SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ♥ ik mis je ♥
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, jij Koningin de Ranzigheid! Wat betekent die?
Oeps, dan is Sven dus tot morgen besmettelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond net dit, als antwoord van een kinderarts op OudersOnline:
Wanneer besmettelijk
In welk stadium zijn waterpokken nu besmettelijk? De ziekte is besmettelijk 5 dagen voor de eerste huidafwijkingen onstaan tot 7 dagen na het onstaan van de laatste waterpokken. Dit kan dus vrij lang zijn.
Dus we zijn nu een plan van aanpak aan het bedenken aangezien zij het lijstje hebben en ik de foto.![]()
Had hem ge-edit. Maar twijfel. Dus post het toch maar.Ze gaat trouwen en nu blijkt haar verloofde een kind te hebben. Hij wist van niks. Erg ingewikkeld. Hij wil nu nadenken. Hij is luitenant in het leger van frankrijk. Hij is fransman.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
wat gaat over je zusje dan, Ingrid?
Ik hoef het niet voor eeuwig te voorkomen hoor, ik ben juist erg voor 'laat ze het maar vroeg krijgen', maar 1 maand is wel erg vroeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef melonovy het volgende:wat een spetters hier allemaal
![]()
BE het lijkt mij slimmer dat jij eerder een bezoek brengt aan je vader en jouw deel van het cadeau afgeeft en pas nadat jij weg bent kan je nichtje + fam. komen. (Er is vast wel begrip voor het gesamenlijke doch gesplitste cadeau) Andersom heeft weinig zin, omdat het dan toch al in de lucht hangt. Maar ja, je kan je afvragen in hoeverre je kinderziektes kan (blijven) voorkomen.
Wat een nare situatie Ingrid...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Had hem ge-edit. Maar twijfel. Dus post het toch maar.Ze gaat trouwen en nu blijkt haar verloofde een kind te hebben. Hij wist van niks. Erg ingewikkeld. Hij wil nu nadenken. Hij is luitenant in het leger van frankrijk. Hij is fransman.
Hij is nu in Afghanistan en ze hebben weinig contact.
Ze voelt zich nu zo kut dat ik bezord om haar ben, dan ze zichzelf niks aan gaat doen.
Sorry, zal wel warrig zijn.
Spreekt je zusje geen frans?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er iemand goed in Frans dan, wat spreken ze normaal met elkaar?
Weet iemand hoe je zegt, ik sta er voor open in het Frans?
Lief, maar hij is pas 5 feb jarig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:47 schreef DaviniaHR het volgende:
BE, gefeliciteerd met je pa!
Ook wat gezellige associaties hier toen ik de TT zag...
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vanavond even heerlijk naar de sauna geweest
Zalig hoor, even lekker ontspannen en die warmte, heeeerlijk
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Daar heb ik ook echt heeeeeeel erg veel zin in!
Maar ja... dat betekent ook Sasha naar een oppas brengen voor een paar uur en daar wachten we nog wel even een tijdje mee.![]()
Ja idd. Mijn zusje wil er alles aan doen om bij elkaar te blijven. Eventueel samen eht kindje opvoeden, of co-ouderschap. Maar daar moet ze maar goed over nadenken En hij ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ingrid, wat een verhaal weer... Naar voor je zus maar het kind is er blijkbaar nu eenmaal. Daar kan niemand iets aan doen. Het is de situatie accepteren of niet.
Voor hem is het trouwens net zo erg, zo niet veel erger dat hij er nu pas achterkomt.
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Bar, was het leuk?
Flufje, het duurde nog 2 uur eer hij thuis was...quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:12 schreef phluphy het volgende:
Ruck-a-beIIa: hoe zit dat? Manlief moet nog thuiskomen en jij gaat al naar bed? Of wonen jullie naast Schiphol?
In je badpak naar de saunaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
Ga je eigenlijk naakt in een sauna? (Ik zou dat dus niet durven, gelukkig hebben ze er hier in het durp één waar je met badpak in moet).
Heerlijk geslapen, wel raar gedroomdquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
Miss-Sly, heb je lekker rozig geslapen, met heerlijk open poriën?
Ga je eigenlijk naakt in een sauna? (Ik zou dat dus niet durven, gelukkig hebben ze er hier in het durp één waar je met badpak in moet).
Ja. Daarna "afspoelen" onder zo'n emmer koud waterquote:
wat voor lenzen gebruik jij dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die zoutwaterbaden nou net niet zo geweldig. Heb er niet echt iets mee, behalve dat het inderdaad rpikt als je je geschoren hebt. Lijkt me inderdaad met een huidziekte erg pijnlijk, moussy.
Ik heb ook lenzen en zie zonder ook niet erg veel (-6 aan beide kanten) maar heb lenzen die ik in de sauna in kan houden en waarmee ik kan zwemmen. Heerlijk hoor! Ben in het verleden zonder bril of lenzen ook wel eens nogal enthousiast naar de verkeerde jongen toegezwommen in de veronderstelling dat het mijn vriendje was
Ow meidquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef snoopy het volgende:
Ik kom even binnnenstormen met goed nieuws, voor mezelf dan
We kunnen tot 1 juni op de boot blijven wonen en hoeven dus niet 2x te verhuizen.
De koper vond het geen probleem. Ons nieuwe huis wordt zo goed als zeker einde april, begin mei opgeleverd dus er is ook nog tijd om te schilderen etc. Ik ben echt helemaal blij
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Flufje, het duurde nog 2 uur eer hij thuis was...Da's wel 2 uur slaap he!
Barvoelee voe?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef bixister het volgende:
Bar, dat is heel bijzonder ja! fijn dat 't verder ook zo'n geslaagd weekend was!kun je er weer even tegenaan.
't laatste Zeist-aftermeet-topic is geloof ik gesloten maar ik heb net pas de laatste series van LadyS en Ynske rustig zitten bekijken en wilde ze er nog even mee complimenteren. erg leuk! ik wil heel graag de grotere versies van een aantal Piet- & Anna-foto's! (heeft geen haast hoor).
Om te werken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]mijn ervaring ...
soms heb ik daar echt een trap onder mijn kont voor nodig
uhuh ga er ook vanuit dat de hotelprijzen ook wat hoger liggen momenteel, kwamen wij ook achter, wij zaten overgens in een Best Western hotel genaamd Opera, hardstikke leuk en gezellig hotel niet al te groot volgens mij, ligt midden in het centrum maar wel in een rustige straat, mooie kamers.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:18 schreef dutchie het volgende:
Da's echt fijn Bar.
Besef me ineens dat we het hotel nog moeten boeken voor volgende week.En er is beurs daar.
Vanavond even vastleggen maar.
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef k_i_m het volgende:
Ja, wat dat betreft hebben we het getroffen bij de publieke omroep.
nee dat was niet jouw tasquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef k_i_m het volgende:
Nee, je weet het al. En wat is er mis met mijn tas?.
hier ook, vandaag en morgen nogquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef _Bar_ het volgende:
zooo ik ga me eens gereed maken voor de korte apparte werkweek;)
vandaag en morgen dan een dagje vrij dan zaterdag werken en dan zondag weer vrij en dan woe weer
Carnvalluh
Of de enige papa die er wel isquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het maakt mij niet veel uit, en stinkie denk ik ook niet, maar het zou zo suf zijn als hij dan de enige is die er niet is ofzo.
oh dat wist ik ook niet, dat die kast eruit gaat. ben er dol op! maar ik weet niet of we er per se nog een tweede van willen. 't is inderdaad een heel zwaar pakket, ik vind 't erg moedig dat je dat met 2 kinderen erbij allemaal gered hebt. oh wacht, je laat 't bezorgen zie ik nu, heel verstandig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef E.T. het volgende:
Ik vanmorgen een van de laatste Rakke-kasten gescoord bij Ikea voor Tijn![]()
Ik had die al een tijdje in m'n hoofd, maar eerst moest Saskia d'r nieuwe kamer af enzo... En toen hoorde ik een week of wat geleden dat die kast eruit gaat en niet meer aangevuld wordEn afgelopen week stond ie ook niet meer op de ikea-site..
![]()
Vanmorgen ging ik met Saskia spulletjes voor d'r nieuwe kamer kopen en gelukkig lagen er nog 3 kasten, meteen maar aan het ploeteren gegaan dus (zware pakketten, twee kinderen, twee karren... ) en zaterdag wordt ie bezorgd![]()
Wow. Da's toch gewoon een cadeautje?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:02 schreef _Bar_ het volgende:
Och en wat ik zeker wil melden is, weten jullie nog dat ik vorig jaar mezelf rot gezocht had naar de kleine versie beer die Thijs altijd bij zich had, en nu weer heeft, en wij marco en ik beide een eigen beer hebben?
Nou liepen we gisteren in een galerij vol met schilderijen en prachtige winkeltjes, en stond in een etalage te kijken van een speelgoedwinkel, vol met houten speelgoed en poppenhuizen, handpoppen en beren, en daar zaten ze, kleine beer, een grotere beer en een hele grote beer, en de wat grotere beer heb ik meegenomen, zomaar in parijs vind ik gewoon een grotere versie Beer
En niet morgen proberen want dan waait het wegquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef Lois het volgende:
Rockabella, wat goed helpt maar waar je nu niets aan hebt is het zonnetje. Goed natmaken en in de zon zetten.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Suzziieee het volgende:
Ach ga ik toch een keertje shoppen met je M@x?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef E.T. het volgende:
voor jou wordt 't ook echt tijd voor voorjaar enzo he, m@x?
quote:
quote:
Ik ook! Ik ben zooo toe aan lekker weer!quote:
Een stuk beter. Ik heb deze week al 3x stiekem autogereden (verzekeringstechnisch mag het volgens mij nog nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:40 schreef snoopy het volgende:
Spuug, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met je knie?
Jaha!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:33 schreef m@x het volgende:
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!! Leah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef m@x het volgende:
Waarom geen vlinders Igraine? Vlinders zijn
Vliegende vlinders vind ik wel leuk hoor, maar ik doelde meer op de vlinders-in-de-buik. Die gun ik allemaal aan jouw m@x.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef snoopy het volgende:
en waarom geen vlinders Igraine?
En ik,en ik,en ik,en ik dan???quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
[..]
Vliegende vlinders vind ik wel leuk hoor, maar ik doelde meer op de vlinders-in-de-buik. Die gun ik allemaal aan jouw m@x.
Dezelfde idioot die bedacht had dat dat toernooi van vorige week 's nachts uitgezonden moest worden waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:welke idioot heeft verzonnen dat vannavond rond half 12 nog live tennis uitgezonden word?
aaah die, afslachten die handelquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dezelfde idioot die bedacht had dat dat toernooi van vorige week 's nachts uitgezonden moest worden waarschijnlijk.
Ok, jullie mogen ze delenquote:
Slachtofferquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ok, jullie mogen ze delenHebben jullie al een potentieel slachtoffer voor ogen??
Niet dat ik vlinders-in-de-buik niet leuk vind, maar ik hoop meer mijn buik met iets anders gevuld te hebben tegen die tijd.![]()
Ik heb nog een mooie paraplu met bijpassende logo's om de boel aan te stampenquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie paraplu met bijpassende logo's om de boel aan te stampen.
heu! spannend!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
Niet dat ik vlinders-in-de-buik niet leuk vind, maar ik hoop meer mijn buik met iets anders gevuld te hebben tegen die tijd.![]()
spannend, druk, leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef phluphy het volgende:
Yep, miss_sly! Vandaag gekregen "gekocht"!
Slachtoffer!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ok, jullie mogen ze delenHebben jullie al een potentieel slachtoffer voor ogen??
Ik wacht op een uitgebreid verslag hoor!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:34 schreef Syrena het volgende:
Ik ben er weer!Ja tevens onbeschaamde teeveepee, ik kan het update-topic niet vinden zo snel
Ik zag wel al dat Troel uit de kast is en een Ruben heeft
Cuba was super, ik ben net pas thuis. Ik ga de 117 mailtjes in mijn inbox even negeren (moeilijk) en ff op de bank liggen met een zak chips haha
Heb ik juist nooit problemen meequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor lenzen gebruik jij dan?
hier zachte, en dat gaat dus echt niet goed in de sauna
quote:PRAXIS - Het wordt prachtig met Praxis
Uitgebreide informatie over allerlei soorten klussen in en om het huis. Met een speciale "klussen voor kids" hoek en een overzicht van evenementen.
www.praxis.nl/ - 75k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
als kabouterquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:08 schreef RockabeIIa het volgende:
hoe ga je verkleed Bar?
ja idd..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:15 schreef p_iglet het volgende:
pfff Vicky die moeten we hier dus niet kijken geloof ik.
Vrees dat vriendje en ik dan de neiging hebben om de eerste trein/vliegtuig daarheen te pakken.
Ow ja, hierop wilde ik nog antwoordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor lenzen gebruik jij dan?
hier zachte, en dat gaat dus echt niet goed in de sauna
deze heb ik gisteravond ook gezien. wat ontzettend triest, ik moest er erg van huilen. onbegrijpelijk, die houding van die 'verzorgers'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:43 schreef Vicky het volgende:
Ik zit een documentaire te kijken over Bulgaria's abandoned children..
dat dit nog gebeurd in Europa..
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9176914173325307126
hier istie te bekijken.
dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Vivi het volgende:
Gaaf Ynske, maar je bent toch ook gewoon een goede fotograaf
ik heb ook zachte lenzen, halfjaar, opticien, zwemmen kan ik er ook mee enzo, alleen van de pinguinglijbaan in duinrell is niet zo'n heel goed ideequote:Btw, ik heb gewone zachte lenzen (van het Kruidvat) maar ik doe er ook alles mee hoor, sauna, zwemmen etc.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:11 schreef Lois het volgende:
Iris heeft ook griep inderdaad, en is veranderd in een klein dictatortje" bij me zitten! spelletje doen! drinken! snoepje!"
Alsjeblieft is weggespoeld met de koorts denk ik![]()
Ik ga maar weer even hondje waf spelen
de bovenste tweequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef bixister het volgende:
welke foto's zijn 't ynske? heb je een linkje?
Ik moest ook zo huilen.. mijn hart brak echt bij het aanzien van die broodmagere kinderen die alleen maar zaten te wiegen. Niet omdat ze geestelijk niet in orde waren, maar puur omdat ze geen aandacht kregen. Kon er echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:12 schreef bixister het volgende:
[..]
deze heb ik gisteravond ook gezien. wat ontzettend triest, ik moest er erg van huilen. onbegrijpelijk, die houding van die 'verzorgers'."hij heeft geen koorts, dus dan is 't goed toch?".
Nou ja, ik heb niet echt een goed gevoel erover.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:21 schreef dutchie het volgende:
Oxymoron, had je wel een goed gevoel bij je nieuwe psych?
Ik zou voor rechtsonder gaan, met de eendjes, die is het duidelijkst.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef Webkim het volgende:
Keuzeproblemen jongens! Welke van de supermooie MissBliss foto's zal ik op de geboortezegels zetten?
[afbeelding]
groot formaat
Ik ben misschien bevooroordeeld omdat mijn man ervandaan komt, maar in Tunesie kun je hele fijne uitstapjes maken hoor! Wij gaan er graag heen. Als je meer info wilt, hoor ik het wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn een weekje zon in april aan het uitzoeken
Tunesie ofzo, mooi weer, boeken mee en lekker lezen en relaxen met zo nu en dan een cultureel-historisch uitstapje als dat mogelijk is
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef Mibos het volgende:
Ah daar komt Anna's mooie donkere opslag vandaan!!!
Wat leuk, ik wil graag meer infoquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik ben misschien bevooroordeeld omdat mijn man ervandaan komt, maar in Tunesie kun je hele fijne uitstapjes maken hoor! Wij gaan er graag heen. Als je meer info wilt, hoor ik het wel!
Ik ben aan het kijken voor aug/sept.
Dat had ik nog niet eens gezien, zat bij de prijs in...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:45 schreef Lishe het volgende:
Ook leuk, maar ik begrijp best dat je de sfeer mist. (Hangt daar nu dezelfde mobile als die van Pien en Floor? hihi!)
Bij ons is de achterklep maandenlang open geweest, omdat ik niet wist dat die op slot moest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef Troel het volgende:
Hier heeft de auto 2 dagen niet op slot gestaanGelukkig was er niets uitgehaald, blijkbaar is de rust dus weer een beetje wedergekeerd hier in de buurt.
Hebben we niet bij de Hemaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:40 schreef appelsap het volgende:
Bij Hema heb ik nog niet gekeken! Dat ga ik vanmiddag eens doen, bedankt.
Tnxquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef bixister het volgende:
allebei prachtwoningen KP, leuk dat je binnen zulke prijsklassen kunt kiezen.![]()
syrena, welkom terug nog! fijn dat 't zo leuk was! wat ik je nog altijd wilde laten weten is dat 't baby-olie-trucje van jou hier helaas niet werkt.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr... wie er toch ooit die DigiD heeft uitgevonden...
Voorheen met die digitale handtekening was ik hem nooit kwijt, nu kan ik steeds weer een nieuwe DigiD aanvragen omdat ik steeds mijn gebruikersnaam of password of combinatie vergeet.![]()
Heb ik hem nu net aangevraagd, wil ik de kinderopvangtoeslag aan gaan vragen, heb ik die van F. ook nodig. En die is net als ik... die weet hem ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |