Heb ik juist nooit problemen meequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor lenzen gebruik jij dan?
hier zachte, en dat gaat dus echt niet goed in de sauna
quote:PRAXIS - Het wordt prachtig met Praxis
Uitgebreide informatie over allerlei soorten klussen in en om het huis. Met een speciale "klussen voor kids" hoek en een overzicht van evenementen.
www.praxis.nl/ - 75k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
als kabouterquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:08 schreef RockabeIIa het volgende:
hoe ga je verkleed Bar?
ja idd..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:15 schreef p_iglet het volgende:
pfff Vicky die moeten we hier dus niet kijken geloof ik.
Vrees dat vriendje en ik dan de neiging hebben om de eerste trein/vliegtuig daarheen te pakken.
Ow ja, hierop wilde ik nog antwoordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor lenzen gebruik jij dan?
hier zachte, en dat gaat dus echt niet goed in de sauna
deze heb ik gisteravond ook gezien. wat ontzettend triest, ik moest er erg van huilen. onbegrijpelijk, die houding van die 'verzorgers'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:43 schreef Vicky het volgende:
Ik zit een documentaire te kijken over Bulgaria's abandoned children..
dat dit nog gebeurd in Europa..
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9176914173325307126
hier istie te bekijken.
dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Vivi het volgende:
Gaaf Ynske, maar je bent toch ook gewoon een goede fotograaf
ik heb ook zachte lenzen, halfjaar, opticien, zwemmen kan ik er ook mee enzo, alleen van de pinguinglijbaan in duinrell is niet zo'n heel goed ideequote:Btw, ik heb gewone zachte lenzen (van het Kruidvat) maar ik doe er ook alles mee hoor, sauna, zwemmen etc.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:11 schreef Lois het volgende:
Iris heeft ook griep inderdaad, en is veranderd in een klein dictatortje" bij me zitten! spelletje doen! drinken! snoepje!"
Alsjeblieft is weggespoeld met de koorts denk ik![]()
Ik ga maar weer even hondje waf spelen
de bovenste tweequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef bixister het volgende:
welke foto's zijn 't ynske? heb je een linkje?
Ik moest ook zo huilen.. mijn hart brak echt bij het aanzien van die broodmagere kinderen die alleen maar zaten te wiegen. Niet omdat ze geestelijk niet in orde waren, maar puur omdat ze geen aandacht kregen. Kon er echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:12 schreef bixister het volgende:
[..]
deze heb ik gisteravond ook gezien. wat ontzettend triest, ik moest er erg van huilen. onbegrijpelijk, die houding van die 'verzorgers'."hij heeft geen koorts, dus dan is 't goed toch?".
Nou ja, ik heb niet echt een goed gevoel erover.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:21 schreef dutchie het volgende:
Oxymoron, had je wel een goed gevoel bij je nieuwe psych?
Ik zou voor rechtsonder gaan, met de eendjes, die is het duidelijkst.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef Webkim het volgende:
Keuzeproblemen jongens! Welke van de supermooie MissBliss foto's zal ik op de geboortezegels zetten?
[afbeelding]
groot formaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |