quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Logician het volgende:
kan iemand de tt even aanpassenvruchtwater kan niet echt breken volgens mij
Hehequote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Logician het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Logician het volgende:
Degene die niet gesloten gaat worden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:09 schreef maok het volgende:
welke is nou het topic waar ik moet zijn? er zijn er 2
Ja maar die stomme engelsen ( en amerikanen) weten niet dat water niet kan breken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:08 schreef Pune het volgende:
zo noemen ze dat toch? "The water broke"...?
Ik moet straks ook naar een verjaardag..ik ga om 18:00 weg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:10 schreef Ils het volgende:
he, verdorie ik moet straks werken en daarna na een verjaardag. Nou s6 in ieder geval!
of we maken zo nu en dan screenshots dan kun je hier alles terug kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:13 schreef Logician het volgende:
Iedereen die weggaat en heel graag op de hoogte gehouden wil worden, stuur ff een privemsg, dan sms ik mocht het gebeuren(hihihihi)
Geldt dat ook voor meisjes die wel thuis blijven, maar zo in de tuin moeten BBQen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:13 schreef Logician het volgende:
Iedereen die weggaat en heel graag op de hoogte gehouden wil worden, stuur ff een privemsg, met je 06 dan sms ik mocht het gebeuren![]()
![]()
![]()
lang leve het draadloosnetwerk en een laptopquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor meisjes die wel thuis blijven, maar zo in de tuin moeten BBQen?![]()
Ingetje heeft niet meer een laptopquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef maok het volgende:
[..]
lang leve het draadloosnetwerk en een laptop![]()
* maok is aan het bbq-en in de tuin
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor meisjes die wel thuis blijven, maar zo in de tuin moeten BBQen?![]()
Dat was ik vroeger ook maar nu kom ik er openlijk voor uit en voel ik me veel vrijerquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi
Eigenlijk ben ik een stiekeme lurker hier![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Deel 11
![]()
Wow ik heb een hoop gemistMaar ga je toch maar een PM-metje sturen Logi
ik heb over ze gedroomt vannacht
ze waren paars !
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |