quote:Hedde gij ok wel us de gevuul van loat nou us de boel mar de boel
Om te dansen en te sjansen, ach ge wit we ik bedoel
Maar ge denkt dan: we moet ik allin, woar kan ik in m’n eentje nou hin
Maar warempel, hier ginne drempel, hier stoade nooit allin
Ja, I know...quote:
Van Alles Wequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:02 schreef n0r het volgende:
En dan die nou hendjes, de lucht in, en kiek kek me lachend aan, dan zal er, veur jou toch, een wereld open gaan.
Artiest voor mij onbekend, ik zou wel graag willen weten wie het zijn
Cranaval!![]()
quote:As music played the faster did we dance
We felt it both at once, the start of our romance
'Van Alles Wat' of zo...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:02 schreef n0r het volgende:
En dan die hendjes, de lucht in, en kiek me lachend aan, dan zal er, veur jou toch, een wereld open gaan.
Artiest voor mij onbekend, ik zou wel graag willen weten wie het zijn
Carnaval!![]()
Is daar echt carnaval met lekkere wijven in minimale kledij en swingende muziek ipv van een groep dronken geestelijk gehandicapten in apepakkies die losgelaten worden onder begeleiding van muziek waar Vader Abraham zich nog voor zou schamen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Van Alles Wat' of zo...
Carnaval barst hier vanavond ook los...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is daar echt carnaval met lekkere wijven in minimale kledij en swingende muziek ipv van een groep dronken geestelijk gehandicapten in apepakkies die losgelaten worden onder begeleiding van muziek waar Vader Abraham zich nog voor zou schamen?
quote:
en 2 melkflessenquote:
Blijft heerlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:20 schreef cafca het volgende:
[..]
en 2 melkflessen
Als ik het nummer echt goed ken, kan ik het er vaak wel uithalen. Maar bij deze niet
Herman's Hermits - No Milk Today
daarom, die 2 regels waren ongeveer de enige zinnen die in kon quoten, de rest is of refrein, of begint met no milk todayquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:21 schreef cafca het volgende:
Ja, nu ik de rest van de tekst zie, weet ik het wel zeker
Niet editten, hè...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:53 schreef Burnett het volgende:
de melkmannen
Mjah, goed genoeg. SRVquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:56 schreef MadMaster het volgende:
srv mannen?
Wat van wie?quote:Maar haar vader staat altijd weer klaar
die achterdochtige schijterd
ligt altijd op de loer
maar eerdaags zal ik hem krijgen
die maffe ouwehoer
Nee, die zeker nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:04 schreef Burnett het volgende:
nathalie - gilbert becaud?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is daar echt carnaval met lekkere wijven in minimale kledij en swingende muziek ipv van een groep dronken geestelijk gehandicapten in apepakkies die losgelaten worden onder begeleiding van muziek waar Vader Abraham zich nog voor zou schamen?
Een 'vertaling' zegt MMquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:12 schreef cafca het volgende:
Normaal - Alie?
Boerquote:
quote:
Niet danquote:
Dank voor het toekennen van het punt in ieder geval...quote:Alie is een deerntjen van amper 18 joar
zie zut mien echt wel zitten
moar heur pa steet altied klaar
den achterdochtigen drietkeun
lig altied op de loer
moar eerdaags zal ik 'm kriegen
den maffen oldehoer
Achterhoeks is geen taal. Niet dat ik er een hol van versta, maar goed..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dan
Zit ik m'n best te doen om dat Achterhoeks te vertalen, weer niet goed...![]()
![]()
[..]
No problemquote:Dank voor het toekennen van het punt in ieder geval...
Dat beweer ik ook niet, maar wat ik had neergezet was hoe dan ook een vertaling...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:13 schreef Gambolputty het volgende:
Achterhoeks is geen taal. Niet dat ik er een hol van versta, maar goed..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |