Voor P dan, ingredienten:
- tijdschakelaar
- versterker
- box
- microfoon
En dat volopen, eens zien of je blijft liggen.
Je buren vinden je dan overigens niet meer aardig..
quote:
Vindt je dat geluid niet irritant dan?quote:Been there, done that, laat ik gewoon doorratelen
Mwah. Het is de radioquote:
dat gebeurt hier ook, n half uur danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:31 schreef sanger het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dat soort problemen niet heb
Mijn vrouw overigens wel, die doet gerust een uur lang de snooze knop indrukkenVolgens mij beseft ze nog steeds niet dat ze daar alleen maar moeier van wordt dan uitgeruster
Waarom zet je je wekker dan niet gewoon een uur later?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:50 schreef Yoni het volgende:
ik snooze ook een uur. Of langer. Ik ben echt géén ochtendmens
bij mij staat ie dan een half uur eerderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zet je je wekker dan niet gewoon een uur later?
zelfs dat helpt hier nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:14 schreef sanger het volgende:
Ja indd Bennie, dat vind en denk ik ook
En wakker worden doe je onder de douche Ynske
dat wil soms wel eens voorkomen, maar zelfs als er 1 vrije dag tussen zit is het zwaar om om te schakelenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:25 schreef sanger het volgende:
Heb jij dan een vroege dienst de ochtend na een late dienst? Dat lijkt me ook niks.
Kan het me best voorstellen ook. Ben dan ook blij met mijn vaste ritmequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wil soms wel eens voorkomen, maar zelfs als er 1 vrije dag tussen zit is het zwaar om om te schakelen
Ah kijk, beter. Ga je ook met wat meer vertrouwen naar het tentamen van vrijdag toe!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:13 schreef Chanty het volgende:
Zo ik denk dat dat een 5 wordt, da's dan nog hoger dan verwacht![]()
En wellicht heb ik geluk en wordt het een voldoende maar daar ga ik beter niet van uit. Hoorde van meer mensen overigens dat ze niet wisten wat ze nou moesten leren, is nogal veel stof. Maar had me nog aardig op de juiste punten gefocust![]()
Vrijdag tentamen historische, kijken of het leren daarvoor nog wat beter gaat
Nerdmomentje?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiVorige week allerlei spannende aanpassingen gedaan in een testomgeving en het werkt gewoon
Ik ben blij
Yupquote:
Wel zo veilig en als je productie de huidige laat houden en test een nieuwe geeft is de impact beperkt. Al krijg ik als functioneel verantwoordelijke op mijn werk wel de belletjes als de beheerders weer hebben zitten cowboyen in de testomgevingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupProductie en testomgeving voorzien van gescheiden systeem-accounts
En niemand kon me vertellen wat daar het gevolg van zou zijn
In dit geval zitten meestal de functioneel verantwoordelijken te cowboyen in de omgevingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wel zo veilig en als je productie de huidige laat houden en test een nieuwe geeft is de impact beperkt. Al krijg ik als functioneel verantwoordelijke op mijn werk wel de belletjes als de beheerders weer hebben zitten cowboyen in de testomgeving
Ik heb geen enkele rechten op de test-omgevingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval zitten meestal de functioneel verantwoordelijken te cowboyen in de omgevingEn zijn we nu druk bezig dat te voorkomen
Zoals het hoort dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele rechten op de test-omgeving
Maar heb wel goede contacten met de beheerders, dus als ik wat wil is dat meestal wel goed te regelen
True, voor de volgende meetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals het hoort dusMaar ik leg je de situatie nog wel een keer uit
Niet interessant voor hier op het forum
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Iemand een Sigma 28-300 F3.5-6.3 ruilen tegen een canon 70-200 F2.8 L IS USM?
Als het eenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Tamron was geweest...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Iemand een "Sigma 28-300mm/3.5-6.3 DG MACRO" ruilen tegen een "Tamron 28-300mm f 3,5-6,3 XR Di"?quote:
Kan ik je Canon-lens ook komen bezichtigen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat snap je niet aan mijn vraag?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan ik je Canon-lens ook komen bezichtigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |