mooi zo, doe ik het morgen rond dezelfde tijd gewoon weerquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef Noodly het volgende:
Ik vond de koffie lekker hoor.
Ik wil 'm ook best weer even omhoog halen, zodat jij 'm centraal maakt hoorquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
[ afbeelding ]
Scissor me baby!
Mijn copy/paste is behekst. Nu doet ie het weer niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef maedel het volgende:
truth? thruth? welke truth?
* maedel is er ook weer bij
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn copy/paste is behekst. Nu doet ie het weer niet.
je was niet toevallig aan het blozen? offuhm hard gelopen en daardoor nog rood aangelopen??quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:59 schreef wonderer het volgende:
Hoi Wexy
Nog vergeten trouwens, gister haalde ik de post en er kwam een vrouwtje met een hond langs, die ineens zei "where did you get that nice red head?"
Ik dacht eerst dat ze "hat" zei en zei iets van "huh wat?"
"Where did you get that nice red head? Does it run in your family?"
Toen begreep ik wel dat ze het over mijn haren had, maar WTF? Ik ben donkerblond
\de hond is naast de text wat ze zei ook het enige dat jou bij is gebleven zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, we zullen het wel nooit weten. Ik kan wel een rode glans hebben (strawberryblonde) maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat gister het geval was, want het was bewolkt...
Ze had wel een mooie hond.
Nah, ik denk wel dat ik haar zou herkennen als ik haar zou tegenkomen ergensquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
\de hond is naast de text wat ze zei ook het enige dat jou bij is gebleven zeker?
is iets te laat met de koekjes en gebakquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:55 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
het is je vergevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
is iets te laat met de koekjes en gebak
Nee? Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:08 schreef maedel het volgende:
Eej Wonderer, $1000,- gebeurd van de staat?
quote:
Was op de radio, dat alle echtparen in de Joe Es Eej 1000 dollar krijgen. Om de economie te reddenquote:
Oeh. Leukquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Was op de radio, dat alle echtparen in de Joe Es Eej 1000 dollar krijgen. Om de economie te redden
Ik zou me kapot schrikken....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef wonderer het volgende:
WTF?
Ik ging lunch maken, keek uit het raam, liep er een hert op z'n gemakkie door de achtertuin
Lijkt me wel mooi om te zien ja, maar in mijn achtertuin hoeft nou ook weer niet...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:36 schreef wonderer het volgende:
Hoi soapie
Wel jammer dat het geen eland was. Ik wil een eland zien
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef NanKing het volgende:
Hoe kun je dromert nou vergeten?
of was het maar een opzetje?
*dromer knuffel geeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
hoi
Kusjeknufjekroel iig danquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]mijn PI had niets met wonderer te maken hoor, maar lief dat je het voor me opneemt
*zoekt afleiding*
Ja, ik ben nog bezigquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef NanKing het volgende:
Hoe kun je dromert nou vergeten?
of was het maar een opzetje?
quote:
nah... ik zal iets meer tijd nodig hebben.quote:
Mag ook hoor. Zonder tekst. Je kunt altijd later nog iets bedenken, dan verander ik dat gewoon.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef NanKing het volgende:
O ik weet echt absoluut niet wat ik altijd bij dat soort dingen moet zetten.
Ik vond jouw opzet dingetje veel leuker.
Ok, topquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook hoor. Zonder tekst. Je kunt altijd later nog iets bedenken, dan verander ik dat gewoon.
Neem alle tijd die je nodig hebt voor jezelf.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah... ik zal iets meer tijd nodig hebben.
Mijn hartje doet pijn
Het heeft vast met je blog te maken... Ik vind het echt heel kut dat het zo moet lopen, na alles...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah... ik zal iets meer tijd nodig hebben.
Mijn hartje doet pijn
Snel doorposten danquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef wonderer het volgende:
Ik mis trouwens vast ook nog wat vaste posters, dus hij moet sowieso worden aangepast. Maar voorlopig is er nog geen nieuw topic in zicht
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het heeft vast met je blog te maken... Ik vind het echt heel kut dat het zo moet lopen, na alles...
Tell me about it...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het is moeilijk als je hart en verstand niet op 1 lijn staan...
wil je ze via de pm, of juist hier in het topic? Dan is het eerder volquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen nou even een stukje schrijft voor in de OP die ongeveer zo lang is als het voorbeeld, kan ik dat toevoegen. Denk je dat het veilig is op wiki, of zal ik het gewoon op mijn server houden en wijzigingen bijhouden?
Berg knuffels over Dr34m3r uitstortquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het is moeilijk als je hart en verstand niet op 1 lijn staan...
Maakt me niks uitquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je ze via de pm, of juist hier in het topic? Dan is het eerder vol
Zo iets?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen nou even een stukje schrijft voor in de OP die ongeveer zo lang is als het voorbeeld, kan ik dat toevoegen. Denk je dat het veilig is op wiki, of zal ik het gewoon op mijn server houden en wijzigingen bijhouden?
Ik ben bezig met een cursus boekhouden, das best moeilijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
DR34M3R
Wie zegt dat boekhouders saai zijn? Dr34m3r houdt van mensen, dromen en knuffelen. Ook van lezen, en heel veel lol maken met vrienden en/of haar kids. Ze heeft bijna altijd goede zin, een luisterend oor en een dikke knuffel in de aanbieding.
Edit: of deze:
DR34M3R: Niet standaard.
Elke dag 750 woorden schrijven en de verhalen van de andere deelnemers lezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof wonderer, al weet ik niet precies wat het inhoudt.
Ik ben over een week jarig!
Tof. is dat mee te lezen of nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Elke dag 750 woorden schrijven en de verhalen van de andere deelnemers lezen.
Nee, het is een besloten afdeling op een schrijfsite... ik ben mod en ik klaagde over nieuwe leden die daar meteen toegelaten werden dus ik kan het nu ook niet maken om je ertussen te proppen... tenzij je echt van zins bent om anderen ook van commentaar te voorzienquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof. is dat mee te lezen of niet?
Ja, bijnaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
maar wel gewonnen?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Veel te laat naar bed![]()
Dat krijg je met die spelletjes...
Kunstgeschiedenis. In een topic in SES vaak genomineerd tot meest nutteloze studiequote:Op zondag 3 februari 2008 17:06 schreef maedel het volgende:
welke studie ga je doen?
Lijkt me echt een hele leuke studiequote:Op zondag 3 februari 2008 17:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis. In een topic in SES vaak genomineerd tot meest nutteloze studie
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
Wat wil je ermee gaan doen?
Dankjequote:Op zondag 3 februari 2008 19:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt me echt een hele leuke studie![]()
Hoi popjes![]()
Nou, ik ben bij level 7 ofzo, er zijn er nog een heel stel meer.quote:
Ohquote:Op zondag 3 februari 2008 17:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis. In een topic in SES vaak genomineerd tot meest nutteloze studie
doe maar wiebeluh wiebeluh huppelquote:Op maandag 4 februari 2008 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaai!
Ik ben gisteren wezen carnavallen en kan nu alleen nog strompelen... voor de eerste 6 weken volgens de huisartsMaar het was gezellig!
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
doe maar wiebeluh wiebeluh huppel
blij dat t in elk geval gezellig was
wiebeluh kan toch prima met kapotte knieėn? Op je kont zitten en je lijf van links naar rechts bewegen.. heb je je knietjes niet voor nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]wiebelen voorlopig niet meer dus
Ik heb hoogstwaarschijnlijk een scheurtje in mijn miniscus opgelopen ...aldus de huisarts vanochtend. Al voelde ik de pijn pas vannacht.. ik heb nog gewoon op het biljart staan dansen en zo hoor
![]()
Ik hoop alleen dat het met rusten inderdaad over gaat..
Jep. Ach, ik mag alles van de dokter.. zo lang het maar recht op en neer gaatquote:Op maandag 4 februari 2008 20:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
wiebeluh kan toch prima met kapotte knieėn? Op je kont zitten en je lijf van links naar rechts bewegen.. heb je je knietjes niet voor nodig
Hoop voor jou ook dat t zonder medisch ingrijpen verholpen gaat zijn.
en nu op de plaats rust en met het been omhoog op een stoel zitten ?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]wiebelen voorlopig niet meer dus
Ik heb hoogstwaarschijnlijk een scheurtje in mijn miniscus opgelopen ...aldus de huisarts vanochtend. Al voelde ik de pijn pas vannacht.. ik heb nog gewoon op het biljart staan dansen en zo hoor
![]()
Ik hoop alleen dat het met rusten inderdaad over gaat..
No way!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu op de plaats rust en met het been omhoog op een stoel zitten ?
Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:
die van mij mag je zo dus wel gebruiken zoals ik hem een poosje terug had achter gelaten, volgens mij zelfs in het vorige topicquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef wonderer het volgende:
Heeft iedereen al nagedacht over de OP?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:53 schreef wonderer het volgende:
Maedel, ik wist helemaal niet dat je vooral in TRU zat, je lijkt zo down to earthCool.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben echt een ontzettende zweefmuts![]()
Hoiquote:
waarom, je bent net op een verkeerd moment binnengevallen, meestal gaat het nergens over daar, soms is er even gezeik en dan is het weer over.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoi![]()
En sorry, ik blijf wel even weg daar
Nou ja, het valt wat tegen zeg maarquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
waarom, je bent net op een verkeerd moment binnengevallen, meestal gaat het nergens over daar, soms is er even gezeik en dan is het weer over.
Ja, al sinds het beginquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:13 schreef BrandX het volgende:hallo allemaal!
Hé Erik, jij ook hier?
Daarom, verkeerde moment, verder gaat het meestal over niks, nu over honden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, het valt wat tegen zeg maar![]()
Dus. Laat ook maar verder.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn allemaal oké. Dus dat scheelt.
Leukquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik had lunch met mijn rijinstructeurHij wilde me een eettentje laten zien dat toch op de route lag en zijn lessen voor de rest van de dag vielen uit, dus gingen we daar eten. Uur of zo gezeten en toen naar huis gereden.
Was gezellig
terwijl er toch wel een paar zowel in L als in H topic postenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat goed! Ik kom hier veel te weinig, ken de mensen in dit topique niet tot nauwelijks
dat had ik nu nooit met mijn rijinstrukteurquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik had lunch met mijn rijinstructeurHij wilde me een eettentje laten zien dat toch op de route lag en zijn lessen voor de rest van de dag vielen uit, dus gingen we daar eten. Uur of zo gezeten en toen naar huis gereden.
Was gezellig
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl er toch wel een paar zowel in L als in H topic posten
net zo lang als Erik en Wonderer en Maedel en NanKing en nog wel een paar die ik vast vergeten benquote:
en dat allemaal met dank aan SCH en z'n topicreeks SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18quote:
quote:
Hey!quote:
Ja, moet ik eerst met een schakelbak leren rijdenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey!
@wonderer: goed zo, de volgende keer dat je in NL bent hoef je niet met het OV
Dat is een kwestie van een (paar) keer doen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, moet ik eerst met een schakelbak leren rijdenEn aan het Nederlandse verkeer wennen
![]()
quote:Achteruit inparkeren is trouwens best moeilijk
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zegt zij die hier sporadisch een post komt droppen.
Jouw monologen zijn dan wel heul tof op msn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, net als op msn, als ik tegen jou aanlul als je er niet bent!
Jij antwoordt gewoon expres neer om de monologen te kunnen lezenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jouw monologen zijn dan wel heul tof op msn.
Whehe je zou 't bijna denken hequote:Op donderdag 7 februari 2008 00:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
Jij antwoordt gewoon expres neer om de monologen te kunnen lezen
en truste eric.. half later... dus hij zal wel allang op 1 oor liggen....
of met zn handjes onder de dekens dat kan ook
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook niet achteruit inparkeren. Maar ik ben dan ook net als een vr...
.
.
daarom een brede oprit zodat er 2 auto's naast elkaar in plaats van achter elkaar kunnen staan ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
* maedel heeft voor en achter parkeersensoren op de dikke BMW
-en kan nog niet parkeren-
Gewoon goed gas geven zodat je even snel rijdt als wat er op de snelweg rijdt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb dat achteruit parkeren juist altijd wel okee gevonden, ik had (en heb) altijd moeite met de snelweg op en af komen...
Doh, wij parkeren op eigen terrein hč, niet op de oprit...quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom een brede oprit zodat er 2 auto's naast elkaar in plaats van achter elkaar kunnen staan ?
Ik kan het wel, vind het gewoon niet leuk en een beetje engquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Gewoon goed gas geven zodat je even snel rijdt als wat er op de snelweg rijdt.
de oprit is in mijn ogen al eigen terrein, die begint toch pas achter de poort vanaf de straatkant gezien ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Gewoon goed gas geven zodat je even snel rijdt als wat er op de snelweg rijdt.
[..]
Doh, wij parkeren op eigen terrein hč, niet op de oprit...![]()
Ik vond het niet eng, tot ik een ongelukje had op de afrit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat ook JB, maar dat is ook omdat ik het nog niet enorm vaak gedaan heb.
Gisteren stuurde hij me ineens de snelweg op!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat ook JB, maar dat is ook omdat ik het nog niet enorm vaak gedaan heb.
Oh ben jij er zo één....quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:28 schreef wonderer het volgende:
Maar het ging wel goed, alleen begon ik al voor de afrit te remmen en dat moet niet
Ja, zo'n fout maak ik natuurlijk maar een keer, he.quote:
Dat wordt weer ruimen dan.... Heb je inmiddels al een blazer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:38 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt trouwens weer, goddammit.
Je was bij geen van beide aanrijdingen zelf betrokken hoop ik?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de kans dat er op je treintraject twee aanrijdingen zijn die elkaar naadloos aansluiten zodat de vertraging ruim 3 uur bedroeg? Want ik ben vandaag een van de speciale mensen die dat heeft moeten doorstaan.
Nee, gelukkig niet. ik zat gelukkig ook niet in de treinen die daar dan stilstaan. Maar eerst was er een aanrijding bij Boxtel, en vervolgens bij Eindhoven Beukenlaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je was bij geen van beide aanrijdingen zelf betrokken hoop ik?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. ik zat gelukkig ook niet in de treinen die daar dan stilstaan. Maar eerst was er een aanrijding bij Boxtel, en vervolgens bij Eindhoven Beukenlaan.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat is niet eens zo ver van elkaar!
Dat meen je niet serieus toch... Ehv Beukenlaan is gewoon een punt waar elke stoptrein stopt hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. En ik vind het zo raar dat er bij Eindhoven beukenlaan een aanrijding was. Hoe komt daar in hemelsnaam een persoon? Dat stationnetje is toch alleen open met voetbal ofzo
?
Oh dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus toch... Ehv Beukenlaan is gewoon een punt waar elke stoptrein stopt hoor.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:17 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dit best erg Benny Neyman overleden
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
:$ Ik heb daar niet zo veel mee.. Het is altijd klote als iemand overlijdt.. Maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen..
sssssssssttt !quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
DR34M3R is lid van het Zeitgeistpromotieteam.
Moeten het er 3 zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:42 schreef NanKing het volgende:
Leg eens in 3 zinnen uit waar de film over gaat.
De vierde bekende homo in een paar maanden tijd. Ze vallen wel bij bosjes...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:17 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dit best erg Benny Neyman overleden
Dat is met name in het begin heel heftig jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:03 schreef NanKing het volgende:
Ik word echt helemaal nerveus van dat muziekje in die film
Ik vind het op zich wel interessant maar kweet niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is met name in het begin heel heftig jaIk moet zeggen dat ik het wel interessant vind allemaal.. Eens een ander gezichtspunt... Bij zaken waar al langer vraagtekens bij staan.
Zoals ik al zei.. Ook met wetenschap is het zo dat wij leken maar moeten 'geloven' wat er verteld wordt...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel interessant maar kweet niet.
Ik krijg altijd heel erg jeuk van mensen die hun hele leven wijden aan weerleggen van religie.
Ook krijg ik er een heel erg 'what the bleep do we know' gevoel bij maar dan omgekeerd.
* NanKing kijkt 't wel af.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ook met wetenschap is het zo dat wij leken maar moeten 'geloven' wat er verteld wordt...
Wij zeiden dat hier ook net tegen elkaar. Net of al die homo iconen van die generatie kort na elkaar vertrekken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
De vierde bekende homo in een paar maanden tijd. Ze vallen wel bij bosjes...
Ja, dat weet ik ineens ook niet meer. Ik dacht dat er nog iemand het hoekje om was gegaan, maar ik kan niet meer bedenken wie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij zeiden dat hier ook net tegen elkaar. Net of al die homo iconen van die generatie kort na elkaar vertrekken.
Wie bedoel jij met de vierde trouwens, wij hadden Robert Long, Jos Brink en Benny Neyman.
Ik vind het ook wel triestig. Ik ben toch een kind van de jaren 80, toen Benny erg populair was.
Ter info, dat stationnetje dat jij bedoelt is Station " PSV stadion", dat is speciaal voor de wedstrijden inderdaad. Maar da's wat anders dan Beukenlaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. En ik vind het zo raar dat er bij Eindhoven beukenlaan een aanrijding was. Hoe komt daar in hemelsnaam een persoon? Dat stationnetje is toch alleen open met voetbal ofzo
?
Kijk, dat wist ik dus ookal nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ter info, dat stationnetje dat jij bedoelt is Station " PSV stadion", dat is speciaal voor de wedstrijden inderdaad. Maar da's wat anders dan Beukenlaan
Leuk toch!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:32 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Kreeg een mailtje van Brad dat ie uit eten ging met twee Duitsers die bij zijn bedrijf op bezoek zijn, dus ik terugmailen, "mag ik niet mee?"
En nou mag ik mee
Yay sociale contacten
Nope. Gaan nog iets van acht collega's mee, die ken ik wel, tenminste een paar. Maar het maakt me weinig uit, ik voel me niet snel niet thuis in een gezelschap. Desnoods zeg ik gewoon niks.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuk toch!
Gezellig.. als het goed is. Weet je wat voor types zijn gasten zijn?
Gert - Jan Drögequote:Op donderdag 7 februari 2008 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ineens ook niet meer. Ik dacht dat er nog iemand het hoekje om was gegaan, maar ik kan niet meer bedenken wie.
verstand komt heus wel met de jarenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dus ookal niet. En dat woont dan al bijna heel zijn leven in Eindhoven
!
Gefeliciteerd EriKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Erik van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Erik
Je hebt je standaard verlaagd?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
ik moest eerst vanochtend een 50 plusser de deur uitwerken
Ik vind het nog steeds heerlijk om hier mee te lezen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:48 schreef NanKing het volgende:
Wexy, je bent echt uit de lurkmodus he. Ik zie best veel posten
.
quote:
in tijden van nood mag en moet een ieder kunnen dopen sprak mijn moeder vroeger alquote:
Ow shit, sorry.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in tijden van nood mag en moet een ieder kunnen dopen sprak mijn moeder vroeger al![]()
en als jij tijdig op je PM had gereageerd had je het verhaal uit eerste hand kunnen horen
geeft helemaal want het plan is niet doorgegaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow shit, sorry.![]()
Ik was echter niet eens op kantoor
bepaalde dingen wil ik niet weten......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:27 schreef wonderer het volgende:
Scarlett Johansson doet het met Penelope Cruz
straks na de avondmaaltijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:05 schreef Wexy het volgende:
ik wil warme choco met slagroom!! tsssss
in combinatie met choco niet ????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:18 schreef Wexy het volgende:
ja maar ja maar ja maar... ik ben nu een halve maand gestopt met roken... dan heb ik recht op die extraatjes
rum lust ik nie echt... naja lusten wel... lekker vinden niet........
eerste periode is het zwaarst dus die heb je nu al achter jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:49 schreef Wexy het volgende:
nou ik moet zeggen... ik mis meer het tijdverdrijf dan de nicotine...
heb nu de neiging om te gaan vreten om maar wat te doen te hebben....
het is goed dat ik geen weegschaal heb anders denk ik dat als ik zou zien hoeveel ik extra weeg nu... dat ik meteen weer was gaan roken
Als ex-roker (22 jaar gerookt) kan ik wel zeggen dat ik dat altijd best een kutopmerking vind (sorry)quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef wonderer het volgende:
Neem me niet kwalijk.
ik maak me niet zo druk om opmerkingen van anderen gelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Als ex-roker (22 jaar gerookt) kan ik wel zeggen dat ik dat altijd best een kutopmerking vind (sorry)
Ik ben op mijn 11e begonnen en daar heb ik toen echt niet over nagedacht.
Daarnaast is stoppen met roken echt heel erg lastig, en iemand die net gestopt is heeft eigenlijk niks aan zo'n opmerking.
Wexy je bent een kanjer!![]()
Ga maar even aan iemand ruiken die nog rookt, dan weet je meteen weer waarom je nooit meer moet roken. Want dat stinktZo heb jij dus ook altijd geroken en als je weer begint dan ruik je ook weer zo, en dat wil je echt niet meer! Daarnaast is die mist nu lekker weg uit je kop, en je bent niet meer afhankelijk van die sigaret en je hoeft niet meer zo stumperig buiten te gaan staan roken bij al die sneuerds. Volhouden!
zou ik jou een mietje noemen..........quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat als je zelf geen ervaring met bepaalde dingen hebt (roken en stoppen, maar ook andere dingen, bijvoorbeeld overgewicht, afwijkende seks(e)beleving, slechtziendheid, agressieve partner, noem maar op) dat het "makkelijk praten" is. Ik zal proberen om daar wat beter op te letten.
Waarom heb je het uberhaupt geprobeerd? Ik kan me dat namelijk ECHT niet indenken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben erg blij dat mijn probeersel met roken niet succesvol was. Kan het niet inhaleren zonder te hoesten en te proesten, en dat een half uur lang.
Ik was nieuwsgierig (en misschien een beetje dronken, en in Romequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom heb je het uberhaupt geprobeerd? Ik kan me dat namelijk ECHT niet indenken.
daar gaat het niet om, het gaat erom wat je verkrachting kan noemen en wat niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor, je kan op elke leeftijd verkracht worden lijkt mij. Daar hoef je geen hersenchirurg voor te zijn om dat te begrijpen.
Ik gaf het dan ook als voorbeeld om te verduidelijken dat het niet altijd onschuldig is als er geen nee wordt gezegd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:17 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat ze proberen te zeggen dat hetbij een meisje van veertien per definitie verkrachting is en dat je voorbeeld dus niet klopt.
Volgens mij zijn die jongens die het hardste schreeuwen het bangst om ooit als verkrachter aangemerkt te worden omdat ze het niet zo nauw nemen met wat vrouwen hen willen geven en wat ze willen hebben/
Ik heb best wel moeite met nee zeggen, zeker als een man een beetje aandringt, vind ik het erg moeilijk om steeds te herhalen dat ik niet wil(nu is dit met mijn huidige vriend nooit een probleem geweest)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh zo. Ik denk dat inderdaad de lijn tussen wel of niet verkracht niet zo simpel aan te duiden is in de vorm van een gesproken bezwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |