Misschien kun je je balkon ontsnappingsproof maken? Het is dan maar een klein stukje, maar toch buiten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Portiekflat, dus echt een optie is dat niet. Ik woon ook aan drukke weg dus daar ben ik ook niet echt gerust op.
Ah, drukke weg. Dan zou ik never ever ever de katten naar buiten laten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Portiekflat, dus echt een optie is dat niet. Ik woon ook aan drukke weg dus daar ben ik ook niet echt gerust op.
Maar zaten daar ook pizzadozen in?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Q. het volgende:
Gisteren zeven zakken aan de weg gezet hoor.
Zo ja, dan laat ik er vandaag toch weer 1 achter.quote:
2 van onze katten ookquote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef Q. het volgende:
Pomba zit graag op een stoel onder de tafel, geloof dat wel meer katten dat hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
1 van onze 4 mormeltjes () ligt ook graag onder de tafel.
En als je haar moet hebben springt ze onder de tafel van de ene naar de andere stoel
Gewoon eerst alle stoelen weghalen, dan blijft er niets meer over om naar over te springen...quote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
1 van onze 4 mormeltjes () ligt ook graag onder de tafel.
En als je haar moet hebben springt ze onder de tafel van de ene naar de andere stoel
Waarom koop je dan niet gewoon gelijk de goeie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Q. het volgende:
Yep! Vast icm wennen maar toch!
Misschien om hij er niet aan had gedacht om aan logi te vragen welke zij altijd gebruikte en omdat Logi er ook niet aan had gedacht.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet gewoon gelijk de goeie?
Zei ik toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Q. het volgende:
Of vanwege de tweede kattenbak...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Q. het volgende:
Foto!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:33 schreef Q. het volgende:
Okee, dat op mijn slaapkamer laten doen we ook niet weer, zo veel lijkt mijn bed toch niet op een kattenbak?.
Ik geloof er geen barst van!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Serieus, het lijkt echt wel op een bed hoor.
Dat durf ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van!
Laat zien!
Misschien kan je dit beter in een nieuw topic zetten, dat vangt beter de aandacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:18 schreef Tuutuut het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem...
Wie weet er een fijn huisje voor de twee liefste katten van de wereld?
Ik had ze met mijn ex samen en hij heeft ze sinds driekwart jaar ongeveer. Nou is hij pas gaan samenwonen met zijn vriendin die ook twee katten heeft en dat gaat totaal niet samen. Jip en Nala zijn dus nu weer bij mij, maar mijn huidige vriend is mega allergisch dus ze moeten eigenlijk zo snel mogelijk weer weg :_(
Dat vind ik echt heel erg, maar het is niet anders... Een asiel is voor mij echt geen optie, dus ben ik op zoek naar een fijne oplossing. Ze gaan waarschijnlijk vanaf maandag zo lang in een pension, en daar wil ik ze ook zo snel mogelijk weer weg hebben om ze gewoon een rustig plekkie te geven zodat ze niet steeds van hot naar her worden gesleept...
Het zijn echte lieve kroelende schootkatten, heel gewend om met elkaar samen te zijn. Hoe het met andere katten gaat is dus niet helemaal zeker, met die van haar ging het dus niet... Ze zijn een beetje gewend om naar buiten te gaan, maar kunnen ook prima binnen. O ja, ze zijn drie jaar.
Ik ben benieuwd naar de reacites...
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/59quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:21 schreef Tuutuut het volgende:
a goed idee, ga ik doen..
ben hier voor het eerst, dus moet ff uitzoeken hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |