quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Logician het volgende:
kan iemand de tt even aanpassenvruchtwater kan niet echt breken volgens mij
Hehequote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Logician het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef Logician het volgende:
Degene die niet gesloten gaat worden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:09 schreef maok het volgende:
welke is nou het topic waar ik moet zijn? er zijn er 2
Ja maar die stomme engelsen ( en amerikanen) weten niet dat water niet kan breken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:08 schreef Pune het volgende:
zo noemen ze dat toch? "The water broke"...?
Ik moet straks ook naar een verjaardag..ik ga om 18:00 weg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:10 schreef Ils het volgende:
he, verdorie ik moet straks werken en daarna na een verjaardag. Nou s6 in ieder geval!
of we maken zo nu en dan screenshots dan kun je hier alles terug kijkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:13 schreef Logician het volgende:
Iedereen die weggaat en heel graag op de hoogte gehouden wil worden, stuur ff een privemsg, dan sms ik mocht het gebeuren(hihihihi)
Geldt dat ook voor meisjes die wel thuis blijven, maar zo in de tuin moeten BBQen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:13 schreef Logician het volgende:
Iedereen die weggaat en heel graag op de hoogte gehouden wil worden, stuur ff een privemsg, met je 06 dan sms ik mocht het gebeuren![]()
![]()
![]()
lang leve het draadloosnetwerk en een laptopquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor meisjes die wel thuis blijven, maar zo in de tuin moeten BBQen?![]()
Ingetje heeft niet meer een laptopquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef maok het volgende:
[..]
lang leve het draadloosnetwerk en een laptop![]()
* maok is aan het bbq-en in de tuin
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor meisjes die wel thuis blijven, maar zo in de tuin moeten BBQen?![]()
Dat was ik vroeger ook maar nu kom ik er openlijk voor uit en voel ik me veel vrijerquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi
Eigenlijk ben ik een stiekeme lurker hier![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef Nonneke het volgende:
Deel 11
![]()
Wow ik heb een hoop gemistMaar ga je toch maar een PM-metje sturen Logi
ik heb over ze gedroomt vannacht
ze waren paars !
![]()
A halleluja amen for coming out!quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat was ik vroeger ook maar nu kom ik er openlijk voor uit en voel ik me veel vrijer
en dan kunnen wij niks zien en zijn al mijn tvp'tjes voor niks geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:04 schreef Logician het volgende:
Afgesproken met de DA dat zodra er om 19:00 nog geen weeen zijn we daar heen gaan.
niet dat je ook maar iets kunt zien als je buiten zit met je laptopquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef maok het volgende:
[..]
lang leve het draadloosnetwerk en een laptop![]()
* maok is aan het bbq-en in de tuin
Ja, ze draaide zich omquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef cora4034 het volgende:
Aha er staat iets te gebeuren.
Briljant...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Logician het volgende:
hahahaha..
Namen zijn trouwens redelijk vast gelegd door de kids
Lepel
Slipper
Bezem
en Brommer
Hmm.. zou dat een reden zijn dat ze nog steeds niet aan het bevallen is?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Logician het volgende:
hahahaha..
Lepel
Slipper
Bezem
en Brommer
Prachtige namenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Logician het volgende:
hahahaha..
Lepel
Slipper
Bezem
en Brommer
hypah, hypahquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:58 schreef Logician het volgende:
ja scooter ofzo... maar dan moet ik de hele tijd aan de domme duitser denken
Neuh..ik vrees toch dat het een tripje naar de DA wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:06 schreef Logician het volgende:
LOL hahaha
(schiet niet op met die weeen)
Die ene oude mevrouw?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef Logician het volgende:
awwwwwmijn buurvrouw vraagt me net of ik al gegeten heb
![]()
Ze komt zo wat brengen![]()
![]()
Spannendquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Wow kom net hier aan, blijkt de kat bij me ouders ook redelijk snel op knappen te staan xD
quote:
Ingetje dus niet....quote:
ga maar gauw verder voelen in ONZquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:28 schreef HenkFrietTent het volgende:
http://www.dierenkliniekw(...)kat/keizersnede.htmlquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:24 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me af of de kittens dan nog wel goed kunnen drinken enz.. en of ze dan direct mee naar huis mag of dat ze moeten blijven
quote:Zodra de moeder goed wakker is kan ze met de kittens in een verwarmde kattenmand naar huis. Ze krijgt ook antibioticum en pijnstiller mee naar huis. Een kraag is niet nodig want de huid is onderhuids gehecht.
Zodra moeder goed wakker is, mag ze naar huis...dus ze zal na de sectio nog wel een uurtje moeten blijven...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef Logician het volgende:
jah die site heb ik eerder gezien
even kijken of er ook wat bij staat over de nabehandeling
Mwah zal wel los lopen, het word niet de eerste keer dat ze jonkies krijgtquote:
Er zijn haar verschillende mogelijkheden en plekken aangewezenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:37 schreef tonja het volgende:
Ze heeft niet een heel erg beschut plekje gezocht vind ik. Komt qua cam wel goed uit natuurlijk
Dat verbaasd me dus helemaal niets. Eigenwijze klerelijertjes zijn het stuk voor stukquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er zijn haar verschillende mogelijkheden en plekken aangewezen
quote:
Wat wat wat! Doet zequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef Logician het volgende:
ik denk ik denk ik denk dat het misschien toch niet DA gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
je zou spontaan dyslectisch worden van stressquote:
Haha....je begint er gewoon raar van te typen...quote:
Zoveel mogelijk met rust laten lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:54 schreef Logician het volgende:
ze ligt nu met dr lijfje helemaal plat tegen de grond
twijfel zal ik dr in de baardoos doen of op het laminaat laten ... ?
Zit ze nu in de doos?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:56 schreef Logician het volgende:
heb er een flannelen doek ingelegd,, en volgens mij vind ze het donker eindelijk oké
Echt geweldig....m'n vriend en moeder kwamen net ook even kijken, ik werd nl. helemaal enthousiast!quote:
Ik durfde het niet te zeggen maar ben het er mee eens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Zou ik mogen opperen, dat onze nieuwsgierigheid ondergeschikt is aan de bevallingsdrang van Naina.
?
Maw, laat 'r ff. Probeer niet alles te cammen, hoe jammer ik het ook vind.
Meestal is juist een ongestoort moment alles wat ze nodig hebben.....
Eigen ervaring; wij zaten toen ook al een weekje te wachten... Gaan 1 dag 'smiddags wel weg en ja hoor....quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:04 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen maar ben het er mee eens.
Ik ken het zelf ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Eigen ervaring; wij zaten toen ook al een weekje te wachten... Gaan 1 dag 'smiddags wel weg en ja hoor....![]()
Er moet idd volgens mij wel heel snel actie komen als ze natuurlijk wil bevallen...quote:
Geeft niets...quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef Pune het volgende:
Kasta, een poes in nood! Jij weet er toch wel wat actie van te maken!?
Oh wacht, zijn vriendinnetje is erbij
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Mooie benen Logician![]()
Oeps, verkeerde topic...![]()
Is goed...ik ben tot ong. 8 uur thuis...maar ik neem aan dat je dan al wat meer weet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:44 schreef Logician het volgende:
We worden om 19:15 bij de DA verwacht..
Dus we gaan zo maar eens die kant op ....
Ik zal ieg ingetje even smsen, over wat er gaat gebeuren zodat ze hier kan posten als ze wil
Komt goed...ga ik nu ff eten enzo...quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Ingetje..als jij al info hebt zou je het dan willen posten hier
Nee, de cam hoef je niet op kasta te richting dankjequote:Op zaterdag 28 april 2007 18:31 schreef Logician het volgende:
Kasta en vriendinnetje zijn op bezoek..
(en heel stil)
Allemaal kittens die liggen te piepenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:51 schreef Pune het volgende:
Succes Logician, en alvast veel plezier bij de terugrit naar huis vanavond
he ho!! kom terug... je vergeet Nainaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef Logician het volgende:
Tot straks!
Scherpquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he ho!! kom terug... je vergeet Naina![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he ho!! kom terug... je vergeet Naina![]()
Zo'n kat hebben mijn ouders ook gehad. Is nog heel oud geworden zonder die vierde poot, en kon ook best hard rennen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:31 schreef HenkFrietTent het volgende:
Mijn kat heeft 3 potenIs aangereden
Ziet er wel lief uit en hij is nu tenminste rustig, drukte maker
Maak je daar nou niet druk over, dat komt echt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:24 schreef Logician het volgende:
Ik hoop niet dat er een sponsor aktie moet worden opgezet, de timing zou alleen niet handig zijn aangezien ik nu net even tussen 2 banen inzit
Maar ik zie het er niet meer van komen zo...
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:36 schreef senesta het volgende:
Ik duim ook mee!
Jaja "ik moet ff naar de wc, volgens mij valt de saté niet helemaal goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:53 schreef Quoi het volgende:
Live vanaf de BBQ besloot ik maar even te gaan loeren...........en wat SPANNEND!!
Duim echt mee dat alles goed verloopt............................
In Mongo's geval heeft het een kleine 3 uur geduurt eer we weer thuis waren.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe lang duurt zo'n kattenkeizersnee ongeveer? Ik waak momenteel over m'n telefoon![]()
Hopen dat iedereen gegeten heeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...en ze mocht foto's maken dussss....kan nog leuk worden.
*Gaat Log. maar es ff SMS-en*
Ja maar dat ging over de bevalling, niet over een eventuele keizersnede.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef Cess het volgende:
by the way.....had ik niet vanavond 7 uur gegokt?
zat ik er niet ver naast met de afspraak om 19.15![]()
hmpfquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging over de bevalling, niet over een eventuele keizersnede.
Dus om alle polgokkers te beantwoorden, : NO WINNER!!!
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef B.ertha het volgende:
Ik gok ook 3. Delen we de buit?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
Heb even geen tijd om terug te lezen, is het zover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |