SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ♥ ik mis je ♥
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, jij Koningin de Ranzigheid! Wat betekent die?
Oeps, dan is Sven dus tot morgen besmettelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond net dit, als antwoord van een kinderarts op OudersOnline:
Wanneer besmettelijk
In welk stadium zijn waterpokken nu besmettelijk? De ziekte is besmettelijk 5 dagen voor de eerste huidafwijkingen onstaan tot 7 dagen na het onstaan van de laatste waterpokken. Dit kan dus vrij lang zijn.
Dus we zijn nu een plan van aanpak aan het bedenken aangezien zij het lijstje hebben en ik de foto.![]()
Had hem ge-edit. Maar twijfel. Dus post het toch maar.Ze gaat trouwen en nu blijkt haar verloofde een kind te hebben. Hij wist van niks. Erg ingewikkeld. Hij wil nu nadenken. Hij is luitenant in het leger van frankrijk. Hij is fransman.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
wat gaat over je zusje dan, Ingrid?
Ik hoef het niet voor eeuwig te voorkomen hoor, ik ben juist erg voor 'laat ze het maar vroeg krijgen', maar 1 maand is wel erg vroeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef melonovy het volgende:wat een spetters hier allemaal
![]()
BE het lijkt mij slimmer dat jij eerder een bezoek brengt aan je vader en jouw deel van het cadeau afgeeft en pas nadat jij weg bent kan je nichtje + fam. komen. (Er is vast wel begrip voor het gesamenlijke doch gesplitste cadeau) Andersom heeft weinig zin, omdat het dan toch al in de lucht hangt. Maar ja, je kan je afvragen in hoeverre je kinderziektes kan (blijven) voorkomen.
Wat een nare situatie Ingrid...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Had hem ge-edit. Maar twijfel. Dus post het toch maar.Ze gaat trouwen en nu blijkt haar verloofde een kind te hebben. Hij wist van niks. Erg ingewikkeld. Hij wil nu nadenken. Hij is luitenant in het leger van frankrijk. Hij is fransman.
Hij is nu in Afghanistan en ze hebben weinig contact.
Ze voelt zich nu zo kut dat ik bezord om haar ben, dan ze zichzelf niks aan gaat doen.
Sorry, zal wel warrig zijn.
Spreekt je zusje geen frans?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er iemand goed in Frans dan, wat spreken ze normaal met elkaar?
Weet iemand hoe je zegt, ik sta er voor open in het Frans?
Lief, maar hij is pas 5 feb jarig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:47 schreef DaviniaHR het volgende:
BE, gefeliciteerd met je pa!
Ook wat gezellige associaties hier toen ik de TT zag...
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vanavond even heerlijk naar de sauna geweest
Zalig hoor, even lekker ontspannen en die warmte, heeeerlijk
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Daar heb ik ook echt heeeeeeel erg veel zin in!
Maar ja... dat betekent ook Sasha naar een oppas brengen voor een paar uur en daar wachten we nog wel even een tijdje mee.![]()
Ja idd. Mijn zusje wil er alles aan doen om bij elkaar te blijven. Eventueel samen eht kindje opvoeden, of co-ouderschap. Maar daar moet ze maar goed over nadenken En hij ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ingrid, wat een verhaal weer... Naar voor je zus maar het kind is er blijkbaar nu eenmaal. Daar kan niemand iets aan doen. Het is de situatie accepteren of niet.
Voor hem is het trouwens net zo erg, zo niet veel erger dat hij er nu pas achterkomt.
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Bar, was het leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |