Je hebt je standaard verlaagd?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
ik moest eerst vanochtend een 50 plusser de deur uitwerken
Ik vind het nog steeds heerlijk om hier mee te lezen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:48 schreef NanKing het volgende:
Wexy, je bent echt uit de lurkmodus he. Ik zie best veel posten
.
quote:
in tijden van nood mag en moet een ieder kunnen dopen sprak mijn moeder vroeger alquote:
Ow shit, sorry.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in tijden van nood mag en moet een ieder kunnen dopen sprak mijn moeder vroeger al![]()
en als jij tijdig op je PM had gereageerd had je het verhaal uit eerste hand kunnen horen
geeft helemaal want het plan is niet doorgegaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow shit, sorry.![]()
Ik was echter niet eens op kantoor
bepaalde dingen wil ik niet weten......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:27 schreef wonderer het volgende:
Scarlett Johansson doet het met Penelope Cruz
straks na de avondmaaltijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:05 schreef Wexy het volgende:
ik wil warme choco met slagroom!! tsssss
in combinatie met choco niet ????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:18 schreef Wexy het volgende:
ja maar ja maar ja maar... ik ben nu een halve maand gestopt met roken... dan heb ik recht op die extraatjes
rum lust ik nie echt... naja lusten wel... lekker vinden niet........
eerste periode is het zwaarst dus die heb je nu al achter jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:49 schreef Wexy het volgende:
nou ik moet zeggen... ik mis meer het tijdverdrijf dan de nicotine...
heb nu de neiging om te gaan vreten om maar wat te doen te hebben....
het is goed dat ik geen weegschaal heb anders denk ik dat als ik zou zien hoeveel ik extra weeg nu... dat ik meteen weer was gaan roken
Als ex-roker (22 jaar gerookt) kan ik wel zeggen dat ik dat altijd best een kutopmerking vind (sorry)quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef wonderer het volgende:
Neem me niet kwalijk.
ik maak me niet zo druk om opmerkingen van anderen gelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Als ex-roker (22 jaar gerookt) kan ik wel zeggen dat ik dat altijd best een kutopmerking vind (sorry)
Ik ben op mijn 11e begonnen en daar heb ik toen echt niet over nagedacht.
Daarnaast is stoppen met roken echt heel erg lastig, en iemand die net gestopt is heeft eigenlijk niks aan zo'n opmerking.
Wexy je bent een kanjer!![]()
Ga maar even aan iemand ruiken die nog rookt, dan weet je meteen weer waarom je nooit meer moet roken. Want dat stinktZo heb jij dus ook altijd geroken en als je weer begint dan ruik je ook weer zo, en dat wil je echt niet meer! Daarnaast is die mist nu lekker weg uit je kop, en je bent niet meer afhankelijk van die sigaret en je hoeft niet meer zo stumperig buiten te gaan staan roken bij al die sneuerds. Volhouden!
zou ik jou een mietje noemen..........quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat als je zelf geen ervaring met bepaalde dingen hebt (roken en stoppen, maar ook andere dingen, bijvoorbeeld overgewicht, afwijkende seks(e)beleving, slechtziendheid, agressieve partner, noem maar op) dat het "makkelijk praten" is. Ik zal proberen om daar wat beter op te letten.
Waarom heb je het uberhaupt geprobeerd? Ik kan me dat namelijk ECHT niet indenken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben erg blij dat mijn probeersel met roken niet succesvol was. Kan het niet inhaleren zonder te hoesten en te proesten, en dat een half uur lang.
Ik was nieuwsgierig (en misschien een beetje dronken, en in Romequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom heb je het uberhaupt geprobeerd? Ik kan me dat namelijk ECHT niet indenken.
daar gaat het niet om, het gaat erom wat je verkrachting kan noemen en wat niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor, je kan op elke leeftijd verkracht worden lijkt mij. Daar hoef je geen hersenchirurg voor te zijn om dat te begrijpen.
Ik gaf het dan ook als voorbeeld om te verduidelijken dat het niet altijd onschuldig is als er geen nee wordt gezegd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:17 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat ze proberen te zeggen dat hetbij een meisje van veertien per definitie verkrachting is en dat je voorbeeld dus niet klopt.
Volgens mij zijn die jongens die het hardste schreeuwen het bangst om ooit als verkrachter aangemerkt te worden omdat ze het niet zo nauw nemen met wat vrouwen hen willen geven en wat ze willen hebben/
Ik heb best wel moeite met nee zeggen, zeker als een man een beetje aandringt, vind ik het erg moeilijk om steeds te herhalen dat ik niet wil(nu is dit met mijn huidige vriend nooit een probleem geweest)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh zo. Ik denk dat inderdaad de lijn tussen wel of niet verkracht niet zo simpel aan te duiden is in de vorm van een gesproken bezwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |