quote:Op zondag 3 februari 2008 15:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
electronica's - vogeltjesdans ?
Nee, vroege house/dance plaat...quote:Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef knars het volgende:
iets van Underworld?
Nou, weet niet of je 't daar kan volgen, maar 't is een beetje een smakeloze vertoningquote:Op zondag 3 februari 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Jemig, helemaal niemand of allemaal in de ban van Peter R. Da Freeze
Nee, niet te zien hier, morgen pas via ABC, geloof ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou, weet niet of je 't daar kan volgen, maar 't is een beetje een smakeloze vertoning
In het kort:quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet te zien hier, morgen pas via ABC, geloof ik.
Moet ik kijken of niet?
Niks gemist dusquote:
Actueel: Joran van der Sloot forumquote:Op maandag 4 februari 2008 09:30 schreef bartrid het volgende:
Laat ik nou helemaal geen idee hebben waar jullie het over hebbenZowel Peter R de Vries als de vraag
Helemaal mee eens. Ik heb me dood zitten ergeren aan die zelfingenomen De Vries. Walgelijk mannetjequote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In het kort:
Joran bevestigd dat het een respectloze, liegende rat is.
Peter R. bevestigd dat hij tegenwoordig alleen nog maar suggestieve en speculatieve tv maakt die hij als waarheid propageerd.
De 'infiltrant' is een schaamteloze engnek, die z'n moeder nog zou verkopen voor een paar euro's.
Moederlief Halloway is alles wat er eng en nep kan zijn aan amerikanen.
Vader van de Sloot is een minstens zo eng als zijn zoontje.
SBS bewijst dat het een pulpzender is.
Hart van Nederland na de uitzending toont maar weer aan dat het aan compleet niet objectieve, manipulatieve berichtgeving doet.
Nathalee is een slet en zelf dood gegaan door een drank en drugscocktail, al probeert Peter R. het volk gewoon lekker op te hissen door te suggeren dat ze nog in leven was, en aan de haaien gevoerd.
Justitie op Aruba zijn amateurs.
Samenvatting: werkelijk alles en iedereen rondom het gebeuren is zum kotsen en Peter R. bewijst weinig en suggereert een hoop.
Nou ja, Peter de Vries is toch de broer van Jan de Vries?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef belsen het volgende:
En ik maar denken dat het hier muziektrivia was...
Carnaval is toch ook muziek?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef belsen het volgende:
En ik maar denken dat het hier muziektrivia was...
Yep.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:03 schreef Burnett het volgende:
new order - republic
schaap001 +1quote:Op maandag 4 februari 2008 15:27 schreef schaap001 het volgende:
Allebei de eerste release op een nieuw label?
Wat van TB zeker zo is: van UP weet ik dat niet; gokje dus.
Aha! Ik had al wel een reactie van jou verwacht, haha: alleen niet deze reactie!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:59 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heb je er een gevonden die ik niet heb
quote:
bronquote:Washington, 2 febr. The Beatles’ muziek gaat de ruimte in. Het nummer Across The Universe van de Britse popgroep is het eerste liedje ter wereld dat door het heelal zal klinken.
Dit heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA gisteren bekendgemaakt.
NASA bestaat veertig jaar en grijpt dit jubileum aan om Across the Universe via een netwerk van antennes de ruimte in te sturen. Het liedje wordt gericht op de Poolster, 431 lichtjaren verwijderd van de aarde.
Ex-Beatle Paul McCartney verklaarde gisteren heel trots te zijn: „Goed gedaan, NASA. Stuur mijn beste wensen naar de buitenaardse wezens.”
De ruimtevaartorganisatie gaat het nummer maandagavond om middernacht uitzenden. Fans van The Beatles zijn opgeroepen op hetzelfde moment de song af te spelen op hun cd- of platenspeler.
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:48 schreef schaap001 het volgende:
Kent iemand dit singletje nog? Wie en met welk nummer dan?
[ afbeelding ]
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..], da's Jeela met 'Bend Me, Shape Me'...
"waarom kwam dat me in godsnaam bekend voor?"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Je schrijft het als Gilla, maar 'klinkt als...'quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |