*dromer knuffel geeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
hoi
Kusjeknufjekroel iig danquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]mijn PI had niets met wonderer te maken hoor, maar lief dat je het voor me opneemt
*zoekt afleiding*
Ja, ik ben nog bezigquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef NanKing het volgende:
Hoe kun je dromert nou vergeten?
of was het maar een opzetje?
quote:
nah... ik zal iets meer tijd nodig hebben.quote:
Mag ook hoor. Zonder tekst. Je kunt altijd later nog iets bedenken, dan verander ik dat gewoon.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef NanKing het volgende:
O ik weet echt absoluut niet wat ik altijd bij dat soort dingen moet zetten.
Ik vond jouw opzet dingetje veel leuker.
Ok, topquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook hoor. Zonder tekst. Je kunt altijd later nog iets bedenken, dan verander ik dat gewoon.
Neem alle tijd die je nodig hebt voor jezelf.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah... ik zal iets meer tijd nodig hebben.
Mijn hartje doet pijn
Het heeft vast met je blog te maken... Ik vind het echt heel kut dat het zo moet lopen, na alles...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nah... ik zal iets meer tijd nodig hebben.
Mijn hartje doet pijn
Snel doorposten danquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef wonderer het volgende:
Ik mis trouwens vast ook nog wat vaste posters, dus hij moet sowieso worden aangepast. Maar voorlopig is er nog geen nieuw topic in zicht
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het heeft vast met je blog te maken... Ik vind het echt heel kut dat het zo moet lopen, na alles...
Tell me about it...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het is moeilijk als je hart en verstand niet op 1 lijn staan...
wil je ze via de pm, of juist hier in het topic? Dan is het eerder volquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen nou even een stukje schrijft voor in de OP die ongeveer zo lang is als het voorbeeld, kan ik dat toevoegen. Denk je dat het veilig is op wiki, of zal ik het gewoon op mijn server houden en wijzigingen bijhouden?
Berg knuffels over Dr34m3r uitstortquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het is moeilijk als je hart en verstand niet op 1 lijn staan...
Maakt me niks uitquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je ze via de pm, of juist hier in het topic? Dan is het eerder vol
Zo iets?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen nou even een stukje schrijft voor in de OP die ongeveer zo lang is als het voorbeeld, kan ik dat toevoegen. Denk je dat het veilig is op wiki, of zal ik het gewoon op mijn server houden en wijzigingen bijhouden?
Ik ben bezig met een cursus boekhouden, das best moeilijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
DR34M3R
Wie zegt dat boekhouders saai zijn? Dr34m3r houdt van mensen, dromen en knuffelen. Ook van lezen, en heel veel lol maken met vrienden en/of haar kids. Ze heeft bijna altijd goede zin, een luisterend oor en een dikke knuffel in de aanbieding.
Edit: of deze:
DR34M3R: Niet standaard.
Elke dag 750 woorden schrijven en de verhalen van de andere deelnemers lezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof wonderer, al weet ik niet precies wat het inhoudt.
Ik ben over een week jarig!
Tof. is dat mee te lezen of nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Elke dag 750 woorden schrijven en de verhalen van de andere deelnemers lezen.
Nee, het is een besloten afdeling op een schrijfsite... ik ben mod en ik klaagde over nieuwe leden die daar meteen toegelaten werden dus ik kan het nu ook niet maken om je ertussen te proppen... tenzij je echt van zins bent om anderen ook van commentaar te voorzienquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof. is dat mee te lezen of niet?
Ja, bijnaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |