Geeft niets...quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef Pune het volgende:
Kasta, een poes in nood! Jij weet er toch wel wat actie van te maken!?
Oh wacht, zijn vriendinnetje is erbij
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Mooie benen Logician![]()
Oeps, verkeerde topic...![]()
Is goed...ik ben tot ong. 8 uur thuis...maar ik neem aan dat je dan al wat meer weet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:44 schreef Logician het volgende:
We worden om 19:15 bij de DA verwacht..
Dus we gaan zo maar eens die kant op ....
Ik zal ieg ingetje even smsen, over wat er gaat gebeuren zodat ze hier kan posten als ze wil
Komt goed...ga ik nu ff eten enzo...quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Ingetje..als jij al info hebt zou je het dan willen posten hier
Nee, de cam hoef je niet op kasta te richting dankjequote:Op zaterdag 28 april 2007 18:31 schreef Logician het volgende:
Kasta en vriendinnetje zijn op bezoek..
(en heel stil)
Allemaal kittens die liggen te piepenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:51 schreef Pune het volgende:
Succes Logician, en alvast veel plezier bij de terugrit naar huis vanavond
he ho!! kom terug... je vergeet Nainaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef Logician het volgende:
Tot straks!
Scherpquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he ho!! kom terug... je vergeet Naina![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he ho!! kom terug... je vergeet Naina![]()
Zo'n kat hebben mijn ouders ook gehad. Is nog heel oud geworden zonder die vierde poot, en kon ook best hard rennen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:31 schreef HenkFrietTent het volgende:
Mijn kat heeft 3 potenIs aangereden
Ziet er wel lief uit en hij is nu tenminste rustig, drukte maker
Maak je daar nou niet druk over, dat komt echt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:24 schreef Logician het volgende:
Ik hoop niet dat er een sponsor aktie moet worden opgezet, de timing zou alleen niet handig zijn aangezien ik nu net even tussen 2 banen inzit
Maar ik zie het er niet meer van komen zo...
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:36 schreef senesta het volgende:
Ik duim ook mee!
Jaja "ik moet ff naar de wc, volgens mij valt de saté niet helemaal goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:53 schreef Quoi het volgende:
Live vanaf de BBQ besloot ik maar even te gaan loeren...........en wat SPANNEND!!
Duim echt mee dat alles goed verloopt............................
In Mongo's geval heeft het een kleine 3 uur geduurt eer we weer thuis waren.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe lang duurt zo'n kattenkeizersnee ongeveer? Ik waak momenteel over m'n telefoon![]()
Hopen dat iedereen gegeten heeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...en ze mocht foto's maken dussss....kan nog leuk worden.
*Gaat Log. maar es ff SMS-en*
Ja maar dat ging over de bevalling, niet over een eventuele keizersnede.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef Cess het volgende:
by the way.....had ik niet vanavond 7 uur gegokt?
zat ik er niet ver naast met de afspraak om 19.15![]()
hmpfquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging over de bevalling, niet over een eventuele keizersnede.
Dus om alle polgokkers te beantwoorden, : NO WINNER!!!
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef B.ertha het volgende:
Ik gok ook 3. Delen we de buit?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
Heb even geen tijd om terug te lezen, is het zover?
ze zijn naar de DA voor een keizersneequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
Heb even geen tijd om terug te lezen, is het zover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |