maar wel gewonnen?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Veel te laat naar bed![]()
Dat krijg je met die spelletjes...

Kunstgeschiedenis. In een topic in SES vaak genomineerd tot meest nutteloze studiequote:Op zondag 3 februari 2008 17:06 schreef maedel het volgende:
welke studie ga je doen?

Lijkt me echt een hele leuke studiequote:Op zondag 3 februari 2008 17:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis. In een topic in SES vaak genomineerd tot meest nutteloze studie

Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
Wat wil je ermee gaan doen?
Dankjequote:Op zondag 3 februari 2008 19:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt me echt een hele leuke studie![]()
Hoi popjes![]()

Nou, ik ben bij level 7 ofzo, er zijn er nog een heel stel meer.quote:

Ohquote:Op zondag 3 februari 2008 17:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
Kunstgeschiedenis. In een topic in SES vaak genomineerd tot meest nutteloze studie

doe maar wiebeluh wiebeluh huppelquote:Op maandag 4 februari 2008 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
Haaaaaai!
Ik ben gisteren wezen carnavallen en kan nu alleen nog strompelen... voor de eerste 6 weken volgens de huisartsMaar het was gezellig!

quote:Op maandag 4 februari 2008 19:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
doe maar wiebeluh wiebeluh huppel
blij dat t in elk geval gezellig was

wiebeluh kan toch prima met kapotte knieën? Op je kont zitten en je lijf van links naar rechts bewegen.. heb je je knietjes niet voor nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]wiebelen voorlopig niet meer dus
Ik heb hoogstwaarschijnlijk een scheurtje in mijn miniscus opgelopen ...aldus de huisarts vanochtend. Al voelde ik de pijn pas vannacht.. ik heb nog gewoon op het biljart staan dansen en zo hoor
![]()
Ik hoop alleen dat het met rusten inderdaad over gaat..

Jep. Ach, ik mag alles van de dokter.. zo lang het maar recht op en neer gaatquote:Op maandag 4 februari 2008 20:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
wiebeluh kan toch prima met kapotte knieën? Op je kont zitten en je lijf van links naar rechts bewegen.. heb je je knietjes niet voor nodig
Hoop voor jou ook dat t zonder medisch ingrijpen verholpen gaat zijn.

en nu op de plaats rust en met het been omhoog op een stoel zitten ?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]wiebelen voorlopig niet meer dus
Ik heb hoogstwaarschijnlijk een scheurtje in mijn miniscus opgelopen ...aldus de huisarts vanochtend. Al voelde ik de pijn pas vannacht.. ik heb nog gewoon op het biljart staan dansen en zo hoor
![]()
Ik hoop alleen dat het met rusten inderdaad over gaat..

No way!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu op de plaats rust en met het been omhoog op een stoel zitten ?

Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:

die van mij mag je zo dus wel gebruiken zoals ik hem een poosje terug had achter gelaten, volgens mij zelfs in het vorige topicquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:45 schreef wonderer het volgende:
Heeft iedereen al nagedacht over de OP?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |