quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Q!!!!!!!!!!! ik ben zo blij, verdrietig maar blij!![]()
Ik heb een nieuwe avatar voor je! [ afbeelding ]
Die komt van dierenwinkel Dierenpaleis te Utrecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
Die kattenpoot op je bank. Die's tof. Jij ook btw.
Waar heb je die vandaan? De poot dus eh!
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:12 schreef Logician het volgende:
Ze zijn rond 17u vertrokken vanuit Enschede, ik ben ook erg benieuwd naar de eerste foto's![]()
![]()
T'is wel ineens erg stil in huis hoor...
Ze zijn rond 17u vertrokken vanuit Enschede, ik ben ook erg benieuwd naar de eerste foto's![]()
![]()
Oh wat liefquote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
Oh bijna vergeten te zeggen, Q heeft me als verassing een retour kaartje Utrecht gegeven zodat ik de poezen kan komen opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn Logiquote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
Oh bijna vergeten te zeggen, Q heeft me als verassing een retour kaartje Utrecht gegeven zodat ik de poezen kan komen opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:07 schreef Q. het volgende:
Naina heeft zich verstopt in een hoekje maar Pomba is al druk aan het spelen.
Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op Q!quote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:14 schreef Logician het volgende:
[..]wat fijn om te horen (naina is altijd wat verlegen) heb je al foto's?
![]()
![]()
Die kleine heeft het al helemaal door, Q is The Man!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijken
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijken
Awwwwwwwwwwwwwwwwww wat ziet Pomba er blij uitquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:48 schreef Logician het volgende:![]()
Naina lag hier ook altijd in de vensterbank
*zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |