Een stuk beter. Ik heb deze week al 3x stiekem autogereden (verzekeringstechnisch mag het volgens mij nog nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:40 schreef snoopy het volgende:
Spuug, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met je knie?
Jaha!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:33 schreef m@x het volgende:
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!! Leah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef m@x het volgende:
Waarom geen vlinders Igraine? Vlinders zijn
Vliegende vlinders vind ik wel leuk hoor, maar ik doelde meer op de vlinders-in-de-buik. Die gun ik allemaal aan jouw m@x.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef snoopy het volgende:
en waarom geen vlinders Igraine?
En ik,en ik,en ik,en ik dan???quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
[..]
Vliegende vlinders vind ik wel leuk hoor, maar ik doelde meer op de vlinders-in-de-buik. Die gun ik allemaal aan jouw m@x.
Dezelfde idioot die bedacht had dat dat toernooi van vorige week 's nachts uitgezonden moest worden waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:welke idioot heeft verzonnen dat vannavond rond half 12 nog live tennis uitgezonden word?
aaah die, afslachten die handelquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dezelfde idioot die bedacht had dat dat toernooi van vorige week 's nachts uitgezonden moest worden waarschijnlijk.
Ok, jullie mogen ze delenquote:
Slachtofferquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ok, jullie mogen ze delenHebben jullie al een potentieel slachtoffer voor ogen??
Niet dat ik vlinders-in-de-buik niet leuk vind, maar ik hoop meer mijn buik met iets anders gevuld te hebben tegen die tijd.![]()
Ik heb nog een mooie paraplu met bijpassende logo's om de boel aan te stampenquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie paraplu met bijpassende logo's om de boel aan te stampen.
heu! spannend!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
Niet dat ik vlinders-in-de-buik niet leuk vind, maar ik hoop meer mijn buik met iets anders gevuld te hebben tegen die tijd.![]()
spannend, druk, leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef phluphy het volgende:
Yep, miss_sly! Vandaag gekregen "gekocht"!
Slachtoffer!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ok, jullie mogen ze delenHebben jullie al een potentieel slachtoffer voor ogen??
Ik wacht op een uitgebreid verslag hoor!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:34 schreef Syrena het volgende:
Ik ben er weer!Ja tevens onbeschaamde teeveepee, ik kan het update-topic niet vinden zo snel
Ik zag wel al dat Troel uit de kast is en een Ruben heeft
Cuba was super, ik ben net pas thuis. Ik ga de 117 mailtjes in mijn inbox even negeren (moeilijk) en ff op de bank liggen met een zak chips haha
Heb ik juist nooit problemen meequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor lenzen gebruik jij dan?
hier zachte, en dat gaat dus echt niet goed in de sauna
quote:PRAXIS - Het wordt prachtig met Praxis
Uitgebreide informatie over allerlei soorten klussen in en om het huis. Met een speciale "klussen voor kids" hoek en een overzicht van evenementen.
www.praxis.nl/ - 75k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
als kabouterquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:08 schreef RockabeIIa het volgende:
hoe ga je verkleed Bar?
ja idd..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:15 schreef p_iglet het volgende:
pfff Vicky die moeten we hier dus niet kijken geloof ik.
Vrees dat vriendje en ik dan de neiging hebben om de eerste trein/vliegtuig daarheen te pakken.
Ow ja, hierop wilde ik nog antwoordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor lenzen gebruik jij dan?
hier zachte, en dat gaat dus echt niet goed in de sauna
deze heb ik gisteravond ook gezien. wat ontzettend triest, ik moest er erg van huilen. onbegrijpelijk, die houding van die 'verzorgers'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:43 schreef Vicky het volgende:
Ik zit een documentaire te kijken over Bulgaria's abandoned children..
dat dit nog gebeurd in Europa..
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9176914173325307126
hier istie te bekijken.
dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:09 schreef Vivi het volgende:
Gaaf Ynske, maar je bent toch ook gewoon een goede fotograaf
ik heb ook zachte lenzen, halfjaar, opticien, zwemmen kan ik er ook mee enzo, alleen van de pinguinglijbaan in duinrell is niet zo'n heel goed ideequote:Btw, ik heb gewone zachte lenzen (van het Kruidvat) maar ik doe er ook alles mee hoor, sauna, zwemmen etc.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:11 schreef Lois het volgende:
Iris heeft ook griep inderdaad, en is veranderd in een klein dictatortje" bij me zitten! spelletje doen! drinken! snoepje!"
Alsjeblieft is weggespoeld met de koorts denk ik![]()
Ik ga maar weer even hondje waf spelen
de bovenste tweequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:13 schreef bixister het volgende:
welke foto's zijn 't ynske? heb je een linkje?
Ik moest ook zo huilen.. mijn hart brak echt bij het aanzien van die broodmagere kinderen die alleen maar zaten te wiegen. Niet omdat ze geestelijk niet in orde waren, maar puur omdat ze geen aandacht kregen. Kon er echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:12 schreef bixister het volgende:
[..]
deze heb ik gisteravond ook gezien. wat ontzettend triest, ik moest er erg van huilen. onbegrijpelijk, die houding van die 'verzorgers'."hij heeft geen koorts, dus dan is 't goed toch?".
Nou ja, ik heb niet echt een goed gevoel erover.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:21 schreef dutchie het volgende:
Oxymoron, had je wel een goed gevoel bij je nieuwe psych?
Ik zou voor rechtsonder gaan, met de eendjes, die is het duidelijkst.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef Webkim het volgende:
Keuzeproblemen jongens! Welke van de supermooie MissBliss foto's zal ik op de geboortezegels zetten?
[afbeelding]
groot formaat
Ik ben misschien bevooroordeeld omdat mijn man ervandaan komt, maar in Tunesie kun je hele fijne uitstapjes maken hoor! Wij gaan er graag heen. Als je meer info wilt, hoor ik het wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn een weekje zon in april aan het uitzoeken
Tunesie ofzo, mooi weer, boeken mee en lekker lezen en relaxen met zo nu en dan een cultureel-historisch uitstapje als dat mogelijk is
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef Mibos het volgende:
Ah daar komt Anna's mooie donkere opslag vandaan!!!
Wat leuk, ik wil graag meer infoquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik ben misschien bevooroordeeld omdat mijn man ervandaan komt, maar in Tunesie kun je hele fijne uitstapjes maken hoor! Wij gaan er graag heen. Als je meer info wilt, hoor ik het wel!
Ik ben aan het kijken voor aug/sept.
Dat had ik nog niet eens gezien, zat bij de prijs in...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:45 schreef Lishe het volgende:
Ook leuk, maar ik begrijp best dat je de sfeer mist. (Hangt daar nu dezelfde mobile als die van Pien en Floor? hihi!)
Bij ons is de achterklep maandenlang open geweest, omdat ik niet wist dat die op slot moest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef Troel het volgende:
Hier heeft de auto 2 dagen niet op slot gestaanGelukkig was er niets uitgehaald, blijkbaar is de rust dus weer een beetje wedergekeerd hier in de buurt.
Hebben we niet bij de Hemaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:40 schreef appelsap het volgende:
Bij Hema heb ik nog niet gekeken! Dat ga ik vanmiddag eens doen, bedankt.
Tnxquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef bixister het volgende:
allebei prachtwoningen KP, leuk dat je binnen zulke prijsklassen kunt kiezen.![]()
syrena, welkom terug nog! fijn dat 't zo leuk was! wat ik je nog altijd wilde laten weten is dat 't baby-olie-trucje van jou hier helaas niet werkt.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr... wie er toch ooit die DigiD heeft uitgevonden...
Voorheen met die digitale handtekening was ik hem nooit kwijt, nu kan ik steeds weer een nieuwe DigiD aanvragen omdat ik steeds mijn gebruikersnaam of password of combinatie vergeet.![]()
Heb ik hem nu net aangevraagd, wil ik de kinderopvangtoeslag aan gaan vragen, heb ik die van F. ook nodig. En die is net als ik... die weet hem ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |