hier ook, vandaag en morgen nogquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef _Bar_ het volgende:
zooo ik ga me eens gereed maken voor de korte apparte werkweek;)
vandaag en morgen dan een dagje vrij dan zaterdag werken en dan zondag weer vrij en dan woe weer
Carnvalluh
Of de enige papa die er wel isquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het maakt mij niet veel uit, en stinkie denk ik ook niet, maar het zou zo suf zijn als hij dan de enige is die er niet is ofzo.
oh dat wist ik ook niet, dat die kast eruit gaat. ben er dol op! maar ik weet niet of we er per se nog een tweede van willen. 't is inderdaad een heel zwaar pakket, ik vind 't erg moedig dat je dat met 2 kinderen erbij allemaal gered hebt. oh wacht, je laat 't bezorgen zie ik nu, heel verstandig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef E.T. het volgende:
Ik vanmorgen een van de laatste Rakke-kasten gescoord bij Ikea voor Tijn![]()
Ik had die al een tijdje in m'n hoofd, maar eerst moest Saskia d'r nieuwe kamer af enzo... En toen hoorde ik een week of wat geleden dat die kast eruit gaat en niet meer aangevuld wordEn afgelopen week stond ie ook niet meer op de ikea-site..
![]()
Vanmorgen ging ik met Saskia spulletjes voor d'r nieuwe kamer kopen en gelukkig lagen er nog 3 kasten, meteen maar aan het ploeteren gegaan dus (zware pakketten, twee kinderen, twee karren... ) en zaterdag wordt ie bezorgd![]()
Wow. Da's toch gewoon een cadeautje?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:02 schreef _Bar_ het volgende:
Och en wat ik zeker wil melden is, weten jullie nog dat ik vorig jaar mezelf rot gezocht had naar de kleine versie beer die Thijs altijd bij zich had, en nu weer heeft, en wij marco en ik beide een eigen beer hebben?
Nou liepen we gisteren in een galerij vol met schilderijen en prachtige winkeltjes, en stond in een etalage te kijken van een speelgoedwinkel, vol met houten speelgoed en poppenhuizen, handpoppen en beren, en daar zaten ze, kleine beer, een grotere beer en een hele grote beer, en de wat grotere beer heb ik meegenomen, zomaar in parijs vind ik gewoon een grotere versie Beer
En niet morgen proberen want dan waait het wegquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef Lois het volgende:
Rockabella, wat goed helpt maar waar je nu niets aan hebt is het zonnetje. Goed natmaken en in de zon zetten.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Suzziieee het volgende:
Ach ga ik toch een keertje shoppen met je M@x?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef E.T. het volgende:
voor jou wordt 't ook echt tijd voor voorjaar enzo he, m@x?
quote:
quote:
Ik ook! Ik ben zooo toe aan lekker weer!quote:
Een stuk beter. Ik heb deze week al 3x stiekem autogereden (verzekeringstechnisch mag het volgens mij nog nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:40 schreef snoopy het volgende:
Spuug, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met je knie?
Jaha!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:33 schreef m@x het volgende:
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!! Leah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef m@x het volgende:
Waarom geen vlinders Igraine? Vlinders zijn
Vliegende vlinders vind ik wel leuk hoor, maar ik doelde meer op de vlinders-in-de-buik. Die gun ik allemaal aan jouw m@x.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:55 schreef snoopy het volgende:
en waarom geen vlinders Igraine?
En ik,en ik,en ik,en ik dan???quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
[..]
Vliegende vlinders vind ik wel leuk hoor, maar ik doelde meer op de vlinders-in-de-buik. Die gun ik allemaal aan jouw m@x.
Dezelfde idioot die bedacht had dat dat toernooi van vorige week 's nachts uitgezonden moest worden waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:welke idioot heeft verzonnen dat vannavond rond half 12 nog live tennis uitgezonden word?
aaah die, afslachten die handelquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dezelfde idioot die bedacht had dat dat toernooi van vorige week 's nachts uitgezonden moest worden waarschijnlijk.
Ok, jullie mogen ze delenquote:
Slachtofferquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ok, jullie mogen ze delenHebben jullie al een potentieel slachtoffer voor ogen??
Niet dat ik vlinders-in-de-buik niet leuk vind, maar ik hoop meer mijn buik met iets anders gevuld te hebben tegen die tijd.![]()
Ik heb nog een mooie paraplu met bijpassende logo's om de boel aan te stampenquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie paraplu met bijpassende logo's om de boel aan te stampen.
heu! spannend!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
Niet dat ik vlinders-in-de-buik niet leuk vind, maar ik hoop meer mijn buik met iets anders gevuld te hebben tegen die tijd.![]()
spannend, druk, leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef phluphy het volgende:
Yep, miss_sly! Vandaag gekregen "gekocht"!
Slachtoffer!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ok, jullie mogen ze delenHebben jullie al een potentieel slachtoffer voor ogen??
Ik wacht op een uitgebreid verslag hoor!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:34 schreef Syrena het volgende:
Ik ben er weer!Ja tevens onbeschaamde teeveepee, ik kan het update-topic niet vinden zo snel
Ik zag wel al dat Troel uit de kast is en een Ruben heeft
Cuba was super, ik ben net pas thuis. Ik ga de 117 mailtjes in mijn inbox even negeren (moeilijk) en ff op de bank liggen met een zak chips haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |