Nee, volgens mij is dit de originele hoes. Ook albumhoes trouwensquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:05 schreef ranja het volgende:
Beetje te snel opgezocht.
Maar ik heb 'm wel met een heel andere hoes (of heb je een fragmentje geknipt?)
Hm als-ie geraden is ben ik benieuwd naar je bronquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:09 schreef cafca het volgende:
Nee, volgens mij is dit de originele hoes. Ook albumhoes trouwens
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:16 schreef bukgeit het volgende:
Zou het A Little Bit Further zijn van Kokomo?
Bron: Google en mijn eigen, soms ietwat wazige, geheugen. Volgens mij ken ik hem niet met een andere hoes, hoewel ik nu toch ga twijfelen....bedoel jij een hoes waarbij de bandleden schuin in een rijtje op de hoes staan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm als-ie geraden is ben ik benieuwd naar je bronIk kan deze foto nergens vinden.
Ok, sorry, ik bleek het toch over een andere te hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Bron: Google en mijn eigen, soms ietwat wazige, geheugen. Volgens mij ken ik hem niet met een andere hoes, hoewel ik nu toch ga twijfelen....bedoel jij een hoes waarbij de bandleden schuin in een rijtje op de hoes staan?
Als je dat Hey hey hey hey, ooooh niet mee telt als tekstquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef bukgeit het volgende:
Zelf:
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
Right, die hoort er ook niet tussen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je dat Hey hey hey hey, ooooh niet mee telt als tekst
Mijn vraag, wie stond er nou op dat plaatje van mij waarvan ik dacht dat cafca die vroeg?
dan nog is het Won't you come see about mequote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
FR David?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Mijn vraag, wie stond er nou op dat plaatje van mij waarvan ik dacht dat cafca die vroeg?
Dubbel fout, bijna goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dan nog is het Won't you come see about me
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef methodmich het volgende:
Is dat Cracker?
Ik neem aan dat je dat precies bedoelt en niet ongeveer... 26 weken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:43 schreef peaceman het volgende:
een half jaar?
newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Polly Paulusma
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Berkery het volgende:
Da's die van Home on a monday, ehm... Little river band
quote:This song is the biggest ever selling Rock instrumental hit in the UK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |