De eerste kat die ik zie die ook daadwerkelijk gebruik maakt van zo'n kussen. Mijn ervaring is dat ze er altijd met een grote boog omheen lopen en vervolgens ergens anders gaan liggen.quote:

voor Logician trouwens. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen hoe het moet zijn om je poezen te missen!
 voor Logician trouwens. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen hoe het moet zijn om je poezen te missen!  

quote:Op maandag 4 februari 2008 09:44 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is het dan ook een bijzonder onaangenaam kussen, ze rolt er elke keer bijna van af. Pomba was redelijk actief vannacht en van Naina weer weinig gemerkt.
 fijn te horen! Ik ben nu eventjes bij pinguin en daar gaat het ook goed mee..
 fijn te horen! Ik ben nu eventjes bij pinguin en daar gaat het ook goed mee..  

quote:

Pas maar op. Voor je het weet heb je een sociaal leven!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:13 schreef Q. het volgende:
Pomba maakt het FOK!ken wel moeilijk, ze gaat de hele tijd op mn toetsenbord liggen.

Geen idee, die rare strepen dus. Maar ach, nu zo'n goedkope PowerShot A550 op de kop getikt, goed genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:37 schreef fotoloog het volgende:
Whats happend with your old cam,Q?

Naina
 Naina  

. Zo lief. Waarschijnlijk komt het met Naina ook goed, die heeft blijkbaar wat meer tijd nodig om te wennen.
. Zo lief. Waarschijnlijk komt het met Naina ook goed, die heeft blijkbaar wat meer tijd nodig om te wennen. !
!

Vooral doorgaanquote:Op maandag 4 februari 2008 15:07 schreef Q. het volgende:
Ik blijf nog even spammen:

. Grote held die je d'r bent!
. Grote held die je d'r bent! 

Ze heeft alleen niet echt door dat daar niet zo veel is, behalve lege pizza-dozen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:12 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat Naina nu graag naar buiten wil, ze zit de hele tijd voor de balkondeur in de keuken te piepen.

Idd, Q zet die teevee eens aan.quote:

En ze heeft altijd een alibiquote:Op maandag 4 februari 2008 21:42 schreef Q. het volgende:
Ik zet Peter R. de Vries wel op, dan valt ze wel in slaap.

goed om te horen, zit hier met 2 kindjes op schoot die het geweldig vinden om de foto's van Pomba en Naina te zien en dat er zoveel leuke spulletjes zijn gekocht
 goed om te horen, zit hier met 2 kindjes op schoot die het geweldig vinden om de foto's van Pomba en Naina te zien en dat er zoveel leuke spulletjes zijn gekocht  

voor je.
 voor je. Maar even een vloerkleed voor haar verplaatst naar de plek waar ze het liefste ligt, dat laminaat is ook zo koud.
 Maar even een vloerkleed voor haar verplaatst naar de plek waar ze het liefste ligt, dat laminaat is ook zo koud. 

En Q maar met dat kleed heen en weer hollen om elke keer weer onder die kattenbips te schuivenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:20 schreef Adelante het volgende:
misschien ligt die kat gewoon lekker op koud laminaat

Ook in de woonkamer en in de keuken en in mn slaapkamer. Totaal 70 m2. Niet heel veel maar voor kleine katten redelijk wat.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:44 schreef Adelante het volgende:
mogen ze overdag alleen in dat hok of ook in de woonkamer?

Als je het niet erg vind, hou ik dat liever voor mijzelf. Q weet er van, dat is voldoendequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:14 schreef TheFrankey het volgende:
maar hoe kan een persoonlijk drama er nu voor zorgen dat je katten weg moeten? Of is 1 van je kinderen allergisch oid?

Geef ze een dikke kus van mij!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga Naina en Pomba morgen aaien

Zal ik doen voor jequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Geef ze een dikke kus van mij!
ps: Pomba vind het heeeeeerlijk als iemand op dr buikje kriebelt
 moet echt moelijk voor je zijn
 moet echt moelijk voor je zijn 

Pomba begint al zowat te spinnen en stampelen als je naar d'r kijkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Geef ze een dikke kus van mij!
ps: Pomba vind het heeeeeerlijk als iemand op dr buikje kriebelt

gebeurd?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga Naina en Pomba morgen aaien

Heb ze beiden horen spinnen in ieder geval, ze zijn al vrijwel helemaal op hun plekje hoor
 Heb ze beiden horen spinnen in ieder geval, ze zijn al vrijwel helemaal op hun plekje hoor  

.
.

Goeiemorgenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:41 schreef Q. het volgende:
Lekker wakker worden, katten-poep op de bank vinden. En ik heb Naina toch echt wel meerdere malen de kattenbak laten zien en die heb ik gisteren nog leeggeschept..

.
. 

Daar had ik het vanmiddag nog met iemand over, of dat het misschien zou zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:19 schreef Q. het volgende:
Denk het niet, weet niet wat Logi gebruikte. AH huismerk?

Misschien zeg ik nu iets heel stoms, dan excuses alvastquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:58 schreef Logician het volgende:
Ik hoop dat dat helpt,ik kom als het lukt volgend weekend langs!!

Nee, dat werkt niet zo bij katten. Katten hechten zich niet aan mensen, die hechten zich aan territorium/huis.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu iets heel stoms, dan excuses alvast
Maar kan je niet beter nog even wachten tot ze echt helemaal gewend zijn bij Q? Ik ben zo bang dat als jij langs komt, dat ze dan weer met jou mee terug willen zeg maar. Of is dat helemaal niet zo bij katten?

Portiekflat, dus echt een optie is dat niet. Ik woon ook aan drukke weg dus daar ben ik ook niet echt gerust op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Zodra katten hun buik laten zien, zijn op hun gemak
Ik vind het niet alleen een heldendaad, maar je hebt het ook gewoon verstandig aangepakt. Ik kan hier dolgelukkig van worden.
Een beetje uittesten hoort erbij, het zou mij eerder verbazen als ze dat niet zouden doen.
Is er overigens geen enkele mogelijkheid ze toch naar buiten te laten? Of woon je te hoog/zonder vluchtweg?
Mijn eerste huis was ook een app. maar mijn etters leerden vanzelf de brandtrap te gebruiken als route naar beneden. Gelukkig lag mijn app wel aan een open gallerij, weet niet of dat bij jou ook zo is?

Heldin!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef TwistedPrincess het volgende:
Gehaald, Q kan nu wel even vooruit met al die soorten korrels.

quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:36 schreef nokwanda het volgende:
Katten hechten wel aan mensen.
Ah! Nee. Ja. Nee. Duidelijk!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
Katten hechten zich niet aan mensen, die hechten zich aan territorium/huis.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Van de katten van mijn ouders was er eentje namelijk zeer aan mij gehecht. vanaf dat we ze gingen halen, zat ze al steeds bij mij. Zowel in het huis waar ze geboren was, als bij mijn ouders thuis. Ging ik naar mijn kamer, ging zij mee, ging ik de tuin in, volgde ze me. Toen ik het huis uit ging, zat ze steeds bij mijn oude slaapkamer en liep daar een beetje ontredderd rond, zoekend naar iets wat er niet meer was (ik dusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet zo bij katten. Katten hechten zich niet aan mensen, die hechten zich aan territorium/huis.
 ).
).  

). Maar mijn ervaring is wat meer dan blikopener zijn... dat was mijn moeder namelijk al
). Maar mijn ervaring is wat meer dan blikopener zijn... dat was mijn moeder namelijk al  . Ook op andere momenten wilde ze mijn aandacht hebben en volgde me waar ik maar ging. Dus ik blijf erbij dat katten zich wel degelijk kunnen hechten aan mensen.
. Ook op andere momenten wilde ze mijn aandacht hebben en volgde me waar ik maar ging. Dus ik blijf erbij dat katten zich wel degelijk kunnen hechten aan mensen.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |