abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:09:04 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56452449
KP, wat leuk je beide huisjes!
Maar je gaat er niet op vooruit aan woonoppervlak, hoe is dit nieuwe huis dan praktischer?
Wij hebben trouwens een zelfde soort keukenconstructie. Heel erg handig, vooral in het begin, toen we veel liepen met Eli, kon je heel relaxed rondjes lopen door het huis.
Wat onwijs schattig die twee ledikantjes naast elkaar, trouwens

(Ons huis staat trouwens ook nog gewoon te koop, terwijl we toch echt al de koopakte getekend hebben )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:12:28 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56452513
Ja, dat vroeg ik me dus idd ook af, het huidige huis is 125m2 en het nieuwe 120m2.
Of is dat een foutje?
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 10:16:47 #278
43556 miss_dynastie
pi_56452592
Was ook het eerste dat mij opviel, ja. En beide huizen hebben 5 kamers, dus daar zit het hem ook niet in, denk ik.
Maarre, wat een prijzen joh
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:30:59 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_56452862
Verhuizen is spannend en leuk!

Hier heeft de auto 2 dagen niet op slot gestaan Gelukkig was er niets uitgehaald, blijkbaar is de rust dus weer een beetje wedergekeerd hier in de buurt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56452912
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef Troel het volgende:

Hier heeft de auto 2 dagen niet op slot gestaan Gelukkig was er niets uitgehaald, blijkbaar is de rust dus weer een beetje wedergekeerd hier in de buurt.
Bij ons is de achterklep maandenlang open geweest, omdat ik niet wist dat die op slot moest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56453442
Leuke huizen K_P, allebei al heeft de eerste wel wat meer sfeer inderdaad.
Het huis waar jullie nu nog in wonen heeft toch een hele rare indeling? Of ben ik nou met iemand anders in de war.
pi_56453731
Ik vind jullie huidige huis ook erg leuk, die en suite deuren! (toch?) geweldig
Maar het nieuwe huis is ook mooi hoor!

Maar idd, wat is het megaduur aan die kant zeg!!!
(wij in Drenthe hebben toch wel heeeeeel andere prijzen, daar koop je voor dat bedrag een ruime twee-onder-1-kap!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56454170
Jemig wat een prijzen

Maar goed je zit dan ook wel heerlijk OVERAL in de buurt...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:37:50 #284
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56454679
Appelsap heb je al bij Hema gekeken? Daar hadden ze ook verkleedkleertjes, maar ik weet niet of ze daar wel kleine maatjes hadden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator vrijdag 1 februari 2008 @ 11:40:21 #285
5428 crew  miss_sly
pi_56454739
Ik vind de prijzen niet zo belachelijk hoog, maar ik ben Amsterdam gewend natuurlijk. 120-125 m2 vind je in Amsterdam (binnen de ring) nog niet eens voor die prijzen, of het moet echt een bouwval zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 februari 2008 @ 11:40:24 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56454740
KP heel mooi maar te ver en geen centjes

mijn weekend is begonnen
5 hele daagjes vrij
strakjes naar limburg en zondag lekker stappen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56454744
Bij Hema heb ik nog niet gekeken! Dat ga ik vanmiddag eens doen, bedankt.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:29:11 #288
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56455922
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:40 schreef appelsap het volgende:
Bij Hema heb ik nog niet gekeken! Dat ga ik vanmiddag eens doen, bedankt.
Hebben we niet bij de Hema

Leuke huizen KP!! Spannend weer dat verhuizen!
pi_56456346
allebei prachtwoningen KP, leuk dat je binnen zulke prijsklassen kunt kiezen.

syrena, welkom terug nog! fijn dat 't zo leuk was! wat ik je nog altijd wilde laten weten is dat 't baby-olie-trucje van jou hier helaas niet werkt.
pi_56456958
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef bixister het volgende:
allebei prachtwoningen KP, leuk dat je binnen zulke prijsklassen kunt kiezen.

syrena, welkom terug nog! fijn dat 't zo leuk was! wat ik je nog altijd wilde laten weten is dat 't baby-olie-trucje van jou hier helaas niet werkt.
Tnx Jammer van de olie Ik had idd nog willen vragen of mensen het nog geprobeerd hadden.
Ik heb op vakantie wel ontdekt dat mijn mesje scherp moet zijn en ik er wat dagen tussen moet laten zitten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:30:04 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56457247
Grrrr... wie er toch ooit die DigiD heeft uitgevonden...
Voorheen met die digitale handtekening was ik hem nooit kwijt, nu kan ik steeds weer een nieuwe DigiD aanvragen omdat ik steeds mijn gebruikersnaam of password of combinatie vergeet.

Heb ik hem nu net aangevraagd, wil ik de kinderopvangtoeslag aan gaan vragen, heb ik die van F. ook nodig. En die is net als ik... die weet hem ook niet meer.
pi_56457334
hihihi BE bekend probleem

opgelost door in een klap nieuwe aan te vragen voor zowel vriendje als ik, en dan dezelfde soort gebruikersnaam, en hetzelfde wachtwoord. En ze hangen op een briefje naast de PC...
Vast niet inbraak verantwoord, maar als ze komen inbreken zijn ze vast niet geinterseerd in een briefje met wat tekst.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:38:07 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56457444
Haha, ik heb ook al 5 keer een nieuwe aangevraagd, en ben hem nu weer kwijt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56457472
Het is zeker een hoop geld.
m2 kloppen, hoor. Doordat wij nu een soort achterhuis hebben is het veel, maar geen effectieve woonruimte. Prachtig trappenhuis, maar ja....daar loop ik alleen maar.

Nieuwe huis is gewoon pratischer, omdat het een open keuken heeft (nu ben ik echt ff weg) en boven 3 slaapkamers en de badkamer, Nu slapen wij boven, P&F beneden en is de badkamer nog 1 etage boven onze slaapkamer,,,,heppie um nog ??

Maar absoluut waar...heel veel geld. Maar goed, erg centraal in Den Haag en nieuwbouw (2001) en daar betaal je voor. En niet te vergelijken met Drente ofzo. Mijn ouders wonen in de Achterhoek (ook hun huis staat te koop..) en daar krijg je veel meer voor 380.000 euro.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 februari 2008 @ 14:12:47 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56458230
_
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr... wie er toch ooit die DigiD heeft uitgevonden...
Voorheen met die digitale handtekening was ik hem nooit kwijt, nu kan ik steeds weer een nieuwe DigiD aanvragen omdat ik steeds mijn gebruikersnaam of password of combinatie vergeet.

Heb ik hem nu net aangevraagd, wil ik de kinderopvangtoeslag aan gaan vragen, heb ik die van F. ook nodig. En die is net als ik... die weet hem ook niet meer.
hier kwamen vorige week op 1 dag 5 enveloppen voor iedereen in huis 1
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:45:58 #296
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56458956
K_P ziet er onwijs leuk uit! Housewarming in combi met een DH minimeet??

Hier een tegenvaller met ons huis. We laten een huis bouwen in DH en nou lijkt het erop dat het huis wat te laag staat. Ik hoop niet dat we straks het afvoerputje van de straat zijn hoor. Ik baal er zo gigantisch van.

En m'n DigiD ben ik ook kwijt en nou kan ik geen huisvuilcontainer aanvragen.

Soms heb je van die dagen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56459003
Ik vind het stomme aan de Digi-D dat je wél je emailadres kunt opgeven, maar dat ze daar dan geen bevestiging heen sturen met je gegevens. Dat zou een hoop nieuwe aanvragen schelen.

Nu schrijft iedereen het toch ergens op omdat ze het anders vergeten, dus ik zie het nadeel niet van alles gewoon in een email te zetten. Zoals alle andere dingen waar je je moet registreren dat doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 15:08:09 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56459434
spuuglokje, gefeliciteerd met je verjaardag
pi_56461031
spuuglokje jarig? gefeliciteerd!!

[ Bericht 33% gewijzigd door bixister op 01-02-2008 16:22:14 ]
pi_56462884
Maar van de digid krijg je toch een brief? Of ben ik in de war? Iig heb ik daar de inloggegevens opgeschreven en in een map gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')