Maak je daar nou niet druk over, dat komt echt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:24 schreef Logician het volgende:
Ik hoop niet dat er een sponsor aktie moet worden opgezet, de timing zou alleen niet handig zijn aangezien ik nu net even tussen 2 banen inzit
Maar ik zie het er niet meer van komen zo...
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:36 schreef senesta het volgende:
Ik duim ook mee!
Jaja "ik moet ff naar de wc, volgens mij valt de saté niet helemaal goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:53 schreef Quoi het volgende:
Live vanaf de BBQ besloot ik maar even te gaan loeren...........en wat SPANNEND!!
Duim echt mee dat alles goed verloopt............................
In Mongo's geval heeft het een kleine 3 uur geduurt eer we weer thuis waren.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe lang duurt zo'n kattenkeizersnee ongeveer? Ik waak momenteel over m'n telefoon![]()
Hopen dat iedereen gegeten heeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...en ze mocht foto's maken dussss....kan nog leuk worden.
*Gaat Log. maar es ff SMS-en*
Ja maar dat ging over de bevalling, niet over een eventuele keizersnede.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef Cess het volgende:
by the way.....had ik niet vanavond 7 uur gegokt?
zat ik er niet ver naast met de afspraak om 19.15![]()
hmpfquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging over de bevalling, niet over een eventuele keizersnede.
Dus om alle polgokkers te beantwoorden, : NO WINNER!!!
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef B.ertha het volgende:
Ik gok ook 3. Delen we de buit?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
Heb even geen tijd om terug te lezen, is het zover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |