thx .. what happened... zet liever niet te veel prive op fok! Laten we het houden op een niet zo leuk persoonlijk drama...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:shocking
what's happened
Maar ik ga eens voor je rondkijken
Heel veel sterkte Logicianquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:33 schreef Logician het volgende:
[..]
thx .. what happened... zet liever niet te veel prive op fok! Laten we het houden op een niet zo leuk persoonlijk drama...
Krijgen we een happy end voordat ik op bed ga?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Q. het volgende:
En PM.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Q. het volgende:
Ik neem Naina.
Ziggy vindt Pomba vast heeeel leukquote:
Q.!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Q. het volgende:
Ik neem Naina.
Samen is wel zo leuk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:31 schreef Q. het volgende:
Je hebt nog een PM, logi. Misschien wil ik Pomba ook wel.
Ja daarom, ook omdat ik wel gewoon een fulltime baan heb.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Samen is wel zo leuk!
Kijk maar naar AC en DC.![]()
Dan is het helemaal leuker om ze allebei te nemenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja daarom, ook omdat ik wel gewoon een fulltime baan heb.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef Q. het volgende:
Ik neem ze allebei.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja daarom, ook omdat ik wel gewoon een fulltime baan heb.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef Q. het volgende:
Ik neem ze allebei.
Staatie al? Ff checken, anders ga ik tikken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
*rent naar schouderklopjes topic voor Q*
Q!!!!!!!!!!! ik ben zo blij, verdrietig maar blij!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef Q. het volgende:
Ik neem ze allebei.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Q!!!!!!!!!!! ik ben zo blij, verdrietig maar blij!![]()
Ik heb een nieuwe avatar voor je! [ afbeelding ]
Die komt van dierenwinkel Dierenpaleis te Utrecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
Die kattenpoot op je bank. Die's tof. Jij ook btw.
Waar heb je die vandaan? De poot dus eh!
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:12 schreef Logician het volgende:
Ze zijn rond 17u vertrokken vanuit Enschede, ik ben ook erg benieuwd naar de eerste foto's![]()
![]()
T'is wel ineens erg stil in huis hoor...
Ze zijn rond 17u vertrokken vanuit Enschede, ik ben ook erg benieuwd naar de eerste foto's![]()
![]()
Oh wat liefquote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
Oh bijna vergeten te zeggen, Q heeft me als verassing een retour kaartje Utrecht gegeven zodat ik de poezen kan komen opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn Logiquote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
Oh bijna vergeten te zeggen, Q heeft me als verassing een retour kaartje Utrecht gegeven zodat ik de poezen kan komen opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:07 schreef Q. het volgende:
Naina heeft zich verstopt in een hoekje maar Pomba is al druk aan het spelen.
Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op Q!quote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:14 schreef Logician het volgende:
[..]wat fijn om te horen (naina is altijd wat verlegen) heb je al foto's?
![]()
![]()
Die kleine heeft het al helemaal door, Q is The Man!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijken
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijken
Awwwwwwwwwwwwwwwwww wat ziet Pomba er blij uitquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:48 schreef Logician het volgende:![]()
Naina lag hier ook altijd in de vensterbank
*zucht*
De eerste kat die ik zie die ook daadwerkelijk gebruik maakt van zo'n kussen. Mijn ervaring is dat ze er altijd met een grote boog omheen lopen en vervolgens ergens anders gaan liggen.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:44 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is het dan ook een bijzonder onaangenaam kussen, ze rolt er elke keer bijna van af. Pomba was redelijk actief vannacht en van Naina weer weinig gemerkt.
quote:
Pas maar op. Voor je het weet heb je een sociaal leven!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:13 schreef Q. het volgende:
Pomba maakt het FOK!ken wel moeilijk, ze gaat de hele tijd op mn toetsenbord liggen.
Geen idee, die rare strepen dus. Maar ach, nu zo'n goedkope PowerShot A550 op de kop getikt, goed genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:37 schreef fotoloog het volgende:
Whats happend with your old cam,Q?
Vooral doorgaanquote:Op maandag 4 februari 2008 15:07 schreef Q. het volgende:
Ik blijf nog even spammen:
Ze heeft alleen niet echt door dat daar niet zo veel is, behalve lege pizza-dozen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:12 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat Naina nu graag naar buiten wil, ze zit de hele tijd voor de balkondeur in de keuken te piepen.
Idd, Q zet die teevee eens aan.quote:
En ze heeft altijd een alibiquote:Op maandag 4 februari 2008 21:42 schreef Q. het volgende:
Ik zet Peter R. de Vries wel op, dan valt ze wel in slaap.
En Q maar met dat kleed heen en weer hollen om elke keer weer onder die kattenbips te schuivenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:20 schreef Adelante het volgende:
misschien ligt die kat gewoon lekker op koud laminaat
Ook in de woonkamer en in de keuken en in mn slaapkamer. Totaal 70 m2. Niet heel veel maar voor kleine katten redelijk wat.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:44 schreef Adelante het volgende:
mogen ze overdag alleen in dat hok of ook in de woonkamer?
Als je het niet erg vind, hou ik dat liever voor mijzelf. Q weet er van, dat is voldoendequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:14 schreef TheFrankey het volgende:
maar hoe kan een persoonlijk drama er nu voor zorgen dat je katten weg moeten? Of is 1 van je kinderen allergisch oid?
Geef ze een dikke kus van mij!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga Naina en Pomba morgen aaien
Zal ik doen voor jequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Geef ze een dikke kus van mij!![]()
ps: Pomba vind het heeeeeerlijk als iemand op dr buikje kriebelt
Pomba begint al zowat te spinnen en stampelen als je naar d'r kijkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Geef ze een dikke kus van mij!![]()
ps: Pomba vind het heeeeeerlijk als iemand op dr buikje kriebelt
gebeurd?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga Naina en Pomba morgen aaien
Goeiemorgenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:41 schreef Q. het volgende:
Lekker wakker worden, katten-poep op de bank vinden. En ik heb Naina toch echt wel meerdere malen de kattenbak laten zien en die heb ik gisteren nog leeggeschept..
Daar had ik het vanmiddag nog met iemand over, of dat het misschien zou zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:19 schreef Q. het volgende:
Denk het niet, weet niet wat Logi gebruikte. AH huismerk?
Misschien zeg ik nu iets heel stoms, dan excuses alvastquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:58 schreef Logician het volgende:
Ik hoop dat dat helpt,ik kom als het lukt volgend weekend langs!!
Nee, dat werkt niet zo bij katten. Katten hechten zich niet aan mensen, die hechten zich aan territorium/huis.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu iets heel stoms, dan excuses alvast![]()
Maar kan je niet beter nog even wachten tot ze echt helemaal gewend zijn bij Q? Ik ben zo bang dat als jij langs komt, dat ze dan weer met jou mee terug willen zeg maar. Of is dat helemaal niet zo bij katten?
Portiekflat, dus echt een optie is dat niet. Ik woon ook aan drukke weg dus daar ben ik ook niet echt gerust op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Zodra katten hun buik laten zien, zijn op hun gemak
Ik vind het niet alleen een heldendaad, maar je hebt het ook gewoon verstandig aangepakt. Ik kan hier dolgelukkig van worden.
Een beetje uittesten hoort erbij, het zou mij eerder verbazen als ze dat niet zouden doen.
Is er overigens geen enkele mogelijkheid ze toch naar buiten te laten? Of woon je te hoog/zonder vluchtweg?
Mijn eerste huis was ook een app. maar mijn etters leerden vanzelf de brandtrap te gebruiken als route naar beneden. Gelukkig lag mijn app wel aan een open gallerij, weet niet of dat bij jou ook zo is?
Heldin!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef TwistedPrincess het volgende:
Gehaald, Q kan nu wel even vooruit met al die soorten korrels.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:36 schreef nokwanda het volgende:
Katten hechten wel aan mensen.
Ah! Nee. Ja. Nee. Duidelijk!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
Katten hechten zich niet aan mensen, die hechten zich aan territorium/huis.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Van de katten van mijn ouders was er eentje namelijk zeer aan mij gehecht. vanaf dat we ze gingen halen, zat ze al steeds bij mij. Zowel in het huis waar ze geboren was, als bij mijn ouders thuis. Ging ik naar mijn kamer, ging zij mee, ging ik de tuin in, volgde ze me. Toen ik het huis uit ging, zat ze steeds bij mijn oude slaapkamer en liep daar een beetje ontredderd rond, zoekend naar iets wat er niet meer was (ik dusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet zo bij katten. Katten hechten zich niet aan mensen, die hechten zich aan territorium/huis.
Misschien kun je je balkon ontsnappingsproof maken? Het is dan maar een klein stukje, maar toch buiten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Portiekflat, dus echt een optie is dat niet. Ik woon ook aan drukke weg dus daar ben ik ook niet echt gerust op.
Ah, drukke weg. Dan zou ik never ever ever de katten naar buiten laten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Portiekflat, dus echt een optie is dat niet. Ik woon ook aan drukke weg dus daar ben ik ook niet echt gerust op.
Maar zaten daar ook pizzadozen in?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Q. het volgende:
Gisteren zeven zakken aan de weg gezet hoor.
Zo ja, dan laat ik er vandaag toch weer 1 achter.quote:
2 van onze katten ookquote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef Q. het volgende:
Pomba zit graag op een stoel onder de tafel, geloof dat wel meer katten dat hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
1 van onze 4 mormeltjes () ligt ook graag onder de tafel.
En als je haar moet hebben springt ze onder de tafel van de ene naar de andere stoel
Gewoon eerst alle stoelen weghalen, dan blijft er niets meer over om naar over te springen...quote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
1 van onze 4 mormeltjes () ligt ook graag onder de tafel.
En als je haar moet hebben springt ze onder de tafel van de ene naar de andere stoel
Waarom koop je dan niet gewoon gelijk de goeie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Q. het volgende:
Yep! Vast icm wennen maar toch!
Misschien om hij er niet aan had gedacht om aan logi te vragen welke zij altijd gebruikte en omdat Logi er ook niet aan had gedacht.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet gewoon gelijk de goeie?
Zei ik toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Q. het volgende:
Of vanwege de tweede kattenbak...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Q. het volgende:
Foto!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:33 schreef Q. het volgende:
Okee, dat op mijn slaapkamer laten doen we ook niet weer, zo veel lijkt mijn bed toch niet op een kattenbak?.
Ik geloof er geen barst van!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Serieus, het lijkt echt wel op een bed hoor.
Dat durf ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van!
Laat zien!
Misschien kan je dit beter in een nieuw topic zetten, dat vangt beter de aandacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:18 schreef Tuutuut het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem...
Wie weet er een fijn huisje voor de twee liefste katten van de wereld?
Ik had ze met mijn ex samen en hij heeft ze sinds driekwart jaar ongeveer. Nou is hij pas gaan samenwonen met zijn vriendin die ook twee katten heeft en dat gaat totaal niet samen. Jip en Nala zijn dus nu weer bij mij, maar mijn huidige vriend is mega allergisch dus ze moeten eigenlijk zo snel mogelijk weer weg :_(
Dat vind ik echt heel erg, maar het is niet anders... Een asiel is voor mij echt geen optie, dus ben ik op zoek naar een fijne oplossing. Ze gaan waarschijnlijk vanaf maandag zo lang in een pension, en daar wil ik ze ook zo snel mogelijk weer weg hebben om ze gewoon een rustig plekkie te geven zodat ze niet steeds van hot naar her worden gesleept...
Het zijn echte lieve kroelende schootkatten, heel gewend om met elkaar samen te zijn. Hoe het met andere katten gaat is dus niet helemaal zeker, met die van haar ging het dus niet... Ze zijn een beetje gewend om naar buiten te gaan, maar kunnen ook prima binnen. O ja, ze zijn drie jaar.
Ik ben benieuwd naar de reacites...
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/59quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:21 schreef Tuutuut het volgende:
a goed idee, ga ik doen..
ben hier voor het eerst, dus moet ff uitzoeken hoe
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat Pomba heel groot worden.
Je bedoelt: Fokt lastig, met zo'n mens achter jequote:
Heb je een keer een gewillige, hitsige vrouw in je appartement, is het weer niet goed!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:07 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is Pomba krols. Ze is iig heel vervelend.
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je een keer een gewillige, hitsige vrouw in je appartement, is het weer niet goed!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je een keer een gewillige, hitsige vrouw in je appartement, is het weer niet goed!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef Burdie het volgende:
lol de google-ads hieronder. Allemaal over katten!
Geen last meer van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is het met Pomba's poot?
Goed om te horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |