A halleluja amen for coming out!quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat was ik vroeger ook maar nu kom ik er openlijk voor uit en voel ik me veel vrijer
en dan kunnen wij niks zien en zijn al mijn tvp'tjes voor niks geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:04 schreef Logician het volgende:
Afgesproken met de DA dat zodra er om 19:00 nog geen weeen zijn we daar heen gaan.
niet dat je ook maar iets kunt zien als je buiten zit met je laptopquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef maok het volgende:
[..]
lang leve het draadloosnetwerk en een laptop![]()
* maok is aan het bbq-en in de tuin
Ja, ze draaide zich omquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef cora4034 het volgende:
Aha er staat iets te gebeuren.
Briljant...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Logician het volgende:
hahahaha..
Namen zijn trouwens redelijk vast gelegd door de kids
Lepel
Slipper
Bezem
en Brommer
Hmm.. zou dat een reden zijn dat ze nog steeds niet aan het bevallen is?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Logician het volgende:
hahahaha..
Lepel
Slipper
Bezem
en Brommer
Prachtige namenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Logician het volgende:
hahahaha..
Lepel
Slipper
Bezem
en Brommer
hypah, hypahquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:58 schreef Logician het volgende:
ja scooter ofzo... maar dan moet ik de hele tijd aan de domme duitser denken
Neuh..ik vrees toch dat het een tripje naar de DA wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:06 schreef Logician het volgende:
LOL hahaha
(schiet niet op met die weeen)
Die ene oude mevrouw?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef Logician het volgende:
awwwwwmijn buurvrouw vraagt me net of ik al gegeten heb
![]()
Ze komt zo wat brengen![]()
![]()
Spannendquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Wow kom net hier aan, blijkt de kat bij me ouders ook redelijk snel op knappen te staan xD
quote:
Ingetje dus niet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |