Lijkt me leuk. In Marjo's nieuwe huis? En niet al te vroeg aubquote:Op maandag 28 januari 2008 07:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
Kunnen ook wel eens een ontbijt meet organiseren
[ afbeelding ]
P een ontbijt 's middags lijkt me nietsquote:Op maandag 28 januari 2008 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. In Marjo's nieuwe huis? En niet al te vroeg aub
Kunnen we meteen oefenen met Urban exploringquote:
FOTters kunnen komen verbouwenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:13 schreef -Marjo- het volgende:
Nou inderdaad. We gaan ook nog verbouwen
Whehehe, doe maar effe niet.quote:
Een model in een gekkenhuis? Gewoon half panisch in de hoek van de kamer?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Whehehe, doe maar effe niet.
Ik heb straks wel tijdelijk lege kamers, misschien een idee voor een shoot?
Dat is de helft van de marktprijs op Marktplaats (excl. grip)quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef Ynske het volgende:
Hmm kreeg net te horen dat iemand een 30D met grip en 28-105 voor 350 in de verkoop gooit...
tis wel een risico he, tweede hands
Iemand? Of een iemand die je goed kentquote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef Ynske het volgende:
Hmm kreeg net te horen dat iemand een 30D met grip en 28-105 voor 350 in de verkoop gooit...
tis wel een risico he, tweede hands
Das wel een goede indd. En natuurlijk ook gevraagd of je hem goed mag testenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:57 schreef Ynske het volgende:
heb ff een meeltje gestuurd hoeveel fotos ermee gemaakt zijn
de lens kan ik meteen weer verpatsen want die heb ik al
yepz dat ook gevraagdquote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Das wel een goede indd. En natuurlijk ook gevraagd of je hem goed mag testen
Lijkt mij wel een leuk idee.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
[centraal] Het grote lenzen topic #19quote:Op maandag 28 januari 2008 08:57 schreef sanger het volgende:
Iemand het lenzen topic in zijn AT overigens? Kan hem in de index niet vinden.
Is goedquote:Op maandag 28 januari 2008 09:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk idee.
Ik heb dan misschien wel een vrolijke gotic die het leuk vindt om gefotografeerd te worden.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
[centraal] Het grote lenzen topic #19
ZEG!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:49 schreef -Robbedoes- het volgende:
Tis hier weer erg rustig.
Zal eens wat verse koffie en thee naar binnen slingeren.
Ik heb niets omgegooid.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ZEG!!!![]()
Dweilen we de bende wel even op?![]()
Blaag
En wanneer mag de shoot dan plaats vinden Marjo??quote:Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
als dat zou werken ...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Ga gewoon ff iets leuks doen, ff niet meer aan dat tentamen denken. Morgen ochtend nog snel even doorbladeren en dan met 2 vingers in de neus het tentamen halen
Anyway, ik ben ook weer thuis
En nu rap leren. Denk aan je toekomst.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
als dat zou werken ...
Probleem is dat ik er continu al niet met mijn kop bij zit. De laatste maanden al niet en nu loopt het dus gigantisch in de soepKan dus beter een final poging doen om toevallig nog de juiste dingetjes in mijn lege/volle hoofd te stampen, dan nu weer weg te vluchten in vanalles dat niets met studeren te maken heeft
Alleen gaat het vooralsnog het ene oor in en t andere oor uit
somebody plies kick me
In dat geval:quote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
als dat zou werken ...
Probleem is dat ik er continu al niet met mijn kop bij zit. De laatste maanden al niet en nu loopt het dus gigantisch in de soepKan dus beter een final poging doen om toevallig nog de juiste dingetjes in mijn lege/volle hoofd te stampen, dan nu weer weg te vluchten in vanalles dat niets met studeren te maken heeft
somebody plies kick me
ff gaan sporten?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
als dat zou werken ...
somebody plies kick me
Wordt het dan niet eens tijd om er een streep onder te zetten en dan je tentamen maar te verneuken maar nu gewoon ff te laten gaan? Je gaat nu jezelf in de stress werkenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef Chanty het volgende:
Kan dus beter een final poging doen om toevallig nog de juiste dingetjes in mijn lege/volle hoofd te stampen, dan nu weer weg te vluchten in vanalles dat niets met studeren te maken heeftAlleen gaat het vooralsnog het ene oor in en t andere oor uit
somebody plies kick me
van sporten krijg je energiequote:Op maandag 28 januari 2008 16:56 schreef Chanty het volgende:
* Chanty kruipt met hangende pootjes de SC uit
ik heb t wel zojuist gepresteerd om iets te onthouden dmv een totaaaal onlogisch ezelsbruggetje
@ Ynske: slapen klinkt aantrekkelijker dan sporten
Uitstellen is niet echt mijn ding. Zeg maar meer dat bepaalde gebeurtenissen de afgelopen maanden me nogal in beslag hebben genomen waardoor ik gewoon nergens mijn hoofd bij kan houden. En eigenlijk vind ik dat maar zwak van mezelf omdat ik normaal juist de discipline heb dingen te doen en alles te halenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
Ben je jezelf dan niet onbewust aan het belonen voor je uitstel gedrag?
tis dat ik hier nog de komende 7 uur vastzitquote:Op maandag 28 januari 2008 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Uitstellen is niet echt mijn ding. Zeg maar meer dat bepaalde gebeurtenissen de afgelopen maanden me nogal in beslag hebben genomen waardoor ik gewoon nergens mijn hoofd bij kan houden. En eigenlijk vind ik dat maar zwak van mezelf omdat ik normaal juist de discipline heb dingen te doen en alles te halenMoet dus echt zien weer op dat punt te komen, maar vrees dat dat niet gaat lukken voor morgen
eigen schuld ja
dat is liefquote:Op maandag 28 januari 2008 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis dat ik hier nog de komende 7 uur vastzit
anders had ik je ff meegenomen naar de hei/bos om ff uit te waaien
Klagen omdat je ook maar een mens bentquote:Op maandag 28 januari 2008 17:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Uitstellen is niet echt mijn ding. Zeg maar meer dat bepaalde gebeurtenissen de afgelopen maanden me nogal in beslag hebben genomen waardoor ik gewoon nergens mijn hoofd bij kan houden. En eigenlijk vind ik dat maar zwak van mezelf omdat ik normaal juist de discipline heb dingen te doen en alles te halenMoet dus echt zien weer op dat punt te komen, maar vrees dat dat niet gaat lukken voor morgen
eigen schuld ja
Ja ik klaag ja, moet ff
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef freud het volgende:![]()
speciale stuiterpost
![]()
Eindelijk een opdracht binnen om een bruiloft te fotograferen in Delft.
![]()
einde stuiterpost
![]()
Oh, die druk is er zeker wel! Maar hey, is ook wel weer leuk. Ben gelukkig arrogant genoeg dat ik weet dat ik het kanquote:Op maandag 28 januari 2008 19:56 schreef FJD het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Brengt zoiets niet heel veel druk met zich mee? Tis niet dat je even wat leuks aan het fotograferen en dat als het 98% is dat het dan nog steeds ok is...
quote:
Weer gemist dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
net ff heel hard aangezet in de eindregie
0.10 u vanaaf is de herhalingquote:
quote:Anyway, je had gruwelijk gelijk over de Terminator. Dat ze dat durven uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |