quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook niet achteruit inparkeren. Maar ik ben dan ook net als een vr...
.
.
daarom een brede oprit zodat er 2 auto's naast elkaar in plaats van achter elkaar kunnen staan ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
* maedel heeft voor en achter parkeersensoren op de dikke BMW
-en kan nog niet parkeren-
Gewoon goed gas geven zodat je even snel rijdt als wat er op de snelweg rijdt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb dat achteruit parkeren juist altijd wel okee gevonden, ik had (en heb) altijd moeite met de snelweg op en af komen...
Doh, wij parkeren op eigen terrein hè, niet op de oprit...quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom een brede oprit zodat er 2 auto's naast elkaar in plaats van achter elkaar kunnen staan ?
Ik kan het wel, vind het gewoon niet leuk en een beetje engquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Gewoon goed gas geven zodat je even snel rijdt als wat er op de snelweg rijdt.
de oprit is in mijn ogen al eigen terrein, die begint toch pas achter de poort vanaf de straatkant gezien ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Gewoon goed gas geven zodat je even snel rijdt als wat er op de snelweg rijdt.
[..]
Doh, wij parkeren op eigen terrein hè, niet op de oprit...![]()
Ik vond het niet eng, tot ik een ongelukje had op de afrit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat ook JB, maar dat is ook omdat ik het nog niet enorm vaak gedaan heb.
Gisteren stuurde hij me ineens de snelweg op!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat ook JB, maar dat is ook omdat ik het nog niet enorm vaak gedaan heb.
Oh ben jij er zo één....quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:28 schreef wonderer het volgende:
Maar het ging wel goed, alleen begon ik al voor de afrit te remmen en dat moet niet
Ja, zo'n fout maak ik natuurlijk maar een keer, he.quote:
Dat wordt weer ruimen dan.... Heb je inmiddels al een blazer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:38 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt trouwens weer, goddammit.
Je was bij geen van beide aanrijdingen zelf betrokken hoop ik?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de kans dat er op je treintraject twee aanrijdingen zijn die elkaar naadloos aansluiten zodat de vertraging ruim 3 uur bedroeg? Want ik ben vandaag een van de speciale mensen die dat heeft moeten doorstaan.
Nee, gelukkig niet. ik zat gelukkig ook niet in de treinen die daar dan stilstaan. Maar eerst was er een aanrijding bij Boxtel, en vervolgens bij Eindhoven Beukenlaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je was bij geen van beide aanrijdingen zelf betrokken hoop ik?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. ik zat gelukkig ook niet in de treinen die daar dan stilstaan. Maar eerst was er een aanrijding bij Boxtel, en vervolgens bij Eindhoven Beukenlaan.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat is niet eens zo ver van elkaar!
Dat meen je niet serieus toch... Ehv Beukenlaan is gewoon een punt waar elke stoptrein stopt hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. En ik vind het zo raar dat er bij Eindhoven beukenlaan een aanrijding was. Hoe komt daar in hemelsnaam een persoon? Dat stationnetje is toch alleen open met voetbal ofzo
?
Oh dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus toch... Ehv Beukenlaan is gewoon een punt waar elke stoptrein stopt hoor.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:17 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dit best erg Benny Neyman overleden
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
:$ Ik heb daar niet zo veel mee.. Het is altijd klote als iemand overlijdt.. Maar meer dan dat kan ik er niet over zeggen..
sssssssssttt !quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
DR34M3R is lid van het Zeitgeistpromotieteam.
Moeten het er 3 zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:42 schreef NanKing het volgende:
Leg eens in 3 zinnen uit waar de film over gaat.
De vierde bekende homo in een paar maanden tijd. Ze vallen wel bij bosjes...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:17 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dit best erg Benny Neyman overleden
Dat is met name in het begin heel heftig jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:03 schreef NanKing het volgende:
Ik word echt helemaal nerveus van dat muziekje in die film
Ik vind het op zich wel interessant maar kweet niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is met name in het begin heel heftig jaIk moet zeggen dat ik het wel interessant vind allemaal.. Eens een ander gezichtspunt... Bij zaken waar al langer vraagtekens bij staan.
Zoals ik al zei.. Ook met wetenschap is het zo dat wij leken maar moeten 'geloven' wat er verteld wordt...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel interessant maar kweet niet.
Ik krijg altijd heel erg jeuk van mensen die hun hele leven wijden aan weerleggen van religie.
Ook krijg ik er een heel erg 'what the bleep do we know' gevoel bij maar dan omgekeerd.
* NanKing kijkt 't wel af.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ook met wetenschap is het zo dat wij leken maar moeten 'geloven' wat er verteld wordt...
Wij zeiden dat hier ook net tegen elkaar. Net of al die homo iconen van die generatie kort na elkaar vertrekken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
De vierde bekende homo in een paar maanden tijd. Ze vallen wel bij bosjes...
Ja, dat weet ik ineens ook niet meer. Ik dacht dat er nog iemand het hoekje om was gegaan, maar ik kan niet meer bedenken wie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij zeiden dat hier ook net tegen elkaar. Net of al die homo iconen van die generatie kort na elkaar vertrekken.
Wie bedoel jij met de vierde trouwens, wij hadden Robert Long, Jos Brink en Benny Neyman.
Ik vind het ook wel triestig. Ik ben toch een kind van de jaren 80, toen Benny erg populair was.
Ter info, dat stationnetje dat jij bedoelt is Station " PSV stadion", dat is speciaal voor de wedstrijden inderdaad. Maar da's wat anders dan Beukenlaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. En ik vind het zo raar dat er bij Eindhoven beukenlaan een aanrijding was. Hoe komt daar in hemelsnaam een persoon? Dat stationnetje is toch alleen open met voetbal ofzo
?
Kijk, dat wist ik dus ookal nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ter info, dat stationnetje dat jij bedoelt is Station " PSV stadion", dat is speciaal voor de wedstrijden inderdaad. Maar da's wat anders dan Beukenlaan
Leuk toch!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:32 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Kreeg een mailtje van Brad dat ie uit eten ging met twee Duitsers die bij zijn bedrijf op bezoek zijn, dus ik terugmailen, "mag ik niet mee?"
En nou mag ik mee
Yay sociale contacten
Nope. Gaan nog iets van acht collega's mee, die ken ik wel, tenminste een paar. Maar het maakt me weinig uit, ik voel me niet snel niet thuis in een gezelschap. Desnoods zeg ik gewoon niks.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuk toch!
Gezellig.. als het goed is. Weet je wat voor types zijn gasten zijn?
Gert - Jan Drögequote:Op donderdag 7 februari 2008 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ineens ook niet meer. Ik dacht dat er nog iemand het hoekje om was gegaan, maar ik kan niet meer bedenken wie.
verstand komt heus wel met de jarenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dus ookal niet. En dat woont dan al bijna heel zijn leven in Eindhoven
!
Gefeliciteerd EriKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Erik van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |