quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:53 schreef wonderer het volgende:
Maedel, ik wist helemaal niet dat je vooral in TRU zat, je lijkt zo down to earthCool.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben echt een ontzettende zweefmuts![]()
Hoiquote:
waarom, je bent net op een verkeerd moment binnengevallen, meestal gaat het nergens over daar, soms is er even gezeik en dan is het weer over.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoi![]()
En sorry, ik blijf wel even weg daar
Nou ja, het valt wat tegen zeg maarquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
waarom, je bent net op een verkeerd moment binnengevallen, meestal gaat het nergens over daar, soms is er even gezeik en dan is het weer over.
Ja, al sinds het beginquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:13 schreef BrandX het volgende:hallo allemaal!
Hé Erik, jij ook hier?
Daarom, verkeerde moment, verder gaat het meestal over niks, nu over honden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, het valt wat tegen zeg maar![]()
Dus. Laat ook maar verder.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn allemaal oké. Dus dat scheelt.
Leukquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik had lunch met mijn rijinstructeurHij wilde me een eettentje laten zien dat toch op de route lag en zijn lessen voor de rest van de dag vielen uit, dus gingen we daar eten. Uur of zo gezeten en toen naar huis gereden.
Was gezellig
terwijl er toch wel een paar zowel in L als in H topic postenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat goed! Ik kom hier veel te weinig, ken de mensen in dit topique niet tot nauwelijks
dat had ik nu nooit met mijn rijinstrukteurquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik had lunch met mijn rijinstructeurHij wilde me een eettentje laten zien dat toch op de route lag en zijn lessen voor de rest van de dag vielen uit, dus gingen we daar eten. Uur of zo gezeten en toen naar huis gereden.
Was gezellig
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl er toch wel een paar zowel in L als in H topic posten
net zo lang als Erik en Wonderer en Maedel en NanKing en nog wel een paar die ik vast vergeten benquote:
en dat allemaal met dank aan SCH en z'n topicreeks SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18quote:
quote:
Hey!quote:
Ja, moet ik eerst met een schakelbak leren rijdenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey!
@wonderer: goed zo, de volgende keer dat je in NL bent hoef je niet met het OV
Dat is een kwestie van een (paar) keer doen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, moet ik eerst met een schakelbak leren rijdenEn aan het Nederlandse verkeer wennen
![]()
quote:Achteruit inparkeren is trouwens best moeilijk
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zegt zij die hier sporadisch een post komt droppen.
Jouw monologen zijn dan wel heul tof op msn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, net als op msn, als ik tegen jou aanlul als je er niet bent!
Jij antwoordt gewoon expres neer om de monologen te kunnen lezenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jouw monologen zijn dan wel heul tof op msn.
Whehe je zou 't bijna denken hequote:Op donderdag 7 februari 2008 00:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
Jij antwoordt gewoon expres neer om de monologen te kunnen lezen
en truste eric.. half later... dus hij zal wel allang op 1 oor liggen....
of met zn handjes onder de dekens dat kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |