Nee, ouderquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Mark het volgende:
Tubular bells?
Die is volgens mij jonger.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef Burnett het volgende:
theme from the deerhunter - the shadows?
ja ja je zoekt een bandje met een nieuwe single die new song of nouvelle melody, danwel neues lied heet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:39 schreef ranja het volgende:
Ja, duidelijk, maar de vraag is minder ruim dan je denkt
Kan niet missenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nickleback - Rockstar?
quote:Did You Hear The Story
Of The Morning Glory
She Is Hot As Hell
When She Shakes Her Feather Tail
quote:is een Nederlandse pop-/danceformatie. De groep wordt in 1991 door de voormalige U.S. Airforce-soldaat en rapper Shalamon Baskin (aka Shamrock) en de componist Remy de Groot (aka Prince Peration) opgericht. Ze krijgen in 1994 een platencontract bij A La Bianca aangeboden en scoren, met hulp van gastmuzikanten, verschillende hits.
ik ga je het punt geven, nummer was "Rockstar"quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:14 schreef knars het volgende:
Shamrock is van T-Spoon. De tekst zegt me niets. Gokje op Sex on the Beach
quote:en levende groot een groot huis, 5 auto's, u is in lastencomin ' omhoog in de wereld, vertrouwt niet op geen lichaamsgotta constant over uw schouder kijkt
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:37 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, ken het nummer niet
De rock versie is lekker vet. Heb het ze nooit live zien doen, maar bij het eerstvolgende optreden van de Tiefus kan ik er in ieder geval weer een soort van indruk van krijgen ;-)quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cypress Hill - (Rock) Superstar dan wel Cypress Hill - (Rap) Superstar
B-Real is goed, die ander heet gewoon Muggs of hooguit DJ Muggs. Die derde komt niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:50 schreef knars het volgende:
B Real, B Muggs en B Thong? (die laatste is een gokje)
B Artrid+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |