De eerste kat die ik zie die ook daadwerkelijk gebruik maakt van zo'n kussen. Mijn ervaring is dat ze er altijd met een grote boog omheen lopen en vervolgens ergens anders gaan liggen.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:44 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is het dan ook een bijzonder onaangenaam kussen, ze rolt er elke keer bijna van af. Pomba was redelijk actief vannacht en van Naina weer weinig gemerkt.
quote:
Pas maar op. Voor je het weet heb je een sociaal leven!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:13 schreef Q. het volgende:
Pomba maakt het FOK!ken wel moeilijk, ze gaat de hele tijd op mn toetsenbord liggen.
Geen idee, die rare strepen dus. Maar ach, nu zo'n goedkope PowerShot A550 op de kop getikt, goed genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:37 schreef fotoloog het volgende:
Whats happend with your old cam,Q?
Vooral doorgaanquote:Op maandag 4 februari 2008 15:07 schreef Q. het volgende:
Ik blijf nog even spammen:
Ze heeft alleen niet echt door dat daar niet zo veel is, behalve lege pizza-dozen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:12 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat Naina nu graag naar buiten wil, ze zit de hele tijd voor de balkondeur in de keuken te piepen.
Idd, Q zet die teevee eens aan.quote:
En ze heeft altijd een alibiquote:Op maandag 4 februari 2008 21:42 schreef Q. het volgende:
Ik zet Peter R. de Vries wel op, dan valt ze wel in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |