thx .. what happened... zet liever niet te veel prive op fok! Laten we het houden op een niet zo leuk persoonlijk drama...quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:shocking
what's happened
Maar ik ga eens voor je rondkijken
Heel veel sterkte Logicianquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:33 schreef Logician het volgende:
[..]
thx .. what happened... zet liever niet te veel prive op fok! Laten we het houden op een niet zo leuk persoonlijk drama...
Krijgen we een happy end voordat ik op bed ga?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:52 schreef Q. het volgende:
En PM.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Q. het volgende:
Ik neem Naina.
Ziggy vindt Pomba vast heeeel leukquote:
Q.!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef Q. het volgende:
Ik neem Naina.
Samen is wel zo leuk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:31 schreef Q. het volgende:
Je hebt nog een PM, logi. Misschien wil ik Pomba ook wel.
Ja daarom, ook omdat ik wel gewoon een fulltime baan heb.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Samen is wel zo leuk!
Kijk maar naar AC en DC.![]()
Dan is het helemaal leuker om ze allebei te nemenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja daarom, ook omdat ik wel gewoon een fulltime baan heb.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef Q. het volgende:
Ik neem ze allebei.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja daarom, ook omdat ik wel gewoon een fulltime baan heb.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef Q. het volgende:
Ik neem ze allebei.
Staatie al? Ff checken, anders ga ik tikken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
*rent naar schouderklopjes topic voor Q*
Q!!!!!!!!!!! ik ben zo blij, verdrietig maar blij!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef Q. het volgende:
Ik neem ze allebei.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Q!!!!!!!!!!! ik ben zo blij, verdrietig maar blij!![]()
Ik heb een nieuwe avatar voor je! [ afbeelding ]
Die komt van dierenwinkel Dierenpaleis te Utrecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
Die kattenpoot op je bank. Die's tof. Jij ook btw.
Waar heb je die vandaan? De poot dus eh!
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:12 schreef Logician het volgende:
Ze zijn rond 17u vertrokken vanuit Enschede, ik ben ook erg benieuwd naar de eerste foto's![]()
![]()
T'is wel ineens erg stil in huis hoor...
Ze zijn rond 17u vertrokken vanuit Enschede, ik ben ook erg benieuwd naar de eerste foto's![]()
![]()
Oh wat liefquote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
Oh bijna vergeten te zeggen, Q heeft me als verassing een retour kaartje Utrecht gegeven zodat ik de poezen kan komen opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn Logiquote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
Oh bijna vergeten te zeggen, Q heeft me als verassing een retour kaartje Utrecht gegeven zodat ik de poezen kan komen opzoeken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:07 schreef Q. het volgende:
Naina heeft zich verstopt in een hoekje maar Pomba is al druk aan het spelen.
Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op Q!quote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:14 schreef Logician het volgende:
[..]wat fijn om te horen (naina is altijd wat verlegen) heb je al foto's?
![]()
![]()
Die kleine heeft het al helemaal door, Q is The Man!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijken
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Naina zit op een niet-fotografeerbare plek en Pomba zit de hele tijd op mn schoot, dat valt ook niet mee maar ik zal eens kijken
Awwwwwwwwwwwwwwwwww wat ziet Pomba er blij uitquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:48 schreef Logician het volgende:![]()
Naina lag hier ook altijd in de vensterbank
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |