je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
alweer dat stomme topic gesloten, kan niemand mij waarschuwen?
je bent op dreefquote:
stoute jij!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een Muckie gedaan in het vorige topic
in de kroeg let ik ook niet op hoeveel stomme opmerkingen ik achter elkaar kan maken :Squote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staan
ik zie dat dus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staan
Je ziet er idd jonger uitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
Wie is datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
heb een beeldscherm van 32"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
dat heet ouderdom hequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in de kroeg let ik ook niet op hoeveel stomme opmerkingen ik achter elkaar kan maken :S
jap gooi er een kwartje in en je hebt de hele avond plezier!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:24 schreef BrandX het volgende:
[..]dat beloofd echt een topavond te worden tzt
31.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
heb een beeldscherm van 32"Maar was je bang voor de fotograaf? Je kijkt een beetje bescheten
Maar je lijkt wel 23 idd. (hoe oud ben je?)
Doen we dan in Ede? Zal een cultuurshok zijn voor Zakje. Dan mag hij het buitengebied inquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
Is het trouwens zo onderhand nieteens tijd voor een meet? Het lijkt me wel gezellig.
posten niet via de servers waar wij via posten denkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Tsjee, kunnen modjes extra snel posten ofzo..
ik post gewoon via fok.forum.nl FOK is wel lekker snel nu iig. Bij jullie niet dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
posten niet via de servers waar wij via posten denk
Maar daar is vast weinig te doen + als je me echt op de kast wilt jagen moet je een survivaltocht organiserenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doen we dan in Ede? Zal een cultuurshok zijn voor Zakje. Dan mag hij het buitengebied in
Brandx mag dan bij mij wel in bed slapen. TMM mag wel bij mijn moeder slapen en LGE mag op de slaapbank en dan houden we sam over... Luchtbed!
nee dreemer post ook, maar jij bent (na mijn weten) de enige hetro chick.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:30 schreef BrandX het volgende:
BX is van de partij op de meet!
ben ik trouwens de enige chick die hier post?
Ik doe niet aan meetingsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doen we dan in Ede? Zal een cultuurshok zijn voor Zakje. Dan mag hij het buitengebied in
Brandx mag dan bij mij wel in bed slapen. TMM mag wel bij mijn moeder slapen en LGE mag op de slaapbank en dan houden we sam over... Luchtbed!
die heb ik niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef wonderer het volgende:
BrandX, doet es een foto met weinig kleren aan?
nou, alle geiligheid is weer weg. BEDANKT WONDERER!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef wonderer het volgende:
BrandX, doet es een foto met weinig kleren aan?
hoezo, wat ging er mis danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee dreemer post ook, maar jij bent (na mijn weten) de enige hetro chick.
Maar de meetings zijn de afgelopen keren niet zo goed gegaan... dus denk niet dat er een meet komt.
Och welnee, het was reuze vermakelijk, roddel & achterklap, ik was helemaal in mijn elementquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar de meetings zijn de afgelopen keren niet zo goed gegaan... dus denk niet dat er een meet komt.
is sneller geweest, maar denk dat het nu aan mijn computer ligt die te heet word...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik post gewoon via fok.forum.nl FOK is wel lekker snel nu iig. Bij jullie niet dan?
Ik zal even het prachtige verslag van TMM quoten ( serieus, ik kon er echt om lachenquote:
quote:even voor het beeld, een verslag voor iedereen die het feest heeft moeten missen,
want een feest was het
de meet begon om 17 uur cairon, zakje en ik kwamen bijeen waarna we Nathan op gingen halen,
om 18.uur sloot wonderer aan in de cuacha alnaar waar wij naar het restaurant gingen,
nathan ging samen met zakje pinnen (wat later zoenen bleek te zijn)
Zakje had haast want hij wist dat mitchell, zijn grote concurent zo zou komen, dus hij maakte meteen een toeeigening naar Nathan, daarna heeft hij hem niet meer losgelaten, tenminste zijn lippen niet meer.
Ook handen loslaten tijdens het eten bleek moeilijk.
Na het eten even naar het hotel om in te checken voor wonderer, TMM en stroekie die samen met ang3; en Mitchell aansloot bij de vrolijke bende.
Toen naar pann, alwaar we ook dennismoore en om 1 uur ook samjustme en misterO troffen.
Het is echt wel een leuk gezellig feest, ben blij dat het nachtnet er komt. dan kan ik vaker,
Volgende keer in Tilburg.
Maar goed het was een gezellige bedoeling
Na het feest blijken sam en zakje toch de nachttrein genomen te hebben (van een anonieme fokker hoorde ik dat zij ining onstrengeld teg een winkelpand zijn gesignaleerd)
Mitchel cairon, ang3l en sliepen bij Nathan, die zich kennelijk s'nachts ook weer vergrepen heeft aan een lammetje, MisterO ging naar de Cuacha voor een trio met 2 lesbische dame
en Wonderer, Stroekie en TMM sloten zich aan bij de expreszomeet, waar zij zeker om hun leeftijd gerespecteerd werden, zij brachten ons naar het hotel, maar uiteindelijk kozen wij toch voor elkaar.
Toen wonderer en stroek eenmaal sliepen kon ik mij eindelijk overgeven aan mijn grootste passie, het leegeten van een luxe uitgebreit ontbijtbuffet. daarna uitgeslapen tot 16 uur, dat mocht daar
Volgende keer weer?
Je bent echt "a boy i love to hate" soms vind ik je zo kortzichtig, arrogant irritant en vervelend. Maar ik bewonder( en zelfs een klein beetje jaloers) om je eigenschap om dat gene wat je niet interesseert niet belangrijk te vinden er er absoluut ook geen moeite voor doet om dat te verbergen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, het was reuze vermakelijk, roddel & achterklap, ik was helemaal in mijn element.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nou, alle geiligheid is weer weg. BEDANKT WONDERER!
we wachten gewoon af... Maar dan wel sochtens posten dan vind ik het best: pquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik vind gespierde vrouwen mooi en aangezien ze bokst leek het me wel een veilige aanname.
Merciquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bent echt "a boy i love to hate" soms vind ik je zo kortzichtig, arrogant irritant en vervelend. Maar ik bewonder( en zelfs een klein beetje jaloers) om je eigenschap om dat gene wat je niet interesseert niet belangrijk te vinden er er absoluut ook geen moeite voor doet om dat te verbergen...
sam zelf?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:46 schreef Zakje het volgende:
En wat me nog het meeste irriteert , tot de dag van vandaag ben ik er nog NIET achter gekomen hoe TMM in godsnaam te weten is gekomen dat Sam en Ik ergens tegen een winkelpand aan zaten, dat was namelijk ergens helemaal achteraf om een hoekje, als iemand ons had gezien,dan hadden wij diegene ook gezien, maar wij hebben 100% zeker weten niemand gezien.
als je er "last" van hebt en je wilt er serieus over praten, mag je altijd bij mij komen. en dat meen ik serieusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Merci, ik weet ook niet waarom ik zo ben, zo ben ik gewoon
.
Maar die ...euhm * kuch* mag TMM niet zo geloof ik, daarbij was het de volgende dag al gepost, en Sam was ook verbaast.quote:
ook apart dat hij het zo snel wist idd. Misschien een calculated guess?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar die ...euhm * kuch* mag TMM niet zo geloof ik, daarbij was het de volgende dag al gepost, en Sam was ook verbaast.
mwah, door persoonlijke omstandigheden de afgelopen maand weinig gesport en dat icm de feestdagen heeft dat voor extra kilo's gezorgd, dus om mij gespierd te zien zal je ff moeten wachten tot over een maandje of anderhalf, als ik weer vol in training ben en de kilo's er weer af zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik vind gespierde vrouwen mooi en aangezien ze bokst leek het me wel een veilige aanname.
Misschien, maar ik schat die kans klein in, het zal wel een mysterie blijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ook apart dat hij het zo snel wist idd. Misschien een calculated guess?
wacht maar tot na Parijs, want van naakte vrouwen ben ik gemiddeld 2 maanden mijn geslachtsdrift kwijtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, door persoonlijke omstandigheden de afgelopen maand weinig gesport en dat icm de feestdagen heeft dat voor extra kilo's gezorgd, dus om mij gespierd te zien zal je ff moeten wachten tot over een maandje of anderhalf, als ik weer vol in training ben en de kilo's er weer af zijn
wie weetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar ik schat die kans klein in, het zal wel een mysterie blijven.
Ik ben over het algemeen ontzettend gelukkig, dat is ook prioriteit nummer 1 in mijn leven: heel erg gelukkig zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maakt niet uit, als jij je er maar gelukkig en prettig bij voelt!
Ik wil niet contstand gelukkig zijn, dat is volgens mij ook niet gezond. Simpel weg omdat het anders nooit genoeg geluk zult hebben. Doordat je niet weet wat je mist, raak je niet meer verzadigd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ontzettend gelukkig, dat is ook prioriteit nummer 1 in mijn leven: heel erg gelukkig zijn.
what's with parijs? ga je daar heen? En sinds wanneer zou ik te vrezen moeten hebben van een homo met geslachtsdrift?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wacht maar tot na Parijs, want van naakte vrouwen ben ik gemiddeld 2 maanden mijn geslachtsdrift kwijt
Natuurlijk zijn er wel zaakjes waar ik ontevreden over ben, maar die pak ik dan ook aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil niet contstand gelukkig zijn, dat is volgens mij ook niet gezond. Simpel weg omdat het anders nooit genoeg geluk zult hebben. Doordat je niet weet wat je mist, raak je niet meer verzadigd.
(dit soort dingen moet ik niet meer doen als het zo laat is....)
jij hebt niks te vrezen, maar als ji nu je naakt laat zien, alle mannen in Parijs ook niet! En ja 5 tot 9 maart zit ik heerlijk in Parijs! Met Annalies, een klasgenootje en een vriendinnetje van Annalies.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
what's with parijs? ga je daar heen? En sinds wanneer zou ik te vrezen moeten hebben van een homo met geslachtsdrift?
Hij wil scoren in Parijs en dat kan niet als jij hem met een foto van zijn geilheid berooftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
what's with parijs? ga je daar heen? En sinds wanneer zou ik te vrezen moeten hebben van een homo met geslachtsdrift?
Wonderer is homo, die begrijpt datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wil scoren in Parijs en dat kan niet als jij hem met een foto van zijn geilheid berooft
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij hebt niks te vrezen, maar als ji nu je naakt laat zien, alle mannen in Parijs ook niet! En ja 5 tot 9 maart zit ik heerlijk in Parijs! Met Annalies, een klasgenootje en een vriendinnetje van Annalies.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wil scoren in Parijs en dat kan niet als jij hem met een foto van zijn geilheid berooft
Die heeft hele grote memmen,ben een keer met d'r bh's wezen winkelen... NOT FUNNY Wil ik niet zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:11 schreef BrandX het volgende:
[..]dan hoop ik maar voor je dat annelies niet uit de kleren gaat
quote:dat is inmiddels duidelijk ja
Ik kan best naar naakte vrouwen kijken zonder gek te worden, maar geil word ik er niet van, neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wonderer is homo, die begrijpt dat![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan best naar naakte vrouwen kijken zonder gek te worden, maar geil word ik er niet van, nee
Moet trouwens zeggen dat een paar foto's van sweety_girly of hoe ze heet in het KPD topic wel op mijn maag sloeg... *ril*
Nou, er zitten er ook een paar secreten tussen hoor...quote:
Namen willen we horen, namen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, er zitten er ook een paar secreten tussen hoor...Het zijn net mensen!
Jan, Richard, Karel, Henk, Marcel...quote:
Dreamer geen hetero? Moet ze me dadelijk toch maar eens iets gaan opbiechten danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij mij stopt het helaas halverwege je post.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bent echt "a boy i love to hate" soms vind ik je zo kortzichtig, arrogant irritant en vervelend. Maar ik bewonder( en zelfs een klein beetje jaloers) om je eigenschap om dat gene wat je niet interesseert niet belangrijk te vinden er er absoluut ook geen moeite voor doet om dat te verbergen...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja zulke mensen hebben toch heel de dag de tijd, wat hebben die voor dag en dauw in het zwembad te zoeken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Coastertommm het volgende:
Oh men, ik heb echt een fobie voor 60 jarige vrouwen in het zwembad waar je niet meer de scheiding tussen borsten en buik ziet
link?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan best naar naakte vrouwen kijken zonder gek te worden, maar geil word ik er niet van, nee
Moet trouwens zeggen dat een paar foto's van sweety_girly of hoe ze heet in het KPD topic wel op mijn maag sloeg... *ril*
eerst denken dat ze een man is, dan denken dat ze een pot is.... Volgens mij gaat ze mij dat niet in dankl afnemen. (maar was wel in de verondersteling)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamer geen hetero? Moet ze me dadelijk toch maar eens iets gaan opbiechten dan
Sorrie!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]vraag me af hoe je daarbij komt.. omdat ik geen tag 'fag-hag' heb?
![]()
goedemorgen allen!
dank je, je bent een schatje!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:52 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolade melk klaar voor een ieder
Waarom zeg jij alleen BrandX en dreemer gedag???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen dames, over 2 dagen date. Ik word zenuwachtiger.
Ga je mond spoelen met zeep. zulk soort goorigheid word hier niet verteld!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Coastertommm het volgende:
Oh men, ik heb echt een fobie voor 60 jarige vrouwen in het zwembad waar je niet meer de scheiding tussen borsten en buik ziet
zullen we dan toch maar reageren op zijn schreeuw om aandachtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef BrandX het volgende:
* BrandX postbrei van hierissieweer onderbreekt![]()
ben op dreef he!?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef BrandX het volgende:
* BrandX postbrei van hierissieweer onderbreekt![]()
laten we dat maar doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we dan toch maar reageren op zijn schreeuw om aandacht
jawel. kort, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ben op dreef he!?
(ik weet ook wel dat je mooi alles in 1 post kan posten, maar daar moet ik moeite voor doen)
Maar goede morgen, Lekker geslapen?
nee heb gewoon veel te vertellen en ik las het topic door, dan krijg je ditquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we dan toch maar reageren op zijn schreeuw om aandacht
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
laten we dat maar doen.
*Knuffel geeft aan hierissieweer
maken we er een groepshug van ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
laten we dat maar doen.
*Knuffel geeft aan hierissieweer
Het slapen was lekker, het ontwaken minder....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel. kort, maar wel lekker
et toi?
Kom er maar bij!quote:
dat duits is dan weer jammer.... .Mits Rammstein!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Gute morgen meine damme und herren
K vind duit sook een schijttaal maar ik dacht ik doe eens iets andersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat duits is dan weer jammer.... .Mits Rammstein!
maar ook goede morgen
Modern Talking mag ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat duits is dan weer jammer.... .Mits Rammstein!
quote:
Ik heb jaren geleden nog hun greatest hits cd gekochtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef BrandX het volgende:
[..]ik vind die oude jaren 80 nummers van hun harstikke lachen!
You can win if you want vind ik zelfs errug lekker
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef BrandX het volgende:jazz is zo'n beetje de enige muziekstijl waar ik in 99% van de gevalleen he-le-maal niets heb.
quote:
Als er iets is dat uit de muziek geschiedenis weggevaagd moet worden is het wel rap,hiphopquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef BrandX het volgende:jazz is zo'n beetje de enige muziekstijl waar ik in 99% van de gevalleen he-le-maal niets heb.
Ja! En die debiele stampmuziek enzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als er iets is dat uit de muziek geschiedenis weggevaagd moet worden is het wel rap,hiphop![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, qua lichamen zijn boxers wel ok, maar ik hou niet zo van dat slaan enzo. Ik hou van vrede.
How sad![]()
ik vind dat soms best grappigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als er iets is dat uit de muziek geschiedenis weggevaagd moet worden is het wel rap,hiphop![]()
![]()
those were the days! Ach bush krijgt het land nog wel net zo erg in verval als toen. hij heeft nog een jaartje en is hard op wegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zijn beurskrach, en zijn wolkenkrabbers! woolworth.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef BrandX het volgende:
[..]ik had hetzelfde toen mij werd aangeraden om te gaan boksen
ik had echt zo iets van 'no way, randdebielensport!'
Nu ik er drie jaar tussen vertoef, kan ik alleen maar concluderen dat er geen zachtaardigere mannen zijn dan in de bokssport, en ik ben nog geen wedstrijdsport tegengekomen waar men zo sportief is!
Na elke ronde elkaar een knuffel geven, elkaar altijd feliciteren, puike gedragsregels tijdens de wedstrijd zelf, klinkt gek, maar het is echt een gentlemen's sport!
Regel 1 = geduld en respect
Regel 2 = nog meer geduld en nog meer respect
regel 3 = indien je een van twee verliest gaat regel 2 direct op!
En anders pak je maar een bokszak
yep geen zachtaardigere als in: nergens mannen die meer zachtaardig zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je bedeoelt wel zachtaardig?
wel lachten zo'n body guard, maar ik denk dat boxen ook heel veel beheersen is. Je kijkt goed hoe en wanner je klappen kunt geven ed. dus je hebt je reflexen/emotisch goed onder de dontrole dus je hoeft ook niet zodanig te gaan meppen als er iets iritants aan komt. Het fijt dat je weet dat je hem kan meppen en er bovenstaat is denk dan al reden genoeg om het niet te doen. Toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep geen zachtaardigere als in: nergens mannen die meer zachtaardig zijn
in de ring geen katjes om zonder handen aan te pakken, maar zodra ze de ring uitkomen doen ze nog geen vlieg kwaad. Ook met stappen meermalen meegemaakt, komen er van dat opgeschoten tuig aan, die bewust ruzie zoeken, met duwen trekken en alles, ze doen niets. Draaien zich gewoon om en zeggen: kom we gaan
Enige keer wanneer een van hen wel wat deed, was toen ik samen met nog een boxingbabe en een boksvriend aan het stappen waren, en drie gasten begonnen ons lastig te vallen. So far so good, maar toen ze ons gingen achtervolgen, en handtastelijk werden naar ons twee dames en wel op een meer dan vervelende manier, toen waarschuwde die vriend 'n keer. Ze luisterden niet, lachten hem uit en gingen door. Die vriendin van mij struikelde door hun toedoen en toen gaf onze vriend welgeteld een goede rake klap en weg waren ze
estas loca!?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
Jeee, wat gaan de topics snel tegenwoordig.. als je even niet oplet, ben je al een topic verder!
- Ik ben voor een meet![]()
- waarschijnlijk weet TMM dat van Zakje en Sam door mij![]()
- spaans leren is kut
- zaterdag allemaal naar Pann Den Haag komen, dan ga ik jullie abonneren voor exprezo (promotieteam)
exactement. Klopt helemaal. Plus dat je echt zo iets hebt van: pffff, tis me de energie en moeite niet waard, zo'n kleuter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel lachten zo'n body guard, maar ik denk dat boxen ook heel veel beheersen is. Je kijkt goed hoe en wanner je klappen kunt geven ed. dus je hebt je reflexen/emotisch goed onder de dontrole dus je hoeft ook niet zodanig te gaan meppen als er iets iritants aan komt. Het fijt dat je weet dat je hem kan meppen en er bovenstaat is denk dan al reden genoeg om het niet te doen. Toch?
...wat dus fout isquote:
ik woon in den haag. Waar is Pann? Nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
Jeee, wat gaan de topics snel tegenwoordig.. als je even niet oplet, ben je al een topic verder!
- spaans leren is kut
- zaterdag allemaal naar Pann Den Haag komen, dan ga ik jullie abonneren voor exprezo (promotieteam)
zo ver ben ik nou ook weer niet! maar het is wel mn aller aller laatste spaans tentamen! (halleluja)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...wat dus fout is
ik heb ooit van mau geleerd: tu non puedes beber bebidas alcoholicas porque tutienes que conducir.
Het wordt deze maand eenmalig gehouden in het Paard van Trojequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik woon in den haag. Waar is Pann? Nooit van gehoord?
porque tu queres de un enfrentamientoquote:
het betekent: jij mag geen alcoholische dranken drinken want je moet nog rijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo ver ben ik nou ook weer niet! maar het is wel mn aller aller laatste spaans tentamen! (halleluja)
Ik ben bang voor een meet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
- spaans leren is kut
elke maand weer ergens andersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik woon in den haag. Waar is Pann? Nooit van gehoord?
good luck!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:
Goeeed..... ik denk dat ik mn herkansing voor de 3e keer niet ga halen![]()
Wish me luck, ik ga alvast!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
- spaans leren is kut
eerste helft van de jaren tachtig, tussen 80 een 88 volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef BrandX het volgende:
of was MT nou begin jaren 90.... anyways, doesn't matter
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef hierissieweer het volgende:
"het lijkt mij leuk om bij jullie te komen werken" is geen goede zin voorin een sollicitatiebrief he?
Het franse rugby team met hun jaarlijkse kalender Les Dieux de stadequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hadden het over muziek, en niet over sport, toch?
![]()
btw: als je lekker gebouwde en gespierde mannen wil zien, die volledig in proportie zijn, moet je boksers kijen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het franse rugby team met hun jaarlijkse kalender Les Dieux de stade
he ben geen werkeloze die niet aan de bak wilt komen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ligt er aan. Als je afgewezen wil worden wel.
waarom gebruik je in plaats van enerverend niet: 'een mooie uitdaging'quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
he ben geen werkeloze die niet aan de bak wilt komen hoor
heb nu dit:
De functie van woonbegeleider in uw instelling lijkt mij een erg afwisselde functie. Aan de ene kant de begeleiding en de zorg aan de jongere zelf en aan de andere kant het coördineren en het onderhouden van het systeem rondom de cliënt. Daarnaast is het werken met jongeren sowieso dynamisch en enerverend.
maar vind enerverend niet zo... wat is een beter woord?
ok de boel afronden en dan stuur ik het opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
uitdagend!
dus: Daarnaast is het werken met jongeren sowieso dynamisch en uitdagend!
laat je het weten als je succes hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok de boel afronden en dan stuur ik het op
Thanx!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
laat je het weten als je succes hebt?
*duimen gaat
Samenwonenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Thanx!
Het is een open sollicitatie, omdat de vacature waarop ik wilde reageren al vergeven was. Maar binnenkort gaan er meer vacatures uit voor een soortgelijke baan, dus daar heb ik nu op gereageerd! Maar hoop dat ik dan aangenomen word. Dan ga ik samenwonen met 2 jongeren die ik mag gaan bepapaeren!
ik woon bij ze in, dus in plaats vand at ik na een dienst na huis ga blijf ik daar.quote:
Hoe is het met je vriendje?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Hoi
organiseer jij het deze keerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
Is het trouwens zo onderhand nieteens tijd voor een meet? Het lijkt me wel gezellig.
Top, denk ik. Heb het hem vandaag nog niet gevraagd.quote:
Ik zeg niet dat ik ze nu eetquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze nu eet. Brulaap.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef Cybart het volgende:
ik ben voor grote tieten gevuld met moedermelk in dit topic !!!!
dat zijn geen tieten, dat zijn uiers...quote:
dat zou wel heeeeel makkelijk zijn he, nee ik heb vrienden in alle lagen van de bevolking, zelfs bij beveiligingsbedrijven in Utrecht die diverse winkelketens monitoren met camera'squote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ook apart dat hij het zo snel wist idd. Misschien een calculated guess?
waar baseer je dat opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zoals Acda en de Munnik al zingenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ontzettend gelukkig, dat is ook prioriteit nummer 1 in mijn leven: heel erg gelukkig zijn.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Cybart het volgende:
spring spring spring spring,
alweer een nieuwe muziekliefde
Ayo
ik blijf cd's aan het kopen
Big pauw!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:37 schreef Cybart het volgende:
ik heb alleen de big pauw meet overvallen...
altijd leuk om gezichtjes te zien vertrekken als je opeens voor iemand neus staat![]()
![]()
it was a fun day
Tja ik wil niet gaan pochen over mezelf...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef wonderer het volgende:
Er hangen hier gewoon een hoop leuke mensen rond
Jou heb ik anders nog niet gemeet ...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja ik wil niet gaan pochen over mezelf...
grapje
Ik dacht dat Cairon het deze keer zou doen, maar als het aan mij zou liggen......cocktails drinken, shoppen en uitgaanquote:
In die volgorde gaat het hem sowieso niet wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cairon het deze keer zou doen, maar als het aan mij zou liggen......cocktails drinken, shoppen en uitgaan?
Tja...wat wil je anders doen? En aangeschoten shoppen is reuze vermakelijk, ik kom dan met de leukste dingetjes thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In die volgorde gaat het hem sowieso niet wordenEn waarom shoppen?
Ik zeg al niets meerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja...wat wil je anders doen? En aangeschoten shoppen is reuze vermakelijk, ik kom dan met de leukste dingetjes thuis........Maar ja, de sauna zou ook kunnen
.
Och welnee, hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meerJij wilt alleen naar de sauna om bepaalde users half naakt te zien he
LOLquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
eerst denken dat ze een man is, dan denken dat ze een pot is.... Volgens mij gaat ze mij dat niet in dankl afnemen. (maar was wel in de verondersteling)
Over een tijdje ben je jezelf dankbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik kan niet kauwen en mijn kaken voelen alsof ik eh, 1 uur lang.. nouja, you can guess.
Kutbeugel, ja, en ik heb er zelf voor gekozen, nu nog
(huil huil)
jongern dit heb je toch helemaal niet nodig! Beugels zijn voor mietjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik kan niet kauwen en mijn kaken voelen alsof ik eh, 1 uur lang.. nouja, you can guess.
(huil huil)
Excuse me?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef hierissieweer het volgende:
jongern dit heb je toch helemaal niet nodig! Beugels zijn voor mietjes!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Wees niet bang, ik kan het zelfs wel waarderen. Blijkbaar heb ik me goed aangepast
het moge duidelijk zijnquote:
vertel vertelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ooh, m'n aankopen in London zijn best wel tof (ben mn koffer aan t uitpakken)
Ik heb 2.5 jaar een beugel gehad omdat het gewoon nodig was voor m'n gebit. Waarom maakt dat me een mietje?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef hierissieweer het volgende:
het moge duidelijk zijn
1 shirtje bij Topman, 1 low V neck bij American Apparel (eindelijk nog 1 zaak waar ik in een XS pas lol! ), 2 shirts, 1 kaftan en 1 broek bij Primark en 1 bandshirt van de gigs op zondagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:25 schreef hierissieweer het volgende:
vertel vertel
Pride & Prejudice?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet weer bestellen bij de ECI....:S
Wat zijn nog leuke gekostumeerde drama's?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef Coastertommm het volgende:
(huil huil)
Tenzij zeer medisch noodzakelijk vind ik het geoorloofd, anders een mietje!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb 2.5 jaar een beugel gehad omdat het gewoon nodig was voor m'n gebit. Waarom maakt dat me een mietje?![]()
[..]
1 shirtje bij Topman, 1 low V neck bij American Apparel (eindelijk nog 1 zaak waar ik in een XS pas lol! ), 2 shirts, 1 kaftan en 1 broek bij Primark en 1 bandshirt van de gigs op zondag
heb ik al, wel erg mooi (Mr, Darcy...)quote:
Maar waarom een mietje dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
Tenzij zeer medisch noodzakelijk vind ik het geoorloofd, anders een mietje!
Ja, zo'n wijd shirt met V neck enzo? Erg fijn om te dragen en hij ging goed met m'n nieuwe broek.quote:Maar een kaftan gekocht?
das ook zo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef BrandX het volgende:
shakespeare in love is anders ook een mooie
je gaat er toch geen ijzer inbouwen omdat iedereen op elkaar wilt lijken... Niet leukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom een mietje dan?
[..]
Ja, zo'n wijd shirt met V neck enzo? Erg fijn om te dragen en hij ging goed met m'n nieuwe broek.
Charmant.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:46 schreef Mistaique het volgende:
Google zegt:
[ afbeelding ]
Mooi hoor.
Maar je wilt toch wel een mooi recht gezond gebit en er verzorgd uitzien?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:43 schreef hierissieweer het volgende:
je gaat er toch geen ijzer inbouwen omdat iedereen op elkaar wilt lijken... Niet leuk.
Ik zie CDP er al helemaal mee op de bank liggen (of in de keuken)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:46 schreef Mistaique het volgende:
Google zegt:
[ afbeelding ]
Mooi hoor.
wat heb je gedaan dan, om na te blijven. Kon je niet stiekem de leraar pijpen voor straf vermindering?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef Mistaique het volgende:
Kutdag. Toets verneukt en nakomen.![]()
En ik heb 3,5 jaar een beugel gehad, en dan ook nog drie verschillende.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:46 schreef Mistaique het volgende:
Google zegt:
dat versta ik ook onder een kaftan... maar zie nou niet iemand draag echt serieus mee rondlopen. )oke of je moet veldhuizen ingaan dan kom je dit alleenmaar tegen. )Ja zakje in ons bijbelse gebied hebben we een moslim enclavequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:46 schreef Mistaique het volgende:
Google zegt:
[ afbeelding ]
Mooi hoor.
dat snap ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is meer een shirt, geen knoopjes in de hals en de mouwen kunnen nog omlaag.
Ik pleur om de meter volgens mij!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie CDP er al helemaal mee op de bank liggen (of in de keuken)![]()
Ik ben misschien heel naief, maar wat is dan het Grote Verschil met een gewoon hemd waar je de bovenste knoop / knoopjes van open laat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat wel, maar vind een onregelmatig gebit wel zijn charme hebben. Veel mooier als een eenheidsworst.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar je wilt toch wel een mooi recht gezond gebit en er verzorgd uitzien?
kheb die en de filmversiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan toch wel de BBC-versie met Colin Firth, hoop ik?
Ik vind dat altijd best leuk enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zitten geen knoopjes in en het is er is een v ingeknipt, het voorpand bestaat uit slechts 1 deel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben misschien heel naief, maar wat is dan het Grote Verschil met een gewoon hemd waar je de bovenste knoop / knoopjes van open laat?.
Ik heb 1 tand die volledig dwars staat De tandarts wilde me nooit een beugel geven omdat dat 1 van de overige gave tanden er uit zou moeten om ruimte te maken, maar als ik nu kijk had ik gewild dat ik iets vroeger meer gepushed had. Zou nu toch echter ECHT geen beugel meer willen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar je wilt toch wel een mooi recht gezond gebit en er verzorgd uitzien?
Helemaal mee eens! Ik heb een scheve hoektand, waar ik als 14-jarige mee naar de orthodontist "moest". Die wilde bij vervolgens een beugel aankwebbelen, totdat ik vroeg of dat om tandheelkundige redenen noodzakelijk was. "Nee, cosmetisch blablabla".quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen beugel gehad, en naar mijn mening ook nooit nodig gehad. Dat spleetje tussen mijn voortanden is gewoon een deel van hoe mijn gelaat is en dat zou ik niet moedwillig willen gaan veranderen.
En onder staat het net niet helemaal kaasrecht naast elkaar, maar dat vind ik zo minimaal dat ik het geld, de tijd en de kwelling er niet voor over heb.
ik vind jou meer een type voor facings "dan heb je pas mooie witte en rechte tanden`quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:56 schreef Zakje het volgende:
Ik heb nooit een beugel nodig gehad,mijn tanden staan van nature al goed.
Oh neeneenee, ik ben altijd heel erg zuinig op mijn gebit geweest, daarom is dat niet nodig, behalve bij 1 tand dan, die is ooit stukgegaan toen ik tegen een dichte schuifdeur aanliepquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik vind jou meer een type voor facings "dan heb je pas mooie witte en rechte tanden`
Zou je niet met zo'n blokbeugel aan de slag kunnen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een overbeetIk heb echt wel moeite met bijten en erg charmant ziet het er ook niet uit, maar om het te verbeteren moet ik een kaakverlengingsoperatie hebben etc. Dat heb ik er niet voor over
dan ben ik in parijsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:59 schreef MisterO het volgende:
Meeten in Amsterdam over 1 maand, dat vind ik wel een goed idee!
Eerst uit eten, daarna Soho, en daarna geleidelijk richting de YouII (met mogelijke tussenhalte Montmatre)
En wie wil mag voor het eten naar de sauna
kijk dan heeft het nog een doel...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een overbeetIk heb echt wel moeite met bijten en erg charmant ziet het er ook niet uit, maar om het te verbeteren moet ik een kaakverlengingsoperatie hebben etc. Dat heb ik er niet voor over
Want dan ben je er niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mei is een goede maand voor een meeting in Amsterdam.
omdat het ene slechts iets is om je mooier te maken en het ander tot doel heeft je beter te laten functionerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:07 schreef Henrive het volgende:
Ik zie niet in waarom dat doel zo anders is dan wanneer je het doel hebt om een scheef groeiende tand recht te laten zetten.
O vandaar dat je het kwik-zinnetje er snel achter zette zodat het niet leek dat je ze alleen uit cosmetisch oogpunt wilde laten verwijderenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
omdat het ene slechts iets is om je mooier te maken en het ander tot doel heeft je beter te laten functioneren
Heb ik gehad, en dat is het resultaat wat ik nu heb. De overbeet wordt alleen nog versterkt door mijn voortanden, die ten tijde van de beugel grotendeels kunsthars waren (nu kronen), waardoor ik niet met zo'n draadje kon lopen. Daardoor is het effect van de slotjesbeugel weer grotendeels teniet gedaan. Oplossing kan een brug zijn (alles eruit slopen en een stel kronen op een stukje metaal in mijn kaak schroeven) maar dat vind ik ook engquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je niet met zo'n blokbeugel aan de slag kunnen dan?
:p nee maar serieus, de hoeveelheid kwik in 1 vulling is al genoeg om iemand te vergiftigen. Gelukig is die kwik opgesloten, maar een vulling "lekt"daardoor straalt (een relatief hoge) dosis kwik uit de vulling, dit kan oa hoofdpijn tot gevolgen hebben. En ik denk dat mijn migraine aanvallen daar wel eens vandaan kunnen komen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vandaar dat je het kwik-zinnetje er snel achter zette zodat het niet leek dat je ze alleen uit cosmetisch oogpunt wilde laten verwijderen
Tuurlijk, de één koopt een duur maatpak, de ander laat iets aan z'n lichaam verbouwen en weer en ander koopt een dure auto. Allemaal prima, vrijheid blijheid. Alleen lijkt het soms bijna dat je je moet verontschuldigen als je iets niet hebt laten rechttrekken. Vooral tijdens die beugel-rage in de jaren '80/'90 was dat erg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten hoe ie er mooier uit wil zien (al kan ik het soms niet laten om bij bepaalde dingen mensen toch een beeeeetje belachelijk te maken, maar ik ben maar een mens).
iedere dag een ander...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:28 schreef MrBrightside het volgende:
Ben ik weer
Vorige account was inactief gemaakt omdat m'n nick teveel leek op die van een andere gebruiker.
Had Yvonne dat uit eigen beweging gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:28 schreef MrBrightside het volgende:
Ben ik weer
Vorige account was inactief gemaakt omdat m'n nick teveel leek op die van een andere gebruiker.
ja, maar bij jou is het meer dan alleen een nick, je bent hetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gewoon al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren dezelfde username
Helaas wat breezerig omdat Angel al bezet wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En een goede ook nog.
Ik ken het probleem. Wie in zijn goede verstand zet er nou een Tha_ voor z'n naamquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas wat breezerig omdat Angel al bezet was
Ja het is wel een beetje Mc Yo yo yoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Wie in zijn goede verstand zet er nou een Tha_ voor z'n naam!
Ja maar, ja maar, ik was 14 ofzo toen ik deze account aanmaakte.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje Mc Yo yo yo
Tof!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haaj zatlapje van me!quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:13 schreef BrandX het volgende:
Erik, ik denk dat je je FOT OP ff moet aanpassen van 2007 naar 2008
Ja bedanktquote:
Morgen weer!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:38 schreef MrBrightside het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ASEwZcqb6ow
Torchwood!
Tuurlijk wel..hij werkt met mij...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haaaai!
Heb je fijn gewerkt vandaag?
ik ben dan met K in Brussel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:59 schreef MisterO het volgende:
Meeten in Amsterdam over 1 maand, dat vind ik wel een goed idee!
Eerst uit eten, daarna Soho, en daarna geleidelijk richting de YouII (met mogelijke tussenhalte Montmatre)
En wie wil mag voor het eten naar de sauna
ik vind losse tanden wel leuk staan...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:07 schreef Coastertommm het volgende:
Bij mij waren het gewoon de spleten ertussen wat me irriteerde. Het stond erg recht, maar je zag gewoon losse steentjes zeg maar staan, schijt irritant. En ja, een mooi gebit vind ik wel meer toevoegen aan mijn gezicht dan een mond met allemaal losse tandjes.
Een meet lijkt me.. leuk? Alleen dan zal ik wel de jongste zijn ofzoBen toch die ganze woche ins Amsterdam.
hoe bedoel je functioneel???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik vind losse tanden wel leuk staan...
Misschien het jongst van kalenderleeftijd, de functionele leeftijd wil ik niet om wedden
jij bent er een middagje geweest?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:37 schreef Cairon het volgende:
Schotland is Koud!
In het usertopic werd er gezegd dat ik er uit zag als 12, alleen dat mijn kleren dan wel weer wat volwassener waren.quote:komt er een gast op me af, die tegen me aan begint te ouwehoeren dat ik nog geen bier mag omdat ik nog geen 16 ben...
Ik had je ook echt geen 16 gegevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe bedoel je functioneel???
ik was vorige week op een feestje...
komt er een gast op me af, die tegen me aan begint te ouwehoeren dat ik nog geen bier mag omdat ik nog geen 16 ben...
(red. CB wordt over niet al te lange tijd 25)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:48 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
In het usertopic werd er gezegd dat ik er uit zag als 12, alleen dat mijn kleren dan wel weer wat volwassener waren.Ik word over 2 weken 18. Sad.
quote:
Nu ik wat extra gewicht heb tegenwoordig niet meer hoor..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef Cybart het volgende:
Vlarpus, jij zal ook wel vaak jonger geschat worden
don't tell me you got fat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu ik wat extra gewicht heb tegenwoordig niet meer hoor..
Zo moeilijk zijn ze niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik word net gesommeerd via PM dat ik mijn usericon moet anpassen,,,, Wie kan mij even op weg helpen met photoshop?
Ik heb 10 kilo extra gewicht ten opzichte van 4 jaar terugquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
don't tell me you got fat?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |