Flufje, het duurde nog 2 uur eer hij thuis was...quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:12 schreef phluphy het volgende:
Ruck-a-beIIa: hoe zit dat? Manlief moet nog thuiskomen en jij gaat al naar bed? Of wonen jullie naast Schiphol?
In je badpak naar de saunaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
Ga je eigenlijk naakt in een sauna? (Ik zou dat dus niet durven, gelukkig hebben ze er hier in het durp één waar je met badpak in moet).
Heerlijk geslapen, wel raar gedroomdquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
Miss-Sly, heb je lekker rozig geslapen, met heerlijk open poriën?
Ga je eigenlijk naakt in een sauna? (Ik zou dat dus niet durven, gelukkig hebben ze er hier in het durp één waar je met badpak in moet).
Ja. Daarna "afspoelen" onder zo'n emmer koud waterquote:
wat voor lenzen gebruik jij dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die zoutwaterbaden nou net niet zo geweldig. Heb er niet echt iets mee, behalve dat het inderdaad rpikt als je je geschoren hebt. Lijkt me inderdaad met een huidziekte erg pijnlijk, moussy.
Ik heb ook lenzen en zie zonder ook niet erg veel (-6 aan beide kanten) maar heb lenzen die ik in de sauna in kan houden en waarmee ik kan zwemmen. Heerlijk hoor! Ben in het verleden zonder bril of lenzen ook wel eens nogal enthousiast naar de verkeerde jongen toegezwommen in de veronderstelling dat het mijn vriendje was
Ow meidquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef snoopy het volgende:
Ik kom even binnnenstormen met goed nieuws, voor mezelf dan
We kunnen tot 1 juni op de boot blijven wonen en hoeven dus niet 2x te verhuizen.
De koper vond het geen probleem. Ons nieuwe huis wordt zo goed als zeker einde april, begin mei opgeleverd dus er is ook nog tijd om te schilderen etc. Ik ben echt helemaal blij
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Flufje, het duurde nog 2 uur eer hij thuis was...Da's wel 2 uur slaap he!
Barvoelee voe?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:12 schreef bixister het volgende:
Bar, dat is heel bijzonder ja! fijn dat 't verder ook zo'n geslaagd weekend was!kun je er weer even tegenaan.
't laatste Zeist-aftermeet-topic is geloof ik gesloten maar ik heb net pas de laatste series van LadyS en Ynske rustig zitten bekijken en wilde ze er nog even mee complimenteren. erg leuk! ik wil heel graag de grotere versies van een aantal Piet- & Anna-foto's! (heeft geen haast hoor).
Om te werken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]mijn ervaring ...
soms heb ik daar echt een trap onder mijn kont voor nodig
uhuh ga er ook vanuit dat de hotelprijzen ook wat hoger liggen momenteel, kwamen wij ook achter, wij zaten overgens in een Best Western hotel genaamd Opera, hardstikke leuk en gezellig hotel niet al te groot volgens mij, ligt midden in het centrum maar wel in een rustige straat, mooie kamers.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:18 schreef dutchie het volgende:
Da's echt fijn Bar.
Besef me ineens dat we het hotel nog moeten boeken voor volgende week.En er is beurs daar.
Vanavond even vastleggen maar.
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:28 schreef k_i_m het volgende:
Ja, wat dat betreft hebben we het getroffen bij de publieke omroep.
nee dat was niet jouw tasquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef k_i_m het volgende:
Nee, je weet het al. En wat is er mis met mijn tas?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |