Check RTL4quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Lijkt me sterk.
Rare reactiequote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Lijkt me sterk.
Op het strand, trillend?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:33 schreef Yavido het volgende:
gestorven in de armen van zijn vriend.
quote:117 Teletekst do 07 feb
Zanger Benny Neyman overleden
` Na een kort ziekbed is Benny Neyman
op 56-jarige leeftijd overleden.Neyman
brak in 1980 door met de single "Ik
weet niet hoe".Een jaar later volgde
de hit "Vrijgezel".Zijn grootste hit
had hij in 1985 met Waarom fluister ik
je naam nog".
Neyman reisde in de jaren tachtig en
negentig met theatertoernees door het
land.In 1996 kreeg hij de Gouden Harp.
De jury roemde hem om zijn natuurlijke
charme,gevoeligheid en integriteit.
De geboren Maastrichtenaar bracht in
2004 een Limburgstalig album uit.Zijn
laatste cd was Onverwacht; uit 2006.
Vorig jaar bleek dat hij kanker had.
Ik denk niet dat die dan nog erg sterk is hoor..quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Lijkt me sterk.
Lulquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Op het strand, trillend?
Zelfs Benny Neyman doet mee aan de Joran-hype.
Ja, want wiki is een betrouwbare bronquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:40 schreef KritischeMassa het volgende:
ook op wiki
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benny_Neyman
en als wiki het zegt
ik heb tenminste een foknickwiki paginaquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, want wiki is een betrouwbare bron
quote:Reactie op ziekte Benny -3- (febr. 2008)
Soesterberg, 5 februari 2008
Lieve mensen,
Nog steeds niet goed realiserend wat ons is overkomen, wil ik toch de laatste ontwikkelingen omtrent Benny's gezondheid toelichten.
Na een aantal keren fysiotherapie gehad te hebben, leek het aanvankelijk wat beter te gaan, hetgeen van korte
duur bleek te zijn. Halverwege vorige week kreeg hij een zeer zware terugval. Na een bloedtransfusie voelt Benny zich nu gelukkig een stukje stabieler.
Door het lange aan bed gekluisterd te zijn (6 weken 24 uur per dag), krijgt hij ook last van pijnlijke doorligplekken. De bestralingspijnen zijn inmiddels wel goed onder controle.
Toen Benny laatst tegen een vriendin zei: "De reacties en beterschapwensen zijn overweldigend", antwoordde ze: "Benny, deze oogst heb je zelf gezaaid...!"
Daarom wil ik jullie, mede namens Benny, uit de grond van ons hart bedanken voor de duizenden reacties, die we hebben mogen ontvangen d.m.v. mail, kaarten, bloemen, attenties, adviezen, telefoontjes, etc.
Werkelijk onwaarschijnlijk! Dit geeft ons samen de kracht door te vechten tot het bittere einde.
Helaas kan Benny niet persoonlijk reageren, maar mede namens hem wensen wij jullie alle goeds.
Met dankbare groet,
Benny Neyman & Hans van Barneveld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |