quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef bartrid het volgende:
10 Fleetwood Mac "The Chain"
9 AC/DC "Highway to Hell"
8 Led Zeppelin "Immigrant Song"
7 Kenny Loggins "Danger Zone"
6 Motörhead "Ace of Spades"
5 Deep Purple "Highway Star"
4 Steppenwolf "Born to Be Wild"
3 Meat Loaf "Bat Out of Hell"
2 Golden Earring "Radar Love"
1 Queen "Don't Stop Me Now"
Welke top 10 is dit?
Geen radio...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:05 schreef methodmich het volgende:
Een top 10 van een Arrow Classic Rock luisteraar?
top 10 driving songs as voted by Top Gear's viewersquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
top 10 songs uit Top Gear (the Hamster) ?
quote:It's roumored that the sleeve forwas supposed to feature a VW bug smashed around a light post but since Lady Diana was tragically killed in a car accident around the time of the release the cover got to feature the '96 breakdancing world world champion instead.
n0r +1quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:33 schreef n0r het volgende:
Prodigy - Smack My Bitch Up
Waarom Ace of spades? Overkill is veel leuker in de autoquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:27 schreef bartrid het volgende:
top 10 driving songs as voted by Top Gear's viewers
of Bomberquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:33 schreef Berkery het volgende:
Waarom Ace of spades? Overkill is veel leuker in de auto![]()
(Slechte tvp)
Welk nummer en van wie?quote:And if I ever lose my mouth
all my teeth, north and south
yes, if I ever lose my mouth
1971quote:Did it take long to find me? I asked the faithful light.
Did it take long to find me? and are you gonna stay the night?
Goed genoeg voor deze keer. Nummer is That old pair of jeans.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef Mark het volgende:
Fatboy Slim, dus.
Gokje op Weapons of choice
Prachtig nummerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef cafca het volgende:
De Dijk, niemand in de stad
quote:Hedde gij ok wel us de gevuul van loat nou us de boel mar de boel
Om te dansen en te sjansen, ach ge wit we ik bedoel
Maar ge denkt dan: we moet ik allin, woar kan ik in m’n eentje nou hin
Maar warempel, hier ginne drempel, hier stoade nooit allin
Ja, I know...quote:
Van Alles Wequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:02 schreef n0r het volgende:
En dan die nou hendjes, de lucht in, en kiek kek me lachend aan, dan zal er, veur jou toch, een wereld open gaan.
Artiest voor mij onbekend, ik zou wel graag willen weten wie het zijn
Cranaval!![]()
quote:As music played the faster did we dance
We felt it both at once, the start of our romance
'Van Alles Wat' of zo...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:02 schreef n0r het volgende:
En dan die hendjes, de lucht in, en kiek me lachend aan, dan zal er, veur jou toch, een wereld open gaan.
Artiest voor mij onbekend, ik zou wel graag willen weten wie het zijn
Carnaval!![]()
Is daar echt carnaval met lekkere wijven in minimale kledij en swingende muziek ipv van een groep dronken geestelijk gehandicapten in apepakkies die losgelaten worden onder begeleiding van muziek waar Vader Abraham zich nog voor zou schamen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Van Alles Wat' of zo...
Carnaval barst hier vanavond ook los...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is daar echt carnaval met lekkere wijven in minimale kledij en swingende muziek ipv van een groep dronken geestelijk gehandicapten in apepakkies die losgelaten worden onder begeleiding van muziek waar Vader Abraham zich nog voor zou schamen?
quote:
en 2 melkflessenquote:
Blijft heerlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:20 schreef cafca het volgende:
[..]
en 2 melkflessen
Als ik het nummer echt goed ken, kan ik het er vaak wel uithalen. Maar bij deze niet
Herman's Hermits - No Milk Today
daarom, die 2 regels waren ongeveer de enige zinnen die in kon quoten, de rest is of refrein, of begint met no milk todayquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:21 schreef cafca het volgende:
Ja, nu ik de rest van de tekst zie, weet ik het wel zeker
Niet editten, hč...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:53 schreef Burnett het volgende:
de melkmannen
Mjah, goed genoeg. SRVquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:56 schreef MadMaster het volgende:
srv mannen?
Wat van wie?quote:Maar haar vader staat altijd weer klaar
die achterdochtige schijterd
ligt altijd op de loer
maar eerdaags zal ik hem krijgen
die maffe ouwehoer
Nee, die zeker nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:04 schreef Burnett het volgende:
nathalie - gilbert becaud?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is daar echt carnaval met lekkere wijven in minimale kledij en swingende muziek ipv van een groep dronken geestelijk gehandicapten in apepakkies die losgelaten worden onder begeleiding van muziek waar Vader Abraham zich nog voor zou schamen?
Een 'vertaling' zegt MMquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:12 schreef cafca het volgende:
Normaal - Alie?
Boerquote:
quote:
Niet danquote:
Dank voor het toekennen van het punt in ieder geval...quote:Alie is een deerntjen van amper 18 joar
zie zut mien echt wel zitten
moar heur pa steet altied klaar
den achterdochtigen drietkeun
lig altied op de loer
moar eerdaags zal ik 'm kriegen
den maffen oldehoer
Achterhoeks is geen taal. Niet dat ik er een hol van versta, maar goed..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dan
Zit ik m'n best te doen om dat Achterhoeks te vertalen, weer niet goed...![]()
![]()
[..]
No problemquote:Dank voor het toekennen van het punt in ieder geval...
Dat beweer ik ook niet, maar wat ik had neergezet was hoe dan ook een vertaling...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:13 schreef Gambolputty het volgende:
Achterhoeks is geen taal. Niet dat ik er een hol van versta, maar goed..![]()
Neequote:
Zelfs bekend in Engeland! Bartrid +1quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef bartrid het volgende:
Wim Kersten.
quote:'s main advantage over its double album predecessor is that the shorter length of the album allows the record to be much more focused and able to retain the attention span of the average listener. Rather than meander over the course of one hundred minutes, this album puts together the ideas of the last three albums into a fifty minute excursion. Moreover, the songwriting here is brilliant. The band utilizes a variety of guitar approaches, including some heavy moments, as well as a better sense of how to use the synthesizers. This becomes the type of album that immediately captures the listener and enthralls him/her throughout the album.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Grobbel het volgende:
Dan zal het wel The Gathering zijn. If_Then_Else? Was die al uit 2000?
quote:Retrofitted pop band thehad obvious roots in the hazy, autumnal glare of Galaxie 500 and Felt. Just as those bands took their Velvet Underground and Television records to heart without being derivative, the
were able to chalk up an extensive discography riddled with lush melodies of their own without sounding like a tribute band. Think of your favorite '60s pop band and odds are they're in the
's blood. The London-based band formed in mid-1997, consisting of Alasdair MacLean (guitar and vocals), Innes Phillips (guitar and vocals), James Hornsey (bass), and Howard (drums).
Z +1quote:Op zondag 3 februari 2008 12:16 schreef Z het volgende:
The Clientele.
Ik vergeet het vaak te kijken helaas....quote:Op zondag 3 februari 2008 12:01 schreef Z het volgende:
Hmmm, hij was van de week bij Never Mind The Buzzcocks, dan zou hij toch wel enige bekendheid moeten genieten in de UK?
Dat ging nog best vlot.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:29 schreef bartrid het volgende:
Culture Beat - Mr Vain?
quote:I had some dreams they were clouds in my coffee
Clouds in my coffee, and...
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef Homdeck het volgende:
bellini - samba de janeiro?
Vandaag de Grand Parade hier, dus dit gaat het hier worden vandaag (vrijdag en gisteren ook al parades gezien, indrukwekkend...):quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
electronica's - vogeltjesdans ?
Nee, vroege house/dance plaat...quote:Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef knars het volgende:
iets van Underworld?
Nou, weet niet of je 't daar kan volgen, maar 't is een beetje een smakeloze vertoningquote:Op zondag 3 februari 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Jemig, helemaal niemand of allemaal in de ban van Peter R. Da Freeze
Nee, niet te zien hier, morgen pas via ABC, geloof ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou, weet niet of je 't daar kan volgen, maar 't is een beetje een smakeloze vertoning
In het kort:quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet te zien hier, morgen pas via ABC, geloof ik.
Moet ik kijken of niet?
Niks gemist dusquote:
Actueel: Joran van der Sloot forumquote:Op maandag 4 februari 2008 09:30 schreef bartrid het volgende:
Laat ik nou helemaal geen idee hebben waar jullie het over hebbenZowel Peter R de Vries als de vraag
Helemaal mee eens. Ik heb me dood zitten ergeren aan die zelfingenomen De Vries. Walgelijk mannetjequote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In het kort:
Joran bevestigd dat het een respectloze, liegende rat is.
Peter R. bevestigd dat hij tegenwoordig alleen nog maar suggestieve en speculatieve tv maakt die hij als waarheid propageerd.
De 'infiltrant' is een schaamteloze engnek, die z'n moeder nog zou verkopen voor een paar euro's.
Moederlief Halloway is alles wat er eng en nep kan zijn aan amerikanen.
Vader van de Sloot is een minstens zo eng als zijn zoontje.
SBS bewijst dat het een pulpzender is.
Hart van Nederland na de uitzending toont maar weer aan dat het aan compleet niet objectieve, manipulatieve berichtgeving doet.
Nathalee is een slet en zelf dood gegaan door een drank en drugscocktail, al probeert Peter R. het volk gewoon lekker op te hissen door te suggeren dat ze nog in leven was, en aan de haaien gevoerd.
Justitie op Aruba zijn amateurs.
Samenvatting: werkelijk alles en iedereen rondom het gebeuren is zum kotsen en Peter R. bewijst weinig en suggereert een hoop.
Nou ja, Peter de Vries is toch de broer van Jan de Vries?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef belsen het volgende:
En ik maar denken dat het hier muziektrivia was...
Carnaval is toch ook muziek?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef belsen het volgende:
En ik maar denken dat het hier muziektrivia was...
Yep.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:03 schreef Burnett het volgende:
new order - republic
schaap001 +1quote:Op maandag 4 februari 2008 15:27 schreef schaap001 het volgende:
Allebei de eerste release op een nieuw label?
Wat van TB zeker zo is: van UP weet ik dat niet; gokje dus.
Aha! Ik had al wel een reactie van jou verwacht, haha: alleen niet deze reactie!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:59 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heb je er een gevonden die ik niet heb
quote:
bronquote:Washington, 2 febr. The Beatles’ muziek gaat de ruimte in. Het nummer Across The Universe van de Britse popgroep is het eerste liedje ter wereld dat door het heelal zal klinken.
Dit heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA gisteren bekendgemaakt.
NASA bestaat veertig jaar en grijpt dit jubileum aan om Across the Universe via een netwerk van antennes de ruimte in te sturen. Het liedje wordt gericht op de Poolster, 431 lichtjaren verwijderd van de aarde.
Ex-Beatle Paul McCartney verklaarde gisteren heel trots te zijn: „Goed gedaan, NASA. Stuur mijn beste wensen naar de buitenaardse wezens.”
De ruimtevaartorganisatie gaat het nummer maandagavond om middernacht uitzenden. Fans van The Beatles zijn opgeroepen op hetzelfde moment de song af te spelen op hun cd- of platenspeler.
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:48 schreef schaap001 het volgende:
Kent iemand dit singletje nog? Wie en met welk nummer dan?
[ afbeelding ]
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..], da's Jeela met 'Bend Me, Shape Me'...
"waarom kwam dat me in godsnaam bekend voor?"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Je schrijft het als Gilla, maar 'klinkt als...'quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Nee, volgens mij is dit de originele hoes. Ook albumhoes trouwensquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:05 schreef ranja het volgende:
Beetje te snel opgezocht.
Maar ik heb 'm wel met een heel andere hoes (of heb je een fragmentje geknipt?)
Hm als-ie geraden is ben ik benieuwd naar je bronquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:09 schreef cafca het volgende:
Nee, volgens mij is dit de originele hoes. Ook albumhoes trouwens
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:16 schreef bukgeit het volgende:
Zou het A Little Bit Further zijn van Kokomo?
Bron: Google en mijn eigen, soms ietwat wazige, geheugen. Volgens mij ken ik hem niet met een andere hoes, hoewel ik nu toch ga twijfelen....bedoel jij een hoes waarbij de bandleden schuin in een rijtje op de hoes staan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm als-ie geraden is ben ik benieuwd naar je bronIk kan deze foto nergens vinden.
Ok, sorry, ik bleek het toch over een andere te hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Bron: Google en mijn eigen, soms ietwat wazige, geheugen. Volgens mij ken ik hem niet met een andere hoes, hoewel ik nu toch ga twijfelen....bedoel jij een hoes waarbij de bandleden schuin in een rijtje op de hoes staan?
Als je dat Hey hey hey hey, ooooh niet mee telt als tekstquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef bukgeit het volgende:
Zelf:
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
Right, die hoort er ook niet tussen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je dat Hey hey hey hey, ooooh niet mee telt als tekst
Mijn vraag, wie stond er nou op dat plaatje van mij waarvan ik dacht dat cafca die vroeg?
dan nog is het Won't you come see about mequote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
FR David?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Mijn vraag, wie stond er nou op dat plaatje van mij waarvan ik dacht dat cafca die vroeg?
Dubbel fout, bijna goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dan nog is het Won't you come see about me
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef methodmich het volgende:
Is dat Cracker?
Ik neem aan dat je dat precies bedoelt en niet ongeveer... 26 weken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:43 schreef peaceman het volgende:
een half jaar?
newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Polly Paulusma
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Berkery het volgende:
Da's die van Home on a monday, ehm... Little river band
quote:This song is the biggest ever selling Rock instrumental hit in the UK.
Nee, ouderquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Mark het volgende:
Tubular bells?
Die is volgens mij jonger.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef Burnett het volgende:
theme from the deerhunter - the shadows?
ja ja je zoekt een bandje met een nieuwe single die new song of nouvelle melody, danwel neues lied heet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:39 schreef ranja het volgende:
Ja, duidelijk, maar de vraag is minder ruim dan je denkt
Kan niet missenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nickleback - Rockstar?
quote:Did You Hear The Story
Of The Morning Glory
She Is Hot As Hell
When She Shakes Her Feather Tail
quote:is een Nederlandse pop-/danceformatie. De groep wordt in 1991 door de voormalige U.S. Airforce-soldaat en rapper Shalamon Baskin (aka Shamrock) en de componist Remy de Groot (aka Prince Peration) opgericht. Ze krijgen in 1994 een platencontract bij A La Bianca aangeboden en scoren, met hulp van gastmuzikanten, verschillende hits.
ik ga je het punt geven, nummer was "Rockstar"quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:14 schreef knars het volgende:
Shamrock is van T-Spoon. De tekst zegt me niets. Gokje op Sex on the Beach
quote:en levende groot een groot huis, 5 auto's, u is in lastencomin ' omhoog in de wereld, vertrouwt niet op geen lichaamsgotta constant over uw schouder kijkt
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:37 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, ken het nummer niet
De rock versie is lekker vet. Heb het ze nooit live zien doen, maar bij het eerstvolgende optreden van de Tiefus kan ik er in ieder geval weer een soort van indruk van krijgen ;-)quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cypress Hill - (Rock) Superstar dan wel Cypress Hill - (Rap) Superstar
B-Real is goed, die ander heet gewoon Muggs of hooguit DJ Muggs. Die derde komt niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef knars het volgende:
B Real, B Muggs en B Thong? (die laatste is een gokje)
B Artrid+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |